公園


April 13,2014 (Sunday)

溫哥華好多公園. 啲公園位置仲唔差. 圍繞海港邊.  望到山景. 公園設施都唔錯. 最緊要去公園啲人, 大部分都好有公德心, 所以, 去公園. 變咗好舒服. 我都鐘意去.


講起公園, 我就有個小小秘密想講......... 就係我仲好鐘意係公園打鞦韆


而家, 我都牛高馬大, 但我仍是好喜歡打鞦韆. Crazy 


↓一朝早, 就去咗居所附近打鞦韆



↓越玩越Happy~~ 好彩Brian 都唔介意同我去公園打鞦韆. 我打鞦韆他都會推我. 但推推下, 他會行埋一邊玩電話. 但有陣時, Brian都會主動提議同我打鞦韆先返屋企. 其實, 他肯提議, 我都已經好happy. 哈哈~~




↓打鞦韆, 好似好簡單, 坐上去,搖下搖下, 但打鞦韆手腳都要好配合, 由其是對手又要觸實條鞦韆鏈. 玩耐都會見攰. Anyway, 體力, 真係唔夠細個多!! 



見天氣好, 有又時間, 諗住返歸, 食少少嘢! 再去另一啲公園行. 

點知食咗啲啲嘢之後, 就開始落雨. 但都出咗去, 就照行囉!!

還掂我有帶遮, 現在係溫哥華住, 帶把遮出街, 已經係其中一件隨身物.


↓溫哥華, 真係多公園, 依個係居所附近, 第二個公園. 望到Pacific Ocean. 溫哥華就是位於Pacific Ocean 嘅沿岸囉!!  所以去邊都要過海. 第一張相, 係溫哥華downtown. 但可能天陰, 我影到好似海市脣樓咁. 第二張相, 我想影啲貨船, 係Pacific Ocean 上面



↓行行下公園, 落雨. 一邊擔遮, 一邊照行公園.



↓行到差唔多, 去咗食下午茶, 之後 再去行居所, 另一邊嘅公園. (行第三個公園)



↓依個公園, 就多樹木啲. 但啲櫻花, 已經係水尾櫻花



↓啲櫻花已經跌係地下, 全地粉紅色



一日內行足三個公園. 仲行到天黑. 真係用咗好多體力. 

所以, 都費事自己煮, 走咗出街食.


近日, 喜歡了台式口味. 見網上有間台式餐廳有啲好, 就走去試.


↓依邊啲台式餐店. 通常個裝修都幾時尚, 依間餐店, 牆上啲燈會變色.



↓台式餐廳, 最特色, 每次去台式餐廳, 係望咗飲品menu 先. 飲咗芝麻豆花奶 & 鮮士多啤梨沙冰. Brian 食炸雞排飯



↓我食三杯雞飯....啲三杯雞. 啲雞醃得好好味. 仲份量大大, 好似好抵食. 哈哈~





26 comments:

  1. 我也愛打千秋呢 !!!! 行公園很寫意呢 我也大愛^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~估唔到, 原來幾多人都鐘意打鞦韆, 包括你.
      ~係外國, 冬天特別凍, 冬天過咗, 去行下公園, 晒下太陽, 簡簡單單已經好舒服.

      Delete
  2. 打千秋有啲坐海盜船嘅感覺,我後生時都鍾意玩。
    啲台式料理連快餐都咁靚,好吸引啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~你後生嘅生活, 好似好刺激. 我反而驚坐海盜船, 因為太刺激, 我喜歡鞦韆嘅慢慢移動, 感覺舒服好多!!
      ~依邊啲台式店, 都幾多選擇,又開得多, 而且,裝修比較企理. 感覺食得放心. 真係可以慢慢逐間試下!!

      Delete
  3. 香港想搵個公園都好難,有地方都起左樓
    我都鐘意打架,不過依家真係好少見到有鞦韆呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~依邊啲公園政府好保護. 所以,溫哥華好少地起樓. 因此, 溫哥華房屋供應少, 但需求大. 所以, 溫哥華啲房屋唔平. 直情貴到買唔起. 同香港一樣.
      ~估唔到, 有咁多人鐘意打鞦韆. 包括你. 我以為, 人大咗, 對遊樂場啲設施會減退.

      Delete
  4. Vancouver is a very beautiful city with a lots of garden. The air is fresh too! It is a very good place to live.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~溫哥華天氣比較正常啲. 多啲時間出外行下.

      Delete
  5. Vicky , 唔好講妳, 我都好想打鞦韆呢..! 盪來盪去好享受...!
    可能這是有種想飛的感覺吧 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我真係估唔到,原來仲有咁多人喜歡打鞦韆. 我就係鐘意鞦韆可以慢慢搖動. 又唔會太激. 又可以周圍望下啲景物. 感覺好嘆!!

      Delete
  6. 買咗屋之後喺花園安返個韆鞦, 日日都可以打。
    個三杯雞真係好大碟喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~我細個要求屋企人係露台整鞦韆比我. 因我小學時, 有一個同學個露台係有鞦韆㗎! 但當然鞦韆個見意,屋企人反對. 我都係黎咗溫哥華,先打返多啲鞦韆!!
      ~不過, 溫哥華啲屋太貴啦!! 供到間屋住都偷笑, 仲邊會諗,有無露台和鞦韆. 鞦韆都係去公園玩算.
      ~三杯雞, 我一望到大蝶, 已經比多啲分. 最鐘意大件夾抵食!! 哈哈~

      Delete
  7. 我打韆鞦好水皮,唔夠大膽所以打得唔高,記小時候成日見到人哋打得又高又快架!
    比妳攪到我都心思思好想食台式嘢添! ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我打鞦韆都唔洗打到好高, 先好玩, 慢慢搖下搖下, 都好舒服. 我就鐘意慢慢黎, 所以, 先鐘意玩鞦韆.
      ~我聽多倫多嘅日出茶太, 好似開咗餐飲店. 聽口脾都唔錯!! 你去試完, 話我知!!

      Delete
  8. Replies
    1. samwei:
      ~依邊公園比較大, 真係唔需要全部人集中一個地方玩都得!!!

      Delete
  9. 嘩,好鐘意外國D公園,好舒服,好悠閒~V~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~外國地多, 公園都大好多, 我行到攰, 都未行完!!哈哈~

      Delete
  10. 我都好鐘意打鞦韆, 而且這邊的鞦韆夠高, 大人都打得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~依邊啲公園, 真係好高, 真係大人玩, 先岩岩好!! 哈哈~~
      ~不過, 另一方面, 依邊啲公園, 又有比兒童玩嘅鞦韆, 真係大人小朋友去玩都安全!!

      Delete
  11. 溫哥華啲屋太貴啦!! 供到間屋住都偷笑 <-- most people rent? or live in apartment?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plue 2:
      ~係呀!! 通常住apartment or rent
      ~溫哥華內啲House 就好昂貴.

      Delete
  12. 我最鍾意d set有配菜,yummy~

    ReplyDelete
    Replies
    1. flo flo:
      ~我都係呀!! 有配菜感覺健康啲和抵食啲. 哈哈~

      Delete
  13. Hi Vicky, foods in Vancouver are really attractive & tasty.
    Simply life purifues our weary body & mind.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~都係黎咗溫哥華, 才慢慢發掘溫哥華啲食物. 其實, 依度食物選擇幾多. 個個禮拜都想去試新嘢. 好好玩
      ~人越大,越追求simple life. 越simple, 反而越舒服. 但願你都係

      Delete