每個星期三

March 26,2014 (Wednesday)

每個星期三, 是最多自我時間的一天.

就算工作做到七,八點. 返到歸,都是home alone.

因為每個星期三, Brian 父母要上興趣班, Brian 就例牌遲放工, Nanny 星期三off.  全間屋, 得我一個. 

說實話, 以前差不多每一日, 都會有點時間係Home Alone.

而家, Home alone 就變得稀奇及少有. 所以, 難得home alone, 我會在家中亂跳及亂跑. 甚至一邊執拾自己物品,一邊唱歌. 好真情留露㗎,哈哈~~

由於, 每個星期三, 個個都忙, 要成10pm 先食晚飯.

不過, 通常都係出街食. 食街外嘢, 感覺係會開心啲.  (因為有街出嗎!!)



↓星期三, 通常都出街食茶餐, 我會飲綠茶仙草. (近來至愛), 食咗番茄辣腸意粉



↓其他嘅星期三, 食過洋蔥咖哩雞焗飯, 又食過炸豬扒配湯麵



↓試過有一個星期三, 食外賣. (星洲炒米, 番茄豬扒飯)















其實, 我自己一個去街, 自己一個坐在咖啡店, 自己一個去購物. 自己一個在屋內, 我認為沒有問題. 而且, 感覺很自在. 雖然, 我知Brian 係我身邊, 都會很遷就我,但間唔中, 有一個人時間, 都幾舒服.



↓星期三, 有時間, 去咗嘆杯咖啡, 食bagel, 仲去購物, 買咗個keyboard





↓我係壽司怪, 放咗工, 有自己時間, 咪行下街, 咪食埋小小嘢當下午茶囉!!   也食過burger King 快餐(溫哥華好少Burger king 呀!!)



↓仲試過去買雪糕食, 依間雪糕店, 溫哥華自家品牌, 鋪位細細, 但時常排長籠. 但味道特別, 雪糕又香,又滑, 我買完即日食光. 





所以, 星期三係我weekday 裡面, 較多娛樂的一天.....這一天, 一放工, 就即刻有"Dancing mode". 周圍去, 周圍行, 周圍食, 之後返多兩,三日, 就係weekend. 又再off 過. 幾happy~~


生活上有啲節目, 娛樂下, 時間真係快過好多, 我唔覺唔覺, 都黎咗溫哥華定居半年, 原來已經享受咗半年的快樂星期三. 




26 comments:

  1. 你好似個細路仔呀,襯無大人喺屋企就作反,哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~其實, 我對現狀, 又唔係好dislike, 但間唔中可以獨處, 可以做自己鐘意嘅嘢, 感覺好free. 所以, 會好放縱自己囉!! 作下反, 都係樂趣.

      Delete
  2. 要成10pm 先食晚飯 <- I am in bed by 10pm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~嘩!! 10pm 好早!! 我以前, 放5,6點, 都唔會早食飯. 都成11-12點先會入房瞓.
      ~你平時好早起身嗎?? 要咁早就瞓??

      Delete
  3. 計埋時差妳十點食晩飯時我都已經瞓咗幾粒鐘!
    妳腸胃真係幾好,若果我咁夜食飯我會消化唔切瞓唔到架!
    Roll up the rim有無收穫呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~計埋時差, 你當然入睡啦!! 其實, 我同Brian 都慣咗遲食飯. 以前係多倫多都差唔多. 哈哈~
      ~我今年roll 極都無收獲, 已經give up, 唔理啦!!

      Delete
  4. 我覺得不時有獨處時間係好好架,可以做自己中意嘅嘢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~你有自己時間, 實做蛋糕or 曲奇, right!! 其實, 我又唔係, 唔鐘意現狀, 但間唔中有自己獨處時間, 又覺幾free. 哈哈~~

      Delete
  5. Hi Vicky,
    時不時有獨處時間, 真好, 心理都健康D, 正所謂: 吊頸都要抖吓氣,
    有時, 我一人在家都會唱歌和想像自己是一隻開心的小蜜蜂, 隨處咁飛架! ^ V ^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~其實我又唔係,唔鐘意群體生活. 但只不過有自己獨處時間, 又覺幾free. 好好玩咁.
      ~原來你都喜歡一邊做自己野, 一邊唱歌?

      Delete
  6. 原來你搬咗去温哥華半年咋?你都識好多地方,適應得唔錯吧?
    我晚晚都係十點至食飯,好夜瞓,不過都好晏起身。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~半年, 我覺有啲耐啦!! 已經唔可以用新移民做籍口, 去問路啦!! 哈哈~~
      ~其實, 我未係溫哥華定居之前, 都已經黎咗溫哥華x 咁多次, 溫哥華嘅四季, 都知道係點. 所以, 溫哥華對我唔陌生. 適應係ok. 但生活方式和工作環境唔同咗. 日日都好像有新挑戰.
      ~同道中人,我就算唔係溫哥華住, 我以前係多倫多都係比較夜先食飯. 好夜先瞓, 但就無得晏起身. 好彩係,自己瞓唔多, 都差到電. 但係sunday我一定瞓到飽.

      Delete
  7. VICKY我同你啲TASTE真係好相似,我諗如果我哋出去食飯好大機會叫同一樣嘢。
    BRIAN份工咁忙!我成日以為喺北美好歎,原來同香港不相伯仲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我見你獨處時間, 都幾歡樂. 我哋真係幾相似. 哈哈~ 我都感覺我同你會係幾好傾.
      ~其實, 依家北美工作都唔會嘆得去邊, 我聽有啲香港人, 係香港工作嘅待遇已經舒服咗. 唔通風水輪流轉. 哈哈~~

      Delete
  8. yes, I like 'me' time too! When in HK, I would go to malls after work. But in France, shops close at 19:00 in general. How about Vancouver?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~獨處時間, 其實好free. 我都幾享受!!
      ~原來Mrs. Tin Tin 係香港打過工?? 我以為你一直係加拿大, 之後去咗法國.
      ~我依邊啲mall, 大多都close at 9pm. 係星期一and 星期日啲商場就會早啲close.

      Delete
  9. 有時一個人安靜下都幾enjoy, 當然啦,我就無咁既可能,有兩個小朋友叫佢地收聲簡直無可能,哈哈! 你趁未有小朋友好好enjoy下啦,嘻嘻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~有細路, 真係唔敢想獨處啦!! 但有小朋友, 又有另一歡樂.

      Delete
  10. 有時獨處時間也很享受呢 自由自在^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~所以, 我每個星期三都好enjoy!! 哈哈~~

      Delete
  11. 可以有獨處時間好好呀 鍾意做咩就做咩 人越大真係越享受呢啲時間 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我都覺. 人越大, 真係唔驚獨處. 還很享受. 所以, 我每個星期三都會周圍去下, 雖然好似作反咁. 但我覺依啲係生活嘅樂趣

      Delete
  12. Vicky
    我都好享受一個人在家的時間....好自由 ! 絕對沒有悶的感覺...!
    一個人出街行也岩我, 時常一個人 hea 吓 行街好 free ...只是沒有妳買咁多嘢回家 .! 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~一個人, 其實有一個人嘅享受!!

      Delete
  13. 每個人都一有一定的私人空間和時間才會平衡, 一齊平衡自然開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~人越大, 更需要私人空間. 所以, 間唔中有獨處時間,都幾享受其中

      Delete