April 12


April 12,2014 (Saturday)



這個星期六, 我就爽啦!!

我又唔洗返工, 書又可以唔洗溫住, 又可以瞓到自然醒. 真係瞓到連Breakfast & Lunch 都skip 埋. 而且, 仲係12號 (拍拖紀念日). 攞正牌出街玩!! Happy  萬分啦!

但另一邊嘅Brian, 就埋頭苦幹地工作. 他放工時, 我先起身無耐咋!!



↓星期六, 一出街, 即刻過橋, 向玩樂出發. 每次過依條橋, 都見飛機降落, 今次趕得切影到隻飛機. 其實, 見到飛機降落, 我感覺好親切, 因為我係香港居住時, 一出街就見到飛機降落. 我直情見住飛機開埋碌. 係溫哥華, 機場算好近民居. 所以,見飛機比例都多啲. 雖然飛機經過會嘈啲. 但鐘意依個感覺......而我星期六的第一餐, 成5pm 先食. 食咗風沙炸雞翼, 混醬腸粉 & 咸肉皮蛋粥. Brian 就好例牌, 食咗車仔麵 & 格仔餅



↓食完嘢, 就去行商場, 依個商場係香港人投資, 香港人經營, 所以, 每逢有節日, 都會有節日主題. 好特別 (因西人真係唔興同商場佈置, 除了聖誕節). 由於, 就黎復活節, 這個港人投資嘅商場, 就有復活節嘅大型裝飾. 幾有氣氛


行行下, Brian 話要用電腦做啲嘢. 做啲咩, 我唔記得啦!! 

但我唔想返歸住, 所以, 就近近哋去咗間咖啡店, Brian 有Brian 做電腦啲嘢. 我有我嘆咖啡啦!!

點知去到依間咖啡店, 先發現這間咖啡店, 有個後花園, 好鬼舒服. 但這個後花園, 要從咖啡店的側門入, 好似好隱閉, 所以, 我形容這咖啡店的後花園做"神秘的花園".

我好開心, 可以發掘到依個"神秘的花園". 因為這個花園, 好有渡假feel. 令到我依個12號, 過得份外享受咁

以後, 黎多啲, 這間咖啡店,  扮下渡假都好. 哈哈~~




↓咖啡店的後花園, 望落去真係好舒服. 還有戶外heat 供應(粉紅色箭咀指住, 就係戶外heater). 最開心, 係依日, 個後花園無人. 好似去咗私人花園咁. 哈哈. 




↓Brian 很努力開工, 做他電腦啲嘢, 最後, 係這個神秘的花園, 坐到天黑.  這後花園仲望到飛機 (紅色箭咀指住). 所以, 我份外喜歡這個咖啡店的後花園




咁每個月嘅12號, 點都會特別少少, 因為係我哋拍拖紀念日.

所以, 去咗買雪糕食, 當慶祝下

而依間雪糕店, 現在係網上長駐高峰. 所以, 每次去, 至少都排足半小時先買到. 但這雪糕店嘅味道, 真係好真材實料. 口味配塔, 又獨一.

不過, 真係出咗名, 就真係巴幣啲. 去到雪糕店, 咩都話買晒. 我想食嘅樽裝 Whiskey hazelnut 都賣晒呀!! 好彩 second choice 嘅Rocky Road ---仲有咋!!


↓去到網上長駐高峰嘅雪糕店門口. 入內排晒長龍 




↓其實, 可以一個個scoop 買黎食, 但樽裝好似食得Happy 啲. 我臨走, 樽裝雪糕剩返依幾樽




















↓買咗Rocky Road雪糕,  好美味, 雪糕內啲果仁好香脆, 啲棉花糖好似溶係口咁. 雪糕又滑, 好快吞晒. 美滿十二號!!









28 comments:

  1. good that you can handle cold drinks and food (like icecream). My stomach hurts when I eat or drink cold stuff. So, I stopped!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~我知食得凍嘢多唔太好. 但凍嘢黎講, 我最喜歡食雪糕. 但已經比以前食少咗!! 開始揀啲好嘅凍嘢先食/飲落肚. 有靚d' Yquem, 我就一定飲.
      ~Mrs. Tintin 你真係好主重健康呀!!

      Delete
  2. 很久不見,同你打個招呼!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~見你去巴黎, 慶祝生日. 我戥你高興.

      Delete
  3. 嘩....Vicky, 訓到飽飽, 第一餐都在下午5:00 才食.....好好訓呀 !
    雪糕我都岩, 食甜品真係令人開心好多

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我真係好耐無瞓到咁耐, 耐到自然醒. Happy~
      ~我都覺食甜品會令人開心. 我記得我有一次, 個人好亂 食咗杯雪糕之後, 成個人好咗好多!!!

      Delete
  4. 自然醒我都鐘意呢 ^^
    我又係,放假成日都下午先起身,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你做咗媽咪都可以下午先起身. 我見其他Blog 友, 一做咗媽咪, 無日夠瞓.
      ~睇黎, 巨龍好識配合你哋生活.

      Delete
  5. DONDON同BRIAN同病相憐呀。 DONDON日日做到半夜,又係WEEKEND都無得休息。
    樽裝雪糕未食過添。
    你哋就好有啲咁靚咁乾淨嘅香港MALL。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~係囉!! 而家啲公司, 真係以為啲員工, 有無限精力. 如果唔係點捱到日日做咁多個鐘. 我間唔中返星期六, 半晝咋!! 已經攰到不得了!!
      ~樽裝雪糕, 係溫哥華本土人發明. 而家, 依間雪糕店, 一開門, 就做到無停手, 他啲雪糕, 好特式, 好滑!!! 我估就黎講分店都似!!!
      ~依個開香港Mall 係一個香港商人, 一手一腳建立. 我都多得佢, 如果唔係, 我都少咗個娛樂地方. 同埋多得依個商人, 比到一個好乾淨嘅商場環境比加拿大人睇. 你知啦!! 有啲外國啲唐人斗, 衛生馬馬. 而家, 依個香港商人, 起Mall 起上癮, 好似話遲啲會去美國西岸開Mall.

      Delete
  6. Replies
    1. samwei:
      ~樽雪糕, 係溫哥華本土人自行發明和生產. 而家他啲雪糕賣到出晒名. 不過, 真係好滑, 而且味道好特別.

      Delete
  7. Brian返工咁長時間,真係好辛苦啊! 希望你哋快D有假期可以去旅行relax下啦!
    風沙雞奕正呀! 好耐無食過lu!
    個雪糕咁特別,等我都叫朋友仔試下先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~去旅行, 簡直而家就想去!! 但而家唔得啦!! 起碼等到年尾先有啲機會.
      ~風沙雞翼, 真係幾好食, 耐唔耐都想食下!!
      ~個雪糕係溫哥華人自己發明和生產, 而家日日經過, 都排長籠. 不過, 值得排, 因為啲雪糕真係好滑, 而且, 味道都特別. 你有機會過

      Delete
  8. brian好努力工作 加油呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~多謝你為Brian 加油!!!
      ~我知你, 返咗香港, 到達熟識嘅地方, 一定好開心啦!!

      Delete
  9. 我都鍾意樽裝雪糕,好特别。
    你細個住九龍城?
    我讀間中學都好近機場,好嘈吓。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~個樽裝雪糕係溫哥華人自行發明和生產. 而家日日經過, 都大排長龍. 不過他啲雪糕確實特別滑. 而且, 口味好獨特. 你有機會黎試下吖
      ~我自細係九龍城人. 你會唔會係我師姐??近機場, 唔係好多間中學. 我讀間中學, 一上P.E. 堂. 就近距離見到隻飛機飛過. 雖嘈, 但而家見飛機, 就好有親切感. 所以, 飛機有情意結, 自細就想從事有關飛行嘅工作. 但真係得個"想"字, 因為我現實係做第二樣工作

      Delete
  10. 妳仲讀緊書返緊學㗎?
    Brian咁辛苦呀?放工仲要做嘢
    做個樽食雪糕好特別喎,係咪好食D㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我讀啲書,係唔洗返學, 全是自修, 之後係時候, 就去考試. 合格就進級.
      ~Brian而家係大忙人. 可能而家工作風氣係咁. 無辦法
      ~食樽裝雪糕, 係因為我貪心, 想食多啲. 所以買成樽雪糕食,其實可以一個個雪糕球買!!
      ~啲隻雪糕, 係溫哥華人自行發明和生產. 佢啲雪糕, 唔知用咩配方, 做到好滑, 而且,口味好獨特. 日日經過見到, 都排長籠.

      Delete
  11. 樽裝雪糕好特別呀,感覺應該好食D既

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~其實都係我貪心, 所以, 要買成樽雪糕食. 正常係一個個雪糕球買! 哈哈~
      ~不過, 依間雪糕啲味道好獨特, 而且, 又好滑, 我覺成樽食,先夠喉!!

      Delete
  12. 咖啡店的後花園感覺好寫意~仲要冇人之下更加free~
    樽雪糕好特別呀~而且用玻璃樽,感覺上好似冰凍d好正~XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~我都估唔到,個花園會無人. 間中坐下花園, 人都舒服啲
      ~我都係貪心,想食多啲雪糕, 先至買成樽雪糕食, 因我驚一球雪糕,會唔夠喉.
      ~我都係第一次見雪糕店用玻璃樽裝雪糕, 個樽用完, 都可以裝其他野!!

      Delete
  13. 我上個月都食咗風沙雞翼, 真係超好味!!! 唔知道Tim Hortons有小型甜圈, 無幫襯過 T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 拉姑:
      ~係呀!! 風沙雞翼真係幾好食, 我耐唔耐就想食!!
      ~Tim Hortons 啲小甜圈叫"Timbits", 你有機會, 再黎加拿大食!! 其實溫哥華機場都有Tim hortons, 買唔切, 可以last minutes 去機場買黎食

      Delete
  14. Whiskey hazelnut is always my favortie : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tata Source:
      ~我都想再去買黎食!!我一次, 可以自己食晒成樽!哈哈~

      Delete