日本餐 和 Opera 蛋糕

March 30,2014 (Sunday)

我哋提早同Brian爸, 食生日飯, 所以, 出咗街食日本餐.

提早, 是因為Brian父母, 無啦啦話要去旅行. 機票和酒店, 都上網辦好. 他們簡單, 交代聲, 係日內便起程

我真的感覺到Brian 父母很獨立. 他們話去旅行就去旅行, 自己自行訂機票和酒店. 完全一手一腳自己辦. 行李又三二下手就執完.  去旅行, 真係去得好瀟晒. 好鐘意Brian父母咁爽的性格. 

所以, 這星期, 我和Brian 都臨時臨急為Brian 爸慶祝生日.  

原本Brian爸話, 不需要慶祝, 或者是等他去完旅行先再補祝. 但我和Brian 感覺提早慶祝, 好似好啲. 

因此, 係都要逼Brian 爸着靚靚,出街食飯和同生日蛋糕影相. 



↓去咗食日本餐, 有刺身, 啲海膽好新鮮, 用紫菜包住食, 美味!!



↓餐前小食, 燒墨魚, 慶祝當然要點酒精飲品. 我哋飲啤酒, 啤一啤.



↓鰻魚飯, 炸蝦和yam




↓還有許多唔同款式嘅Roll



↓重點, 就是這幾隻燒芝士大蝦, 堆芝士下, 還有很多小蝦仔和蝦肉, 很多層次, 好特別.




↓甜品, 餐廳送的芝麻雪糕




















慶祝生日, 點何決少生日蛋糕, 我同Brian 特登去訂蛋糕,  好彩第二朝, 即刻有貨. 唔洗24 hours前訂.

但估唔到Brian 爸, 原來很喜歡朱古力味. 所以, 我哋就訂朱古力Opera 蛋糕啦!! 




↓依家Brian爸, 好風趣, 問他幾多歲, 就要人去估!! 所以, 買咗支" question mark" 蠟燭比佢. 




↓Brian 爸, 要人估歲數, 影相還要擺pose 先肯影, Brian 爸真係越來越風趣. 


↓而我買咗四大樽高山烏龍茶比Brian爸做生日禮物. (Brian 爸叫我都要飲啲高山烏龍茶, 因為醫學研究, 茶有坑氧化, 可以後生啲!! 好似佢咁喎. so funny)





好佩服Brian 父母, 係退休之後, 便展開他們自己新生活. 有自己生活圈子. 完全不需要Brian 幫忙.

Brian 父母亦捨得放開他們嘅雙手,使Brian 可以在自己嘅日常生活上, 無任何管制情況下發展自己事業和自己嘅圈子. 我覺依啲方式, 唔係個個中國父母都做到.


42 comments:

  1. Vicky :
    祝Brian爸爸生日快樂 ! 身體健康 !
    食物好豐富 , 嗰支" question mark " 蠟燭好得意呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~多謝祝賀!!!
      ~生日飯, 所以會食得特別啲啲. 而支蠟燭, 我哋真係為Brian爸而設. 哈哈~~

      Delete
  2. 咁有修養的父母, 咁孝順的兒女,好幸福的家庭啊!
    睇到我都想成為佢地的一份子!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~我都希望我自己將來都能做到好似Brian 父母咁. 有時父母過份關心, 係壓力. 大家有大家生活摸式, 大家都會舒服.

      Delete
  3. Brian父母又確係好後生喎,唔通真係高山烏龍茶駛得?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~邊關高山茶. 哈哈~~ Brian父母到現在仍然好有活力, 他們真實年齡, 我講出黎未必有人信. 但我信"相由心生", 真係個人樂觀啲. 皺紋和白頭髮都少啲. 所以, 真係咩都要Happy 啲先得!!

      Delete
  4. Replies
    1. 艾華斯:
      ~我覺他們好識享受人生㖭!!

      Delete
  5. Happy birthday Brian's daddy!
    Brian父母係外國住多年, 以經溶合晒外國人的生活, 無咁多 Chinese traditional, 會係free 好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~多謝祝福.
      ~我覺好多Chinese 都去過外國讀書, 都未需要全部會融合到外國思想. 此於中國人嗎. 好多內在態度係改不到. 反而我覺現今啲父母太衛護子女. 令到啲子女想創自己路都有障外.
      ~所以好難得Brian父母依對中國父母, 比咁多自由度出黎, 唔係個個人做到, 比着我都唔知做唔做到. 我都要好好學習

      Delete
  6. Vicky...虎父無犬子...Brian 咁叻, Brian 爸一樣咁叻..
    Uncle 退休生活好享受哩 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~你將來都可以, 如果退休, 都好好享受生活.

      Delete
  7. Happy Birthday to Brian's daddy. He looks very young

    ReplyDelete
    Replies
    1. YanYan Tong:
      ~Thank you!!
      ~Brian爸喜歡運動, 而且, 他很樂觀, 好識享受生活, 懂得放下. 所以, 我覺環境和生活態度, 令Brian爸比真實年齡年輕. 多謝你讚他young, 他一定好開心

      Delete
  8. BRAIN 父母真係好有活力...我相信你地一齊生活都無乜壓力
    高山烏龍茶,飲左可以後生D? 我又要買............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs. Snail:
      ~真好彩, Brian 父母係樂觀和懂得放下. 大家生活都唔係太麻煩. 有時, 我覺好好玩添!!
      ~都唔知啲高山茶係咪真係會令到人後生啲. 但我以前, 見到Brian爸每朝都會飲一杯. 係早排高山茶加咗好多價, 所以, Brian 爸先停飲. 而家我送, Brian爸又可以飲返!!

      Delete
  9. 祝 Brian爸 生日快樂 身體健康!!!
    哈哈 Brian 爸真係好風趣 我見到支生日蠟燭 真係笑咗出嚟 ^^
    Brian父母都係思想開明 一啲都唔守舊 令到同佢哋相處的人 會舒服好多 唔會有壓力 真喺唔係好多父母做得到的

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~多謝祝福.
      ~Brian爸依家越來越風趣, 可能他退咗休, 真係relax 咗好多, 同埋我覺他懂得放下. 而家着啲衫, 都揀鮮色啲衫. 哈哈~~

      Delete
  10. Happy birthday! 雖然佢地獨立,不過都要對他們關心呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~多謝祝福
      ~關心, 當然會, 但而家我哋揾佢, 好似要book 時間, Brian爸仲忙過我. 哈哈

      Delete
  11. Happy birthday & 玩得開心D呀,Brian's爸!
    有無試過Kingyo Izakaya(on Denman 每日限定bento box lunch呀,仲可以預定架,好有特色又幾好味架!:)雖然TO都有!
    我勁鍾意食opera,呢個好唔好食丫?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~多謝祝福, Brian父母一定玩得開心!!! 我早幾日, 反而擔心佢哋去咗旅行, 都無電話打返黎,原來他們行程都幾緊密. 哈哈
      ~食過Kingyo 啦!!純日本人經營, 而且食物選擇都多, 我都鐘意.
      ~個Opera cake 之前幫襯過, 之後味道唔錯, 但今次有啲退進咗少少. 不過, 唔緊要生日有蛋糕, 氣氛就真係唔錯!!

      Delete
  12. Happy Birthday to Brian's Daddy ! Brian's Dad enjoys life a lot ! And Brian is also very independent and no need for his Dad to look after. So Brian's parents are also very free and happy !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~多謝祝福
      ~識得放下, 懂得享受生活. 對一個退咗休嘅人, 真係相當重要. 我都要學習下!!

      Delete
  13. Happy birthday 年輕人!
    好大個蛋糕呀,四個人點食得哂。 = )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~多謝你咁稱呼Brian爸. 他會好開心!! 他最喜歡人哋話佢young. 哈哈
      ~個蛋糕, 其實五個人食, 家中的Nanny都有食. 其實, 個蛋糕, Brian 專登訂大個啲, Brian驚唔夠食, 因Brian 咩都要預多啲.
      ~最個cake, 係兩晚內, 我同Brian 一齊當飯後甜品. 清咗啦!!

      Delete
  14. 好美味的一餐, 大家一定好開心呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~慶祝生日, 會食特別啲啲, 等大家都開心下

      Delete
  15. happy birthday to Brian's dad! Have fun travelling too! Remember to share your souvenirs

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo
      ~多謝祝福.
      ~Brian父母,係玩方面, 都會好投入, 我相信他們會玩得好開心
      ~我唔知有無手信. 他們開心就得!!

      Delete
  16. 其實唔止Brian父母,我覺得你地都可以㗎
    佢地去旅行,你地咪可以過二人世界囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli
      ~其實, Brian父母去咗旅行, 我同Brian生活都係咁. 而且, 近排Brian 做足七日. Brian 好攰呢. 不過, 係weekend放咗工, 會照樣好似平時咁, 出下街行下, 食下嘢. 不過, 咁岩家中的nanny都返咗鄉下. 所以夜晚多咗出街食or 我煮.

      Delete
  17. most doctors want their children to be doctors. Good that Brian could make his own choice in life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~其實Brian, 讀多少少, 都係一名醫生. 但唔係Brian爸迫, 係Brian 自己揀. 所以, 我有病, 都是找Brian. 他對藥物名稱比一般人清楚.
      ~但Brian 性格, 都係喺啱Business方面多啲. 依方面Brian爸都明白, 況且Brian未畢業就係已經有機構邀請Brian工作, 還發展得好快.

      Delete
  18. Brian 父母捨得放開他們嘅雙手俾既自由度好大,而且佢地好爽朗既性格
    同你相處一定好開心ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia Chu:
      ~就係好彩, 因為唔係個個中國人都會有依個思想. 所以, 我哋生活唔會太多局限.

      Delete
  19. Good that Brian's parents give him the freedom to choose.

    Sometime it's hard to let go even though you know it's the right thing to do.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~可能, 好多中國家庭 or 香港家庭, 都係有啲傳統思想, 點都會睇住自己仔女大, 就算啲仔女大咗, 都會比好多意見. 而且, 中國人, 時常感覺"老來從子". 有時, 我覺每個人都需要空間, 才能發輝應有嘅技能出黎. 如果生活無太多局限, 真係會好好多.
      ~到我將來, 我唔知可以做到好似Brian 父母咁. 但我會好好學習下

      Delete
  20. 哈哈...Brian 爸很有趣呢~~祝他身體健康!! 開開心心!!
    咁大個Opera吃得完嗎 >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~多謝祝福.
      ~個蛋糕食咗兩日呀!!

      Delete