還有更多櫻花

April 13, 2014 (Sunday)


在溫哥華, 每年這個時候, 就咁開度門, 甚至開個窗, 就可以觀賞到櫻花. 真係整個花期. 都比我望到.

我返工, 放工, 以及出街的道路上. 都是櫻花. 

有時, 會特登行慢啲, 望下街道上, 啲櫻花開成點. 點知行過啲, 又見到更加多靚櫻花. 周處粉紅色, 有誰不喜歡??

所以, 櫻花真係沒有最靚, 只有更靚. 哈哈~

由於, 我是溫哥華新居民. 對櫻花, 會特別強熱. 因為係之前, 邊會一下過, 見到咁多櫻花.

因此, 係依個櫻花花期, 點都逼下, 我隔離嗰個去影啲櫻花相. 





↓依條小隧道, 隧道細細, 但櫻花樹好密集, 我覺好靚, 全條隧道都被櫻花覆蓋住. 連地下都被櫻花啲花瓣, 整到粉紅色




↓一人一張櫻花樹下



↓好鐘意望到櫻花嘅感覺




↓揾到人幫我哋影合照



↓真係好多櫻花, 地下都係粉紅色櫻花花瓣. Brian 話, 這小隧道有啲凳, 他叫我自己有時間, 就買個日式便當, 自己坐係張凳, 一邊賞花,一邊食. 扮去日本都有人信. 哈哈~




↓望到唔想走

















↓好多櫻花樹

















↓有人用櫻花瓣畫心心圖案. (但當然唔係Brian 畫,他邊會識圖心), 好鐘意依條小隧道, 櫻花樹夠多, 夠密.




↓睇櫻花, 睇到好興奮,  首先坐係圍欄, 之後, 就原地跳動. 顛咗!!




↓去完櫻花小隧道, 諗住去揾食, 點知行去第二度, 又有啲櫻花, 又去玩下, 又去cap 幾張相




↓我想啲櫻花瓣, 隨風飄送嘅感覺. 等咗好耐, 終等到. 啲風吹啲櫻花花瓣係我面前




我哋無咩特別去咩公園行, 我哋只係隨街行, 隨街見到櫻花樹, 就行去影下相.就係咁, 成為了我哋其中一樣, 假期節目.  希望年年係依個時候, 都會走去影下櫻花. 因為同櫻花影相, 心情都幾喜悅

但我好少見到溫哥華啲途人同櫻花影相. 唔通啲溫哥華人, 年年見住櫻花, 覺得櫻花無咩特別?? 我諗我唔會住耐咗溫哥華, 而對櫻花無興趣啩?

不過, 我相信係明年今日, Brian 都會肯, 再一次同我在櫻花樹下影相, 仲會着靚啲去影㖭. 因我哋想同櫻花影---結婚相.






42 comments:

  1. 櫻花真對麗. 難怪咁多人要到日本和韓國看櫻花了.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒:
      ~可能,我鐘意粉紅色, 所以, 覺櫻花份外美. 日日係街都見住, 好開心!!

      Delete
  2. Vicky...妳說得對, 好多地方都有櫻花盛放....沒有最靚的
    最重要是心境靚, 環境配合....還有是懂得欣賞和感恩 !
    看到妳開心的樣子和 blog .....我也感受櫻花美麗...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~你真係好識讚美.
      ~而且櫻花又係粉紅色, 更漂亮!!!

      Delete
  3. Replies
    1. wing yi mo:
      ~依邊多櫻花樹, 依家出街見到, 感覺好舒服!!

      Delete
  4. very beautiful flowers ! Congratulations ! Will you get marry next year ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~依邊啲櫻花樹好多, 依家出街仲見到, Happy
      ~係呀!! 應該下年結婚

      Delete
  5. 我好少見到溫哥華啲途人同櫻花影相. 唔通啲溫哥華人, 年年見住櫻花, 覺得櫻花無咩特別?? <- probably that.

    Yay to wedding planning!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~有時,我停係街影櫻花, 我諗啲途人可能會估我係溫哥華新移民. 哈哈~~
      ~我現時, 只係想同櫻花影結婚相咋!! 其他都無咩點plan. 其實, 我最喜歡簡單, 但Brian 係獨生子, 就算他父母比幾自由我哋, 到結婚一定唔馬夫得啦!! 講結婚, 我仲驚!!

      Delete
  6. 原來溫哥華都有咁多咁靚0既櫻花...同埋, 好似真係無乜人咁0既, 好正喎~
    櫻花樹下影結婚相, 一定好靚...恭喜哂!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~我都估唔到溫哥華啲櫻花,會多成咁, 真係條條街,都有櫻花樹.
      ~其實,我影嘅地方, 好隨意, 經開見到, 就影下!! 可能依度真係太多櫻花樹, 都無咩人會集中一個地方去影!!
      ~多謝, 其實講結婚, 我都無咩plan, 我只係想同櫻花影結婚相咋!!

      Delete
  7. 喺有咁多櫻花樹嘅地方影相 真係好好feel呢 最幸福係你哋唔使話要去到好遠先見到 隨便一出街就有咁靚嘅景色睇 開心呢 :)
    恭喜 Vicky同 Brian呀!!! 你哋到時喺啲咁浪漫嘅櫻花樹下影結婚相 實會好靚!!!!! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我都估唔到溫哥華啲櫻花樹多成咁. 最開心, 真係隨街見到, 唔洗特定去一個地方睇, 而且啲櫻花又係粉紅色, 我越睇越鐘意櫻花.
      ~多謝, 其實我結婚係無咩planning. 而且, 無咩要求, 只係想, 就咁同櫻花影結婚相咋!! 我都希望下年啲櫻花, 會一樣咁靚

      Delete
  8. 好羡慕啊!呢度仲好凍,希望下星期暖啲,我都要去賞櫻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~聽天氣報道, 你個邊都開始暖返!! 櫻花應該就開. 你可以plan 去睇櫻花. 順便係櫻花樹下picnic埋啦!!

      Delete
  9. Hi Vicky,
    復活節快樂呀!
    粉紅櫻花隨風飄送, 櫻花樹下, 濃情蜜意, 緣定此生, 好浪漫啊!
    恭喜. 恭喜 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~復活節我放足四日, 前所未有.
      ~多謝

      Delete
  10. 恭喜恭喜,打算明天今日結婚呀?
    好戥你地開心丫^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實未知明年邊日結婚. 但明年今日會影結婚相!!
      ~我哋都拍咗好耐拖,其實對結婚, 已經無咗個結婚感覺. 但依啲儀式實要進行. 我反而怕唔知有幾多野要follow!!

      Delete
  11. 相相影得好靚呀!!
    咦,係唔係有proposal故仔聽呀? ^^
    My heartfelt congratulations to you and Brian!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~啲相,我哋影得好隨意, 見到邊度有啲密集櫻花, 就行去影!!! 而且, 我哋用手機影, 好求其!! 哈哈~
      ~其實, 結婚啲proposal 完全未有, 但應該係下年結婚!! 同埋我只係想同櫻花影結婚相咋!! 可能, 我同Brian 真係拍咗太耐拖啦!! 對結婚已經無咗結婚嘅感覺. 但依啲結婚儀式, 點都要進行, 多謝你祝福

      Delete
  12. 原來溫哥華的櫻花都很漂亮, 真係影到唔捨得走~~ 下年你們一齊在櫻花樹下影婚照一定好浪漫迷人~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hl helen:
      ~我都係搬咗黎溫哥華先知, 溫哥華啲櫻花多成咁, 我哋隨街影, 都影到好開心!!
      ~係呀!! 我結婚, 只係要求同櫻花影結婚相, 其他結婚嘅野, 點攪我都無所謂

      Delete
  13. 我想像到喺同啲櫻花影結婚相一定好靚。 不如就今年啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. angela:
      ~今年,我都想. 想快快趣完成結婚, 這件事. 但好多野, 唔到我and Brian 話事. 今年. 配合唔到啦. 其實, 我覺我哋旁邊啲人, 緊張我同Brian 結婚多啲~ 我簡單到, 只想同櫻花影啲相, 就當結咗婚!!

      Delete
  14. 咁係咪打算明年結婚呀?恭喜呀!同櫻花影相一定好浪漫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~無錯, 打算明年結婚. 但而家咩購思都無!! 我只要求同櫻花影結婚相咋!!

      Delete
  15. WAH....正喎, 唔使去日本啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~我都係咁諗!! 哈哈~ 依邊啲櫻花樹, 真係多到估唔到!!

      Delete
  16. 我咁大個囡都未睇過櫻花呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我依邊好多, 我都係搬咗黎溫哥華, 先見到咁多櫻花!!

      Delete
  17. 係咪就黎結婚啦 ??恭喜曬呀
    好浪漫的心心櫻花,整果個人好sweet呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~應該下年會結婚!!! 多謝祝福!!
      ~我都覺, 整心心櫻花嗰個人, 應該好sweet!! 所以, 我見到都特登影低!!

      Delete
  18. 櫻花樹下的結婚相一定超靚~~~期待呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~我鐘意粉紅色, 所以特別鐘意櫻花. 所以, 我結婚只係要求同櫻花影相, 影完當然會post 出黎. 你等一年, 你會留意到!! 哈哈~~

      Delete
  19. vicky,恭喜你呀,等你地結婚好耐啦,sweet 呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Thank you!!
      ~其實, 結婚係開心事, 但當中啲工夫都唔少. 反而我仲多咗樣野怕!!

      Delete
  20. 真的好浪漫, 每看到這條櫻花街道心情也會靚靚呢~~
    恭喜Vicky & Brian~~~ 在櫻花景下影結婚相 Good Good Good~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~我結婚無要求, 我哋拍拖太耐啦!! 我只是想同櫻花影結婚相咋!! 因啲櫻花實在太靚

      Delete
  21. Replies
    1. cowcow
      ~我都估唔到依邊啲櫻花會多成咁

      Delete