海邊午餐, 皇帝蟹晚餐

March 23,2014 (Sunday)


溫哥華真係好多地方, 我都想去.

見天氣好, 就"聊" Brian 同我去海邊(Coal Harbour) 食個lunch. 周圍行下.


↓我去海邊唔算遠, 所以去海邊食個lunch, 都可以好即興.  望到海景, 真係好舒服. 當日仲有個哥仔彈住結他. 聽住music 行海邊, 真係雙重享受.




↓其實去海邊食lunch, 都無諗定去邊一間, 見海邊旁, 有間餐廳, 有啲露天位, 就坐係度食,好隨意.



↓個海邊lunch 就係食咗依啲, 味道普通, 但夠熱, 算係咁. 食完嘢, 個樣飽滿晒.



↓溫哥華個海, 其實好忙, 好多貨櫃船, 上落貨及補給, 沿岸又有私人遊艇. 但就係, 海上面有咁多嘢, 我覺溫哥華好有動感. 



↓行行下海邊, 見到有間意大利雪糕店(Gelato), 門口貼咗好多獎狀,所以, 就入去買杯黎食, 不過排成半個鐘頭先買到. 我試咗黑芝麻味 and 鹽味焦糖. .....嘩! 好美味, 又香,又滑. 由於趕下場, 如果唔係會再買多啲黎食. 



↓去完海邊, 就上橋啦!! 要去教堂, 之後去食晚飯.  黎到溫哥華, 真係日日都要上橋!! 不過, 而家住耐咗啲啲, 知道邊幾條橋可以過海.  唔洗驚, 一條橋close 咗, 好似會無路返歸咁. 而且, 我依家教返Brian 轉頭點行條short run 返歸. 



-----------------------------------------------------

夜晚, 同班Auntie 食飯. 去咗食皇帝蟹.

溫哥華皇帝蟹, 供應量多, 而且好新鮮,  當造時, 真係好好味. 真係每年必食.

通常食皇帝蟹, 都係一蟹三吃.

第一吃, 蟹腳清蒸, 第二吃, 椒鹽蟹身. 第三吃, 蟹殼黃炒飯/麵.

三重享受



↓依隻係皇帝蟹, 由於同班Auntie 食,唔好意思逐蝶影. 偷影咗張post 上黎. 不過啲蟹腳, 食得七七八八. 哈哈!!



↓以下三張相, 係我以前食皇帝蟹啲相, 係度講下點三重享受隻蟹, 首先有, 蛋白清蒸蟹腳



↓之後有, 椒鹽蟹身











↓最後, 食蟹殼黃焗飯













-----------------------------------------------------------------


↓題外話, 而家處處櫻花盛開,遲啲有節目, 會同Brian 影櫻花




























42 comments:

  1. 超靚既藍天白雲! 隻蟹引死人!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence W:
      ~依邊過咗冬天, 如果無落雨, 通常都會藍天白雲, 好舒服. 我現在期待個太陽仲熱啲, 我想去晒太陽.
      ~隻蟹, 係現時係當造, 好多人會食, 我琴日又再食!!

      Delete
  2. 妳D相相笑得好自然,好好睇呀!
    係呀,呢間gelato"正"到痺,我都記得之前有同妳提過呀,我鍾意食佢嘅sesame同earl grey,不如妳得閒去多幾次,話比我聽仲有咩心水吖! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你好留意我笑, 其實, 都係你講開我嘅笑容, 我先望下自己嘅笑容. 哈哈!
      ~我都記得有人提及Bella 嘅gelato. 我聽當日排隊啲人講, Salted Hazelnut都唔錯. 我揾機會, 又會再去過. 因為佢啲gelato真係又滑,又香.
      ~其實, 講開gelato, 係多倫多 647 Mount Pleasant Road 都有間Gelato 好好味. 名叫il gelatiere. 當中有隻Spicy chocolate, 都幾得意. 不過, 我以前次次去都會食埋Pistaschio, 因為好香. 每年夏天去實排長龍, 排到出街.

      Delete
    2. 我哋間中揸車都會經過,我都成日話要去試,今次真係多謝妳,我可以話比老公聽有食家推介,必試呀!;)

      Delete
  3. 靚景,美食加愛人,人生樂事

    ReplyDelete
    Replies
    1. flora chiu:
      ~所以有時間,我哋就會好好enjoy.
      ~你點呀!! 仲洗唔洗成日出差?? 祝你生活愉快.

      Delete
  4. 溫哥華真係個好地方!
    人人去VANCOUVER都有皇帝蟹食, 我未食過呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lala, 新東雲閣有皇帝蟹呀,不過我都未去過食,場地一般,提唔起興趣。

      Delete
    2. Angela
      ~所以,我係溫哥華, 會盡量去發掘地方玩.
      ~其實, 我差唔多每一年都至少食一次皇帝蟹, 我記得多倫多都有得食, 但我有啲偏心, 我覺溫哥華啲皇帝蟹新鮮啲. 如果食到俄羅斯king crab, 啲肉會仲鮮甜.
      ~皇帝蟹都要講時令, 可能你以前黎溫哥華時, 皇帝蟹唔係時令, 所以, 你無食過. 但的唔緊要, 你有機會黎, 我同你一齊食皇帝蟹, 食完再同你飲Oreo Taro bubble tea.

      Delete
    3. Jackie Green:
      ~美國都有, 咁組一次blog 友皇帝蟹宴啦!! 一大班人食,先好玩.

      Delete
    4. 你嚟喇,幾時都咁歡迎。

      Delete
  5. 我份工喺温哥華有temporary職位,我幾想申請呀,住幾個月幾好吖,不過我老公一定唔肯放人。
    一蟹三重享受,如果你再去食,記得同我哋分享呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~你職位係溫哥華有. 就算係temporary 我都想做呀!!你有無資料比我呀!!..... 不過我相信你已經係高級職位, 我都無做過, 關於你個行嘅經驗,我相信, 我都幾難做到.
      ~其實, 我琴日又再食多次皇帝蟹宴. 哈哈!! 今次蟹身用頭抽炒, 都幾美味呀!!

      Delete
    2. 温哥華個職位係internal transfer咋,如果有向外請人,我一定話俾你知。
      我好低職位,亦唔想升職,而家成日走去玩都得嘛。
      輪到我羡慕你,又食皇帝蟹,下次食蟹身,睇吓有冇金沙炒,蘇杭有,我舊年食過,都好美味。

      Delete
    3. Jackie Green:
      ~而家啲公司, 真係少咗向外請人, 但多謝你忙我留意, 你好有心. 你好nice.
      ~我而家事業心已經無以前咁重, 而家有份工可以做下,之後啲時間, 就是走咗出去. 好貪玩!! 哈哈!
      ~金沙, 係咪即係咸蛋黃炒, 諗落又幾野味!!! 多謝你介紹

      Delete
  6. Hi Vicky,
    一蟹三重享受, 邊間食皇帝蟹咁正呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~依間係Richmond 嘅龍皇鮑翅酒家

      Delete
    2. 嘩!龍皇鮑翅好稱頭唔足, 我媽壽宴, 個個都話佢貨不對辦! 你們食皇帝蟹咁貴一磅, 有足稱嗎? 隻蟹有幾多磅呀?

      Delete
    3. 愛Shi 家庭:
      ~好似$25一磅, 但我都感覺唔足磅, 但Auntie 請,唔敢出聲

      Delete
    4. 龍皇食皇帝蟹套餐抵d架, 起碼之前係而家唔知仲係咪

      Delete
    5. ichigo:
      ~我都唔係好知市價, 點先為之抵食, 但一大班人食, 就感覺好開心

      Delete
  7. Replies
    1. wing yi mo:
      ~對住個海邊, 一望無際, 真係好舒服. 所以, 天氣好, 都好想再去.

      Delete
  8. 呀~~流口水ing~~皇帝蟹三食…正呀~~但好寒涼架~~你食完記住飲返D薑茶呀~~唔知你食幾多錢一磅呢? 今年週圍都大約$29一磅…我上年season時食重係$19一磅~~今年貴左成$10一磅…真係貴到呢~~但又唔可以唔食…因為實在太好味啦~~~~haha…^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarena Tam:
      ~我以為大閘蟹先會寒涼, 原來皇帝蟹都會㗎!!
      ~皇帝蟹, 都係seasonal 價錢, 隔一星期已經唔同價啦!! 不過, 依個時候都係皇帝蟹當造期, 所以, 食皇帝蟹會好味啲.
      ~我每年都至少食一次.

      Delete
  9. Vicky 行海灘, 冬天食雪糕, 真係有情調....! 生活好寫意.
    皇帝蟹三食....好有口福.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日
      ~我鐘意找啲節目出黎, 我覺咁樣生活先開心啲.
      ~皇帝蟹, 而家當造, 一次過三吃.....三重享受呢!! 哈哈!!

      Delete
  10. Vicky, 你哋住近海邊真係好 鍾意幾時去行吓都得 好方便. 得閒望吓海景 人都放鬆好多.
    原來一隻皇帝蟹都可以有咁多享受 我哋多數都只係食佢嘅蟹腳 仲要係雪嘅...... 溫哥華真係好!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~海---真係唔同啲, 一望無際, 而家一天氣好, 我就會去下!!! 好舒服.
      ~就係溫哥華近海, 好多fresh 嘅食物. 開心!!
      ~你有時間過黎溫哥華行吖!! 我相信你係溫哥華會食得好開心!!! 哈哈~~

      Delete
  11. Replies
    1. mabel:
      ~而家皇帝蟹當造, 更加好吃.

      Delete
  12. 哇,隻蟹一定好好好大隻,可以做三款餸,每一樣都好好味喔,蛋白清蒸蟹腳,見到都想食呀 ^^
    櫻花好靚呀,好日本feel ^^
    快d 影靚相上來share 啦,期待 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~皇帝蟹真係幾大隻, 所以一隻蟹, 已經分開好多種食法. 而且, 依家啲皇帝蟹又當造, 啲肉質更好味.
      ~溫哥華係依個時候, 處處櫻花, 我琴日特登走咗去影啲櫻花相. 遲啲post 上黎.

      Delete
  13. Is that Alaskan King Crab?

    It's well worth working 6 days to live the Vancouver life! Such a loving place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~係呀!! 就係Alaskan king crab. 而家當造呀!! 啲肉質好鮮甜呀!!
      ~Yes with my job working 6 days is quite normal. 但溫哥華嘅環境, 真係好舒服. 我成日有地方想去行, 想去食.

      Delete
  14. 妳過左溫哥華有冇半年呀?
    個度D皇帝蟹係咪特別好食,又特別平架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~剛剛半年啦!! 但仍是有好多地方想去, or 有多地方想試食.
      ~香港啲皇帝蟹點賣?? 其實, 我唔知係咪特別平, 但我只知係$25一磅. 但而家皇帝蟹當造, 啲肉質好鮮甜. 所以, 都會特別走去食, 我琴日又再食多次.

      Delete
  15. 好勁呀,咁快已經認得D路
    皇帝蟹咁大隻啖啖肉超正呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~其實都係認到啲啲路, 仲有好多地方都係開GPS 先識去. 好彩依家有GPS 生活都方便好多!!
      ~帝皇蟹,真係好大隻, 真係要組一大班人食先食到!! 不過, 依家帝皇蟹當造, 啲肉質好鮮甜. 好好食!!

      Delete
  16. 哎,我好似吾係太識用呢個Google 我function. 有時間的確要好好享受下人生!
    我算出trip吾太密,半年1次到,尚算可以.

    我都祝你在溫哥華生活愉快呀! ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flora:
      ~Me 2, 我到而家,我仲係唔太了解blogspot係點用, 我聽其他blog 友講, 係第二樹留咗message比我. 但我唔知邊樹囉!!
      ~不過, 好開心你揾到我, 我轉去依個平台寫,都好臨急臨忙,都無咩點通知人!!
      ~半年工幹一次, 都可接受, 周圍走, 走得太密都幾辛苦, 而家半年一次, 起碼可以回下氣嗎!!
      ~我都唔覺唔覺黎咗溫哥華半年, 依度都幾好住!! 成日等weekend 放假就出去玩, 無咗好多事業心. 哈哈~~

      Delete