落雪

February 20, 2014 (Thursday)

原來, 溫哥華嘅二月尾, 天氣都幾溫暖! 陽光普照. 返工路途時, 還要帶太陽眼鏡添!!

有日好天到,在返工沿路上, 叫Brian停低架車係路邊, 比我影張風景相.

由於, 天氣好, 心情都好啲, 就引Brian 返工前, 去食一個港式, ABC早餐


↓有陽光, 又有山景......望落去好似幅畫. 



↓靚天氣, 便嘆個豐富港式早餐



以前, 係多倫多住. 時常感覺周處環境好似缺乏咗一啲嘢!! 但又講唔出, 缺乏咗啲咩!!

自跟Brian黎到溫哥華住, 周處環境, 都見到有山有水. 隨着氣溫, 又見住個山---變白 or 變綠, 真係日日都好似望住幅圖咁. 好舒服.

原來, 係以前, 我是住在平原裡.  所以, 就係缺乏山和水!

-----------------------------------------------------


但和暖天氣, 都係得一陣. 此終, 都是加拿大. 是一個凍天國家.

春天都有可能落雪.

星期六(Feb22), 一朝起身返工, 就見到街外, 全地白晒. 溫度剛剛零度.  就係一度差距, 由雨變咗雪.

不過, 係溫哥華居住, 見雪比例唔算多, 今場雪, 我望到, 係有啲啲興奮. (如果比多倫多啲妹or 妹夫聽到, 我話見雪好興奮, 好有可能, 他們會打我一鎚...哈哈~ 因為今年多倫多個邊, 日日落雪兼-20 or -30℃, 日日返工, 像冰上加年華. 真係未返到工, 都無咗大半體力.)

↓零度......落雪啦. 街外全地白色.


↓(Feb 22,Saturday), 放工之後,仍落雪, 但唔理太多, 同Brian去食麥當當嘅冬季奧運餐. 個餐用一個大盒裝住, 裡面有20件麥樂雞, 2包(中)薯條, 2個可樂冬奧章. 還有兩杯汽水. 這個餐嘅目的係比一家人睇冬奧時, 一邊食一邊睇. 但其實這個餐, 我一個人食, 都唔夠喉.





-------------------------------------------------------------
February 23, 2014 (Sunday)

雪.....竟然繼續落, 連續落兩日雪.  係溫哥華實在少見!!  好彩唔太凍!!

但唔理太多, 依日放假就照出街!!!


↓扮新移民, 係雪地上影相.


在落雪日, 發覺一個很奇怪嘅現狀.

發現, 溫哥華落雪時, 條街好靜. 馬路上, 係無咩車行.

去一個,平時想揾個車位都相當困難嘅商場. 係依日, 落雪日, 車位大把比我揀!! 真係開心無限!!

原來, 落雪日, 就唔洗爭, 唔洗迫. 咁我落雪咪可以出多啲街囉!!



↓(Feb 23, Sunday)落雪日, 去咗個商場food court 食lunch, 我咁埋頭苦幹, 其實係研究食咩好 
 


↓最後, 我食咗個台式便當 (喜歡台式炸雞扒), 還有蜂蜜綠茶,  Brian 食皮蛋魚湯車仔麵+格仔餅+奶茶. 仲叫咗腸粉, 魚蛋, 魚容燒賣黎share!!!




由於, 是星期日, 點都要出街, 因為要去教堂. 

原來教堂都被積雪圍住.  不過, 我依日去教堂, 掛住望窗出面啲雪. 因為之後, 仲落得大. 


↓教堂門口, 好多雪!!






去完教堂, 還落住大雪......但我同Brian, 好似無懼大雪, 仲出街買dinner.

因近期韓劇大熱.  套韓劇「來自星星的你」. 真係人人都睇.  我不流少看韓劇. 都望兩眼. 但吸引唔到我. 可能,韓劇要追字幕嗎!! 無心機追. 


反而Brian媽, 就瘋狂地追, 所以, 就特登買個炸雞晚餐, 同Brian媽一齊食.

因這齣韓劇主角, 喜歡食炸雞, 飲啤酒嗎!!

但其實, 我私低下都喜歡食炸雞, 而家齣韓劇咁Hit. 就剩住個勢. 順便食埋一份.

而且, 街外落住雪, 係屋企食, 仲舒服啦!!


↓炸雞和啤酒(名為:星星晚餐).  而啲炸雞, 係來自溫哥華的Church's chicken restaurant. 我都係第一次, 食依個品牌嘅炸雞. 







--------------------------------------------------------------
February 24, 2014 (Monday)

估唔到, 場雪落咗全個weekend. 連星期一, 返工時, 都仲落緊. 真係好少何!!


不過,溫哥華啲雪, 比較似雨.  啲雪落係馬路, 行人路嘅地方, 就會溶得快.  

由於, 啲雪溶得快, 所以, 啲雪落起個身上, 都溶到變水. 滴下滴下, 成身濕晒!!  所以, 我而家落雪都要膽遮出街. 雖然.膽遮唔方便. 但唔會冷親嗎!!
 


↓星期一, Feb 24返工日, 落雪都要膽遮返工. 我以前落雪邊會膽遮吖. 可能以前多倫多太凍. 啲雪落係身, 唔會溶架! 而家係溫哥華, 啲雪一落上身, 溶到變水. 滴下滴下. 我都係帶把遮, 擋住啲雪!!!



不過, 估唔到, 因為落雪, 有人係Brian屋企個草地, 攪攪鎮. 係草地上, 畫咗個心型圖案.


但一定唔會係Brian 所為. 因為我知他無藝術天份, 邊識畫心. 哈哈~~

我懷疑有個男仔, 想同對面屋個妹妹示愛. 所以, 係Brian 家門口, 畫咗個心心囉!!



↓有人係Brian屋企個門前草地, 畫咗個雪地心心.唔知依場雪, 有無做就咗新一對情侶呢!! 哈哈~~




↓Feb 25, Tuesday. 場雪, 落足三日, 之後, 天色又睛朗. 可以見到山頂, 有啲白, 有啲綠. 由於溫哥華太多山, 而且氣溫變化, 啲山景日日都唔同. 我日日起身, 就望啲山嘅景色. 美麗













↓落完雪, 又陽光普照, 襯朝早啲雪未溶晒, 影返張相先, 因為lunch time 實溶晒














以前, 我渡過的冬天, 落雪比例比較密, 一年內, 有半年都係有雪.  一落雪的周末, 都唔願出街. 因為最害怕出街, 好似冰上加年華咁!! 

而家, 見雪比例少. 反而, 又覺雪景, 很美麗. 而且, 而家見到落雪個反應. 係好興奮. 


不過, 溫哥華啲雪, 有點唔同. 快溶快消失. 唔會堆積幾個月.   落完雪無耐, 好快就變返綠草如茵, 很喜歡這個快來快去嘅感覺!! 哈哈~~  

 

32 comments:

  1. 溫哥華環境咁好,妳搬咗嚟咪開心好多囉?
    個菠蘿包睇落好正,係咪新鮮出爐㗎?
    溫哥華二月咪同香港一樣囉,今年二月特別凍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~係呀!! 我覺溫哥華個環境, 真係舒服好多, 真係搬咗黎都開心咗. 如果當初, 我父母送我係溫哥華, 我會鐘意加拿大多啲!!
      ~個菠蘿包, 係熱辣辣, 真係好美味!!!
      ~二月無端端, 周圍都凍咗. 好彩啲凍持續幾日咋!!如果耐啲, 都幾辛苦!!
      ~不過, 香港天氣凍啲, 出去打邊爐, 好正呀!!!

      Delete
  2. 溫哥華天氣比多倫多好,至少暖啲~~個麥當勞邊夠一家人食呀,我諗兩個人食就差不多~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~天氣真係好影響一個嘅生活. 天氣暖和啲, 出街, 返工都方便好多!!
      ~個冬季奧運餐, 我同Brian share 黎食, 但之後大家都要買多個包, 先夠. 我估依個冬季奧運餐, 係比一家人當小食黎食!!

      Delete
  3. you can eat so many deep fried chicken nuggets and pieces without problems? Good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~我依家睇返啲相, 都覺自己過份, 一個星期食咗好多炸雞!! 哈哈~~

      Delete
  4. 係呀係呀,我都覺溫哥華有山有水有雪有樹好靚,相比多倫多好似一片灰色平原。
    好多香港美食呀,再加個 WAFFLE 添,好完美。
    哈哈哈我懷疑個心係 UNCLE 畫比 AUNTIE 架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~如果當初我比父母送來溫哥華, 唔係多倫多. 我諗我會快啲喜歡加拿大!! 而且, 溫哥華真係太近亞洲區, 啲亞洲美食很多選擇!! 我很喜歡. 而且, 溫哥華本土啲加拿大人, 又好接受亞洲食物. 真係非常好.
      ~我都有問Brian爸, 個雪地心, 係咪佢畫. 但Brian 爸竟然話, 「可能出面啲女仔知他住依間屋, 所以, 畫個雪地心比佢. 」真係聽完Brian爸咁答, 我真係笑到癲咗!!

      Delete
  5. VICKY D食物和香港好似, 相信味道還比香港好...
    而環境就靚過香港好多....好舒服哩 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我太耐無返香港. 都已經唔太清楚香港啲食物嘅味道!! 但我聽很多香港人, 過黎加拿大旅行之後, 都會讚加拿大啲中餐和港式食物很不錯!!
      ~其實, 香港環境都不錯!! 有山有水, 又係要過海. 但香港起得太多樓. 好密集!! 不過就超級方便.

      Delete
  6. 我一見你寫到話好似 "冰上加年華" 我就笑咗出嚟 Vicky 你形容得好好笑 hahaha......
    原來你那邊嘅麥記有冬季奧運餐咁特別 我喺呢邊都唔覺有呢 仲有呀 次次見你食燒賣都羨慕到不得了!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~你應該好容易開心, 我形容"冰上加年華", 你笑到咁開心. 不過, 我都開心, 因為估唔到自己寫嘅野, 會令到人笑!!
      ~不過, 唔係講少㗎!! 以前係多倫多居住, 真係行段路都慢啲. 因地面好多冰雪嗎!! 行段細路都好似行好耐先完成!!
      ~你美國個邊嘅麥當當, 都有冬季奧運餐嘅推廣. 你個邊$5 (美金)可以買20 pc 麥樂雞.我係啲美國電視播台見到有廣告.
      ~你鐘意燒賣.....我都鐘意, 太美味!! 你個邊啲chinese supermarket 有無frozen 魚容燒賣??有去買返包!! 我有時都會係chinese supermarket 買啲Frozen魚容燒賣自己蒸熱食. 都好美味!!

      Delete
  7. 妳揀野食張相相個樣好serious,好似要做大生意大決定! XD
    以前喺LA讀書成日食Church's Chicken食到去咗vancity見到都怕怕,不過溫哥華好多後生仔都好鍾意食架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒
      ~我都唔知自己個樣, 係咁serious. 都係Brian 偷影我, 我先知. 我諗我平時做野嘅樣, 都應該還咁上下樣. 但我無大生意要決定. 我係成日想快啲放工走人!! 哈哈~
      ~我第一次食Church's Chicken 咋!! 我覺Church's chicken 大件過KFC好多!! 至於味道, Church's chicken 都唔錯!!
      ~你係多倫多有無食Popbyes chicken? 我覺beside Kfc, 幫襯下Popeyes chicken 都係唔錯嘅選擇!!

      Delete
    2. Vicky真係開口中呀!我今晚真係食Popeyes呀!!最鍾意佢D辣雞同biscuits!

      Delete
    3. 海豚兒:
      Popeyes chicken 都好味!! 我都鐘意spicy. 而且, popeyes 啲biscult 真係得佢先做到. 好香!! Enjoy your popeyes dinner tonight!!

      Delete
  8. 的雪景好靚呀 ! 見你搬來這兒開心好多 我也替你高興呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~多謝你, 你好識替人開心!!
      ~啲雪景間唔中見到會好舒服. 但如果長期都有雪, 就好唔方便.

      Delete
  9. 温哥華有山有水,真係一幅圖畫。
    我最初移民都係去温哥華,但當時揾嘢做唔易,住咗幾個月就搬咗去多倫多,後來再搬嚟大蘋果。
    你好有福氣呀,住喺温哥華呢個咁靚又咁多好嘢食嘅地方。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~嘩!! 你都移民過好多地方. 搬去一個新地方, 我覺唔容易, 你仲搬過咁多次!! 不過, 而家你揾到係大蘋果settle down. 那就最好.
      ~其實, 我覺溫哥華真係好舒服. 地方唔太, 去邊都唔洗用太多時間. 我都希望自己會越黎越鐘意自己嘅生活地方.

      Delete
  10. 追字幕 <- not my preference either.

    冰上加年華 <- it's so depressing this year. Snowing or freezing rain every other day.

    Vancouver seems like a perfect place for you two!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~我好怕追字幕. 追一陣可能瞓着. Are you?? 哈哈~~
      ~係囉!!你個邊, 今年冬天好多雪和冰雨, 希望你個邊冬天快啲過!! 日日sunny day.
      ~我今日都有同Brian 講, 我遲咗2x 先黎溫哥華. 不過, 而家有得係度生活, 我都覺好好. 希望自己越來越愛溫哥華依個城市.

      Delete
  11. 個雪地腳印心心好似幾浪漫喎!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~個雪印心心, 唔知邊個整, 但估唔到簡簡單單一個心, 好多人都留意到!!

      Delete
  12. Vancouver is a beautiful place ! And I like it as it is not too cold. I have a lot of friends in Toronto. But I just have few friends in Vancouver as it is more suitable place for retirement, not for a good career ! May be in future, I will live in Vancouver when retired.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~如果係溫哥華retirement, 係唔平架!! 依度物價係比多倫多貴啲. 雖然我覺多倫多啲野已經貴. 但論生活舒服程度,溫哥華真係好正!!

      Delete
  13. 好搶眼的雪地心心~簡單又有心思~好浪漫XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~估唔到簡簡單單一個心, 就已經製做到浪漫氣氛!我見到都好驚訝!! 哈哈~

      Delete
  14. 其實雪景真係好靚,香港就無這個機會了
    估吾到菠蘿包都咁水準喎~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~雪景,望就很美好, 但係雪景內生活, 無想像中容易!! 但好彩溫哥華啲雪, 落完好快溶, 唔會積好耐!!
      ~溫哥華依邊啲亞洲食物好有水準!! 美味!!

      Delete