放早

March 19,2014 (Wednesday)

6pm 收到一個call.

是Brian打黎, 原來他可以放早.  他過緊黎我嗰度接我.  咁我就唔洗等巴士放工

太好了.......我講"好"----唔係因為唔洗坐巴士.

太好了.......係因為, 我兩好耐無一齊放工.

難得大家, 齊齊放工, 沿途返歸, 所經過啲商場, 又未close.

我哋即刻決定...........行陣商場, 先返歸!! Yeah!

點知一行街, 就遇見啲電子產品做緊減價. 那就順度, 放低好多個大洋. 帶咗件電子產品返歸.


↓就係買咗依部電子產品 (名叫Surface),我隔離嗰個買完依部新產品, 萬般興奮. 



除咗電子產品, 放早咗, 仲走咗去食, 明知返歸, 就食晚飯. 但經過food court, 就好想食.

唔忍啦! 就當可以一齊放工, 所以, 食下嘢, 慶祝下啦.

原來,放早啲啲, 我兩會失控, 又買又食.  好得人驚. 

↓我食咗Taco, Brian 食咗KFC. 仲有杯蜂蜜珍珠綠茶, 但我兩已經食到成手都痴淋淋, 無影到杯drink.



----------------------------------------------------

玩完一倫, 就渣車返歸, 在途中, 個天仲好光. 

遠望個山, 山頂有啲積雪, 感覺好似以前細個睇古裝片嘅武夷山. 哈哈~~

不過, 個山景, 日日唔同. 隨天氣變化, 而轉變. 聽日, 我望到個山, 又可以諗到第二啲嘢. 哈哈~~


↓返歸途中嘅山景.




39 comments:

  1. 好似我咁呀,DONDON可以放早有得一齊走好開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我以前唔識珍惜一齊放工嘅歡樂. 以前思想好獨立, 覺得放工咁簡單, 又唔係唔識塔車, 點洗人陪.
      ~而家, 搬咗一個新地方, 環境唔同咗, 諗嘢都唔同. 而家, 真係好珍惜齊齊放工嘅歡樂. 有得一齊放, 有得一齊放, 好開心. 所以, 失控買and 食. 哈哈

      Delete
  2. 哈哈,我就一定唔駛諗一齊放工喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci :
      ~哈哈.....一齊放, 一齊返, 真係好開心, 還失控咁買 and 食. 簡直顛咗

      Delete
  3. Replies
    1. wing yi mo:
      ~而家一齊放工,好難得, 所以好開心.

      Delete
  4. 一齊放工真係好開心架,我哋都係咁,不過通常我每日都係要"等了又等"先可以一齊放工囉! ^^"
    個山頂春夏秋冬都係咁,都算係Vancouver特色之一 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你個邊咁凍, 如果等得耐, 會唔會好凍? 不過, 一齊放工, 真係好開心. 好珍惜依啲時間
      ~個山嘅樣, 我覺日日唔同. 有時會一大堆積雪, 有時又溶咗啲. .......我日日起身, 望到啲唔同變化嘅山景, 我覺溫哥華好有動感

      Delete
    2. 有心呀!好在係indoor ;)

      Delete
  5. 我嚟咗睇呢個靚山景呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~咁突然, 咁你就盡情enjoy下啦!!

      Delete
  6. 放咗工和愛人仲有時間行街,買野和食野, 加倍開心哩!

    ReplyDelete
  7. 一齊放工真係好開心~~~好SWEET~
    但係你地食左咁多疇, 返到屋企仲食得落飯嗎? 就算食得落都食得比平時少, 有無比人懷疑呀? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~我哋可以一齊放工, 機會難得. 所以, 開心到失控, 又買又去食.
      ~你好醒呀!! 我哋放工之後, 出街食飽咗, 返到歸, 比人發現咗, 但我哋仍然食到晚飯, 不過就比平時食少啲囉!! 哈哈~~

      Delete
  8. 有伴一齊返工放工真係幾開心架,以前試過有同事住同一區,不時一齊返工放工,沿路一齊傾計,enjoy~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我以前, 好我行我素, 咩都鐘意自己. 而家, 居住環境唔同咗, 好珍惜Brian 同我一齊放工. 因為機會難得嗎!!

      Delete
  9. Vicky , 溫市開始夏令時間 , 晚上較遲天黑 , 人也舒服些 .
    你們的食物好吸引呀 , 我覺得溫市的食物水準愈來愈跟貼香港了 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~係呀!! 較咗夏令時間, 依家日光時間多咗好多!! 有時, 我仲以為自己早咗放工, 因為放工未天黑嗎!
      ~溫哥華食物比較多元化, 很多國家食品都有. 所以, 係溫哥華食方面, 會比較多選擇. 無咁悶.

      Delete
  10. 放早都會有偷得浮生半日閒的感覺

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~無錯!! 間唔中先一次. 好享受!!

      Delete
  11. 我算係幸運, 老公放工順路車我返屋企....
    (另一主要原因係我地得一架車... 搭巴士呀~ 原本10分鐘車程變個半鐘以上啦 (未計等車呀!))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~又要咁岩, 你哋放工時間又差唔多呢!! 真係非常之好.
      ~坐巴士, 實要停下站, 所以, 整整下, 真係本來10 mins 車, 都變咗成個鐘頭車. 不過, 我好好彩, 我坐巴士都唔係好耐. 就返到歸. 所以, 我坐巴士都ok. 但當然一齊放會好玩好多!!

      Delete
  12. Brian終於唔駛OT啦:p
    佢真係好鐘意買電子野喎
    你地放工時幾點呀?個天咁光既

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~係依一日咋!! 所以, 好難得囉!! 而家,我都開始開OT.
      ~佢對電子產品, 好似玩具咁. 他一出街, 點都要行電子產品店先安樂.
      ~放工時大概六點半. 而家加拿大較咗夏令時間, 所以日光時間比較長. 我哋而家8pm 太陽先開始落山. 遲啲夏天, 10pm 太陽先肯落山.

      Delete
  13. 你們都好有食力喎,食完丅,還可以食飯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~難得大家齊齊放, 當然顛一顛啦!!! 我哋食完Tea, 返到歸都繼續食dinner. 不過, 食嘅份量就少啲囉!!

      Delete
  14. 難得放早,當然要玩個痛快~XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita
      ~我哋都係咁諗. 所以, 大家齊齊又買又食囉!! 哈哈

      Delete
  15. 我想問你係唔係之前追開空中少奶奶既blog 既vicky 呀?
    我印象中響佢度, 曾見到你留言呀~
    可唔可以add 埋我呀~~ 我轉左blogspot ,冇晒好多yahoo blogger~
    (你買既LC 煲湯煲好靚~~如果呢度有, 我都想買呢~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. emliy:
      ~無錯, 我係追開空中少奶奶嘅Vicky. 估唔到你都有留意埋我. 好開心!
      ~其實, 我仲係唔太識得點用blogspot, 唔知點add人. 但我而家有訂閱你個blog, 你有新blog, 我會見到.
      ~你澳州個邊有無Le creuset 賣呀?? 我哋依邊無Le creuset 專門店, 都係啲百貨公司, 其中一個counter 有Le creuset 賣. 但顏色和種類, 就無香港咁多. 而早排買嘅Le creuset 湯煲都係送比人, 都未買比自己. 哈哈~~
      ~你得閒多啲過黎我依度!! Anyway, Nice to meet you.

      Delete
    2. 我有留意你呀~ 那時偶然都有上你的yahoo blog , 印象中你好似聖誕咁上下搬屋,之後,我又忙就唔記得左再找你了~加上blogspot 我又唔熟點用~
      我地呢度有 LC 專門店, 但我冇去到呀~款,色都唔及香港多AND 靚~

      我得閒會上來"打攪你的~"

      Delete
    3. emily I:
      ~Yahoo blog執咗, 真係流失好多blog 友. 而家係blogspot, 我都係盲模模, 因為我電腦知識唔太好. 希望越寫越明白blogspot 運作. 同埋多謝你留意.

      Delete
  16. Hi Vicky, I love taco & KFC. Shall have KFC for my afternoon tea today.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~kfc 做Afternoon tea 咁好玩!!
      ~雖然, KFC and Taco 都係好messy food, 但就messy 得黎,好好食!!!

      Delete
  17. 見到你同brian咁恩愛, 非常羨慕
    強烈要求你開食野名啊! 等我學下野! 牛肉批超吸引, 邊度賣架? 好似唔係中國菜黎架wor

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~so funny, 你個message 好似留錯咗地方. 哈哈!! 但我明你講咩!! 哈哈~~
      ~我同Brian 都係一時時, 我哋成日抱住相反idea. 都要大家"就"黎"就"去. 你唔洗羨慕我哋.
      ~我食啲嘢好普通, 你想知咩食店名, 你話我知.
      ~啲牛肉批係Jamaica food. 我係一間名為"The Patty Shop" 買, 地址係4019 MacDonald Street 買. 依間鋪細細, only 賣相中啲牛肉批. 而Brian 媽話, curry beef 係最好味 (不過都幾辣!)

      Delete
    2. 經過過好多次不過無入過添 ..等我下次試下! 有無試過隔離個間意大利餐廳, 好似都幾好架

      Delete
    3. ichigo:
      ~隔離有間意大利餐廳架!! 我唔多覺添!! 但我會留意下

      Delete