一堆活動

March 21,2014 (Friday)

由於, 早倫食咗一次台式Tea house, 念念不忘.

Friday 一放咗工, 就即刻再去一次.

飲完杯台式飲品, 即鬆晒. (好似止毒癮咁. 哈哈~)


↓好鐘意啲台式飲品, 依間特別足料. (Brian 飲芒果椰果沙冰, 我飲Orea 芋頭涼粉沙冰), 還食咗肉鬆士司. 美味~~~




----------------------------------------------------------------

March 22,2014 (Saturday)

唔知Brian 痴咗邊條根. 唔洗返工, 都晨咁早起身. (可能他太興奮, 因佢好少係星期六放假. 哈哈)

仲要"聊" 人同佢去茶餐廳, 食港式早餐.

嗱, 星期六動作係會慢啲.

咪咪魔魔, 去到茶餐廳, 先知早餐時段仲有幾分鐘就無. 好彩趕得切.  所以, order 早餐時, 好似講急口令咁.  Anyway, 最緊要------快.



↓港式早餐, 有奶茶, 檸茶, 我食西式早餐A+B combo (A=餐肉+雙蛋+西多,  B=魚蛋粉)



↓Brian 食中式早餐A+B combo. (A=蒸腸粉, B=皮蛋肉碎粥.). 其實, 依啲港式早餐, 係香港人都食過, 但Brian 係香港居住時, 竟然從未接觸過.





啲港式早餐, 確實好充足.


食到精神晒. 就去我哋最喜愛嘅活動----行街. 

其實, 行咗陣West Broadway夾Granville 啲鋪頭仔.

係依條街交界啲鋪頭仔, 真係衫褲鞋襪,煲煲蝶蝶, 連電子產品都有.  所以, 好鐘意去行, 但可惜太大雨.  所以, 要轉戰去室內嘅百貨公司行. 


↓落雨天, 都係最好去室內百貨公司行, 這一個紅色圓波波. 住北美嘅人,實知我去邊間百貨公司行啦!! 不過, 依間百貨公司開到黎加拿大, 就好靜英英, 就算係星期六, 都無咩人. 停車場都大把位. 都唔知依間百貨公司點earn (近排加埋價, 仲邊度有人行)






















行咗一陣, 又走去食.

食咗Brian 近期最鐘意嘅車仔麵. 

依啲車仔麵, 又係喺香港住過嘅香港人都食過. 但Brian 又係喺香港生活時, 從未食車仔麵檔

自我介紹他食一次, 他就鐘意車仔麵----依一個食法. 所以, 他一經過車仔麵鋪附近, 佢一定要食. 

有時, 我懷疑Brian 黎到加拿大先學做香港人. 哈哈~~



↓今躺車仔麵(要魚湯, 油麵, 還有紅腸 &魚皮餃), 仲叫咗格仔餅. 我仲食埋日式綠茶雪糕brownie 水果crepe




行咗半日街, 我又買到啲嘢. 都唔知點解自己可以去到邊都買到嘢. 依個行為, 有啲唔應該, 但買嗰陣時, 又覺有用.

↓又買咗一大堆, 但最開心買到啲Hello kitty 物品, 有Hello kitty iPad 袋, Hello kitty廚房隔熱手套, 還有一個mini 版keyboard.



↓還買到一個閃閃令令嘅Hello kitty 電話飾物, 買到嘢, 個心情和樣子確實開心啲.



行街, 都唔係剩係買嘢比自己.

今躺, 仲買咗牛肉批and 酒.

牛肉批係比Brian 媽的. 因為她成日想食牛肉批, 但去咗幾次, 間批餅店, 又close 咗.


沿路返歸, 經開批餅店, 我見到批餅店開咗門, 就即刻彈入去買咗盒牛肉批

其實, Brian媽好容易滿足, 一盒牛肉批, 就已經好開心!! 還即刻啪咗兩個牛肉批. 哈哈~~ 見到Brian 媽嘅食牛肉批個樣. 我自己都開心埋.

而買酒, 係因為夜晚要同Uncle 食晚飯, 個晚飯名為「賞酒大會」所以, 就買支酒, 夜晚同Uncle 一邊食飯, 一邊飲.



↓還買了牛肉批 和 酒



↓星期六夜晚, 就同Uncle 食晚飯. 飲咗許多特別酒, 好Happy 的一個「賞酒大會」. 相中支酒,  我上年去法國時就探訪過依支酒嘅莊園.

46 comments:

  1. 我鍾意你個A+B餐,有齊中西式,我都記得温哥華嘅港式早餐好大份,兩個人都夠食。
    我都有個香港朋友未食過街邊嘢,由細屋企唔准喎。
    我都想去賞酒大會呀,聽見個名已覺得開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~依間茶餐廳第一次去食早餐A+B,真係估唔到咁大份, 因我之前幫襯間茶餐廳, 啲早餐無咁巨, 不過, 依啲早餐都係間唔中一次, 食大份啲, 我會開心啲.
      ~其實, Brian 都無話唔准食街邊嘢, 只係他無接觸過街邊嘢, 就唔知有街邊嘢食,他自細去香港會所食嘢多!!
      ~原來Jackie Green你都係賞酒之人?? 我啲uncle 隔個月會攪一次, 我同Brian 時常舉手話要去. 因為好好玩, 又識好多酒嘅知識. 好Happy 㗎!!
      ~等我遲啲有自己地方,我都攪一個"賞酒大會", 你飛過黎玩下吖!!

      Delete
    2. 我係鐘意玩,亦想知多啲酒嘅知識,你攪賞酒大會我一定到,吃喝玩樂記得預埋我呀!

      Delete
    3. Jackie Green:
      ~好, 預埋你. 不過你要等下, 我都唔知自己揾屋搵到幾時. 哈哈~
      ~不過, 好開心, 你對酒有興趣. 因為我覺飲酒, 唔係咩人都啱. 不過, 我飲酒都係至在玩多

      Delete
  2. I love your Hello Kitty phone plug. It's so adorable.

    My hubby is the same way. He's not allowed to have any street food while he's in Hong Kong.

    Btw, I like your breakfast combo way better than Brian's coz I am a big time lover of HK café style food

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你無啦啦做咩變咗英文人嘅!! 哈哈~~
      ~其實個Hello kitty plug係Brian 揾到, 之後買比我. 我都好鐘意, 而且, 好多Auntie 見到個Hello kitty plug 都話鐘意, 無話我咁大個仲用Hello kitty呀!! 哈哈!!
      ~其實, Brian 都無話唔比我食街邊嘢, 只係Brian 從未接觸過街邊嘢,就唔知街邊嘢有咁得意嘅嘢食. 他還叫我第時有機會返香港帶他食街邊嘢食㖭!!
      ~你先生唔比你食街邊嘢, 係怕骯髒嗎?但我覺街邊嘢先有風味嗎!! 咁你有無同你先生去台灣, 台灣都係街頭小食多
      ~我都知你鐘意hk style breakfast. 你上次黎溫哥華都即刻去麗都食啦!! 其實, 香港式早餐, 除咗豐富, 還食到香港生活嘅味道. 我都鐘意食, 但今次幫襯間茶餐廳, 原來份量咁巨. 我食到個肚脹"bob bob". 哈哈

      Delete
    2. 細細聲講妳知,今朝偷雞上網呀,所以無得用中文丫 XD
      老公無唔比我食,但佢同Brian相反,好多嘢細時無食過,大個試番又無覺特別,所以無咩craving,好在我哋都係臭味相投,大家都食臭豆腐遮!

      Delete
    3. 海豚兒:
      ~臭豆腐, 我和Brian 都ok. 不過, 臭豆腐都係喺香港, 最好食.

      Delete
  3. 未試過OREO芋頭,好正呀!兩樣都係我FAVORITE!
    TARGET喺度係買平嘢地方,同加拿大唔同呢!咁啲日常用品你哋多數去邊買?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你過黎溫哥華, 我帶你去飲Taro oreo, 我都係Taro and oreo fans, 我都好鐘意依個drink 嘅組合. 其實, 依間tea house 好多特式飲品, 地方又啱傾計, 你黎溫哥華, 我一定帶你去. (但都等你生咗小lala先)
      ~Target 我原先以為會係買平嘢嘅地方, 但只不過係初開業時嘅事, Target 初係加拿大開業, 我鐘意入去買嘢!! 但而家Target 加咗好多價. 好貴. 而家裡面好靜英英, 係就係行得舒服, 但Target 再咁靜, 都唔知會唔會維持到!!
      ~我平時日用品, 都係去依邊嘅drug store 買, (London drug or Shopper drug store), 有啲grocery 會係safeway 買, 因依啲鋪頭, 全部近我居所嗎!! 但我通常睇到特價先買. 有時加埋coupons. 哈哈

      Delete
  4. 嘩.....Vicky
    嗰公仔電話飾物, 好精緻, 好靚
    而牛肉批就好鬼Q....點捨得食落肚呀 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~個電話飾物, 我都鐘意, 令到個電話更多特別啲. 哈哈!
      ~啲牛肉批, 個樣好Q咩?? 但唔好, 剩係望個樣, 但其實啲牛肉批勁辣! 我食完都飲好多水!

      Delete
  5. Vicky , 溫市超多港式食物 , 有如身在香港一樣 , 牛肉批樣子很可愛 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~咁係溫哥華, 港式食物係比較容易揾到. 但仲有其他食物都好好, 又唔可以話同香港一樣.
      ~啲牛肉批, 係Jamaica 食物黎!! 都幾好味.

      Delete
  6. 嘩,你個A+B餐又西多又魚蛋粉好堅呀,真係一次過乜都食哂,唔好話午餐,又下午茶都食唔落呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~依間茶餐廳早餐, 第一次幫襯, 我都估唔到啲份量會如此大份, 好足料. 最特別有埋魚蛋粉揀. 不過, 食完依餐A+B 真係成個肚漲晒. 但偶然一次. 食大份啲, 我會開心啲.哈.
      ~其實, 依個A+B, 係抵食,可以飽足幾餐喎. 哈

      Delete
  7. 那早餐是香港的兩倍大呀。食完行街街當做運動。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei:
      ~我諗都係!!
      ~平時我幫襯第二間茶餐廳,啲份量無咁巨, 係依間個份量特別大. 食到超滿足 我下

      Delete
  8. TARGET喺加拿大蝕咗?億咁話喎!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~實蝕啦!! Weekend 都靜英英. 而且, 依家Target 仲加價, 而家加拿大啲drug store 都平過佢. 仲邊有人去!!

      Delete
  9. Wow! Vicky 你哋個週末過得好充實呀 特別係可以由個豐富港式早餐開始 真係好美滿!! 之後shopping又買到鍾意嘅嘢 開心!!
    哈哈 我諗你都知我係想讚你個靚靚 bling bling Hello Kitty 電話飾物啦 hehee~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~我而家唔係個個周末都同Brian 放到假. 有時我要返, 有時Brian 要返工. 所以, 我哋一放到weekend 就開心無限. 將啲節目排到密麻麻囉!! 哈哈!
      ~個bling bling Hello kitty電話飾物, 除咗我鐘意, 出面好多人鐘意. 仲問我邊度買, 而家個電話, 多咗個靚飾物, 我用電話時, 都用得好開心!!

      Delete
  10. 生活也很豐富呢 港式早餐也很吸引呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~周末嘅生活, 會篇排得豐富啲, 比自己玩下嗎!!
      ~個港式早餐,很多野食, 而且味道又ok. 食完大滿足.

      Delete
  11. Hi Vicky, I am salivating over the thoughts of the foods you described. 牛肉批個樣 looks good.
    + the pic shows that your 樣子確實 very 開心. Have a nice weekend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~流喉水.....咁你下次洗唔洗食飽啲先黎我個blog. 哈哈!!
      ~我食啲嘢好普通, 放假襯有時間, 就出下街食, 出下街行. 咁我就覺好happy!!
      ~啲牛肉批係Jamaica food. 我係一間名為"The Patty Shop" 買, 地址係4019 MacDonald Street. 你鐘意可以去買黎食. 價錢$2 一件. 好抵食.
      ~你都係Have a nice weekend.

      Delete
  12. 唔知點解我係香港好少食台灣野,但睇到妳食,我又好想食丫
    個牛肉批好似好好味咁,唔怪得Brian媽咪連食兩個啦,不過咪好溜囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~加拿大版圖裡面, 台灣同溫哥華. 係比較近. 所以, 係溫哥華比較多台灣移民, 因此台式食鋪都特別多. 有啲溫哥華嘅台式食鋪係台灣都有鋪頭, (即係: 好多台式鋪頭, 會係溫哥華有分店). 我覺溫哥華啲台灣野, 好過香港食.
      ~個牛肉批係Jamaica food. 好辣. 不過, 都幾好味. 我買牛肉批嗰陣時, 係咁岩啲批係剛剛出爐. 拎到返歸啲批仲熱辣辣, 所以, Brian 媽即刻食咗兩個. 我唔知會唔會溜, 但她喜歡食, 都應該ok嘅!!

      Delete
  13. 第一次留言呢~~~我都係温哥華住…我屋企附近都有間T字頭商舖…又係好少人行…D野好普通…又唔多食品選擇,同係美國真係差得遠,呢邊人流好小~~可能好快out出加拿大~~嘩…你個早餐好正喎,間餐廳叫咩名呀??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarena Tam:
      ~Nice to meet you!! 又識多一個溫哥華人. 你得閒多啲黎我依度. 我會好happy!
      ~Target 一開黎溫哥華, 我都有去, 雖然唔近我, 我都照去. 我都知加拿大Target 唔及美國咁多貨品選擇. 但初頭加拿大啲Target 價格比加拿大其他零售係平啲. 但之後, Target 就越加越高價. 咁我都費事渣去行, 去自己local 嘅department store買都得.
      ~而家行Target 靜英英無咩人架!! 係就係行得舒服, 但我驚行Target, 行唔到幾耐,因我未行過啲department store 會咁靜, 而家我Target 越黎越買唔到野!!
      ~間港式早餐茶餐廳. 係3338 Cambie Street. 餐廳名係Cafe Gloucester (告羅士打餐廳)

      Delete
    2. Vicky, Nice to meet you too~~哦~~~原來係"告羅士打"~~睇怕我都無咩機會會去到食早餐~~因為離我好遠…我其實好多時都會來睇下你食左D咩,去左咩地方玩架…由你未搬來温哥華前都有睇開你個blog架~~但自己多數睇,小留言…但以後會多D黎留言~~haha~~
      因為我用google account留言,睇返你有無回覆係咪一定要來check架? 有無comment alert email架? 我怕自己唔記得來睇你reply comment +.+

      Delete
    3. Sarena:
      ~原來你睇咗我個blog咁耐, 多謝支持, 我其實我初頭寫blog, 都係想將自己生活嘅事記錄低, 因為我記醒唔太好. 寫blog 可以揾返自己啲資料. 哈哈~~ 但估唔到有人會睇. Thanks.
      ~原來,依個blogsport 有第二樹可以留言㗎?? 我唔知呀!! 我電腦知識有限, 我寫到blog, post 到相, 我就覺自己好威. 哈哈!

      Delete
  14. Looks like you are living in HK as you like to eat hk food and shopping.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~行街和食, 係我最鐘意. 哈哈!!
      ~我哋係香港出世, 所以, 都係鐘意食港式食物多, 所以, 放假就去幫襯下

      Delete
  15. WA~好多美食呀~流口水~
    個閃閃令KITTY電話飾物真係好靚~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~放weekend 嗎. 所以就出街玩下, 食下囉!!
      ~我自己都好鐘意個閃閃hello kitty, 真係日日用住, 就好開心!

      Delete
  16. 日式綠茶雪糕brownie 水果crepe <- multiple wishes in one dessert!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~無錯呀!! 依個dessert 真係一次過, 滿足好多個願望. 而且, 啲綠茶雪糕又好香呢!!

      Delete
  17. HI Vicky, I am Ta Ta Source. Nice to find you here and wish you still remember me. I haven't start my blog yet. Can you please tell me where did you buy the Beef Pie? It looks very delicious, thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tata Source:
      ~當然記得你啦!!
      ~我係依度寫blog, 剛剛一年. 而我居住咗溫哥華又剛剛一年啦!!
      ~你點呀?? 你工作好嗎??
      ~啲牛肉批係Jamaica food. 我係一間名為"The Patty Shop" 買, 地址係4019 MacDonald Street 買. 依間鋪細細, 全間鋪, 只是賣相中啲牛肉批.

      Delete
    2. Vicky, 有冇發現温哥華有很多好野食呢?若你想知更多,email 去我以前給你Hotmail的地址便可。我亦轉了新工超過一年了,多謝關心。全店只賣一樣東西,那一定好好吃啦。

      Delete
    3. Vicky,

      Tried the beef pie last SAT, and the curry pie is so hot & spicy, but I love it. Thanks to send me the store address

      Delete
    4. TaTa Source:
      ~好快手呀!! 你真係即刻買咗, 你買frozen 定係新鮮熱辣嘅牛肉批??
      ~我唔記得話你知, 啲牛肉批比較辣, 好彩你接受到.

      Delete
    5. Vicky,

      Ha Ha, yes I love to eat. I bought the fresh one and share with my father right away in front of the store. Some blogger told it is cheaper if frozen but I am not sure they sell by dozen or single order. So I take the fresh one. : )

      Vicky, do you know is there any option to choose if publish by Privacy not in Public at Blog Spot? Yahoo had this option but I can't find at Blog Spot : (

      Delete
    6. TaTa Source:
      ~你同你爸爸感情幾好, 一齊去試間牛肉批店.
      ~我都試過買Frozen,係就係平啲, 但事前要自己焗, 有啲費時. 但Frozen 個啲, 都好一樣好味!!
      ~Blog spot 好似無得set private 㗎!

      Delete
    7. Vicky ,我是blospot 新手,好多setting都是摸索階段。我爸不單是我老爸,還是我的閨密

      Delete