兩個 LC 湯煲

February 27,2014 (Thursday)

一係就無咩點買煲, 但一買, 就竟然買咗兩個Le Creuset 湯煲.


↓一買就買咗兩個Le creuset 湯煲



一買就買兩個, 就係因為...............

早排, 我和Brian收到友人生日飯局嘅邀請.

友人生日請我們食飯, 當然就唔會空手咁去.  

曾記得, 這友人係早排提及過, 她開始研究煲中湯, 所以, 便靈機一觸, 走去買一個Le creuset 湯煲, 作友人的生日禮物.

但湯煲大大個.  攞到返Brian 家, 就被Brian 媽睇到.

Brian 媽, 一見到個湯煲就好鐘意. 仲好興奮.  (原來Brian媽一直都想買個大型size 湯煲.)

所以, 買完一個Le creuset湯煲之後, 係第二日再去買多個送比Brian媽.


↓就係送依個湯煲, 比友人作生日禮物. 但Brian 媽見到個煲之後,就好鐘意!! (其實, Brian媽, 鐘意個湯煲size和隻顏色)



點知, 原先去開間鋪頭, 已經賣晒Le creuset 紅色湯煲啦.

攪到我要同Brian 係Lunch time, 嗱嗱林, 走去第二間分店買湯煲比Brian 媽. (因我知Brian媽好想快啲有新湯煲. 煲大嘜啲湯飲!!)

所以, 好趕都照去第二間買!!



 lunch time 趕去第二間鋪頭買Le creuset 湯煲, (我隻手, 就係秋住個大湯煲)當日天氣好好, 藍天白雲. 但無時間欣賞美景, 要趕去返工!!




而我一放工, Brian 媽見到我帶住個紅色Le creuset 湯煲返歸, Brian媽真係好開心! 成個細路咁, 係咁話 "好yeah, 好yeah"!! 仲即刻叫Nanny 馬上用個湯煲, 煲湯飲. 我哋五個人, 一人飲咗兩, 三碗湯.

就係咁, 係兩日內, 就買咗兩個Le creuset 湯煲.

其實, 我想買多個Le creuset 湯煲比自己. 但都係"噤"住自己先.

況且, 我而家都差唔多日日飲緊Le creuset 湯煲, 煲出黎啲湯飲!!!


↓依家, Brian 屋企開始被我帶入Le creuset 世界. 紅色Le creuset 湯煲和黃色Le creuset 水煲. 哈哈~~ 而這一個Le creuset 湯煲, 第一煲湯, 就係青紅蘿蔔豬骨湯



------------------------------------------------------

March 2, 2014 (Sunday)

In the beginning, 我咪話友人邀請我和Brian去食生日飯.

當日, 我同Brian就係帶住個Le creuset 大湯煲去食生日飯. 友人見到份生日禮物(大湯煲)咁巨. 眼都凸埋. 哈哈~~ (唔好講笑, 個Le creuset 湯煲夾埋個盒, 真係好大個, 新買咗一大卷花紙, 都係剛剛好夠包個湯煲咋!!)

而這一餐生日飯, 我哋就係食西餐慶祝!!



↓無影到頭盤, 因頭盤係叫一大埋share 食, 而主菜. 我食咗羊架, Brian食咗Tuna 



↓甜品, 我食朱古力芝士蛋糕配雪糕, Brian 食酒味朱古力蛋糕


↓友人生日, 餐廳送咗好多甜品. 仲有蠟燭吹, happy



















30 comments:

  1. 趕返工張相相好攪笑,好似hitchiking緊
    如果有粉紅色嘅le creuset湯煲,Vicky就可以同Brian媽咪一齊尖叫! :)
    生日餐飯好唔好食呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~趕返工張相, 又幾似hitchiking....可能當時站立位置, 咁啱係上橋(過海)出口!!
      ~我知香港依個湯煲有粉紅色!!! 我係internet 見到已經大尖叫. 不過我知北美唔會入粉紅色!! 都係係加拿大買其他色.
      ~生日餐飯, 都ok呀!! 啲食物好新鮮!!

      Delete
  2. LC紅色湯煲好靚~仲要真係幾大個喎! 真係岩晒一家大細用!!!!! LC不類任何女士都會被吸引, 所女Barin媽媽good taste 先會欣賞個湯煲haha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia Cheong:
      ~Le creuset 唔係真係得個牌子, 真係好好用!! 我好鐘意用!!所以, 都想感染身邊啲人用!!

      Delete
  3. 人見人愛嘅LC,Brian媽一話鍾意,你哋就即刻去買,真係乖,又抵錫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~難得她鐘意, 當然走去買!! 況且, Brian媽又好少鐘意一樣野, 鐘意到開口!!

      Delete
  4. 呢個煲我之前都有諗過....不過...屋企無咁多位喇...
    你對朋友都幾好, 收到一定超開心
    西餐好似好好味..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. and Mrs. Snail:
      ~我遲啲會投資返一個LC 湯煲, 真係差在買咩顏色!!
      ~其實依個湯煲, 最細size都好大個, 兩個人用, 真係一煲湯飲幾日!! 如果你想投資依個湯煲. 你要諗下!!
      ~咁朋友邀請生日飯, 當然唔會空手去!! 希望朋友會鐘意!!
      ~餐西餐唔錯!! 啲用材好新鮮!!

      Delete
  5. 見到個 LC 紅色大湯煲咁靚....我都想擁有 !
    不過我知我一買開...就唔停得手....必定....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我唔知你煮飯比例多唔多, 但我鐘意Le creuset 夠實用. 而且, 鐘意自己煮, 所以遲啲會投資多啲!!
      ~無錯, LC 一買咗就上癮!!

      Delete
  6. 好實用同靚的LC~
    見到好多美食..好肚餓XDD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~Le creuset 又真係好實用, 好鐘意用, 遲啲會投資多啲!!
      ~餐西餐, 用料都好新鮮, 味道不錯!!

      Delete
  7. 你第時同BRIAN搬咗出去都要買返個喇。

    ReplyDelete
    Replies

    1. Angela:
      ~一定會呀!! 仲買多啲其他LC 添!! 哈哈~~
      ~況且, 我以前啲餐具都無全部帶晒黎溫哥華, 遲啲真係好好籍口, 投資多啲!!

      Delete
  8. 我聽聞/睇review都話呢個湯煲質素唔好(或者唔夠好)...... 你依家有機會可以試清楚先決定買唔買。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~有時, 我都同自己講, .........真係咁啱得咁橋, 我而家居住係Brian 屋企. 我送出去的蒸爐和Le creuset 用品, 係可以有大把時間比我慢慢觀察好唔好, 好......我遲啲先買都得!!
      ~紅色LC 大煲用咗黎煲湯好幾次, Nanny都話好正常. 而且, Brian家係用開不誘鋼煲煲湯, 現在只係size 大碼咗!! 而家一人可以飲多幾碗湯!!

      Delete
  9. The LC pot is very very big !! IT must be very expensive ! You are very good to your friend and Brian's Mom. The dinner is yummy !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~依個LC 係不誘鋼煲, 價錢比較合理.
      ~咁朋友生日邀請我和Brian食飯嗎!! 而且, 餐生日飯都唔平, 所以, 做禮都會好啲啲。
      ~至於, Brian 媽難得鐘意嗎!! 她好少鐘意到出口, 所以, 咪買多個比Brian 媽. 而家日日用. 而且, 我都想Brian屋企多啲Le creuset 用品.

      Delete
  10. 餐成日返好似好吸引! 邊度黎架? 介紹1下LC有咩咁好用? 令過上手好重架wor

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~間餐廳叫"Provence Mediterranean Grill" 係West point grey area. 係食地中海菜. 佢哋用料好新鮮!!
      ~我知你平時煮開咩, 又唔知你煮嘢 嘅習慣係點, 但我自己覺Le creuset 好岩我用. Le creuset 好鎖水. 溫度傳送好. 我喜歡用.

      Delete
  11. 點解唔買番個呀?俾我實忍唔到手
    不過Brian媽咪好捨得呢,因為係香港好多人買左LC好似會俾姐姐用的

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我搬出去住之後, 會買返個用. 而家買咗, 都用唔到. 不過, 而家係心入面, 已經諗定遲啲買咩顏色. 哈哈~~
      ~點解唔比Le creuset 用品比nanny 用?? 都係廚房用具嗎!! 而且煮出黎都係自己食, 當然用啲好用具黎煮啦!!

      Delete
  12. 哇....個煲真係不得了,超靚呀~~
    有美美的廚具,煲出來的湯都特別好味的,heehee ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~個湯煲, 我自己都鐘意. 而家日日用, 仲飲多咗好多湯添!! 哈哈~

      Delete
  13. LC真係人見人愛
    未來家嫂絕對加滿分啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~Le creuset 外型吸引, 仲好實用. 而家日日用住, 湯都飲多咗!!
      ~我都係見Brian媽開口, 我先去買, 因她平時好少鐘意到講出口嗎!! 其實, 而家多咗個湯煲, 我仲多咗湯飲, 我得益仲多啦!!

      Delete
  14. 個湯煲的顏色好靚呀 又實用 你朋友收到係咪好開心呢 :)
    遲啲你哋自己住 有無諗定買個咩顏色呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~個朋友有無用就唔知, 但Brian屋企就時時依個湯煲, 而家我飲多咗好多湯, 我仲得益多咗!!
      ~無錯!! 我遲啲自己住之後, 就會投資返個LC湯煲架啦!! 而家個心裡面已經諗到要咩色, 其實很想買粉紅色, 但我知北美一定無. 謂有揀其他. 嘻

      Delete
  15. 我都買咗個4L海藍色.... 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~海藍色,仲靚啦!!
      ~剪咗彩未呀??

      Delete