十二號

March 12,2014 (Wednesday)


每個月嘅十二號,都會想過得特別啲啲。因為我同Brian係某一個月嘅十二號開始. 所以,每個月的十二號就變了.我們的紀念日.

但而家比較繁忙, 都唔係個個月嘅十二號, 都會攪啲特別活動. 慶祝下.

不過, 大家仲記得依一日. 時間許可, 就會慶祝下

雖然, 這個月的十二號係閒日. 需要工作的日子.  但大家啲時間可以夾到, 所以, 便齊齊約埋食breakfast 和 lunch. 當慶祝.

這天, 首先提早啲啲起身, 走咗出街, 食一個早餐. 好彩, 依日太陽高掛, 可以嘆到一個陽光早餐.


 ↓十二號, 出街食咗個陽光早餐.



由於, 個早餐比較高脂. 大家係lunch time 都未覺餓.

但估唔到, Brian 安排咗, 中午餐lunch, 去嘆茶 + 去食macaroon. 作慶祝.

聽到「Macaroon」, 我當然興奮啦!! 我鐘意食埋依啲嘢嗎!! 哈哈~~

又咁啱去到間Macaroon shop. 又無咩人, 我同Brian 坐邊都得. 感覺好free.  當日天氣又溫暖, 又有太陽, 坐係outdoor 嘆杯茶, 食件餅. 真係好舒服.

真係無諗過, 係中午時份, 可以係鬧市, 如此嘆.  

這個十二號的慶祝節目....好好玩!!


↓Lunch time 去咗嘆茶 + 嘆小圓餅(Macaroon). 依間啲小圓餅不錯, 味道啱我. (不會甜到"漏"). 而且, 天氣好好. 舒服~~~



↓幾開心, 估唔到間Macaroon 店, 得我同Brian. (其實, 中途都有人, 入去買盒餅, 但真係唔太多). 係閒日嘅中午,  可以咁嘆法. Happy 啦!


所以, 係依一個工作天, 啲時間好似好快趣就過.  早餐之後, 隔了幾個鐘, 又出下街, 嘆下茶, 食件餅. 依一日, 我真係感覺好快就要放工啦!! 哈~~

放工之後, Brian 屋企, 無啦啦, 又話出街食飯. 

快速換件衫, 又出街食Dinner. 

好像由朝出街, 出到晚.  好歡樂嘅十二號.  哈哈~~

↓晚餐, 同Brian + Brian父母去茶餐廳食晚餐. Brian食咗苦瓜肉片河, 我食咗薑汁魚湯魚肉米線




------------------------------------------------------------


March 13, 2014 (Thursday)

其實, 唔止十二號, 我先出下街

有陣時, 我係工作上, 有啲新任務做, 攪到我成個人亂亂哋.

就算係閒日, 都會係lunch time 出下街, 食個簡單lunch. 透一透, 個下冷河. 但當然, 無十二號當日, 咁瘋癲啦!! breakfast和lunch ,同時都走出街啦. 哈哈~~

但出完街, 真係成個人都舒服咗!!

好彩, Brian 好多時, 都預到時間陪下我. Happy~~ 



↓某日出街食lunch, 太陽高掛. Brian 叫我企正係太陽下曬下. 我又真係行去曬. 哈哈~~ 依日, Lunch 食咗cream bagel+ 咖啡.




↓近排試過, 早咗起身, 就約下Brian 去麥當當食早餐. (我還要求去, 另外一間麥當當食). 感覺環境唔同, 食個早餐都特別啲. 食咗Mcgriddle (pancake 夾豬扭蛋包)



↓試過去便利店,原先諗住買包糖, 可以一邊做嘢一邊食,  點知估唔到便利店有出前一丁杯麵賣. 還有嘉頓威化添. 即刻買黎當lunch 食埋.  .......某日去Tim horton咖啡店, 飲碗湯, 食個包+ coffee做lunch.


↓如果出街lunch, 好多時都會食壽司, 因溫哥華依邊啲壽司,唔知點解,  做到好平, 味道又ok. Lunch time 一個人食兩盒, 好夠食啦!! (相中啲壽司餐, 仲平過食麥當當)

26 comments:

  1. 食兩盒壽司做午餐,好羡慕啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我以前係多倫多, 都唔會咁食壽司, 因多倫多food court 啲壽司都唔平. 但溫哥華就唔同. 普通啲food court 壽司, 做到好抵!! 我都唔知點解.
      ~而且, lunch又唔洗食太多, 兩盒壽司做午餐. 剛剛好.
      ~唔洗羨慕我, 我反而羨慕你份工!!

      Delete
  2. Replies
    1. wing yi mo:
      ~12 號, 有啲特別嘅節目. 又真係會開心d!!

      Delete
  3. Vicky 咁正的壽司, 食多一盒都好正常.
    去埋 Macaroon 店嘆下午茶, 真悠閒哩 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~依邊啲food court 壽司唔太貴. 係food court黎講, 啲壽司算ok啦!! Lunch time 食兩盒剛剛好!!
      ~Macaroon 都係因為12號, 想慶祝下!!咪去食Macaroon和嘆花茶!! 最開心, 當日天氣又夾到, 好舒服呀!!

      Delete
  4. you have one or two hourse for lunch? Can do out to eat macarons ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~lunch最多可以個半鐘, 溫哥華啲地方唔係好大, 好多地方近近哋就到, 所以, 可以嘆到macarons. (其實, 我最掛住法國啲macarons呀!!)

      Delete
  5. hours, not hourse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~我明呀!!有時打字快手, 係會咁. it's alright!!

      Delete
  6. 又坐室外,好凍呀~~~
    兩盒ROLLS, 我唔夠呀。= )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~個日天氣好好, 十幾度, 又有大太陽. 坐outdoor 好舒服!!!
      ~My theory, 係Lunch 唔好食太飽, 我驚lunch 之後, 會合眼瞓. 兩盒做lunch,剛剛好!!

      Delete
  7. You two are so sweet!

    I would rather sleep in than get up early for breakfast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~我哋鐘意出下街嗎!! 出一陣街, 已經感覺開心無限. 所以, 會諗多啲籍口出街.
      ~還掂都要食早餐, 我prefer出街食. 但唔會比自己食太多街外早餐. 會set個限額比自己. 朝早食啲野, 人都會精神啲!!

      Delete
  8. 你們倆很温馨,每個月都有藉囗慶祝。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我哋鐘意出下街嗎!! 所以, 出街籍口特別多!! 哈哈~~

      Delete
  9. Macarons做午餐充滿貴氣呀!簡直係濶太適享受!
    企定定嗰張相相好攪笑,好似小朋友呀!
    McGriddle真係好正但又真係大"毒"所以我都係好耐先食一次!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都估唔到Brian會諗到食Macarons. 個日天氣和環境又配合, 食得好舒服!!
      ~我平時影相, 好多時都企定定影. 哈~~
      ~McGriddle, 真係好好嘅發明, pancake + 蛋+豬柳....一次過滿足好多個願望呀!! 哈哈~~ 不過, 個包都係唔太健康. 而家set 個限額比自己, 唔可以食街外早餐太多!!

      Delete
  10. Hi Vicky, I am eating sushi & reading ur writing now, haaa hee. I love sushi.
    Brian 叫我企正係太陽下曬下. --> that picture you look very happy as I can see ur smiling face.
    Like to read ur blog. Take care.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum
      ~You are so funny!! 食食下sushi, 都會睇我嘅blog, 仲留message比我!!
      ~我都love sushi,由其是夏天, 我更想食!!
      ~我喜歡晒太陽, 而家天氣仲未好溫暖, 但太陽一出, 就即刻溫暖好多. 你都企係太陽低下晒太陽. 人都開心啲.
      ~有時間, 多啲黎我個blog 度坐. 你留message比我, 我都好開心

      Delete
  11. Hi Vicky,
    十二號, lucky number喎!
    郭晶晶和霍啟剛喜帖都是用 12 做logo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~係咩, 無留意新聞添!!! 哈哈

      Delete
  12. 嘻嘻....我記得你之前講過12 號,所以每次12號都會想起你地,終於再見你出有關12 號的blog 呢,heehee ^^
    Macaroon好味啊,我都喜歡,可惜香港有好多唔好食的Macaroon,要食好味,就真係要去d 好的酒店先得呢....><

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~其實,同你哋差唔多, 每月一蛋糕. 哈哈
      ~我都覺, 而家太多地方有Macaroon, 真係唔係間間都做得好味. 不過, 食到好味, 就好開心!!

      Delete
  13. 其實真正的拍拖紀念日係邊個月的12號呀?

    ReplyDelete