兩個星期日


星期日, 通常都是放假天.   理應好好休息.

但又同自己講, 難得一日放假天, 就不如出下街, 行下.

所以, 現在嘅星期日, 真係很多節目, 首先, 去下超級買用品啦, 順手食埋個lunch, 再去商場行, 之後去埋Church, 再直落出街食dinner. 太陽落山, 就返到歸, 就開始洗下衫, 熨下衫.  謄足一日.

雖然,  謄足一日, 但又唔係好攰.  仲覺好好玩. 每個星期最期待----星期日!! 哈哈~~

而近日, 我係閒日多咗啲嘢要做, 所以, 就係依度, 一次過, 記錄低, 兩個星期日嘅activities.


------------------------------------------------------------------------

March 2, 2014 (Sunday)

好彩, 溫哥華比較多亞洲食物選擇.

渴求亞洲區嘅食物, 都可以即刻食到. 而且, 啲亞洲食品, 味道還很不錯!!

其實, 我哋未到星期日, 已經日日discuss 星期日去食咩!! 但講黎講去, 都係圍繞亞洲foods. 原來, 我兩個都擁有---亞洲胃!!



↓見仲涼涼哋, 我就食咗韓式海鮮麵(辣), 原來個麵跟韓式配菜和飯. 又麵又飯, 真係好重殿粉質嘅一餐. 而Brian 食台式便當, 好似係食燥肉飯+台式炸雞扒 (個炸雞扒-----好好味)


↓食完嘢, 就去行街. 買咗堆Hello kitty 物品. 仲買咗衫褲. (做緊特價再有折, 又有啱我size, 即買呀!!)



↓其實, 這個星期日行街, 都有啲任務, 就係揾電話頂部嘅插頭飾物. 行咗幾間鋪, 終於, 揾到關於Hello kitty 嘅飾物. Happy~~~


↓依家, 我啲電子用品, 多咗個飾物, 我會有多啲心機去研究,我啲電子產品.....買到頭頭好, 就買杯iced coffee 嘆住飲.



-----------------------------------------------------------------
March 9, 2014 (Sunday)

三月開始, 就要較夏令時間啦!! 所以, 這個星期日, 只得23 hours.

不過, 較快咗鐘. 就變相, 日光時間, 會長咗.

做咗好多嘢, 太陽仲未落山.  食晚飯時, 外邊個天, 仲好光猛.

這個Sunday, 瞓耐咗, 第一餐去咗食越南粉.

其實, 越南菜食過許多次, 但我第一次食越南牛肉粉. 因我開始食牛肉.

原來牛肉粉比雞絲粉, 更鮮甜呢!! 以後, 可以再食.



↓Lunch 越南牛肉粉和越南包, 個包又暖又脆, 又多料. 原本同Brian share 食一個越南包, 點知到最後, 我一個人食全個.  (我覺溫哥華都幾多越南人, 但啲越南人, 係和善樣, 而溫哥華很多越南粉麵店, 鋪內啲人, 圍內都是說越南語的)


食完越南粉, 見天氣好好, 就去咗行街, 唔覺唔覺都行好多街, 而且仲係一條條街咁行.

當中, 見到許多鋪頭仔, 雖然係window shopping 多, 雖然無咩收獲, 但認識啲唔同款型嘅鋪頭, 所處嘅位置.  第時有需要時, 就知去邊間鋪頭仔買嘢!!


↓行街後,去咗下午茶, 平時, 我哋兩個出街,食嘢嘅策略, 通常都係我霸位, Brian去買嘢食, 嘢飲. 咁係咖啡店, 都係飲coffee 多. 但估唔到Brian 買完coffee 會走去第二度買埋件餅.  而且, 曬住太陽嘆餅和coffee. 更Happy~~~


星期日, 通常會四, 五點, 都會去Church.

去完Church 都六,七點. 通常都會直落, 同埋Brian父母, 食埋dinner 先返歸. 

而Brian爸話, 聽到朋友介紹, 有間馬來food 好食.

馬來food 咁得意. 我哋個個都舉手, 話要去食.


由於, 較咗夏令時間, 晚上六, 七點, 個天都好光. 餐廳又有落地大玻璃. 成餐dinner, 就對住太陽光下食. 好有馬來feel. 哈哈~


↓馬來餐廳嘅環境ok. 我哋係第一台晚飯客,  點知唔夠10分鐘, 全場爆滿. 仲以為好好食, 點知overall 啲foods都係馬馬哋. 可能我唔識啦!! 不過, 啲侍應圍內都係講馬來語和夾雜英語. 唔知係咪咁, 所以, 我覺啲馬來foods, 夾雜馬來和加拿大style 呢?  頭盤食咗咖哩Roti



↓馬來串燒(ok), 還有海南雞飯



↓紅咖哩鴨, 馬來炒飯. (啲鴨肉好鞋)



↓最好食係個dessert, 熱辣辣榴蓮批和雪糕, 個榴蓮批啲榴蓮肉, 好香!! 超級like




















我啲星期日, 就係咁, 由朝出街出到晚. 返歸之後, 仲開機洗衫, 熨衫. 直到深宵. 好似仲多嘢做過閒日. 但星期日, 又唔係好攰!! 唔捨得瞓添!! 哈哈~~ 






------------------------------------------------------------
題外話:

係溫哥華超級市場, 見到啲特別產品, 所以, 影低比blog 友睇下!

我覺溫哥華, 真係比較亞洲化. 有啲亞洲食品, 我覺香港都未必有. 但溫哥華會有.

溫哥華的亞洲貨品, 包括, 日本, 韓國, 越南, 菲律賓, 馬來西亞, 香港, ......所以, 我係度行超級市場, 成日有大發現!!

↓啲Kit kat 好像是日本版.  口味好特別. 所以, 影抵. 而另一張相, 係wasabi 豆, 我記得blog 友Angela鐘意, 所以影低 


32 comments:

  1. 恭喜妳加入吃牛牛行列,食完steak記住話我哋聽妳嘅感覺喎!
    我記得chinatown附近有間越南包好好食好出名架,有機會試下吖!
    間馬來餐廳係唔係喺Van E.架? 個樣有D似我想去但咁啱休息嗰間:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒,
      -我自細屋企唔食牛, 所以而家突然間食牛, 仲未接受到食一塊牛扒. 牛扒味道真係遲d先話你知.
      -我都聽過Chinatown 有間越南包好正, 但唔知係邊. 但我覺溫哥華東街好多越南食舖. 成個越南社區咁.
      -我食依間馬來餐廳係溫西. 我覺依間馬來餐廳馬馬哋.

      Delete
    2. 間舖喺Kingsway叫Ba Le Deli & Bakery,原來Chinatown店已經執咗;)

      Delete
    3. 海豚兒:
      ~Ba Le Deli & Bakey 我好似經過一次on kingsway. 原來係好好味嘅越南包鋪頭. 有機會, 會試試. 唔該你

      Delete
  2. 由頭到尾都引死人喇。
    VICKY你可以一個人食一個越南粉加包, 好犀利呢。
    你就好啦....KITKAT咁多選擇。 呢度最特別都係綠茶, 仲貴都死。 一包有十二粒獨立包裝要 US$10.99。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela,
      -得呀, 我可以一個人食到一碗粉+ 越南包. 可能個越南包, 我覺好好味, 唔覺唔覺, 食晒. 其實食完個肚好脹. 哈.
      -相中啲kit kat 係禮品裝, 會貴d. 但如果家庭裝(袋包裝) 就平d.但美國賣$10.99 好貴喎!!

      Delete
  3. 一日行程緊湊,又咁多嘢食,睇見到開心,你講開越南粉,我好想食呀。
    KITKAT 真係好多款式,我好掛住温哥華啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green
      -一星期得一日休息, 所以咪遍排節目緊揍d.
      -你嗰邊有冇越南食舖, 襯你仔仔放假, 一齊去食. 天氣涼涼哋, 食碗熱辣辣越南粉, 好正.
      -溫哥華太多亞洲區啲人移民過黎, 所以, 亞洲貨品都好多, 有時我行一陣超級市場, 都會開心大發現好多特別貨品.

      Delete
  4. 溫哥華真的很多美食呢 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wing yi mo
      -我都覺溫哥華好多食物選擇, 款式仲好多. 每次去超級市場行一個圈, 都發現好多新產品. 好得意

      Delete
  5. 圍內都係講越南話, 我估D越南粉都真係幾正宗! 我好鐘意食生牛肉粉架!!!好好味~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia,
      -我發現依度都幾多越南移民, 係溫哥華某一區, 越南食舖多到唔知點揀.
      -我食間越南舖, 係Auntie 介紹, 我貪近近哋, 就去食. 我唔知係咪正宗, 但侍應全是越南人, 好似覺得係似樣d嘅越南舖.哈
      -我都覺一碗熱辣辣越南粉, 好好味. 天氣涼涼哋食, 仲正

      Delete
  6. aiya我早兩日打算去食個間馬拉野, 點知水喉壞左無開..等我下次去食下先
    有無試過cafe medina或者yolk's breakfast? 兩間都好出名, 要有心理準備排1個鐘. 不過都值得1試!
    你去左邊間越南粉啊? vancouver我都未遇到好既,只係知道有間好既係surrey

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~又會咁岩, 你去食馬拉菜個日, 間鋪頭會壞水喉, 咁你個日, 臨時臨急咪要揾第二啲嘢食囉??
      ~我食過Cafe Medina, 印像中都等咗好耐位. 但佢啲brunch menu 真係好特別. 而Yolk's breakfast 就未食過, 等我上網了解下!! thx your suggestion.
      ~間越南鋪, 係某個Auntie 介紹, 我見近近哋, 咪去食囉!! 係West broadway and Oak 街. 但個名, 我唔係好記得!!
      ~我經溫哥華東區, 見好多越南食鋪and 商鋪, 我估個邊多越南人聚居掛. 其實,我唔知咩先叫做好好食嘅越南餐廳, 岩我自己口味. 我就ok!!

      Delete
    2. 係啊!原本打算試下附近新開既日式bbq不過無位(試過dt個間, 值得1試)..膽粗粗再去隔離無人既印尼菜. 都okay gei不過無咩意欲再幫親. 之前dunbar有間幾好食架不過閂左 =(
      越南粉係咪thai vietnamese (7-11隔離)?

      Delete
    3. ichigo:
      ~可能你係溫哥華居住得耐, 食嘢都幾"鵰轉", 連印尼菜都知道, 邊度係好食.哈哈! 不過你臨急臨忙都揾到第二間食, 都算唔錯!
      ~我幫襯間越南鋪, 我努力上網揾, 終於知道叫咩名. 間越南鋪名為"Taste of Vietnam" 係1016 West Broadway.

      Delete
  7. 個越南粉同越南包好吸引呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~兩者,我都鐘意. 又咁岩, 碗粉和個越南包都合自己口味!! 而且間中食下啲特別Foods. 會有新鮮感!!

      Delete
  8. Replies
    1. mabel:
      ~我屋企不吃牛, 所以, 我都無接觸牛肉, 由於屋企無食, 就算自己長大咗,都唔會
      特別去接觸.
      ~但為身體 每方面好啲,就開始食牛肉

      Delete
  9. Vicky
    正宗的越南牛肉粉, 真係好鮮味, 好正..!
    香港我見過有wasabi 味的薯片.....豆就冇留意到...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日
      ~其實. 正宗越南粉係點, 唔太知﹐但碗粉﹐岩自己口味. 而且自己想食嘅野又食到. happy 啦!!
      ~我覺外國多wasabi 豆賣,我都唔知點解

      Delete
  10. 估唔到妳同Brian鐘意食亞洲野喎,俾我揀鐘意西餐多D :p
    原來妳之前唔食牛架?點解又食番既?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實, 我鐘意食西餐㗎!! 但近排好渴求食亞洲食物, 所以, 就走去食!!
      ~我成長環境, 身邊無人食牛肉, 到我大咗, 潛意式又無特別想食牛肉. 所以,一路都無食!! 但為健康好, 要開始食返!!

      Delete
  11. Yummy.

    We don't have any of the food you mentioned here except wasabi 豆.

    They even sell wasabi 豆 at supermarkets here.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus:
      ~聽樓上個blog友講, 香港都唔見wasabi 豆賣. 但我覺係外國, 就好流行Wasabi 豆. 係便利店都有得賣.
      ~你有無買黎食??

      Delete
  12. 你呢個 kitty 迷,連細微的電話飾品都啱

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~哈哈~~ 我太鐘意Hello kitty, 所以, 小飾物都唔放過!!

      Delete
  13. you go out first and do laundry after. I do laundry first in the morning and put it in the dryer with timer. Then, when I come home, the clothes are dry

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~Yes, I did. 我通常都係morning 開機洗衫, 之後dryer, 夜晚食完飯, 就iron.

      Delete
  14. Vicky , 我都覺得現在溫市超似香港 , 除了亞洲人多外 , 連食物都非常香港化了 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~你係溫哥華邊一區, 不過,就算住一區,溫哥華啲亞洲美食, 真係比較多. 都唔止香港foods. 都有馬來, 韓國,台灣,日本,越南. 菲律賓,印度嘅食物 而且,我覺本土嘅溫哥華人,都接受亞洲食物. 令到溫哥華嘅食鋪, 好多元化

      Delete