偷食

March 2, 2014 (Sunday)

其實, 有啲食物, 真係好普通, 普通到, 隨街都見到, 但耐咗無食, 就會掛住. 口痕!!

每個星期五夜晚, 我是最難渡過, 哈哈~~ 因為在這天夜晚, 全屋只有我和Brian媽.

在這個時候, Brian 媽例必想食啲平時比較少接觸到嘅食物. Brian 媽也會好主動"聊" 我, 叫我同她出街食過痛快!!

但其實, Brian 媽都到咗某一年齡, 有啲食物,係唔可以食太多. 但Brian 媽就係太耐無食某一些食物, (例如:雪糕, 甜點). 她越少接觸, 就越想吃. (依點我都明嘅!!)

所以, 逢星期五, Brian 媽見屋企無咩人, 因此, 就想"偷食"下.

有時, 我都很難做, 唔同她食, 她又悶悶不樂. 同她食, 又好似對她身體唔好.

試過, 同Brian 媽偷雞出街食中式甜品, 她食得太興奮, 有啲甜品汁料, 滴咗係件衫上面. 返到歸被顧及健康的Brian爸發現. ----好驚呀!!

因此, 我係 Friday都會諗啲健康啲啲嘅食物, 同Brian 媽"偷食"下. "偷食"未必全甜食物, 有陣時特別啲啲嘅食材. Brian 媽都食到好Happy~~

可能係"偷食"啦!! 偷食咩食物, 都覺特別刺激. 哈哈~~



↓星期五吃過晚飯之後, 就只有我和Brian 媽, 兩個人, 依個時候, 係"偷食"好時候, 試過去買韓式雪條一齊食, 試過玩蒸爐, 蒸餃子+勁辣汁



↓偷食嘅食物, 還有---台式煉奶吐司, 台式Bubble tea and 朱古力棉花糖crepe (但個crepe 在運送期間變咗型, 但味道是美味!!)



↓偷食嘅食物未必是甜點, 試過整個芝士+罐頭pâté+餅乾食, 試過有日朝早, 買個麥當當早餐同Brian媽食. 因她好耐無食.



↓雪糕, 幾時都係最受歡迎嘅甜品, 見近排網上有間加拿大本地雪糕店, 很有名氣. 便偷雞同Brian媽食!! (嘩!啲雪糕, 當真好滑, 啲雪糕味道好吸引添)




----------------------------------------------------------


唔好話Brian媽, 有時我食得多某樣食物, 會食厭!!


所以, 我會偷雞出街食早餐. 雖Brian 家的早餐係好健康, 但日日一樣. 我唔太想食!!

而家偷雞出街食早餐嘅次數都密咗!! 哈哈~~ 



↓麥當當早餐幾時都係受歡迎嘅早餐. 而且新出咗漢堡蛋bagel. 就去食!!  



↓有陣時, 飲杯嘢就當早餐. (棉花糖Mocha 很不錯). ....試過去Tim horton's 食早餐, 試下個新出品pretzel bagel



↓而我係星巴巴咖啡店, 食早餐最多, (因我覺溫哥華好多星巴巴咖啡店) 有時會自己買個包, 再係星巴巴買杯茶就當早餐. 



↓試過食pizza 當早餐, 又試過去港式茶餐廳食粥, 咸肉粽早餐 (相中蝶炒飯係Brian食) 



28 comments:

  1. "偷食"呢個title好正,可圈可點! XD 不過內容又好正經喎!
    煉奶多最吸引,麥當當我最鍾意食mcgriddle

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~哈哈~~ 係喎!!"偷食"的確好多種.
      ~煉奶多, 我都係ok, 我鐘意bubble tea 多啲.
      ~前幾日, 我先食咗個Mcgriddle. 麵個皮甜甜哋, 簡中食下, 會好開心!!

      Delete
  2. 有時越抑制 就越想反叛 所以偷食真係好開心 wahahaha......
    你話好有名氣 好滑的那間雪糕店 好想試嗰個Whiskey Hazelnut 味呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~而且, 偷食依個行為, 過程刺激. 食咗又無人知, 更有成功感!!哈哈~~
      ~我想話, Whiskey Hazelhut ice cream 真係好好味, 個味道調配得好好, 啲雪糕又滑. 我準備再同Brian媽再去依間Ice-cream 店, 再偷食. 哈哈~

      Delete
  3. 我都同意耐唔耐食一次很回味呢 偷食感覺很痛快 哈哈 又刺激

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~其實, 依個世界, 好多美味食物, 但日日食同一類食物, 會厭. 所以, 耐唔耐食啲特別啲啲嘅野, 確實好開心!!
      ~由其是偷食. 食咗無人知, 有啲滿足感. 哈哈~~

      Delete
  4. 一星期食一次應該冇問題啦
    妳咁好嘅肯單獨留係屋企同Brian一齊
    係香港我反而好少去麥記同Starbucks,最鐘意就係去茶記

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我就同Brian媽一星期癲一次. 但我返工時, 可能Brian媽同她自己朋友去癲, 我都唔知. 所以, Brian媽可能唔止一星期偷食一次!! 而且, 我覺Brian媽比較貪玩架!!哈哈~~
      ~同Brian媽獨留係屋企, 有咩所謂呀!!她對我都好nice呀!! 我哋仲一齊食特別啲啲野, 好好玩!!
      ~香港, 此終都係亞洲區, 茶記會比較多. 但我係西方社會居住嗎!! 麥當當and starbucks 比例實多啲. 所以, 早餐最就腳都係麥當當and 咖啡店.
      ~好少見你post 茶記啲食物相, 我都欣賞香港啲茶記. 簡單,方便又好味!!

      Delete
  5. 好多美食,難怪 brian 媽媽都要偷食

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~其實, 都係因為Brain 爸比較顧及健康. 所以, 平時食得比較清啖.
      ~Brian 爸, 一出街, 我哋會作反, 會食啲濃味食物補數. 哈哈~~
      ~不過, 溫哥華啲食物選擇真係多啲, 同埋精細啲.

      Delete
  6. 哈哈.....Brian 媽真係好可愛呀,同你一齊去偷食~
    係喎,Happy Friday 的晚上,brian daddy & brian 去左邊架? 點解得番你同brian 媽o既?
    漢堡蛋bagel真係好得啊,可惜香港冇....><"

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Brian媽, 真係比較貪玩啲. 而且, Brian爸太顧及健康, 飲食方面時常要清啖. 所以, Brian爸一出街, 就會想作反. 食啲濃味食物!!
      ~由於, 每個friday night, Brian爸會去打tennis, 而Brian 例牌放9:30pm. 所以, 每個星期五就只有我and Brian 媽係屋企.
      ~個漢堡蛋bagel, 好heavy, Brian 食一個飽足一日. 所以, 依個包, 都係簡中食下好. 因為好多fat.

      Delete
  7. 係呀,只要好耐唔食,就會特別想食架啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~所以, 唔好set 個list 比自己食咩!! 想食就去食啲啲. 越control 越想反!!

      Delete
  8. 台式煉奶吐司好吸引,Tim Horton's個 pretzel bagel 都好得,呢啲好嘢,一定要偷食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~偷食都係鐘意個快感和刺激感, 食咗又無人知, 仲好有成功感.
      ~台式吐司, pretzel bagel, 平時少食嗎!! 所以, 好想去食囉!! 但都係簡中食下先滋味.

      Delete
  9. I guess moderation is the key for Brian's mother. It is good you live in a big city, with so many food choices. France, as you know, is very traditional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~法國都有法國嘅好味食物,我唔介意係法國住幾個月, 但長期黎講, 我都係揀係加拿大住.
      ~Brian 媽比較貪玩, 又喜歡吃. 所以, 每個Friday同她偷食都幾好玩!! 哈哈~~

      Delete
  10. 漢堡蛋bagel.好特別呀,其實有時為左健康某D野少食都好
    但偷偷地食到又真係好開心...HEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~個漢堡蛋bagel. 好heavy. 無咩益. 但簡中食下會幾好玩!!
      ~最好咩都可以食啲啲啦!! 食野都係一種樂趣.
      ~偷食---又無人知, 仲好有滿足感添!! 哈哈~~

      Delete
  11. 哈哈哈你哋個偷食LIST都好長喎。
    AUNTIE有DIABETES?
    我都覺得有個禁食LIST會好辛苦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~因為Brian 家, 有一個太顧及健康飲食嘅Brian 爸!!! 所以, 他一出街, 我哋會作反! 哈哈~~
      ~Brian 媽都一定年齡, 所以, 有啲年紀大啲小毛病. 但其實, 都唔太利害. 但你知Brian 爸以前係做邊行. 所以, 非常緊張.
      ~我都覺, 有個list 限制住有咩唔食得. 都幾無癮!! 你知啦, 食野, 其實都係一種樂趣呢!咩都可以食啲啲, 會好開心

      Delete
  12. 嘩....原來咁多嘢平日是唔食得....咁又幾辛苦去忍口...!!
    不過健康是最重要, 唯有每食偷食都食少少囉....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我哋偷食唔過份, 都係份量少少, 但求有得玩下嗎!! 哈

      Delete
  13. Replies
    1. samwei:
      ~她開心過我!! 因她比我更愛吃!!

      Delete
  14. 其實如果Auntie無長期病的話,一星期食一日唔健康可以接受喎,控制太嚴生活欠趣味欠滿足長命都無用啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~年紀越長, 身體當然唔會perfect. 但Brian 爸特別緊張, 所以, 他一出街, 我哋會有作反心!! 哈哈~~
      ~無錯, 食嘢, 真係一種情趣. 心想個樣, 可以食到, 真係會開心啲!!

      Delete