換電話

February 22,2014 (Saturday)


好悲慘

陪我有一段時間嘅手機. -----唔用得啦!!

我有帶部機去Apple Store睇醫生.

但醫生話, 無機件可救, 而且, 醫生話部機耐咗, 啲機件係會退化. 所以, 壞了!!

其實, 我最怕換電話. 因為害怕從新學啲智能常識.  因我係電腦白痴. (所以, 我識寫blog, 識post相,識打中文字.  我當自己好叻!)

但現今無手提電話, 唔方便呢!!

正直我悲慘時, 在我旁的電子發燒友-----Brian. 就十分興奮.

因他想我換手提電話好耐. 係我堅決唔換. 而家我部手提電話唔用得!! 他大叫萬歲.

話明電子發燒友, 買電子產品, 真係好快手, 無幾耐, 就有部新手提電話. 係我面前出現!!

但有點兒驚喜,----這部新手提電話係粉紅色. 


↓這一部, 粉紅色機, 就是我新手機, Brian話加拿大無依隻顏色. 係Brian托他韓國嘅同事, 在韓國網站買下來, 全個購買過程, 全是以韓語or 韓文, 交談和交易, Brian 只是付款就ok. 



↓有部粉紅色新電話當然係開心, 因粉紅色係我至愛, 但由蘋果機去Samsung機, 兩者操作完全唔一樣. 對我係講, 在適應方面係會有啲困難.  所以, 返工前, 就要一邊食住早餐, 一邊要Brian 教我點用. 這天早餐, 重點係教我點用部粉紅色機, 連早餐啲包點, 都唔記得食. 




















↓Bye bye, 我部蘋果電話,和Bye bye 我個Hello kitty Iphone 套.








38 comments:

  1. Samgsung應該易學過Apple....我自己覺得啦下!^^"
    Vicky實好開心有粉紅電話啦,應該要同Brian跳番part舞啦!
    我同朋友私底下懷疑生果電話係"故意"用夠兩年以上就好易會自然死亡,因身邊好多人都係咁,不過,咁至長買長有!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我對電子產品應用, 係無咩天份. Samsung 定係Apple. 我都唔太識用. 成日要問人點用!! 但而家部粉紅色電話, 我最鐘意係隻顏色, 所以, 會比心機研究點樣用. 不過, 我用電話, 用得好簡單, check email, whats app和打出打入就ok. 而家暫時都應付到新電話.
      ~我都聽身邊啲朋友講, 蘋果電話, 到時到候會自然有問題. ....點都係迫人換先得!!

      Delete
  2. 咁快壞嘅?
    VICKY 你哋換電話密過我換衫.....
    粉紅色好靚好襯你呢!
    個 HELLO KITTY IPHONE 套就留比 BRIAN 用啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~係囉!! 我都覺壞得快!! 仲要我係用得好穩陣, 錫住用!! 所以, 壞咗時, 好傷心呢!!
      ~而家我同Brian 都轉咗用samsung. 啲iPhone case 無晒用啦!! 但個Hello kitty iphone會keep 住, 唔捨得唔要. 得閒望下都好!!哈

      Delete
  3. 嘩 粉紅色的確很美!!!! 我同你一樣 識打blog加相我當自己好叻呢!! 掌聲鼓勵!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~都係因為隻色, 如果唔係, 我未必會努力研究部新電話!! 因我對電子產品嘅應用無天份.
      ~好彩, 依家粉紅色電話basic 嘅function 都開始知知哋點用. Happy~

      Delete
  4. Hi Vicky,
    無錯,"三叔"又平又靚, 但是,自從去年, HK有兩單用家, 在叉電時,著火燒屋, 加上我個仔果部, 用咗一年, 舊電池就脹起, 好恐怖!
    蘋果或SONY 都好哩!
    妳個IPHONE套好得意啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~原來Samsung = "三叔". 都係你講, 我先知.
      ~電滋啲嘢, 都可能個別例子, 我又唔太清楚事情經過. 不過, Samsung 電話部機比大型啲. 係食電啲. 好彩對我黎講, 都夠用.
      ~個iphone case 我都好鐘意. 而家雖然用唔返個case, 但會keep住. 唔捨得唔要.

      Delete
  5. 你就好喇,家有電子發燒友,可憐我乜都要靠自已。
    我都係有咗部三星手機至識寫blog,千祈唔好叫我換蘋果呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~你似附用samsung 電話上晒手. 而家我部samsung電話, 都係識得啲basic 嘅function. 但自己係短時間內用到. 我都覺好happy.
      ~Samsung 電話可以用黎寫blog㗎 !! 係用Chrome or internet explorer program 寫blog㗎??

      Delete
    2. 我用blogger app 寫架,你試吓 download 吖。

      Delete
    3. Jackie Green:
      ~Thz Thz....我會試下. 多謝你介紹, 唔該你!

      Delete
  6. vicky 吾入黎睇都冇咩野
    一入到黎睇 我愛上了你的hello kitty套呀
    你系香港買的嗎?
    同埋最近老公話換電話比我 我都系照用iphone
    依加部iphone4 好快冇電 不過 我好15.16 ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. meiwa tsang:
      ~個Hello kitty 套係美國拉斯維加斯間sanrio 買!!
      ~其實我用咗iphone好耐, 都係第一次用samsung. 其實, samsung 都比我想像中無咁覆雜. 但都要時間適應.
      ~你部電話電滋有問題, 就應該換啦!! 真係"立"起手, 想打個電話, 電話又無電, 都幾麻煩!!

      Delete
  7. Vicky...當妳改用 Samsung機後, 妳會發覺它的方便....操作簡易....@@
    超碼無電可以換電池就已經好好多...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~都用咗samsung一陣, 無我想像般難用, 但我都用咗陣時間去適應.
      ~很多人都好似你咁講, Samsung 可以換電滋, 方便好多!!

      Delete
  8. why change to Samsung if u have been using iphone?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~我換來換去都係iphone, Brian話無新意. 他都唔知想我換其他phone幾耐!!

      Delete
  9. 妳換左三叔呀?
    我鐘意佢個mon夠大,不過驚用唔慣,所以仲用緊iphone,我想等緊佢出6

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~你部iphone仲健康, 就等壞咗先換啦!! 到時可能仲多款.

      Delete
  10. 個粉紅色手機真係好靚呀(但我更愛你個Hello Kitty iphone 套 )係哩 新舊機比較 你鍾意邊個多d呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~我都係因為粉紅色嘅力量, 所以, 會更努力去研究部新電話. 其實, 用咗陣samsung, 又無我想像中難用. 不過要時間適應啲layout.
      ~但我覺Samsung 用電量比較多!! 不過, 對我黎講, 都夠用.

      Delete
  11. 我都愛3星,用用下就慣.....不過蘋果影相靚D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺
      ~原來, 都幾多個sumsung user. 我都開始慣慣哋部samsung 電話, 而且, 部電話係粉紅色, 會更加落力研究!!

      Delete
  12. 我部iphone又係壞壞地...主要係舊電問題...好快冇電....遲早要換機~好煩~~不過可能會換5c XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~好多人都係iphone舊電有問題. 我部iphone係speaker 有問題!! 內部電線壞咗. 救唔返!!
      ~不過, 我覺電話真係必需品, 壞咗就好換部新. 真係有咩緊急事, 打個電話都方便啲. 因好多野, 真係話唔埋, 平時相安無事, 但當有時上黎, 真係打個電話都打唔到. 就真係好angry!!!

      Delete
  13. Oh~我可是離不開蘋果的人~哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cindy:
      ~我初頭都以為自己會離不開蘋果. 但而家用咗陣samsung, 都應付到. 無我想像般困難

      Delete
  14. samsung 個 mon 大好多,爽!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~就係個營模大, 用電量比較多. 好彩對我黎講, samsung 啲電都夠我一日所需!!! 而家用咗陣samsung, 又無我想像般難用. 可能因為粉紅色啦!! 哈哈

      Delete
  15. 3星d機都易上手嫁,加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~事實確係如此, 我都覺samsung 無我想像般難用.

      Delete
  16. 我嘟係顏果,我唔鐘意三星太大部!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~以前, 我長期用蘋果, 但而家用用下三星都ok!! 可能習慣到!!!\

      Delete
  17. 粉紅色既samsung真係幾靚, 但似終要重新適應新機, 不過有Brian教你就無問題啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~係囉!! 要從新適應唔容易!! 我都用咗好多時間!!! 不過, 部機係粉紅色, 有多啲incentive去研究!! 哈哈~~

      Delete
  18. Replies
    1. 捌拾後 - DY:
      ~而家用咗一段時間, 又OK. 開始適應Android 摸式

      Delete