Tea house

March 16,2014 (Sunday)

星期日夜晚, 好randomly, 揀咗一間Tea house 飲bubble tea兼食簡餐.

可憐的Brian, 做足七日工. 一放工,  就比我拉佢出街食飯,完全無比佢休息.

但星期日, Brian屋企一粒人都無. 而且星期日,邊個想煮喎!煮完又要洗.

都係出街食, 食完就走, 乾手淨腳啦!!


↓好彩而家有internet, 我上網亂咁摷, 又比我揾到間
唔差tea house, 啲台式飲品, 真係好好飲. 而且, 仲大大杯, 感覺好抵飲呢!! (飲咗布甸涼粉奶茶 和綠茶紅豆沙冰)





















↓而啲台式簡餐都好得. 我食咗鹽酥雞配湯麵, 仲有隻鹵水蛋. 



↓還叫咗蝶鹵水大腸share,  而Brian 食蔥爆羊肉配白飯, 還額外有三小蝶配菜on the side.



此終係溫哥華, 還未住得耐, 仲未揾到啲"心水餐廳". 好多時, 想食咩, 都是胡亂上網揾.    

好好彩, 食到間唔錯嘅餐廳. 飯都未食完, 我哋已經諗幾時再encore, 依間Tea house好. 哈哈~~



-------------------------------------------------------------


而食完餐飯, 都衝衝忙忙返歸啦!! 因我隔離果個人, 已經有對panda eyes啦!! 佢黎咗溫哥華之後, 真係好努力工作.


但他工作時,......我就走咗去遊山玩水,  自己周街逛,  逛得好開心. 

而家自己逛街逛得多. 變相識多咗路,  有時, Brian 問反我轉頭, 問我啲路點去好. 哈哈~~

雖然他工作好繁忙, 但當Brian 見到我玩, 他又無所謂, 仲鼓勵我玩多啲.  

有時, 我要溫習,讀書, Brian 見到我要溫習,無得玩, 他仲唔happy. 他曾向我講, 「令願自己打兩份工.」 都唔想我無得玩.  

咁Brian, 你就努力啲, 我想日日有得玩. 哈哈~~


↓我遊山玩水, 周街逛, 都只係識買零食咋!!(消費唔高)哈哈










26 comments:

  1. HAHA, VICKY,
    生活開心就值得啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~而家每日都追依一個point. 開心快樂, 就最愉快.

      Delete
  2. VICKY你就好啦,咁多好嘢食有排試!
    真幸福呀~~DONDON話我一定要做嘢架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我同Brian 都係溫哥華, 住得唔耐, 好多餐廳, 都要慢慢試!! 好彩, 我哋唔怕試新嘢!! 暫時黎講, 我哋試啲嘢都唔差.
      ~其實, 我決定黎溫哥華,Brian 都叫我轉全職,份全職係日日專注去玩. 比着我以前, 我一定唔會, 但而家我好心散, 真係好想,去玩多啲.

      Delete
  3. 「令願自己打兩份工.」 都唔想我無得玩. <- so sweet.

    When I used to get up at 4am every morning to study, my husband never told me to stop studying. Instead, he told me to study harder.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus:
      ~你夜麻麻起身study 都幾辛苦. 我而家做唔到啦!! 我懶咗好多!!
      ~其實, 你先生都係支持你. 先叫你study harder. 而且, 讀到幾多, 都係你自己架嗎!! 咁你而家讀完未??

      Delete
  4. 儷舍D鹽酥雞都好得架!
    我哋以前都類似你哋咁講,話如果老公搵到某人工,我就唔洗做,不過人係貪心,同依家我哋都仲係一人一份工!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~儷舍--鹽酥雞好食, 咁等我上網摷下, 個地址, 有機會去食. 多謝你好介紹.
      ~我以前好堅持要一人一份工. 但我而家心態唔同. 我想玩多啲. 其實, 我知道, 我而家專注玩, 我生活情況都唔會有問題. 但都係睇下先, 睇下自己係咪好想玩多啲. 不過, 人都幾麻煩, 做嘢又要編排, 玩都要編排. 但Brian 有個心比我玩又得, 做嘢又得, 而家我可以好放鬆過每一日.

      Delete
    2. 儷舍既台色甜品湯都okay架

      Delete
    3. ichigo:
      Thanks, 有機會,就會去試下

      Delete
  5. 周圍搵食發掘 都是一種樂趣哦 vicky在溫生活也很開心呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~無錯, 周圍揾嘢食, 都係樂趣. 揾到一間好味嘅餐廳, 好有成功感.

      Delete
  6. 間台式餐廳真係唔錯wo!!!
    溫哥華真係多美食~~
    BRIAN真好~寧願自己忙D~都想你輕輕鬆鬆開心享受生活呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~依間台式餐廳, 我都好鐘意, 我之後都有encore 再食多一次
      ~都係住咗溫哥華先知, 原來溫哥華都幾多美食. 而家逐啲逐啲去試.
      ~其實, 佢好想我唔做好耐, 但以前我唔會理佢. 而家開始想啦!! 不過,得他一個人努力, 我就去玩. 又好似唔多好

      Delete
  7. You both are really such a sweet couple~~so envy:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~哈哈, 其實我哋有時都會有唔同意見. 要成日discuss, 我無寫到出黎之嗎. 所以, 你唔洗羨慕我哋.
      ~不過, 好開心佢有依個心, 我每一日個心都會輕鬆啲.

      Delete
  8. Brain 好勤力呀,比在我一定唔得,連續7日返工,我返5日都想c......
    不過男仔係要努力d,咁先夠 man ,嘻嘻....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~工作所迫, 都無辦法. 不過, 我知他工作,會帶來滿足感.

      Delete
  9. Brian轉咗份工辛苦咁多嘅?
    冇佢陪妳,妳一個人悶唔悶呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我成日都以為, 而家好多地方,都係會超時工作. 其實, 我哋初頭係多倫多工作都係咁. 講真當年仲辛苦. 反而我覺, 好多香港blog 友, 都只係工作5天, 大時大節前, 有得早放. 我覺香港而家打工, 待遇好咗.
      ~邊度會悶,一個人點會悶, 有時我幾enjoy 一個人架!!

      Delete
  10. Vicky "令願自己打兩份工.」 都唔想我無得玩...."
    這句說話是否甜到漏哩..?? 咁晚飯後唔駛食甜品都得啦 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~又唔會甜!!
      ~工作又要篇排, 玩都要篇排, 唔容易. 哈哈~~

      Delete
  11. Brian is very good to you !! He is not a selfish person !! Very sweet !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~咁如果我日日都玩, 他好似隻牛咁做, 我咪仲衰.哈哈~~其實, 我覺現今社會, 都已經無分. 男工作, 女在家. 我有機會都做!! 但我會輕鬆去做!! 唔迫自己太緊. 我以前, 就係迫自己太緊, 忽略身邊太多事物和機會. 但Brian 有這個心, 我工作會輕鬆啲.

      Delete
  12. 大家互相支持,一齊玩,一齊食,一齊享受成果。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei:
      ~岩聽, 一齊享受, 先會開心!!

      Delete