陽光早餐 和 Pink LC Tea Pot

February 16,2014 (Sunday)

連續落了幾日雨. 到我行街嗰日, 就陽光普照, 實在太好啦!!

而且, 我依日又係打算去戶外商場行. 無雨落, 行得舒服啲.

但去行街之前, 當然嘆返個早餐先, 食咗嘢先有力氣行街嗎!


↓有陽光, 立即搬啲早餐去戶外食, 最喜歡曬太陽, 曬一陣, 真係精神好多.



↓好彩,麥當當個戶外area 開咗, 曬住食早餐, 好舒服.



食完早餐, 就出發去行商場.

由於, 個戶外商場係溫哥華西部. 要渣車過橋先去到.

但其實唔好理溫哥華嘅東南西北. 我覺係溫哥華,通常去邊, 都要過橋, 過一過海, 先能到達.

黎咗溫哥華之後, 真係日日都過橋先得.  因溫哥華實在太近海, 周圍都比海圍住.

因此, 橋---就成為生活上必需品.  


↓過橋啦!!



↓到咗Park Royal Mall 戶外商場. 其實, 我之前都行過,最喜歡依個商場設計特別,全部鋪頭都係一座一座係戶外.  而且, 啲鋪頭種類比較特式啲, 我好鐘意行. (依張商場相, 我係web-site copy 落黎㗎!)














去行下商場, 都係純緒娛樂下自己. 無咩目的. 哈哈

但原來二月份, 商場啲鋪, 又幾多減價, 真係減完再減. 見到都Happy~~

可能, 聖誕節又過咗, 情人節又過埋.....咩purchasing power 都過去. 而家唔減, 邊有人去商場吖!! 

以後都係要醒啲, 留返啲彈藥----二月中, 先購物. 可能買得仲多. 哈哈~~ 



↓去商場行, 買咗一袋二袋.  仲見到粉紅色Le creuset tea pot....即買!!   



↓粉紅--係我至愛, 而家有粉紅杯, 粉紅茶壺, 還有粉紅心心煲. Happy~~  而且, 加拿大Le creuset 選擇真是好少, 所以, 可以買到粉紅色Le creuset, 真係份外興奮. 





去完商場, 就去Church, 再去食晚飯.

原本Brian's 父母約我哋去酒家食飯, 點知間酒家擺酒. 無得食晚飯. 

所以, 求其去food court 食!! 最好笑係, 我哋個心, 跟本就係想, 去food court 食, 因為多選擇, 又可以快啲食完, 返歸睇冬季奧運嗎!!

今年, 冬季奧運, 加拿大隊好落力. 睇到好緊張!! 日日起身, 拍完個鬧鐘, 就上網睇獎牌榜.  



↓晚餐, 係food court食了豬扒飯, 再加格仔餅, 咖哩魚蛋和豬紅.





↓個blog 寫到依度, 其實今年Sochi冬季奧運都完結, 今年加拿大有25面獎牌. 可喜可賀. 因為加拿大運動員係業餘運動員, 政府無咩資助.  但仍有咁嘅成積, 我覺好勁. 記得四年前, 冬季奧運係溫哥華, 我當時都特登飛黎, 去現場睇開幕禮. 估唔到又過咗四年. 時間好快.





32 comments:

  1. you enjoy eating outdoor, so maybe you should consider buying a house with garden (but I know you have said you prefer flat). Are the bridges toll- free? Otherwise, can be an expensive expense? I don't go shopping at all in Feb/March/April because all money used up in Dec!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~我哋開始想住house, 但溫哥華買house唔平, 間直天價, 買唔起, 都係住大廈單位, 算數. 最多天氣好, 就出街幫襯啲有Patio 嘅餐廳食早餐.
      ~我知有啲bridge 有收錢. 但mostly過橋係唔洗錢!! 但有時會諗, 如果條橋close咗, 點算!!
      ~我都覺十二月, 啲零售業最容易吸引人買野!! 但其實, 而家啲貨先最抵. 我買咗件cashmere,由原價$200, 減到而家得$30 加幣. 好抵着. 哈哈~~

      Delete
  2. 今次個冬奧真係搞得好符碌。
    個LC TEA POT靚, 我那個CASSIS :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~你都有睇冬季奧運呀!! 其實, 年年奧運都係有啲付碌野!! Overall都唔錯呀!!
      ~個Pot 係粉紅色, 所以特別鐘意. 我見到你買比奶奶個tea pot, 隻色好特別.

      Delete
  3. 最羨慕妳嘅陽光早餐,尤其呢Toronto依家只有-20C,都唔知幾耐無做過室外活動啦!
    Park Royal真係靚咗好多,同以前差好遠喎!不過,呢邊D商場近年又係大規模裝修,希望遲D妳返嚟行下時已經攪掂啦丨

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我依邊如果-20℃應該破晒記錄. 上頭條新聞都似. 住咗溫哥華之後, 才發覺天氣溫度真係會好影響人嘅日常生活. 但點都好, 大家都包暖啲出街. 保護自己身體. 希望你個邊快啲凍完!!
      ~好鐘意而家啲商場大翻新, 地方新淨咗,行都行得舒服啲. 我以前, 每星期行幾次eaton centre. 見住Eaton 翻新, 好行好多!!

      Delete
  4. 有太陽晒吓, 暖暖地好舒服.....
    嘆個早餐才去行街街...拍拖, 正呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~所以, sunny day 係會令人開心啲!!

      Delete
  5. Replies
    1. samwei:
      ~我依邊Le creuset 啲貨, 好保守.
      ~而家關於茶具入咗粉紅色, 好開心!! 因為我太喜歡粉紅色!!

      Delete
  6. 陽光下嘆早餐感覺好舒服呀~假期食完個早餐行下街感覺好relax~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~無錯!! 假期優優閒閒食早餐, 真係感覺份外嘆啲!! 仲有埋陽光, 簡直perfect!!

      Delete
  7. VICKY你真係個個禮拜SHOPPING都有收穫架。
    我都鍾意FOODCOURT,多選擇。我見到有粒魚蛋碌咗出嚟。
    我係完全一啲冬季奧運都無留意。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~係囉!! 真係個個禮拜出街都有收獲, 想慳啲, 都唔得!! saving 進度越來越慢!! 但我買啲嘢, 通常係減價先會買!! 哈哈~~ 不過hello kitty 除外!!
      ~我都鐘意Food court, 鐘意食咩就買咩, 唔洗局限住, 一邊食豬扒飯,一邊食咖哩魚蛋都得!! 所以, 係food court 食,真係一次過滿足我好多願望!!哈哈~
      ~個粒碌咗出黎嘅物體, 係雞蛋仔!!
      ~四年先一次奧運, 好難得, 我有時睇到喊. 哈哈

      Delete
  8. 恭喜妳丫買到lc粉紅色茶壺,妳個邊買貴ma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我唔知香港tea pot 賣幾多. 我依個LC tea pot $5x 加幣(計埋稅). 我覺好抵!! 因為係粉紅色呢!!
      ~我想要香港啲粉紅色花花, 粉紅色心心蝶. 你知價嗎??我上網, 又唔多覺啲正價. 去ebay, 見到啲粉紅色Le creuset 花花和心心蝶, 好貴. 計埋shipping 我唔敢諗

      Delete
  9. 落咗幾日雪, 終於放晴, 今個周末你們可以盡情享受陽光了!
    Sochi冬季奧運完結前, 加拿大男子冰球頒獎禮, 他們領獎牌, 唱國歌一刻, 我們在商場和一大群人睇, 好感動, 大家歡呼拍手!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~估唔到場雪落足兩日!! 但而家又溶晒!! 好快!!
      ~嘩!! 你特登出街睇, 咪好早囉!! 但出街睇氣氛好好多!!

      Delete
  10. 你買啲粉紅LC好吸引呀 我係呢邊搵過都唔多覺有粉紅色 你溫哥華那邊易搵到嗎 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie :
      ~我依邊都係關於茶具, 先有粉紅色. 其他一律好保守!! 價格遍高!!
      ~難得有粉紅色, 我開心無限!!

      Delete
  11. 喺温哥華雖然好多時要過橋,但唔會太遠,唔似我呢邊,我好少去曼克頓,因爲都幾遠吓架。
    你哋就好喇,可以坐出去食早餐,我哋仲係好好好凍吓。去food court食嘢都好架,樣樣要啲,可以試多啲呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~可能溫哥華,唔係好大, 真係由A點去B點永遠都好似好近. 時間"come"洗好多!!
      ~係囉!! 你個邊冬天凍咗好耐!! 我都想大家嘅冬天齊齊過, 天氣暖啲, 真係舒服好多
      ~food court 食, 我都好鐘意, 選擇夠多, 真係梗有一間岩自己食. 我有時, 都會同Brian 去food court 食餐飽!!

      Delete
  12. 天氣好, 行街買嘢都會開心D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~無錯呀!!天氣好, 真係方便又舒服

      Delete
  13. Canada got third place in winter olympics ! Good ! I think Canadians have good result because Canada is a very cold country and Canadians have a lot of chances to play the winter sports.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~雖然加拿大係凍天國家, 但加拿大放好少資源係運動. 我聽到有啲運動員, 都要去打幾份工or 屋企人支持先做到!!
      ~所以, 今年冬季奧運, 加拿大有咁嘅成積, 好感動!!

      Delete
  14. woo 我覺得系陽光下嘆早餐真系認真享受嫁 好舒服@@

    ReplyDelete
    Replies
    1. meiwa tsang:
      ~雖然坐陽光下食早餐, 聽落去好似好簡單. 但比太陽晒下, 人都舒服啲, 依個早餐, 食到好開心!!

      Delete
  15. 粉紅tea pot好靚啊~ 美國好少粉紅色賣~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~我依邊都係關於茶具用品, 近期先有粉紅色.
      ~個tea pot 我見到好鐘意.
      ~其實, 想有時間, 去美國行, 美國啲LC抵過加拿大好多!!

      Delete
  16. 原來Vicky都係LC既粉絲,仲有你鍾意既粉紅色添:DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~係呀!! 我係超級LC fans. 但近排搬咗去Brian家住, 我無煮飯, 我啲LC好少上鏡, 收埋晒!!! 哈哈~~
      ~我偏愛粉紅色, 但加拿大只有茶具系例先有粉紅色, 其他用品都係大路顏色!

      Delete