年三十

January 30,2014(Thursday)

其實, 今年係馬年, 但我就好懶羊羊, 真係拖咗好耐先寫blog!!

今年新年正式在溫哥華生活, 溫哥華過年, 氣氛係會濃啲, 可能溫哥華, 真係好近亞洲地區, 係會有多啲新年慶祝嘅節目存在.  也會比較多加拿大人知, 邊一日係農曆新年.

農曆新年期間, 我坐巴士時, 有啲陌生人見到我係Chinese, 都會同我講"Happy Chinese new year!!" 不過, 此終加拿大都係西方社會, 農曆新年仍然是上班日. 但我同Brian內心, 仍是覺農曆新年係special day!!

所以,  我同Brian, 就會襯農曆新年, 就諗咗啲特別少少嘅節目出黎.  當慶祝下!!

我講嘅特別少少, 其實都離唔開「食」!!   我同Brian 係年三十, 就一齊食足三餐!! Happy 下. 哈哈

首先, 年三十朝早,我同Brian就提早出門口, 去食一餐不平凡早餐.

不平凡早餐----就是去「甜品店」, 食早餐!!  ..........飲甜味嘅海鹽朱古力奶, 食甜的Almond 牛角包, 還有馬卡龍. 通通都是甜......咁樣食早餐法! 感覺超級爽!!



↓年三十, 當然要特別啲, 早餐去了「甜品店」飲special 朱古力奶, 其實, 都係因為溫哥華啲甜品店, 做緊熱朱古力奶節, 黎慶祝甜蜜情人節, 但溫哥華有啲甜品店, close好早, 如果想飲, 放咗工, 都無咩時間飲到.  所以, 我借年三十, 去甜品店飲special 熱朱古力奶, 當早餐,黎慶祝農曆新年.


↓年三十早餐, 除了享受special朱古力奶, 還食咗, 好好味的Almond 牛角包和馬卡龍





到年三十 lunch time, 就約咗Brian 去商場啲food court 食lunch!! 貪food court 快趣, 又方便.  

其實, 我同Brian 係平時, 真係極少數, 約埋出去食lunch. 但年三十, 就特別啲. 仲有, 唔知點解, 我係農曆新年期間, 心情係好自然興奮, 好想周圍逛!

而我哋, 好簡單係food court 啲鋪頭仔, 買現成sushi 當lunch食. 因為壽司比較清淡啲, 咁可以留多啲space, 迎接夜晚個餐團年飯嗎!!

但估唔到, 原來Food court 貨仔嘅壽司, 都唔差!! 我哋又唔知係咪遲咗時間先食lunch, 啲 food court 嘅Sushi 都已經做特價, 速銷!!  所以, 依一餐, 年三十lunch, 真係好抵食!! 

↓年三十, lunch time 食咗壽司, 仲有麵豉湯送. (但啲麵豉湯好咸)



↓年三十, 食完sushi lunch, 仲去咖啡店買凍飲.....



全個年三十, 去咗食breakfast, 又出去食lunch,  好似好快就一日.

而年三十嘅重頭戲, 當然是夜晚餐----團年飯.

夜晚, 就同Brian 屋企人和nanny 出街食團年飯. Brian屋企好興依日出街食打邊爐. 因為喻意長滾長有嗎!!

而食團年飯間餐廳, 仲特意送咗豆腐花和雙皮奶做甜品!! 平時.....好少有.

但就係此時 Brian's mom, 不段叫我哋食快啲, 因為要趕住12am 前, 要沖涼洗頭!! 因為Brian媽有個習俗, 就係年初一, 唔比人掃地和洗嘢(包括:沖涼).  由於, 我哋全部都未沖涼, 就去食打邊爐, 返歸後, 只有一個小時多啲啲嘅時間, 就到12am.(即年初一)   所以, Brian媽極為緊張, 差啲連她最愛嘅甜品都唔食, 就想走. 但全張檯, 只有她一個人緊張.............  我哋還是他條地吃!!

但我, Brian & Brian 爸, 見到Brian媽嘅緊張表情, 都笑到停唔到口!! 有時, Brian爸還特登慢啲動作, 黎嚇下Brian媽. 相當有趣....哈哈~~

↓年三十, 去食團年飯, 去咗食打邊爐, 間打邊爐店佈置得好有農曆新年氣氛, 還順道影張合照







↓還有另一場合照 (合照有Brian, 我, Brian家的nanny, Brian媽, Brian爸), 開餐前乾杯!!





↓年三十團年飯......打邊爐...滾呀滾, 財源滾滾來. .....好鐘意打邊爐啲肉!!



↓鐘意打邊爐啲蝦和手打肉丸, 還有新鮮魚肉片.....全都好新鮮.



↓條魚啲肉片用咗黎打邊爐, 咁條魚啲骨, 就酥炸黎食, 好yummy. 還有, 生炒糯米飯


↓食完團年飯, 返到歸, 就見到Brian媽已經準備咗全盒, 今年有我啲Le creuset 做全盒之一



↓客飯廳都有啲賀年食品擺出黎, 連我瞓房, 都準備晒利事和金桔 (啲利事和金桔要放到十五)



最後, 當然個個人都趕得切12am 前沖完涼! 仲一齊睇中文電視啲賀年節目. 一齊12am 年初一互相擁抱and 祝福.

我成日都覺, Brian家係農曆新年, 咩都做到好足. 雖然個中有啲習俗, 要跟隨.  但就好有農曆新年氣氛.   唔會因為身處外國, 就一切從簡, 攪到係外國過農曆年, 都好好玩.

祝大家, 馬年行好運, 身體健康, 萬事如意, 事事順境.

21 comments:

  1. 恭喜發財、心想事成^_^
    雖然我鐘意食甜品,但一起身早餐食甜真係食唔落
    妳同Brian的公司好近㗎?
    估唔到Brian咁傳統喎
    妳地個邊有冇拜年習慣㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~依度有啲甜品店, 好早就close, 所以, 我要一早去, 先enjoy到啲熱朱奶. 其實, 依日係年三十, 心情開心, 先會神早流流食甜品. 平時, 邊會咁癲!!
      ~其實, 而家大家工作地方遠過以前, 但就比以前順路啲!!
      ~Brian 真係好傳統, 新年, 中秋,.....跟得好足. 可能Brian屋企影響到. 有時, 我會覺奇怪, Brian屋企全是接受西方教育, 英文還好過中文. 但一到啲新年, 中秋...就非常傳統!! 但幾有氣氛!!
      ~我依邊, 好似唔興拜年㗎!! 可能, 我無親戚係加拿大啦!! 不過, 通常農曆年,約食飯多, 當慶祝下.
      ~祝你, 你先生和兩隻貓貓, 身體健康. 開心快樂!

      Delete
  2. 早餐食Thomas Haas太誘人啦,令我既懷念又羨慕!
    Vancouver嘅sushi水準好高,真係隨便搵間都好掂!
    祝Vicky & Brian 馬年更有食神!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實移居咗溫哥華一段時間, 我都係第一次去Thomas haas, 哈哈~~ 不過,我估唔到Thomas Haas 早餐時份都幾多人, 爭啲無位坐. ...........其實, 你同海豚先生, 都幾識周圍揾好嘢食!! 你唔洗羨慕我!!
      ~我估唔到連food court 啲鋪頭仔 啲sushi都唔差, 仲好抵㖭!! 以後, 發sushi癮, 可以再食!
      ~多謝海豚兒, 祝你都一樣, 馬年食到更多好嘢食!!

      Delete
  3. 嘩,真係跟得好足,唔洗野唔掃地~~
    我細個時聽人講,初一掃地會掃走d $$ ^^哈哈....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我娘家都會初一唔掃地, 但照沖涼!!
      ~不過, Brian家, 真係好多傳統都跟足.

      Delete
  4. 團年飯是打邊爐, 喻意長滾長有, 真係好意頭 ! 今年年尾, 我都試下先 !
    初一習俗, 我都有跟....是唔會掃地囉....涼就會照沖...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~你黎近個weekend都打邊爐啦!! 香港咁凍, 而且, 未到十五, 都係新蒸頭嗎!!
      ~我都係跟咗Brian 先係初一唔沖涼, 但一過12am, 就即刻去沖!! 哈哈~~

      Delete
  5. VICKY, BRIAN屋企同我好似, 又係擺吉擺利是喺床到年十五。
    你哋打邊爐啲食物太好喇, 啲魚片咁薄。 呢度得雪藏大大舊FISH FILLET。
    Starbucks 嗰杯係LIME REFESHER?我近期至愛!
    VICKY你今年收到幾多利是?我。。。。。0

    ReplyDelete
    Replies
    1. angela, no lai see from DD's parents to u?

      Delete
    2. Angela:
      ~利事唔會變壞, 就擺係張床都ok, 但啲吉會隨溫度和時間會有變化, 所以, 我依幾日, 用隻蝶仔墊住啲吉,先放係床上面!! 雖然用張床時, 要攞開啲利事和吉, 但新年見到有利事和吉, 有氣氛啲!
      ~係溫哥華依度, 啲魚片先咁新鮮和美味, 係多倫多都少見! 所以一打邊爐就食!
      ~Starbucks 杯凍飲係Tazo Tea (green tea flavor). 我好鐘意飲, 好解渴!!
      ~今年得Brian父母比我啲利事我. ....Total 4封利事.

      Delete
  6. 唔知係咪去咗外國會特別住同重視中國傳統節日呢?我見好多住係外國華人都盡量跟足傳統做~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~都係一啲啲外國華人會跟傳統. 我娘家係香港過年會咩都做到足, 反而係加拿大就一切從簡.
      ~不過, 我係農曆新年期間,我個內心, 都好開心!!

      Delete
  7. 我做嘢嗰度都有賣杏仁牛角包,好好味,係我經常嘅下午茶點。
    我今次返香港都唸返起細個嗰陣,食完團年飯之後,亞媽就唔准我哋洗頭冲凉,仲要過咗初七至可以洗頭,嗰時好嬲架,不過都無辦法。
    你哋温哥華打邊爐真精緻,睇見都流口水添。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green
      ~你下午茶通常都係Almond牛角包, 你的下午茶, 都幾美味! Happy~
      ~嘩!! 去到初七先洗頭.....個頭咪好痕!! 可能我會偷雞出街洗!! 哈哈~~ 不過, 你係香港過年, 氣氛一定好好.
      ~我好鐘意係溫哥華打邊爐, 啲食物好新鮮!! 有機會過黎食!!

      Delete
  8. I like chinese new year very much !! Very happy ! And I like all the traditions like lai see, family dinner, etc. Wish you all the best in the year of horse !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~我諗好多人都鐘意過年, 過年嘅氣氛好熱鬧, 喜洋洋, 好開心!!
      ~我都祝你馬年, 事事如意.

      Delete
  9. nanny has no family in vancouver?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~Nanny有個女係加拿大, 仲讀緊書.

      Delete
  10. 打邊爐我都係鍾意食海鮮,見到啲魚片好靚。

    我要等到返香港先收到利是喇,我阿媽會幫我哋收埋等見到我哋先一次過俾我哋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~我打邊爐鐘意食魚, 係海鮮中, 我都係最鐘意食魚. 依邊啲海鮮好新鮮, 我都好鐘意.
      ~你阿媽都好有條理, 幫你keep好啲利事, 一次過比你!! 我都唔知係多倫多個邊有無利事逗, 我要問下.....哈哈~~

      Delete