Double Valentine's day

February 14,2014 (Friday)

十九年一次, 中西合壁情人節, 但我好像唔覺, 有什麼特別.   但這天, 都仍然是好開心, 依隻開心, 係好自然!! 一起身, 就已經開心.

情人節個朝早, 同Brian 出街食個早餐. 嘆件餅......好自然做啲特別少少嘅嘢, 就當慶祝下情人節.

其實, 我好感動, 我唔係,只有情人節先會開心. 我亦唔係, 只有情人節, 我隔離嗰個先會表心思.

唔知我和Brian, 係咪成長咗, 大家彼此抱着同一信念. 一齊行, 就算一齊撞釘, 也一齊扶持. 知道身邊有人支持, 原來動力會很大.

這種動力, 比接吻, 親熱. ......更能感受彼此嘅愛.

而在繁忙生活, 能簡唔中, 收到我隔離嗰個的心意. 小禮物. 知道他把我的微小事, 放在心頭上. 這些行動, 比工作上收到嘅bouns, 來得更感動.

Anyway, 好感激!


↓一月尾, 收到這個Le creuset 粉紅杯, 原來加拿大某書店, 網上有這隻杯, (反而門市係無) Brian 得知, 馬上上網購買, 最後在書店內取貨.  到我收到, 當然很歡喜, 粉紅色喎!! 依家, 有兩件粉紅色Le creuset. 希望加拿大出多啲粉紅色嘅Le creuset!!
 


↓我是零食怪, Brian 買日用品時, 見到特別版嘅Kit kat 會比小驚喜我........而早排我買過一支Hello kitty 筆, 好好寫. Brian 有日無端端買多兩支比我----(他話做"是啤")


↓有日放工, 收到Brian 買嘅心心蝶和心型碗, 他話係加拿大買唔到Le creuset 心型物品, 依兩樣頂住先. 哈哈~~~



↓由於, 我有時要帶電腦出街, 但溫哥華落好多雨, 我啲大袋又無拉鏈, 部電腦容易被雨淋濕. 所以, 落雨天, 帶電腦出街, 我會好唔方便. 有日便收到Brian送嘅一個laptop手袋. 望落去同普通手袋無分別, 但其實手袋內裡, 有個位, 附設軟墊, 黎放電腦, 手袋又有拉鏈, 部電腦雙重保護!! 仲要係個手袋容量大, 但咩上黎唔覺個袋bulky.  真係唔知他點摷, 又會比佢摷到依個laptop 手袋..............還有我帶早餐返工, 帶上癮, 事實, 係我無時間食早餐,所以, 我瘋狂要一啲, 唔同款食物盒. 所以, Brian 見到又會買黎送比我!



↓情人節.......收到一個Hello kitty fruit jar. (可以保暖, 保冷), 放水果返工, 都得!! 夠實用. 好鐘意, 還有一張情人節卡.



↓情人節...Brian 除咗送禮物比我, 都會送埋禮物比他父母, 咁情人節12am, 就齊齊擦禮物. Brian 爸有鬚刨, Brian媽有咖啡k cup container



↓情人節早餐,雖然好簡單, 但我覺好開心, 依隻開心, 仲係好自然嘅開心!! 早餐食咗心心shortbread, cream cheese bagel和咖啡



↓情人節晚餐, 我&Brian都放得遲, 所以去食chinese 嘢, 去咗打邊爐. 仲同埋Brian父母一齊打. (好彩, 比較西化嘅Brian父母, 都唔介意情人節食中餐, 又肯同埋我哋一齊食.)  Brian話要影碗混醬, 他打邊爐最鐘意混醬. 打邊爐食咗,----雪花肉, 手打肉丸,還有魚腐.



↓還有醉雞, 另一蝶雪花肉, 雲吞, 水餃


↓係溫哥華打邊爐最鐘意食新鮮魚片, 還有西洋菜, 牛拍葉和豬潤



.
.
.
.
.
.
.
.
情人節.......就晒一晒, 一張絕密相.

平時, 我是比Brian拍醒, 先會起身返工, 但我起咗身都會瞓, 我係好似張相咁, 企係度瞓


↓其實, 依張相, Brian個口不段叫我, "快啲起身, 夠鐘啦"......repeat & repeat 






















36 comments:

  1. 好中意最尾張相~睇得出真係岩岩瞓醒~~~不過好sweet!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~見講開情人節, 就post 最尾張相出黎. 嘻!!

      Delete
  2. Vicky, 你地好sweet sweet...又有小禮物, 又有好嘢食...d雪花肥牛好靚呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~所以, 我都好感恩!!!
      ~啲雪花肉, 好美味, 食唔停!!!

      Delete
  3. 睇見你哋咁sweet,真替你高興。
    咁多好嘢食,我都唔介意情人節食火煱呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~多謝Jackie, 其實自己好好彩, 因我唔太識表達, 但隔離果個都明. 好感恩!!
      ~我都唔介意情人節打邊爐, 食返餐特別啲, 已經好開心, 況且餐打邊爐野食, 又好好味呢!!

      Delete
  4. 妳地拍咗咁耐拖,Brian仲會買嘢氹妳,真係好
    妳地好sweet sweet ar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~聽年份, 我哋真係拍咗好耐拖, 但其實係唔覺唔覺過咗咁耐, 所以好感恩!!

      Delete
  5. Replies
    1. Flora :
      ~Thx Thx,
      ~你最近點呀??還要飛來飛去工幹嗎?? 祝你生活愉快!!

      Delete
  6. 太甜喇!!!!
    VICKY,你同 BRIAN 一齊咁多年依然保持恩愛,互相尊重同浪漫,好多人應該同你哋學吓嘢。
    祝你哋一家人永遠幸福快樂。。。。(有無啲娘?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~有咩好學!! 其實, 你同Dondon係歡喜couple. 睇你blog, 好多歡笑!!
      ~唔娘..........依啲說話最好. 我都但願如此!!

      Delete
  7. I love the the last picture.

    You two are just too sweet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~見情人節, 就post 啲特別少少相上黎. 嘻

      Delete
  8. VICKY, 你兩個真係SWEET啦! 粉紅心心煲好靚, 係海外買的嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~粉紅心心煲2012年, 係美國ebay bid返黎!! 因實在太鐘意粉紅色.....

      Delete
  9. Replies
    1. samwei:
      ~他成日都會有驚喜, 有時會嚇親!! 因他又花費.....但都開心嘅!!

      Delete
  10. 真係好sweet sweet呀! :)
    好鍾意最尾尾張相相,既纏綿又溫馨,正呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~見寫開情人節, 就post 最尾張相出黎.

      Delete
  11. BRIAN成日都會給妳驚喜, 咁, 日日都是情人節了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~他真係對我嘅事好上心, 很感恩!!

      Delete
  12. Replies
    1. samsamdandan:
      ~平時, 都唔會放最last張相, 係見情人節, 就post上黎.

      Delete
  13. 最後張相甜死我啦!!你好可愛呀
    訓係度都訓到既

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~我塔巴士, 無位坐, 都係----企係度都sleep到!! 哈哈~~

      Delete
  14. Brian is very nice. Apart from buying you gifts, also buy gifts for his Dad and Mom !! He is very wonderful ! Hotpot dinner is very nice ! Now we do not celebrate valentine's day. It is just a normal day to us!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~你下年都試下, 係情人節個日食得特別少少,係屋企都可以簡簡單單慶祝!! 有時生活上, 有少少特別, 會過得開心好多.

      Delete
  15. 你地真係天生一對呀))))))))
    平時的小禮物都可以好窩心,不會等到情人節先有

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~平時是Brian買小禮物多, 我好慳, 無咩買禮物比佢. 所以, 我很感激他會氹我!!

      Delete
  16. 好戥你開心呀!塭到一個司靠又愛錫你的人!願你天天都活在幸福快樂之中!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~Thank you. 我同時希望你都一樣。。。。。。。天天都活在幸福快樂之中!!

      Delete
    2. 哈哈原來Vicky都係starbucks迷😍

      Delete
    3. Cindy:
      ~很愛星星咖啡. 每星期都幫襯幾次!!

      Delete
  17. Replies
    1. Kitty:
      ~好yeah!! 係度見到你, 你襯而家仲得閒, 睇多啲我個blog!! 遲啲你真係瞓, 都無時間!! 你屋企人會過黎多倫多嗎??
      ~我有特異功能,我係巴士上, 企係度都瞓到!!

      Delete