長周末

February 7, 2014 (Friday)

唔知係咪而家嘅position.  都係星期六 or 日, 都返半晝.

因此, 我開始對每一日, 都覺一樣.

以前, 真係日日數住, ............幾時係星期五. 多麼想星期五快啲來臨.

到而家,好似邊一日都差唔多. 只要每日係平安返歸. 由晚上, 直不甩瞓到第二朝, 已經好舒服.



剛剛February 10,( 星期一). 是公眾假期.  連埋星期六, 日, ......就可放足三日假.

但由於這個公眾假期, 唔係個個省份都有得放. 但公司就是全國性, 很多工事, 每個省份都互相聯絡着.  所以, 這個公眾假期, 都放唔到.

但一有長週末, 周圍嘅人, 周圍嘅環境, 都有啲hea 感覺. 所以,係公眾假期要返工時, 一放工就會即時彈出街.  一出街, 已經開心無限. 哈哈~~......




↓February 7, (Friday)...... 晚飯出咗街食. 好簡單去茶餐廳食, 食咗喇沙雞肉米粉, 焗豬扒飯



↓鮮魚肉魚湯米線, and 一杯荔枝汁



----------------------------------------------------------
February 8, 2014 (Saturday)

依日off.  但天氣有啲凍.  係溫哥華真係1℃. 已經係凍. 但以前係多倫多,二月邊有可能得1℃咁暖.   以前, 真係day day 感覺-20℃. 哈哈~~  所以, 黎咗溫哥華, 覺自己賺咗!!

但點都唔會釣以輕心. 點都好, 幾時都係着暖啲好!!

由於, 依日off, 瞓到晏一晏. 下晝好晏, 先出街食台灣嘢. 做lunch

我同Brian 兩個人, 仲唔覺唔覺叫到好多嘢食.  我諗我哋食到, 啲waiter 都會應得我哋.


↓等食個樣.......................食咗鹵肉飯. 好大碗, 好多料!


↓食咗皮蛋肉鬆豆腐, (啲肉鬆多到見唔到豆腐和皮蛋), 還有食咗鹵大腸


↓吃了大size 牛筋麵, 還有香蔥肉卷.



近近哋食完個台式lunch. 再近近哋去附近個商場行街, 難得一日off嗎! 當然去行下.

不過, 一行商場, 就會唔覺意, 放低幾十個大洋係商場.


↓行商場買咗hello kitty 鏡+ comb 組合 (攞返工用). 仲買咗兩對cashmere socks. 初頭以為$4對, 仲已為好扺買, 點知去cashier, 先知係$2 對sock 咋!! 興奮!!



↓慳到幾個大洋, 去嘆咖啡都開心啲









--------------------------------------------------
February 9,2014 (Sunday)

依日, 工作天.

以為可以直落, 去咖啡店溫埋習, 但自己真係好攰, 好無精神. 集中唔到. 可能, 又正直公衆假期, 咖啡店多人得很,  嘈了點呢.  原本想去library, 但原來係公眾假期, library 喺1pm就 close. 真係早閂門.

最後, 自己出咗去行街, 仲好即興, 買咗幅太陽眼鏡比自己, 再走去曬太陽. 頓時, 感覺舒服好多.

之後, 再去咖啡店開壇溫習, 就係依個時候, 咖啡店員工, 送咗coffee比我. (其實, 個咖啡店員話, 佢自己沖錯咗杯咖啡, 唔想倒咗佢, 問我要唔要). 就係咁, 我就享用到一杯free coffee. 不過, 個店員比完杯coffee 我, 就同我講句: good luck for your study......so nice.


↓溫習.......但集中唔到, 走去行街, 買咗幅新太陽眼鏡.




↓帶新太陽眼鏡, 曬太陽食件餅, 好舒服. .....好好彩, 咖啡店員送咗杯special 咖啡比我. 一日飲咗兩杯drink, 有一杯免費.



---------------------------------------------------
February 10,2014 (Monday)

依日, 溫哥華是公衆假期.

但是, 我和Brian 都是工作天.

不過, 大家齊齊約埋食lunch 和dinner. 當hea 下. 知道工作中, 有點娛樂. 時間快過好多.

而這天Dinner 去嘅地方,都去得幾即興, 原本食快餐店就算.

但大家想食粥, 所以就即時上綱摷粥舖. 只是亂咁摷, 但又比我摷到一間粥舖. 仲要係順路. 真好彩. 

但估唔到溫哥華, 真係好多中餐食, 真係去到邊, 都會有. 仲要係味道唔差呢. 過咗黎溫哥華之後, 感覺自己過得好港式. 好彩係, 這邊啲士生的人, 好接受!! 

雖然依一日, 見住好多人放假, 但自己要工作. 但這天, 無端端嘆到心中所想,都唔錯嘅一日.



↓Lunch---咖啡店+ 港式麵包




















↓晚餐--豬潤粥(至愛), 還有义燒腸粉





↓還有, 四寳飯, 炸醬撈麵. ....其實兩個人, 食四様嘢, 都唔係太多. 但個侍應竟問我, 係咪有一個order 要打包㗎!! 但我和Brian 最終清唒四樣嘢!! Haha


30 comments:

  1. 我每日放工,一踏出公司門口,呼吸清新空氣時已經感到好開心了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我都係呀!
      ~不過, 我唔介意返, 唔好太遲off 就ok.

      Delete
  2. do you guys exercise at all? Your guys eat so much and can stay fit!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~而家零運動呀!! 而家only 坐公共巴士, 行個幾步上車和落車.
      ~不過, 唔出街, 就會食得比較清淡啲.

      Delete
  3. Long weekend返工有無得rotation定係全部人都要返架?唯有當襯後生OT搵多D$啦!
    你哋都真係幾"擦"得! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~long weekend---星期六,日,一. ......三日假期裡面, 都係返兩日. 其實, 都有一日off. 都ok 啦!! 而且, 又唔係得我一個人返, 係全team 人一齊返!! 不過, 係long weekend 此終都係有啲放假mood. 所以, 放咗工, 會即時出下街, 生活好似更充實.哈哈~~

      Delete
  4. 在烈治文的百家店順峰酒家,有豬潤腸粉, 好正!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~好介紹喎!! 依家我mark低先, 有機會就去食!!

      Delete
  5. 吓?星期六、日,連公眾假期都要返工???
    咁中間的weekday有冇得補番?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Long weekend----星期六,日,一......三日假期裡面, 都係返兩日. 都有一日係off.而且, 全team 人一齊返, 都唔係好孤單.
      ~但係weekday 無補, 但有OT 補水. 所以, 我都唔介意返. 最多放工之後先去玩. 哈哈

      Delete
  6. 有時放半日都唔錯,放工仲有半日玩都幾開心~~D中菜望落好好味呢,好難得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我都係咁諗, 放完工, 都有時間去玩. 如果唔洗返, 可能瞓咗半日先去玩!! 哈哈~~
      ~其實, 溫哥華好多亞洲人,真係亞洲食鋪都多啲.

      Delete
  7. 哎呀....我日日都諗幾時先到HAPPY Friday 啊.....今日先星期二.....T_T
    豬潤粥我都愛呀,諗起都想食... : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~成日同自己講, "好快", 咁啲時間就會快啲嘅啦!! 越去諗, 反而越慢.
      ~我食粥, 都鐘意食豬潤粥, 而且, 我覺街出面啲豬潤, 整得好食好多.

      Delete
  8. Vicky...." 直不甩訓至到第二朝 " 妳用詞真生鬼..!
    睇相都見 D 鮮魚肉好新鮮....正呀 !
    天氣凍, 兩個人, 食四様嘢都好正常呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我鐘意用" 直不甩"黎形容睡眠狀態. 一入睡, 睡到天光, 中途無醒過. 係非常舒服架!!
      ~依邊啲魚肉真係好新鮮. 黎到食到好多新鮮海鮮, 都好開心.
      ~我都唔覺兩個人, 食四樣食物係多, 其實, 我哋叫多樣, 都食得落. 但費事夜麻麻食太飽. 難入睡. 哈哈~~

      Delete
  9. You are hardworking ! Work hard and also study hard !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~無法, 都係環境追住做!! 其實, 我係一個懶人黎架. 只鐘意出街玩. 哈哈~~

      Delete
  10. WEEKEND都要返半日咁陰功!好彩VICKY好樂觀。我都唔介意返工架,唯一係唔想六點起身。
    每次一睇完VICKY你POST啲食物我都好羨慕(AND肚餓)。
    你幾時考試?努力加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~Long weekend 三日假, 都係返咗兩日. 有一日off. 開心無限啦!! 其實, 如果唔洗返, 我諗我瞓咗半日啦!! 啲時間仲唔"come"洗. 哈哈~~
      ~我黎咗溫哥華之後, 我都覺自己食到好多好味食物. so happy!!
      ~考試----有排先考完. 日日作戰緊!!

      Delete
  11. 碟腸粉, 真係望落都好好味呀。
    GOOD LUCK FOR YOUR STUDY X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~蝶腸粉, 皮夠薄, 我鐘意. 其實, 真係好好彩, 溫哥華原來啲食物水準不錯!!
      ~Thanks thanks.....會努力作戰!!

      Delete
  12. 我都係逢星期六日去嘆下星巴巴架~ 有時都會好似你咁拎D飽飽去送咖啡~ 有次試過拎月餅去食~ 哈哈!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~我睇下自己狀態啦!! 有時weekday都會去星巴巴. 總之, 每星期都會去.
      ~我覺星巴巴最大方, 都唔介意啲客堂食其他食物, 我見過有人買杯星巴巴凍飲, 食外賣grill chicken.
      ~你食月餅+星巴巴, 都好fusion. 但我有機會都想試下!!哈哈~~

      Delete
  13. Vicky 你之前話要考試 原來仲未考完 要上班又要溫書 加油呀!!!
    最後的四樣食物 其實兩個人食都ok呀 可能個侍應見你同Brian都係苗條人士 所以先有此一問 hahaha......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~啲試都唔知考到幾時, 日日都作戰!!
      ~邊度苗條, 其實有可能我哋當日晏食, 店員估唔到啲人宵夜會食咁多!!

      Delete
  14. 溫哥華你咪好多人都返五日半或者六日架?我家姐有時都要返星期六,我返咗五日工好多年,如果依家要我返多過五日,我會覺得好慘。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~真係要睇啲report 有幾多, 有時一次過有好多, 要做足七日. 先趕到. 不過, 係全team 一齊作戰, 大家都肯努力, 感覺已經好好. 但其實, 我以前係多倫多初初出黎做嘢, 仲做得恐佈, 係後尾做耐咗, 先可以返五日嘅朝九晚五.
      ~而家係溫哥華真係要做下先, 我相信我遲啲都可以變為, 返五日嘅朝九晚五.

      Delete
  15. 1度?我呢個怕凍鬼聽到都怕怕!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~係加拿大黎講, 1℃已經係溫暖的冬天. 可能我哋周圍都有暖氣供應. 所以, 凍天都ok!!

      Delete