馬年開始

January 31,2014 (Friday)

馬年開始啦!! 祝大家事事順利, 身體健康.

農曆新年, 大年初一,又係friday呢!! 我個心情都興奮啲.

依日, 雖然Brian唔得閒, 但我都自己一個走咗去商場食個lunch!! 食完仲周圍行下㖭!!

可能就係自己一個人, 我排隊買嘢食時, 有個衣着好端莊嘅鬼婆, 一邊排隊, 一邊同我傾計. 她最後仲派埋她自己公司名片比我, 叫我上她公司工作!! (名片上的公司, 係正當生意, 因我八掛上過網查). 但當然, 我無理啦!!

之後,自己一個人食嘢, 有個西裝男士同我傾計.  首先係, 農曆新年祝福先....之後, 他好似好熱心同我傾計. 我最後, 扮趕時間, 走咗!!

雖然, 短時間內, 遇到兩個陌生人. 好彩, 全都係有善嘅!! 唔係傻嘅!!  不過, 估唔到, 一到馬年, 我就遇上兩件其遇.


---------------------------------------------------

而係這一天-----年初一, Brian 公司竟放早, 大家可以一齊坐車返歸. 依個moment 好耐都未試過啦!!

不過, 返到Brian 家, 坐無耐, 瓜子都食唔多,  又走咗出街. 皆因年初一, Brian家中唔可以洗嘢嗎, 包括: 洗碗蝶機, 都唔開得.  所以, 年初一, 就一定要出街食晚飯.

我哋怕大年初一, 食中菜會好多人, 所以走咗去一間local嘅西餐廳食晚飯. 況且, 手頭上有這間西餐廳coupon, 就索性用咗佢.

原來, 西餐廳啲待應, 都知農曆新年, 未order 食物, 已經同我哋講Happy Chinese new year. 仲問我哋食完dinner, 會唔會去賭場玩,當慶祝!估唔到,西方人都知,農曆新年時,中國人鐘意發新年財.  哈哈~~

食完餐飯, 都係得夜晚十點, 要等多兩個鐘, 先沖得涼.....

好彩, 依家溫哥華啲中文電視節目, 好多都同香港同步. 襯等零晨12點先沖到涼期間, 就睇下中文電視啲賀年節目, 八下啲生肖運程. 仲食下啲賀年食品.  真係食完晚飯, 又食賀年食品.

啲賀年食品, 又放晒係電視前面張茶几, 好難忍到口--- 杏仁餅, 角仔, 芋蝦, 糖蓮藕, 朱古力.......不段食,  食足兩個鐘. 

等到12am, 即年初二, 可以沖得涼. 超歡喜!




↓年初一, 去咗間local 西餐廳食, 有飲啤酒, 飲湯和iced tea. 



↓年初一, 晚餐嘅頭盤, 蒜容包.  主菜: 沙律 and quater chicken 


↓其實, 個個主菜都係食quater chicken, 但配菜唔一樣!



-------------------------------------------------------

新蒸頭, 啲乜糕襪糕, 實會有....... 平時無咩點入廚房嘅Brian媽, 係農曆新年期間, 就大顯伸手, 整咗超足料蘿蔔糕&包餃子食. 兩樣都好食. 

不過, 我發覺Brian媽, 整嘢食, 啲製成品, 全都好大份. 好似蘿蔔糕, 就用咗七斤蘿蔔, 整兩大盤蘿蔔糕. 所以一盤蘿蔔糕, 就已經超級大.  而餃子, 就超大隻, 每隻餃子有半隻手掌大, 我食八隻已經好夠!! 

我仲一邊食餃子, 內心仲嘩嘩聲. 因Brian 媽整啲餃子-----好大隻呀!!


↓蘿蔔糕



↓餃子





馬年開始.........食咗好多good foods 雖然今年起, 農曆新年會多了習俗跟. 但啲習俗, 都係一齊做, 但求安心. 有個意頭. 而且, 我覺有啲習俗跟下. 農曆年氣氛都濃啲!!


20 comments:

  1. 我舊年去温哥華時朋友都有帶我去賭場,玩得勁開心,因爲我朋友俾佢啲錢我玩呀,哈哈!
    餃子真係好大隻,今年我返咗香港,無整蘿白糕添,你有Brian媽整俾你食,好幸福呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~你個朋友好得意, 比錢你賭.
      ~玩人哋啲錢, 個本已經係bouns, 玩得happy 啲, 放鬆啲.
      ~Brian媽,唔係成日入廚房, 真係一年先見她入一次廚房, 所以, 食到她做啲食物, 都幾難得.......不過蘿蔔糕, 自己整, 料都多啲, 好食啲. 而家街啲現成蘿蔔糕係方便, 但啲料越來越少. 因此, 自家做嘅野, 好食好多!!
      ~不過, 你農曆年, 返咗hk, 個邊氣氛已經好正!! Happy happy~~

      Delete
  2. 妳真犀利,食極唔肥!好羨慕呢!!
    妳話唔準洗嘢,我即刻諗................咁要去廁所點算呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實, 未見過你係點. 唔知你係高定瘦. 但如果你見我真人, 我唔係你想像中咁. 影相, 好多時可以"就"到位!! 但食....我點都會食, 食----其實都係享受!!
      ~廁所, 刷牙, 洗手......用水比較少, 所以都ok. 但洗碗蝶機, 洗地, 沖涼和洗衣機, 都用大量嘅水, 所以, 係唔可以係初一做.
      ~你有所不知, Brian爸係日日開洗衣機, 日日開洗碗蝶機. 所以, Brian媽係年初一, 係極為緊張啲!!

      Delete
  3. 今年係我第一次食芋蝦~都幾好味, 第一年食到呢隻傳統食物!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia Cheong:
      ~以前屋企食啲農曆新年食物, 比較家鄉啲. 所以, 我都係, 跟咗Brian 屋企過年, 先食到芋蝦, 我都係早你幾年食芋蝦. 哈哈~~

      Delete
  4. Hi Vicky,
    元宵節快樂!
    妳真乖, 肯依照傳統習俗, 我家好隨便, 年初一,無乜禁忌, 淨係唔洗頭,唔掃地和倒垃圾!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~Thank you
      ~都係一年一次,而且, 做下都啲傳統習俗, 感覺氣氛都濃啲。

      Delete
  5. 嗰位陌生人精呀, 中國人做嘢又快手又醒目。
    世伯伯母咁年輕都做咁多習俗, 有啲傳統都係KEEP住好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~但我係例外, 我好心散!! 哈哈~~
      ~我以為Brian父母, 接受西方教育, 會少啲習俗, 點知仲跟足. 其實, 都係一年跟一次, 無咩所謂啦!! 而且, 跟下啲習俗, 感覺氣氛會濃啲.

      Delete
  6. 其實每年中國節日,妳個邊冇得放假,妳都好有節日mood㗎?
    我又估唔到Brian會識整蘿蔔糕喎
    其他佢父母會唔會唔想妳起搬出去呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~啲節日mood, 都係自己做出黎. 有心去做, 就感受到個氣氛. 可能, 我都係在香港成長過, 一到農曆新年, 內心會自然Happy啲.
      ~係"Brian媽"整蘿蔔糕, 我& Brian唔識整, 只係識食.
      ~你好似好緊張, 我&Brian 居住問題!! 其實, Brian父母都想我哋搬, 但揾地方, 唔容易!! 好彩,Brian父母都明!!

      Delete
    2. 哎呀,其實我打漏咗個"媽"字,我想話"估唔到Brian媽咪都識得整
      佢父母好開通過,我99不知幾想D仔女同佢住

      Delete
    3. Oli:
      ~你講得無錯,我知而家好多父母, 好想同自己啲仔女住, 但容許我自私講句, 我反而覺有咁嘅思想嘅父母, 太依靠自己啲仔女.
      ~啲仔女想出去闖返事業, 都要心掛掛屋企對父母......咁攪到自己仔女仲難發圍啦!!

      Delete
  7. Vicky...又元宵啦...!
    人才去到那裡都有人會賞識...!! 是幸運, 也是妳的本事 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~元宵+西式情人節. 你無有特別慶祝下??
      ~其實, 我唔本事, 我好心散. 哈哈~

      Delete
  8. yummy new year dinner !! The dumplings of Brian's Mom is really big !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~chinese new year dinner, 都係swiss chalet, 好local 嘅餐廳. 但農曆食西餐,我覺好特別, 又唔洗迫!!
      ~係呀!! Brian媽啲餃子, 超級大粒, 連餃子皮, 都特別大張啲. 哈哈!! 不過, Brian媽, 啲餃子好足料, 真係食幾隻都已經夠晒數. 哈哈~~

      Delete
  9. 下次你可以自己做細隻D, 最好一啖一隻啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我唔識seasoning 餃子餡啲味, 而且, 我又唔識包餃子. 但我反而鐘意啲大隻餃子, 足料啲, 好飽肚!!

      Delete