Superbowl 美式足球

February 2,2014 (Sunday)

我不大愛運動, 但時事新聞都會留意一點.

雖我身在加拿大, 但這些時候, 茶餘飯後嘅話題, 都是圍繞美國的Superbowl.

真係唔識美式足球, 但聽了這樣多訊息. 真係唔識, 都變到識 (好老實, 我都係識啲啲, 不過, Brian中學時, 是玩美式足球. 所以, 都聽到啲啲, 知啲啲.)

對我黎講, Superbowl 唔係重點. 重點係可以一邊看Superbowl 一邊食住嗰啲---Finger foods.

平時, 主張要吃得清, 吃得健康的Brian爸. 係Superbowl 嘅日子, 都大開綠燈.  比我哋食Finger food. 所以, 有Superbowl, 我都變得Super happy~~~

但唔買開finger food, 就唔知係邊度有得買.

所以, 我 & Brian 着手買Finger foods.


↓Superbowl 美式足球 (今年係New Jersey打). Seattle vs. Denver












晨咁早, 就即刻去超級市場買Finger foods............以為自己好叻. 點知, 雞翼剩返一盒貨咋! 好彩都夠大盒.

估唔到superbowl 嘅力量咁大. 雞翼都晨早沽清!!

而買完啲finger foods.

見有時間, 就去隔離間咖啡店飲返杯special drink , 嘆下.

而家Starbucks 咖啡店, 都迎接農曆新年, 出咗杯農曆新年嘅飲品.  見仲係新蒸頭....., 就去試下.


↓咖啡店出咗Blossoming Peach Tea Latte黎迎接農曆新年, 好似只有加拿大先有得飲. 而杯咖啡上面啲糖是粉紅色, 好鐘意.


↓原本係露天位嘆咖啡(露天位, 頭頂有戶外heater), 但Brian 坐坐下要去室內啲火爐位坐. 以前我最驚坐露天位, 點都迫Brian 坐入室內.  但黎咗溫哥華, 我好鐘意坐露天位. 點知Brian 又係依個時候, 鐘意坐室內位.  真係唔知Brian想點.



↓順便上網睇報紙. 而家係要坐咖啡店先有心機睇, 係屋企太多引誘, 唔夠專心! 嘆咗一陣, 返歸準備Finger food 晚餐


↓今日, 全北美嘅「重點」係Superbowl, 而我嘅「重點」就finger food. 有nacho 配牛油果醬, 番茄醬和蛋薯沙律. 當然, 還有辣味雞翼. 由於係晚飯, 所以加幾蝶炒飯. 簡中食啲特別食物, 胃口都好啲. 由其是可以食牛油果....好happy~



16 comments:

  1. 你居然仲買到雞亦已經好叻,可能因為你喺加拿大啦。你唔知每年Superbowl都有雞亦短缺,亦係全年美國賣雞亦最多嘅一段日子,超過1 billion隻架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci,
      -Brian 爸好遲先開綠燈, 所以, 我哋比較遲買雞翼. 好彩買到咋!
      -我知美國係Super Bowl 會好瘋癲, 所以我成日覺美國人係特別投入.

      Delete
  2. 我年年都係整雞翼攞去朋友屋企,幾家人一齊睇超級碗架,今年返咗香港,錯過咗添。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green,
      -咁你往年咪要提早好多買雞翼! 美國對依個Super Bowl 簡直超瘋狂. 不過, 係咪為superbowl 都好, 有個籍口約埋一齊, 係一件開心事
      -你今年係香港, 又有第二樣氣氛啫. 等你update遊記.

      Delete
  3. 我以為妳起個邊興藍球tim
    嘩!妳地食個D當晚餐都得啦喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~北美都興好多運動. 近個星期仲係冬季奧運, 我食飯就睇!!
      ~平時, 食得好正經, 所以, 見有球賽睇, 就剩機食得特別啲, 哈哈~~

      Delete
  4. 香港近年都有七人欖球賽事....好受年青人追看...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我都覺香港而家, 對ice hockey and 七人欖球都普遍咗!!

      Delete
  5. 哈哈哈哈SUPERBOWL SUPER HAPPY。
    我哋都係呀,嗰日排隊買KFC排成個鐘呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~我個日如果係超級市場買唔到雞翼, 都打算係KFC 買!!
      ~不過, 今年superbowl 咁啱係你個邊攪, 實熱鬧啲啦!!

      Delete
  6. Good job translating the menu - 牛油果醬, 番茄醬和蛋薯沙律!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus2:
      ~哈哈~~ 咪笑我啦!! 我都係直譯!!

      Delete
  7. Superbowl 我就睇不懂, 只是覺得闖來闖去呢, 好似我地的 Rugby.

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~其實Superbowl 都類似Rugby, 但兩樣都係唔太知點玩!! 不過, 都係用superbowl做籍口, 食返餐特別餐!!

      Delete
  8. Super bowl就吸引唔到我啦,但對雞翼就無法say no!
    加埋炒飯好有fusion感!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~Superbowl, 睇睇下會幾刺激, 不過我都係最鐘意啲雞翼and nacho dip. 食唔停呢!!
      ~咁食晚餐, 齋食雞翼唔會飽肚, 所以加埋炒飯!

      Delete