好像提早端午節

May 24,2014 (Sunday)


可能我個心, 無咗股傻勁.  而家, 返依份新工,  唔知點適應好, 每日都好像好驚險.

朝早training and tests, 下晝就開始工作. 真係請得你. 就想快啲用你. 好彩, 啲同事都好肯教我咋!!
.
.
.
.
.

講完份新工, 講返weekend做過咩!!

這個周末, (May 25), 而今年端午節就係June 2.

係這周末要慶祝端午節, 就好像早咗啲咁.

但Brian 媽, 又提議飲茶. 又話想食粽. 完完全全端午節feel.

可能Brian媽, 係依個周末之後, 要去睇牙醫. 她驚去完牙醫之後,會無啖好食.  所以, 咩都想快啲食咗先咁. 哈哈~~
.
.
.
講起飲茶, 我都好耐無真正去飲. 我曾幾何時, 每個weekend 嘅其中一日都去飲茶. 就算移民咗黎加拿大都係.

但越大就越較少飲啦!!

而家突然飲返, 有種親切感.

始終都係亞洲人, 飲茶+點心, 真係comfort food.


↓去咗間restaurant 飲茶, 依間restaurant 好多外籍人士幫襯. 雖然, 多外籍人士去飲, 但啲點心, 完全無呃鬼佬嘅感覺. 啲點心好真材實料. 
 




↓飲茶點心: 炸兩, 糯米雞, 墨魚仔. 其實還有很多, 但無逐一影. 
 


↓飲完茶, 去咗陣街, 行無幾耐, 去咗食件餅. 哈哈~~
 


↓夜晚就食粽做晚餐,  還買了啲好新鮮嘅spot prawn食, 當提早慶祝端午節.







16 comments:

  1. VICKY你份工要求好高呢, 已經考了試, 返了工仲要再TEST。
    係蓮蓉粽?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~依份工, 有別於我以前啲position. Anyway, 而家test完啦!! 算是擔心少樣啦!!
      ~啲粽係台灣肉粽黎㗎!! 所以, 啲糯米好似用豉油鹵過.

      Delete
  2. 係外國嚟講,我諗哩餐點心質素真係好高呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~依間點心, 唔算好高質素啦!! 再高啲質素嘅點心. 溫哥華依邊都有. 可能依邊亞洲人多啦!! 酒樓都多啲
      ~不過, 可以係外國居住仲嘆到點心. 真係好開心, 好有親切感!!

      Delete
  3. 妳依家返工有冇壓力呀?
    好大粒蝦餃,仲有炸両真係好港式喎
    D糭係Brian包的?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli
      ~依家返工, 簡直有壓力, 日日都唔知自己做咩!! 日日十萬個為什麼, 但就日日有新任務. 令我感覺到好迷網呀!!
      ~依邊多亞洲人, 所以酒樓選擇都比較多啲, 啲點心味道, 我覺ok 架!! 我住外國黎講, 算是較容易和方便, 可以嘆到茶,嘆到點心, 此於都係香港長大過, 飲茶, 永遠是最親切.
      ~啲粽係唐人超級市場買, 包粽嘅事前工夫咁多, 唔會自己包啦!! 出去買, 方便好多.

      Delete
  4. Replies
    1. samwei:
      ~飲完茶之後, 都行咗陣街, 先再食burger當下午茶. 哈哈~~

      Delete
  5. Vicky, 我好耐冇去飲早茶。 因怕要排隊等位!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~係囉!! 一飲茶就真係需要排隊, 由其是餓住等, 都幾辛苦. 哈哈~~

      Delete
  6. Vicky, add oil for the new job. Good for 4 persons to go for 飲茶 -- can share the dim sums.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~我都覺四個人飲茶會剛剛好. 因為通常啲點心, 都係一籠四隻!!!

      Delete
  7. 我現在好幸運,住BRISTOL有茶樓,每周末都會去飲茶。之前住個巿沒有茶樓,阿豆都願意開車來回四個鐘陪我飲茶,我茶癮太大了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~係以前黎講, 你同阿豆對飲茶都幾大癮!!!
      ~不過, 耐無飲, 點都想去. 而家你近近哋有一間茶樓, 就方便好多!!

      Delete
  8. It must be at least a year since I 飲茶.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~咁耐先一次?? 一定好掛住飲茶!!

      Delete