15 周年

June 12, 2014 (Thursday)

很感動, 能夠同Brian 行到第15年頭.

說實話, 以前我不太懂珍惜這一份感情.

還很女權主義嘅我,  時常說: 「獨立」, 要獨立面對所有自己的事情.

但後尾慢慢發覺, 身邊有人肯和我分擔. 會是這樣舒服.

舒服了這樣多個年頭.

到現在, 大家一起去面對溫哥華新生活. 當中的路, 真是不容易行, 但一起咬着牙根行. 還有他對我在旁鼓勵.

說實話, 我真是好願意. 一齊再行埋我哋人生之後嘅路.

這個週年紀念日, 我們約定時間去食咗餐lunch. 雖然, 餐lunch 食得比較趕. 但大家"支"盡返工的食飯時間黎食一餐.

說實話, 我就好滿足.

我讀書唔叻, 反應又遲鈍, 話頭唔醒尾. 得罪好多人都唔知.

但我最叻, 應該係在人生當中能遇到Brian.  非常感恩, 他想伴我身邊.




↓壽司作午餐.  慶祝我們的15周年
 


↓做了半日工, 樣子無咩神彩. 但好開心可以同Brian 食依餐lunch. 在lunch time 能夠見到Brian. 真是很開心

















↓夜晚, Brian 放遲, 去咗food court 食, 由於夜, 啲food court 只剩返一間營業, 不過, 這個food court係Brian 細個時, 最鐘意食, 去食返個當年Brian 嘅情懷.  其實Brian 係近幾排, 是返足七日工作. 都唔知點解, 他對返工咁有熱情心. 我就唔得啦!! 講真, 無Brian 鼓勵, 我有可能放棄這份新工作. Brian 做得這樣長時間, 還要安慰我.  放咗工之後, Brian 還陪他家人世界杯. 原來, 我識到一個唔洗休息嘅人. 
 







38 comments:

  1. 15年,真的不簡單呀,祝你地一直相愛 ^^
    你之前咪話下年拍pre-wedding o既,係咪下年結婚呀? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~係架!! 想下年結婚,但結婚唔係容易, 而且, 感覺到Brian 父母對這件事很着緊. 我都唔知下年會唔會安排到
      ~但好開心,係這15年以來, 可以同Brian 一齊渡過.

      Delete
  2. 15周年快樂!!!
    祝你們一直幸福!!!一直甜甜蜜蜜!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~多謝祝福. 其實, 我自己仲以為同Brian 更加耐, 點知計返數, 都係行咗15年. 不過真係好感恩, 可以同他渡過咁多個年頭.

      Delete
  3. 15年真係唔簡單, 祝你地繼續行埋之後既路!!!!!繼續開開心心

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia Cheong:
      ~就算條路點曲, 我都會同他行埋落去. 多謝祝福

      Delete
  4. 一起15年,彼此相敬如賓,互相扶持,還要深愛著對方,一啲都唔容易,願你倆往後更甜蜜恩愛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel
      ~多謝你. 我內心都是想和他行到永遠.

      Delete
  5. 我未試過同一個人一齊15年,好長時間,有啲想像唔到。難得你哋兩個感情愈來愈好,繼續行埋落去好應該。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我初頭都無想像到, 可以同一個人行到15年. 其實, 我以為仲耐啲, 點知計返條數, 先知大家行咗15年. 我會同他繼續行落去. 因忘忘人海, 識到他, 算是我人生最叻的一件事. Anyway, 我更珍惜這段感情.

      Delete
  6. 祝你們恩愛有加 , 每天 sweet ........

    ReplyDelete
  7. 嘩....Vicky, 原來妳們已想處了 15年, 但感覺妳們感情仍是歷久常新一般, 天天都咁 sweet ...!
    幸福幸福..呀 !!
    Keep 住....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~其實, 我以為仲耐啲, 點知計返條數都係行咗15年咋.
      ~of course, 會keep 住

      Delete
  8. Happy anniversary! Looks like moving to Vancouver is a right choice for you two.

    「獨立」is my middle name :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~可能移居咗黎溫哥華, 太多東西大家需要處理. 變得更識珍惜大家
      ~我唔鐘意獨立. 一齊解決, 其實更有效率. 更欣賞到大家

      Delete
  9. 恭喜恭喜,大家一齊15年,好難得你地仲咁sweet sweet
    Brian咁夜放工架?夜到food court 只剩返一間營業?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~多謝你呀!! 我寫邊一個blog, 你都留言and 用心看. 你都見証我和Brian 幾個周年紀念.
      ~Brian 現在返七日工, 仲要好夜先off. 好彩仲有food court 開, 但選擇已經唔多, 但好過無. 哈哈~

      Delete
  10. 好犀利呀, 十五年依然咁SWEET.
    BRIAN好好彩你係個會APPRECIATE嘅女朋友.
    恭喜, 希望出年十六就年時VICKY你已經係BRIAN太。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我都唔著重係咪Brian 太. 我知他對我好就得. 結婚好唔容易, 唔止係儀式, 還是Brian 屋企人最緊張的一部分
      ~其實, 我初頭以為同Brian 拍咗更耐拖, 但原來計返條數, 都係15年.哈哈~~

      Delete
  11. 十五年咁耐,仲愈耐愈欣賞對方,難能可貴,祝你哋繼續開心快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~可能都係近年移居咗溫哥華, 太多東西需要大家處理, 就是一齊面對, 才更珍惜到大家.
      ~多謝你祝福.

      Delete
  12. Hope that your strong, sweet & soothing bond of togetherness & its freshness & fragrance continue till eternity. Happy Anniversary

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~多謝祝福呀!! 我也希望我同Brian嘅感情越來strong.

      Delete
  13. Happy anniversary!! 咁開心嘅一篇blog文,唔好咁儍狂踩自己啦,而且妳已經有懂妳和欣賞妳嘅Brian,妳哋一定會繼續開心地生活下去架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~有時都覺自己好好彩, 忘忘人海中,都比我遇到他. 我會更珍惜, 更欣賞對方!!

      Delete
  14. 15年真係唔簡單,戥你地高興!祝福你地繼續開開心心~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~多謝祝福. 15 年聽落去好像好長, 但真係唔覺唔覺就行到依步. 最重要係越行越舒服. 唔介意再行埋落去

      Delete
  15. 15年之後, 是時機好好計劃吓下一部份啦! ^ V ^
    是不是在Yaohan Centre 食晚餐呢? 我們都好喜歡去Yaohan Centre食野架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~其實, 我是唔介意, 有無下一部, 因為我哋點都一齊行埋落去. 我有無下一部, 都唔重要.
      ~無錯, 就是Yaohan centre food court. 但當日是星期天, food court 幾早就close. 不過Yaohan food court 啲食物不錯!!

      Delete
  16. You are very blessed to know Brian and wish you two sweet sweet forever ! Brian is very very energetic, works all day and still can watch the world cup !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~多謝祝福. 有時, 都要講句好彩, 可以比我遇到Brian. 回頭看這15 年, 原來過得很舒服.
      ~Brian 做什麼事都是投入, 工作和玩都很投入. 我都未必做得到

      Delete
  17. 恭喜Vicky 同 Brian !!! ^^
    身邊有人支持同鼓勵 真是十分幸福. 最重要是 Vicky你會感恩 惜福 唔會 take it for granted~~~
    祝你哋來緊有更多更多個幸福15年 !! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~講真,我唔係好識關心人, 所以15年前比我遇到Brian. 我都算好彩!!
      ~好多謝你時常祝福我!!

      Delete
  18. 15 週年快樂!呢15 年真係唔容易呀,你同 brian 感覺上都好老夫老妻!來緊仲有好多個15 年,祝你地温馨甜蜜到漏,嘻嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~其實,連我自己都覺同Brian 行咗好耐, 但計返條數都只係15年. 還越來越想繼續行落去.
      ~好多謝你嘅祝福!!

      Delete
  19. 15年真係唔容易呀,恭喜恭喜
    我都期待你地快d結婚 ^^ 繼續sweet到漏

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~你同Andy 都好sweet!!
      ~其實, 時間好快, 唔覺唔覺就已經十五年!!

      Delete