父親節

June 14,2014 (Saturday)

其實, 黎咗溫哥華之後, 都無乜邊日會遲起身.

除咗返工, 係周末都係7am or 8am 就起身. 有陣時, 都想趁weekend 瞓耐啲啲.  

但都唔知點解, 真係個個周末, 都有啲野做.

這個周末, 是父親節. 點都要出去搜購點禮物.

其實一早, 已經鎖定目標, 係齋在有無時間買!!

整整下, 真係父親節前夕先去買禮物. 哈哈~~

但難得一早出去買禮物, 就同Brian 出街食一個豐富早餐.

由於, 我現在和Brian, 工作關係, 出街食早餐, 唔可以時時有. 這天星期六, 可以食到早餐, 我真係額外興奮呀!!


↓去買父親節禮物前, 我同Brian去咗食港式早餐, 我飲熱好立克, Brian 飲熱奶茶. 食咗沙爹牛公仔麵
 


↓再嘆蝶混醬腸粉and 波蘿油 (So perfect, 但最開心係可以同Brian 嘆早餐嘅moment)
 



之後, 就去買父親禮物.  好彩, 想買嘅嘢, 全部一行入鋪頭就有貨!!!


↓近排Brian 爸喜歡下廚, 所以, 增添廚房用具給他做父親節禮物!
 



-----------------------------------------------------------------

June 15, 2014 (Sunday)

而父親節當天, 就由朝食到夜.

午餐去了 一間西餐廳食brunch. 夜晚, 就同幾家人, 一齊慶祝父親節. 當然, 父親節就是父親大晒. 他們喜歡飲幾多酒. 都唔控制啦!! 一班父親, 飲得開懷就得. 餐dinner仲食到12am. 真係返到歸, 沖個涼, 瞓幾個鐘就要起身返工!!

但所有當日食飯嘅父親, 都盡興. 唔緊要啦!! 哈哈~


↓父親節當日, 晏晝出咗去食brunch. 首先有餐前飲品, 之後食沙律
 


↓仲食咗龍蝦包, Egg benedict
 


↓還有雞肉三文治, 當天父親節, 西餐廳送甜品
 


↓而到父親節晚餐, 就同Brian 屋企個邊嘅Uncle, 一共幾家人, 一齊食父親節飯. 當天, 好多父親大人呀!!  而且全部賞酒之人, 15 人飲10支酒. (還有幾支酒無上鏡)









↓父親節晚餐, 係食中餐
 






↓最後, 甜酒出場啦!! 依支幾好飲.
 


而自己屋企, 真係太耐無見, 雖然, 我父母唔係太識表演關懷心. 但此終, 都是他們讓大我. 點都有點掛住. 在電話, 雖然, 他們講一些說話, 給我聽. 令我尷尬及有點不安.  但我仍是會向家人, 報喜不報憂. 我內心,  都是想父母快樂健康.

32 comments:

  1. 有朝到晚都有美酒佳餚,真開心。
    你而家忙份新工,都未必有時間番多倫多探屋企人,講吓電話都好,大家都安心,雖然父母未必識表達或講啱聽嘅說話,但都會掛住你架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~Brian 個邊啲Uncle and Auntie 都是喜歡享受. 美酒和美食. 不過, Brian 個邊啲Uncle and Auntie 都有咁上下年紀, 享受下都應該!! 依家同Brian 屋企人住, 就益埋我, 間唔中都有好多美酒和美食.
      ~而家耐無見屋企, 真係有啲掛住屋企, 好彩科技發達. 真係一個whats app. 都可以溝通到.

      Delete
  2. 去咗vancouver之後節目多籮籮,加上轉咗工又可能短期內未有假期"差電",要好好保重身體啊!
    D妹有無plan下嚟探妳呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實, 黎咗溫哥華之後, 係耐唔耐都周圍去. 但現在的新工作, 真係太繁忙. 就算阿妹黎, 都未必同到她們去玩!! 而且, 而家我又未有自己地方住, 所以, 都係未有機會, 約阿妹. 而家顧及到新工作, 我都偷笑啦!!

      Delete
  3. 想起父母咪多D電聯囉! 無乜野講都有聯絡呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~真係太耐無見屋企人, 真係會掛住. 所以, 耐唔耐都會電話or whats app 溝通下.

      Delete
  4. I am surprised that Brian's father cares about what he eats in general but can drink so much alcohol :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~哈哈~~~Brian 爸話, 飲點紅酒, 身體都會ok!! 哈哈~~~~ 但依啲美酒餐, 都係耐唔sa耐一次. 大家有啲紅酒低下, 嘻哈下. 而且這天父親節, 有得班爸爸飲啦!!

      Delete
  5. —大班朋友—齊慶祝父親節,好熱鬧好開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~真係熱鬧!! 依餐飯仲食到12am 㖭.

      Delete
  6. 龍蝦包, Egg benedict, 這個早餐極豐富
    Vicky, 相中的甜酒, 是否屬加拿大冰酒那一類, 凍飲極好味....在香港又貴又唔多地方買到...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~個早餐, 都當埋午餐食, 而且當日父親節, 餐廳啲menu. 都特別啲啲
      ~相中的甜酒, 不是加拿大的冰酒.

      Delete
  7. 我地都係幾個父親一齊慶祝,熱鬧D。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~一班爸爸慶祝, 熱鬧啲, 而且當日啲爸爸, 好像大解放, 飲了許多!! 哈哈~~

      Delete
  8. "他們講一些說話, 給我聽. 令我尷尬及有點不安" <<-----噢,家人就係咁,好真的,有時我媽媽都係會咁,哈.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan
      ~都係說話技巧. 有時聽到是不好受. 但隔咗陣都無咩!! 而家太耐無見屋企人, 反而有啲掛住他們

      Delete
  9. 雖然, 他們講一些說話, 給我聽. 令我尷尬及有點不安. 但我仍是會向家人, 報喜不報憂. 我內心, 都是想父母快樂健康.<--- I usually tell my mom not to nag me :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~我希望自己有機會做父母, 唔會嘮叨到自己小朋友啦!!

      Delete
  10. Replies
    1. Happy Girl:
      ~當日父親節, 所以啲餐廳啲menu 都特別啲, 有龍蝦包!!

      Delete
  11. 港式早餐望落都幾正啵👍 人在異地係特別想念父母架,其實唔緊要丫!多d打電話傾下近況,我相信你爸媽一樣好掛住你,好想聽下你做緊咩~ 加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cindy:
      ~我唔係時時有機會食到港式早餐. 所以, 食到港式早餐,真係咩都想叫黎食. 唔理咩咩健康啦!! 哈哈!!
      ~黎咗溫哥華太耐, 太耐無見屋企人, 真係好掛住!! 好彩識whats app. 有時一兩句對message. 都好happy

      Delete
  12. 15 人飲10支酒,你地好飲得呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~當日父親節, 爸爸們可以盡情嘆. 所以, 唔覺唔覺15人飲10 支酒!!! 都幾好玩!!

      Delete
  13. 真係估唔到買廚房用品俾Brian爸爸,以前Brian好鐘意煮嘢,依家仲有冇煮呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都估唔到Brian 爸會咁突然間喜歡入廚, 問Brian 爸要咩, 滿口子都係廚房用具.
      ~而家Brian 工作很繁忙, 真係無時間下廚啦!!

      Delete
  14. Replies
    1. cowcow:
      ~個龍蝦包, 都係因為父親節, 所以特別推出. 聽他們講, 味道ok架!!

      Delete
  15. 而家你同 Brian都咁忙 難得可以抽到時間一齊食個早餐 真係無論食甚麼都好味啲 ^^
    Brian 爸開始用啲父親節禮物未呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~黎了溫哥華, 我和Brian 係生活上, 真係好多變化!! 大家工作很繁忙, 真係見到大家都顯得難得!!
      ~Brian爸已經急不及待用咗啲廚具. 因為依啲廚具, 係Brian 爸一早講定. 哈哈~~

      Delete
  16. wkend都咁早起身?如果可以我都想訓到10點呀!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~無法啦!! 而家同Brian 屋企住, 點都要跟Brian 屋企嘅生活. Brian 屋企好注重breakfast. 所以weekend 都會好早起身!!

      Delete