真係會咁

June 13, 2014 (Friday)

以為電影裡面啲角色先會咁.

完全沒有想像過. 我真係會咁

自上新工作之後, 心情很不安, 好容易驚恐, 而且, 也無故出汗, 心不在言, 手震. 以及發惡夢. 通通很負面嘅感覺. 會一次過出現在我身上.

有時, 我也不知自己在深夜中, 發緊惡夢. 是在我旁的Brian 轉告我知. 因此, 令他睡眠也受影響添.

我是否還未適應到新工作嘅軌道呢??定係自己過份緊張, 所以, 令到自己所有負面情緒走晒出黎??

這種精神狀況, 我可以維持多久?? 我還適合, 在這工作環境嗎??

現在, 每日返完工, 全個人都是很攰, 需要休息. 需要靜止下.

雖然, 我好想靜下, 但都靜止唔太多, 因我需要溫習, 又有試要考了.

以前每天, 都會用電腦和看報紙. 而家, 真是無咩掂過. 所以, 連blog 都少覆, 也少巡, 以及少寫

好彩Brian 的家, 有個很喜歡下廚的Brian 爸. 以及一名很喜歡打掃的nanny. 在食方面和打掃方面. 我完全不用動手.

我只是在食方面, 保持正常.  因為, Brian 家, 真是每天都有好菜式!!


↓這是Brian 爸做的菜, 有煎蛋內有蠟腸凌魚(好好味). 節瓜釀冬菇搖柱豬肉


↓蒸魚(Brian 爸, 次次都蒸到岩岩好). 有時, Brian 爸會休息, Nanny煮飯.



↓Nanny 煮飯, 就會煲埋湯飲
 


↓Brian 爸, 有時會煮西餐
 


↓閒日煮西餐, 仲會配埋酒.






↓有時會出街食晚餐.  食咗白粥,炒麵, 加啲小菜. (小菜無上鏡)



↓每天放工, 個心都是放不下工作, 不是讀書, 就是在腦海中想着明日的工作次序. Brian 常說, 我的工作, 不能幫我一把, 但他間唔中會買點小禮物給我. 這天買了雪糕給我享用. 說實話, 我從未試過如此精神緊張. 我而家提起工作, 手都震埋. 




36 comments:

  1. 唔好比太大壓力自己呀! 若果太辛苦,不如考慮停下、休息下,計劃下人生更大、更美好嘅事,好似結婚、買屋事宜,好過攪壞身體,Brian會好心痛架!
    Take care, Vicky!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒,
      -其實我都想唔做, 但都係試多陣, 如果身體真係兼顧唔到, 又兼顧唔到工作事項, 先再另找去向.
      -而家令Brian 都㙴心埋我一份, 我都唔好意思, 但他真係好支持我. 多謝關心

      Delete
  2. 如果份新工俾你咁大壓力,就要考慮吓好唔好繼續落去喇。
    好好享受你擁有嘅嘢,例如Brian爸嘅好手勢,Brian嘅體貼,温哥華嘅無敵夏天等等。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green
      -我都考慮緊仲繼唔繼續, 但都係試多陣先, 如身體兼顧唔到, 真係earn 幾多都冇用. 但身邊好多人(Brian 父母)想我繼續落去. 因為他們覺得我份工, 有名氣, 有前途.
      -而家雖然係溫哥華夏天, 但真係咩興趣都冇, 頭先, 我先喊咗場. 有時真係嚇到Brian 唔知點. 但Brian 真係好關心我.

      Delete
  3. Hi, Vicky,
    俾多D時間份工, 就會失去一些生活情趣, 針無兩頭利,
    工作之餘, 要有休息位, 讓精神鬆弛一吓才更有動力和好點子!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛SHI 家庭,
      -我都係試多陣份工, 如身體狀況頂唔住, 真係earn 幾多都冇用.

      Delete
  4. 希望vicky 你會適應,如果太大壓力唔好勉強呀。我在香港做到要睇心理医生,不值得。
    好彩你有brian 喺身邊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela,
      -我都同自己講放鬆d. 但仲係日日發惡夢, 精神狀況真係唔太好, 最幣嚇親旁邊嗰個都冇得好瞓,但他仲要半夜三間係咁安慰我. 而家都係試多陣份工, 身體狀況頂唔到, 先再找方向. 但我而家先發現, 原來Brian 父母對我依份工異常期望, 因他們覺我份工, 有名氣, 有前途. 而且他們唔想我結婚之後唔做嘢. 點都要我做, 仲最好係名氣地方做.
      -不過好好彩, Brian 咩都支持我, 有時專登楂車黎同我食lunch 㖭,雖食得趕, 但他想comfort 我, 有時我覺我做咗依份新工, Brian 壓力都多咗. 因他太顧及我感受. 講真好彩Brian 係我身邊咋, 如果唔係我仲可能癲d, 日日喊唔停都似.
      -其實有冇工, 做兩個月就quit 得? 而家再試多陣份工, 身體狀況頂唔順, 先再找方向啦, 做到要去睇醫生, 真係earn 幾多都補唔返

      Delete
  5. I know you are busy, but if you can use 10 or 20 mins to mediate each evening before going to sleep, it will help you relieve stress. Simple meditation: you sit comfortably, close your eyes and think nothing, really nothing during 10 or 20 mins

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin
      -係咪即係打座咁呀? 10 mins 都應該ok. 可試下. 睇下有冇好轉. 但我停止唔到自己半夜啲惡夢. 同埋冇故流汗, 但我係凍, 都流到成身wet 唒. 我真係前所未試過咁樣. 我自己見到自己咁, 都好驚.

      Delete
  6. 工作是生活一部份,如果不能平衡,是否要繼續!祝伙生活愉快!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fion,
      -同自己講, 試多陣先, 如果身體狀況頂唔到, 才找去向. 多謝你對我支持和祝福

      Delete
  7. Vicky, 可能是妳份工作壓力大, 影响到妳的情緒 !
    妳放工後, 有冇時間可以做下柔軟體操這些運動, 在家附近散步都不錯的....!
    適當的運動可以令人放鬆, 消除壓力...
    希望妳能好快習慣番工作的壓力..!!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冬日,
      -我而家同Brian 家人同住, 放咗工, 再出去做運動, 有d唔方便. 但而家放工之後, 都盡量瞓在床上, 休息陣. 希望可以放鬆d

      Delete
  8. 加油呀,很快可以適應新工作的呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei,
      -而家都同自己講,盡量嘗試, 希望自己應付到

      Delete
  9. 可能工作真係壓力太大~放個假休息下啦!!!
    加油啊!支持你!!!^^

    ReplyDelete
    Replies

    1. -Emily bubi,
      -我冇咩假期, 就算放假, 工作上嘅工夫都係要解決. 而家盡量嘗試下, 身體狀況和自己資質都應付唔到, 才另找方向. Anyway, 多謝你幫我打氣

      Delete
  10. Vicky, 一個有責任既人係對工作著緊d架~不過你都唔好比太大壓力自己~relax!!!!
    支持你呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia,
      -可能自己太有責任感. 樣樣都想做得好. 但做咗依份工, 覺自己資質和精神狀況, 真係達唔到標. 做到好吃力. 希望做做下, 會ok. 如果唔ok. 都冇計, 要另找方向
      -說實話, 我真係未試過咁精神緊張到咁. 多謝你支持我

      Delete
  11. 原來Brian 父母對我依份工異常期望, 因他們覺我份工, 有名氣, 有前途. 而且他們唔想我結婚之後唔做嘢. 點都要我做, 仲最好係名氣地方做. <-- Something I learnt in my 30s, you can't make everyone happy. If I were to make most people happy, I would be extremely unhappy.

    Have you talked to Brian about possibly quitting?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~而家同Brian 傾緊. 而家我係工作有啲兼顧唔到, 令到Brian 都很擔心我!!

      Delete
  12. It seems that the job is not suitable for you ! Too much pressure !! But take some time first to see if it is really not suitable. Time can tell ! Hope you can make a wise decision.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~同自己講, 身體兼顧唔到,真係唔會再免強自己. 做多陣睇向下!!

      Delete
  13. 加油呀,你得嫁!!唔好質疑自己呀
    我記得andy初初搬去澳門的時候都試過訓得好差
    訓訓下會講好多野,e家間唔中都會咁,不過情況好左

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~原來Andy 做野都有點壓力!!
      ~我而家都叫自己慢慢黎.

      Delete
  14. 放鬆下啦,唔好俾自己咁大壓力
    Brian幾煮得喎,唔怪得妳買廚具俾佢啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oil:
      ~我做咗依份工, 真係唔識放鬆. 講真, 我做咗一個月, 就感覺自己做咗成一年工咁.
      ~Brian 爸喜歡煮, 而家日日有新菜式!! 白飯都食多咗!! 哈哈~

      Delete
  15. Take care, Vicky. You yourself to decide what is most suitable for yourself. Stay healthy & again take care.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky shum:
      ~我真係前所未有嘅action 走咗出黎, 我自己見到自己係咁都好驚!!! 而家lunch time, Brian 都會趕過黎, 同我食個快lunch, 希望comfort 到我!!

      Delete
    2. Brian is so so caring & understanding. Vicky, can you exercise a while after dinner? Such as go out for a very short walk like 15-20 minutes to relieve the tension from work. Remember to eat to maintain your health & rest. Apart from Brian's tender loving care, we are all here to support you. Add oil.

      Delete
  16. 你好大壓力呀! 搵日自己鬆一鬆啦,太大壓力對自己同另一半都吾好呀,加油Vicky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我都覺, 我自己焦慮, 就算我唔出聲, 隔離嗰個都感覺到. 所以, 我都希望自己盡快適應.

      Delete
  17. Vicky :
    看來妳的新工作壓力也不少 , 不如搵日到較遠的地方散心 , 開開心心玩下可能會有幫助減壓呢 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~點去散心, 放完工,都盡快歸家, 食埋飯, 都差唔多sleep 得!!

      Delete