不同

May 9,2014 (Friday)

我成日都以為, 去到加拿大邊一個省份居住, 咪又係加拿大領土. 啲政府文件和條例, 應該差不多.

但事實, 原來唔係咁!!

原來加拿大,每一個省, 都有很多律法, 是不相同. 而且, 都差得幾遠.

簡單到幫自己的座架, 由多倫多車牌轉為溫哥華車牌. 都這樣多程序. 當中的轉保險和車身檢驗. 一大堆文件和手續, 已經令銀包無咗一大筆.   Anyway, 政府真識賺.

雖然, Brian請咗半日假, 但還未攪得掂個車牌. 謂有比多啲耐性, 慢慢黎!!

真係唔介意等, 最緊要係達到政府標準, 有溫哥華車牌, 就得. 


不過, 我以後都唔再搬去其他省啦!! 搬一次, 已經夠!!
.
.
.

夜晚, 有個Auntie 黎咗溫哥華. 一齊去食晚飯.

都好, 食飯時嘻嘻哈哈,把心情過咗啲冷河.


↓食台灣菜, 首先食隻鹵蛋, 之後食牛肉粗麵, 還有操肉飯
 


↓蒸餃子, 炸雞腿(啖啖肉, 好喜歡)




↓韭菜盒子 (我喜歡), 還有牛筋麵 (鐘意). 其實, 還吃了很多, 只係影唔切相. 都係嗰句,同Auntie 食飯唔好意思影太多相!!



最後, 用了extra 時間, extra 費用, extra 耐性, extra 車身檢驗. 終於, 獲得溫哥華車牌.

之後, 攪埋座架嘅保險.

而家, 真真正正, 所有東西都是溫哥華了!!





18 comments:

  1. 你連架車都搬埋去温哥華呀?要揸幾耐車呀?
    美食當前,梗係要享受吓,唔駛唸其他嘢,願你快啲有覺好瞓。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我哋無渣架車黎溫哥華, 我諗渣幾日先到!!
      ~我哋係多倫多揾搬運公司, 由多倫多運架車黎溫哥華囉!!
      ~我而家同自己講, 放工之後 or 放weekend 盡量唔諗工作嘅野, 希望自己睡眠會好啲.

      Delete
  2. 我以為你啲妹同佢哋啲男朋友好想買你架車?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~我同Brian 總共有兩架車, 只是其中一架車賣咗比妹夫!!
      ~另外一架, 就由多倫多運咗黎溫哥華!!

      Delete
  3. Vicky...如果在多倫多賣左部車先.....搬過來就買過另一部
    這樣化算嗎??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~但架車, 仲係好新 , 而且渣開有感情, 唔想賣咗去. 所以, 當時把架車由多倫多運黎溫哥華!! 但手續都幾煩覆!!! Anyway, 而家攪掂晒, 好安樂!!

      Delete
  4. 同一個國家都有唔同架?咁煩架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都估唔到, 會咁多嘢不相同. 真係攪到頭都大!! Anyway, 而家攪掂晒, happy!!

      Delete
  5. not easy to get the driver license in Vancouver !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~我相信調返轉, 由溫哥華變多倫多車牌, 都唔容易, 因為每個省啲政策不同. 所以, 都幾多手續要辦. anyway, 而家ok 晒. 好安樂!!

      Delete
  6. 加境內省過省已經唔算太差,以前我喺羅省揸到架車去溫哥華登記時先知因為架車係automatic seatbelt,但根據加拿大法例係illegal所以買唔到保險,結果而make another trip楂返去LA賣 ^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~係呀!! 美國搬車黎加拿大仲多手續跟, 其實, 加拿大都有車係automatic seatbelt, 但係加拿大買就ok. 但係外來嘅, 就check 到好嚴!! 都唔知加拿大啲規則係太安全. 定係加拿大想保障自己境內or 省內嘅汽車業!!
      ~Anyway, 而家手續辦好. 舒服晒!!

      Delete
  7. 如果怕煩,可否賣左多倫多的車,再在溫哥華買過。 我都最怕攪手續的事。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei:
      ~就係唔捨得囉!! 而且, 多倫多架車買咗無耐, 唔想換住, 所以, 當時由多倫多搬黎溫哥華, 都揾搬運公司, 運架車黎溫哥華囉!!

      Delete
  8. Good that 終於, 獲得溫哥華車牌! Enjoy the life in Vancouver. I have a lot of memories here with my brother & husband.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~你都黎咗溫哥華一段時間, 可以係溫哥華有咁多難忘記憶!!
      ~我當然會找時間享受多啲溫哥華!! 但而家多數都係喺溫哥華食野多, 因為溫哥華啲野, 真係好食啲!!

      Delete
  9. Replies
    1. Angela:
      ~我對架車, 真係好似仔咁, 當時, 由多倫多運黎溫哥華都唔平!! 但都想TT 跟住我和Brian 係溫哥華生活!!

      Delete