今年世界杯

June 28,2014 (Saturday)

其實, 我對足球, 唔係太熟.

但四年一次, 都會望下嘅!!!

不過, 今年我個心, 就算係周末, 都好像放鬆唔到.

周末睇睇下世界杯, 都會"合合下".  瞓着咗, 投入唔到場賽事㖭!

但由於世界杯, Brian 乘機, 買咗好多零食返歸.

其實, 我知道Brian 係專登買零食㗎 !!因為我鐘意食埋依啲嘢嗎.

而且, Brian 成日同我講, 我工作上嘅事, 幫唔到我, 希望生活上, 可以氹到我happy啲! 因此, Brian 近排入咗好多零食比我. 即使, Brian 爸唔太同意吃零食, 因為無益. 但Brian 都照買!!


↓時差問題, 溫哥華地區嘅世界杯, 係上午 or 下午直播, 但我大多數係周末先會真正睇下. 不過, 零食就日日食啲. 不過, 零食+ 球賽, 真係良伴 (不過, 最好彩係Brian 依個周末唔洗返工, 可以同他enjoy 周末)
 


↓星期五night, 睇下夜間世界杯重播,睇完就同Brian 去食雪糕. 估唔到夏天期間, 啲雪糕店開到好夜. 食雪糕當宵夜. so happy
 



不過世界杯, 真係睇睇下, 會懶啲啲.

星期六日,同Brian 屋企睇下世界杯. 

一到午餐, 晚餐時間, 都費事煮. 出街食or 買外賣.


↓係星期六, 看世界杯, 無咩人想煮午餐. 所以, 帶Brian 父母去食港式早餐, 當lunch 食, 因為依邊啲港式早餐, 份量很多. 有波蘿油, 蘿蔔糕, 熱飲
 


↓港式早餐, 還有碗, 好大碗嘅沙爹牛肉公仔麵













↓星期六, 看世界球, 所以晚餐, 就街買啲熟食黎當晚餐食. (食咗燒味, and 清蒸蟹)
 


↓而星期日, 要去教堂, 又看世界杯, 所以, 又出街食, 食咗雞肉喇沙, 肉醬意粉
 


↓焗白汁意粉, 還有買咗雪條做甜品, 一邊看世界杯, 一邊食
 






31 comments:

  1. 呢度對足球唔係咁瘋狂,不遇世界杯都好多人睇,我都好似你咁,望下啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~今年美國都入到世界杯, 都應該會令美國啲人, 對世界杯有啲啲熱情!!!
      ~我其實都係襯下熱鬧, 望下啦!! 我而家唔似以前, 以前可以睇全場唔瞓都得!! 但而家, 我睇睇下, 都中場休息先得!!哈哈~

      Delete
  2. Hi , Vicky,
    現在對新工作適應好D嗎?
    沒興趣的事可以選擇唔做, 好像睇波, 新婚時, 我先生半夜睇, 我照瞓, 不會陪他,
    太多事要遷就, 令自己精神緊張的, 人生幾十年, 凡事能順其自然, 生活會開心D!
    我們結婚時, 寧可租屋住也不與父母同住, 這樣才有成家的感覺!
    後來供兩房單位, 有兒子時, 要請工人, 搬到三房單位......
    自己的家一手一腳建立, 幸福感和成功感倍增啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~好多謝你意見. 你當年生活, 也下了很多功夫, 而家你仔仔都大, 你應舒服好多.
      ~我而家會盡量適應新生活,新工作!! 講真, 我都唔知自己幾時先可以安置好自己嘅崗位. 謂有盡量去做, 起碼自己試過, 唔得都無辦法!!

      Delete
  3. vicky 希望同祝福你工作順順利利 加油呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~有人加油, 真係好好多, 多謝你!!

      Delete
  4. 波蘿油好大個啊,睇完好想跑去買個波蘿油來食,keekee ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~真係幾大個, 而且又熱辣辣, 我都想再食, 不過, 依啲高脂食品, 真係簡唔中食下好啦!! 哈哈~

      Delete
  5. 咁多零食....都會恰眼訓....!
    我都有看, 但有時在零晨3:00 - 5:00......慘呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~而家真係無以前咁有力量, 真係好容易恰眼訓.
      ~香港時差關係要3AM 先有, 嘩!! 真係睇完, 可以去飲早茶!! 哈哈~~

      Delete
  6. I do not watch this year as it is in mid night hk time. Hard to get up to watch !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~休息最緊要, 而家科技快, 就算唔係睇直播, 都知道賽果. 我都係weekend 襯熱鬧先睇下. 好彩, 我依邊中午直播!!

      Delete
  7. 你似乎好大stress呀!希望你會快快適應啦!
    我都無睇world cup...日日做到無停手....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~新工作, 真係好大壓力, 太多工作量, 一次過接收唔到, 所以, 日日都好攰!!
      ~你而家照顧兩個, 當然無停手啦!! 你過黎我度留言, 我都好開心!! 因為你啲時間仲繁忙過我!!

      Delete
  8. 妳起個邊都好丫,係上午或下午播,我地要三更半夜先有得睇(我當然唔會咁辛苦起身睇)
    妳都係食極唔肥啦,食咁多薯片薯條都唔驚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~如果三更半夜, 我真係未必睇, 休息好過, 身體要緊!!
      ~我真係無你想像中瘦, 我真人好大舊, 其實依家啲零食, 越來越少份量, 幾個人食, 一陣無晒!!

      Delete
  9. 個菠蘿油塊牛油伸哂出嚟,攪到我好想食添!

    希望妳一個星期比一個星期適應多D,一晚瞓得好過一晚!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依個菠蘿油簡直係美味!! 但我會製止自己唔好食太多! 因為一邊食, 一邊覺危險!! 哈哈~
      ~我而家同自己盡量接受新工作,盡力試, 唔得都無辦法!!!

      Delete
  10. Replies
    1. Flora Chiu:
      ~香港有無DQ 呀??
      ~DQ 啲雪糕, 真係美味, 夏天更多人幫襯!!

      Delete
  11. 我地呢邊夜晚12點先開波呀~ 真係晚晚無左個老公。哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cindy:
      ~哈哈!! 原來你老公係世界杯fans!!!! 有無整啲小食比你老公一邊睇一邊食???

      Delete
  12. 我對SPORTS興趣都不大但世界杯真係好刺激!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~今年美國都入到世界杯,你個邊應該對世界杯都會強熱啲!!!
      ~我dinner time 會一邊睇重播, 一邊食飯!! 襯下熱鬧啦!!哈哈~~

      Delete
  13. 嘩~~好多零食呀,睇見都開心
    零食是最好的朋友,開心又食,唔開心都要食~~~哈哈
    不過我齋睇波,唔敢食零食

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~零食, 真係特別吸引, 真係幾時都食得落!! 哈哈~~
      ~你而家仲on diet??

      Delete
  14. Frank and Lois Plus 2:
    ~我都覺, 我過咗黎溫哥華之後, 都出街食多咗野!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  15. 我都係睇世界盃精華咋~~哈哈~
    你真係超多零食,BRIAN好錫你呢,你都放鬆D,工作慢慢努力啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~Brian 真係好諒解我.
      ~我都唔知自己係咪做人,越來越無信心, 真係好容易就驚恐.

      Delete
  16. 今年世界杯就到尾聲了,緊張刺激。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~今年世界杯, 好多賽事仲估唔到. 更加緊張.

      Delete