考慮

July 7,2014 (Monday)

由於, 這份新工作, 給我的工作量. 令我應接不及. 每天都產生恐懼感, 什至錯敗感. 由開始到而家, 睡覺時, 惡夢沒有停止過

說實話, 工作了兩個月, 我竟感覺工作了兩年.

日積月慮, 我身體響了點警號.  有點毛病出現了. 醫生也看了一次.

現在, Brian 大為緊張, 他也開了綠燈給我. 勸我隨時離開工作崗位. 因為我沒有工作, 沒有收入. 在生活上. 都不會有大問題. 最緊要是身體健康.

因此, 現正考慮, 我是否需要離職.

但當想到, 沒有工作, 齋坐的日子. 又是否我想要.

不過, 我現在對工作, 產生強烈恐懼感. 我知, 如果我停止這份工作. 我真是再沒有力氣, 再找新工作了.

可是, 在每星期, 看見Brian 努力工作, 有時候看到他的倦容. 但他口中, 仍說想找多份part-time工作.  我不工作, 又是否好自私.

內心矛盾又出現了.


-------------------------------------------------------------

這星期, 又是Brian 返七天工作的日子

在周末, 我沒有工作, 但Brian 在周末工作, 我是慣常地, 跟他外出.

他有他工作, 我有我在咖啡店等他.

但我在這周末, 真是攰到不得了.

無法在周末外出, 無法跟着Brian.

雖然, 在家休息, 但狀態仍是不太好. 感覺仍是放鬆不到.

雖在家, 但在周末到時到候, 便出外食飯.   有時, 飯局上遇到一些熟人, 會好突然問我發生了什麼事. 為何我的樣子, 會與平時有所不同. 倦容盡現外. 還好像有點不像樣.


說實話, 我也不懂點樣回答.

可幸的是, 我還有胃口進食. 吃完主菜, 還會提議吃甜品


↓由星期五起, 已經出外食飯. 去了茶餐廳食. 咖哩飯, 牛腩麵, 還有鹽酥雞

 


↓星期六, 同Brian 去了吃早餐, Brian 還買了點零食給我
 



↓星期六下午, 我食了粥, 腸粉+ 雞翼. Brian 就食沙爹車仔麵
 


↓星期六晚餐, 出去食, 食咗鹵水鴨, 滑蛋蝦
 


↓星期日, Brian's Auntie 個女生日, 出去食晚餐. 飲品有啤酒, 檸檬蜜糖. 頭盤poutine +蛋
 



↓頭盤, 還有火腿,芝士盤, 主菜有牛扒配鴨油炸嘅薯條
 


↓主菜有意大利雲吞配鴨油薯條.
 


↓主菜, 雞胸....甜品, 有布丁, 和朱古力蛋糕
 

















57 comments:

  1. Vicky, 如你所說身體健康最重要,休息完調理好身體後再找工作都未遲!

    Take care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flora chiu:
      ~我一話想唔做, 我份工, 又好似無咁趕. 我自己都唔知, 頂唔順會即刻走. 好多謝你關心.

      Delete
  2. 身體健康比較重要,休息下再重新出發。保重

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yan Yan tong:
      ~我寫完依篇blog, 都有請病假一日, 但感覺無野做, 心理上又唔知點. 不過, 我同自己講, 真係頂唔住會走. 好多謝你關心.

      Delete
  3. 依家當然無力氣諗搵新工,辭咗職休息完一輪自自然然就會有精神再諗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~發覺辭職都唔容易. 公司又要合理交代. 而且, 依家依個年代, 如果女士係唔做野, 等人養(就算另一半有能力養), 做女士都係要有份工, 如果唔做野, 係代表有問題和唔光彩. 啲人懶理有無病. 有工作先係正常
      ~我寫完依篇blog都有請咗日病假, 以為自己休息到, 點知仲更加休息唔到. 諗得太多.
      ~不過, 同自己講, 唔掂就會即刻走.

      Delete
  4. Vicky, 最緊要是身體/身心健康,抖一輪再打算。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eunice:
      ~我覺, 如果我今次一辭職, 唔會抖一輪, 我會無力量再找工作了. 而且, 離職也不容易.

      Delete
    2. 我來美國前,都未諗過找唔到全職工作,但找咗年幾都無著落,最後係屋企做freelancer。最初,家人朋友都話,吓乜做freelancer呀~~~,無份工點得呀!!!! 收入好低喎!!!
      我都無辦法(冇理會),唯有生活方面慳D,做下來發覺都OK呀,家人朋友都冇出聲。所以不要太著重別人的看法,
      一切隨心(自己個心)去做。
      加油!

      Delete
  5. I understand your concerns about Brian 仍說想找多份part-time工作. How would his parents think about you sitting at home while his son works 7 days a week? What will you be doing all day?

    What if you were still living in Toronto? Will your decision to quit be much easier?

    I hope you have the courage to stand up for what's in YOUR best interest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~Brian 由識我開始, 都叫我唔好做野. 因Brian 真係供養到我. 但Brian 父母就一定要我工作, 他們接受唔到一個唔做野嘅人. 所以, 我依家離職, 都休息唔到. 況且離職, 原來都唔容易. 過得一日得一日.

      Delete
    2. 吓,平時見佢父母好似好開通咁,幾時輪到佢哋話一定要係返工呀?我見Brian媽自己都係少奶一個啦。

      快啲搬出嚟,租都好啦,唔係日日見住說話都聽少好多。你哋兩個都幾十歲人,食乜幾點起身出唔出街乜都管住或者有無形壓力為乜啫。

      Delete
  6. 身體健康最緊要,而且相信Brian都想見到開開心心的你

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~Brian 每天都叫我唔好做, 連離職信都幫我寫埋. 但我而家仲做緊, 唔係因為習慣份工. 而係離職都不容易. 況且, 我就算而家離職, 都好難休息到. 而家真係做到身體頂唔到就走.

      Delete
  7. 健康重要d, 錢遲d 都揾得番呀! vicky, 你病 brian 會心痛架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~其實, 都係為份糧. 我而家都未離職, 我知我再無可能揾返一份工, 有依個價比我. 況且, 而家仲係同Brian 父母居住, 如果我唔做, 坐係邊休息?? 想休息都休息得唔順啦!!

      Delete
  8. I think you have reached the age to bear children anyway. So, maybe can quit job and plan marriage and children. Women can only bear children until a certain age. So, job is less of a priority at your age.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~你最明白我, 我黎溫哥華係打算做媽媽, 建立一個自己嘅家庭. 對工作熱誠, 已經減退. 但此終都是中國人. 要面子, 要金錢. 這兩件事係最重要.
      ~Brian 身邊和我身邊啲人, 都接受唔到一個女仔唔工作, 等人養. 就算Brian 唔介意我唔工作. 可以供養到我. 但Brian 身邊啲人都唔喜歡我不工作. 就算我生咗都要照做工. 如果我唔工作,就等如無所事事, 非常不光彩. 因此, 我不工作, 對Brian面對他身邊嘅人, 都有壓力.

      Delete
  9. 如果努力過都是覺得有壓力就決定唔好做啦,身體緊要。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~其實, 我已經唔理啲人事問題. 我係接受唔到workload. 我而家都仲睇下自己可以頂到幾耐. 因為我知, 離職也不容易!! 唔係話走就走到.

      Delete
  10. 比著我會選擇離職,返多倫多陪下屋企人、同時又有妹妹陪下,差夠電,先返溫哥華找新工作。
    有父母、妹妹在身邊照顧妳,至少Brian唔需要擔心妳一個人,而妳又唔洗喺休養期間擔心如何面對其他人,例如Brian嘅父母、或他們的親友。

    我明白it's easier said than done,但其實我之前因為不同原因都打算要申請leave of absence,我想講嘅係最令我驚訝嘅係由我manager、我家姐、好朋友到老公嘅家人都好支持我嘅決定,同佢哋講完之後得到嘅support係最大嘅得著! Vicky加油!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我黎咗溫哥華, 我無諗過返去多倫多, 我返去多倫多, 我父母比我嘅壓力還要多, 更難面對.
      ~我工作上, 係啲工作量太多, 但人人都係咁or 比我仲多. 而且, 離職唔係話走就走咁簡單. 不過, 我知我頂唔順, 會申請離開.

      Delete
  11. 成篇文章我覺得你已經說了重點:"身體響了點警號"
    再quote多句先: 曾努力過不需抱歉 曾錯敗過仍能盡力 別想太多暗裡徘徊 心中始終你最出色
    呢1刻當然無力氣揾新工 因你需要1個假期. 當中既時間當然包括發掘想行既路. 我都試左好多次用左2年先揾到而家呢份工. 當你放假(或者任何時間)想揾人傾訴下既時候我都可以出黎架.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~依啲身體警號, 唔係肉眼可以見到. 所以,我講出黎, 都無人會明. 就算而家申請離職,都要合理嘅理由. 我又唔係病到要瞓床. 所以, 我而家申請離職, 唔係咁容易.
      ~其實, 當初我黎溫哥華, 我嘅事業心已經減退, 因為我年齡唔後生, 都係時候創造自己嘅家庭. 但原來依個年代, 女士坐係屋企,做家務和揍仔, 唔出社會做野, 係代表有問題, 什至係唔光彩. 可能, 我唔工作, Brian 聽到嘅閒言閒語仲多. 所以, 我依家做唔做, 都好難決定.
      ~你好有我心, 會主動offer 同我傾訴. 好多謝你

      Delete
    2. 你公司有無stress leave架? 我身邊都有d朋友咪求其揾份簡單+準時放工既工, 但求唔洗係屋企見老爺奶奶+照顧細路+做家務. 呢排自己都羅做兩日sick leave抖下想下自己既去路. 我唔覺得自己懶懶(講真中國人懶得去邊啊).呢排公司打算請兩個新人,個個梗係爭住張自己唔想做既野俾人架啦. 因為人地係西人就識得搞關係, 講野就可以大聲d? 我呢d真正有需要既就要我地做牛做馬? 次次請人都話會揾人幫我之後都無左影..有時覺得係歧視我係中國人, hup得就hup. 好啦 申完啦 多謝聆聽

      Delete
  12. 唔好為咗份工,攪到身體唔好呀。
    Brian已經咁忙,點解仲話要搵份part time做呀?
    好在你仲有好胃口,次次見你啲食物相就開心,食得是福,加油Vicky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~最衰我仲食得, 無人覺我有問題. 就算旁人, 覺我樣子唔同咗, 都以為我係攰咋!! 總之, 依個世界好現實, 我又唔係病到起唔到身. 啲人見你行得走得. 唔會覺你有病. 離職唔係想像中容易. 都要有合理嘅理由.
      ~Brian 都係想安慰我, 所以, 話做多份part-time 都ok.其實, Brian 都幫我寫定離職信. 有咩事,都即刻交出去.
      ~不過,好多謝你關心和為我加油

      Delete
  13. Follow your heart~諗清楚自己想點再決定,又或者RESIGN咗先、休息一下,再搵第二份囉~保重身體要緊^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我都想follow 自己個心點諗去做. 但現實唔係咁容易實行到. 不過, 我會從中找適合自己嘅路. 好多謝你鼓勵

      Delete
  14. 唔駛考慮啦,搞到自己咁大壓力,遲早出事,辭咗份工佢啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~但如果我而家離職, 做咩?? 齋坐屋企等Brian 放工呀? 依啲行為可能令我and Brian 仲大壓力. 你知啦!! 依個世界好多人都要面. 養一個齋坐唔做野嘅人. 比着你做阿媽, 你接唔接受到.
      ~而家, 我又食得, 無人會覺我身體有警號. 就算離職, 公司都要合理嘅理由. 我又唔係病到有生命危險, 起唔到身. 總之, 做人好矛盾, 到而家咁大個女, 仲唔可以做到, 自己心中嘅事. 不過, 我會找方法令自己係生活中, 過得舒服啲.
      ~好多謝你對我咁着緊.

      Delete
  15. 我覺得當你想辭職時,你就會有決定,唔會心大心細。
    依家未決定到,都係仲有一d concern,希望你早日有個決定喔 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你講得無錯, 我仲未離職, 係因為仲有野concern 緊. 你心水好清. 好多謝你

      Delete
  16. 在我來說.....我的工作都感到好大壓力, 跟著個好麻煩的老細....我都好想辭職不幹.....
    但一想到家中仍有好多擔子....就只有頂著...只有面對....無得選擇
    而妳的情況...好在沒有什麼大擔子...想唔做便唔做..., 想找 part-time 又得....
    只是考慮不做工時要怎樣過日子...故妳的矛盾就是無擔子....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我已經唔理太多, 公司上面啲人士問題. 我問題係應付唔到工作量. 我知有啲人頂得順大量工作嘅task. 但我接唔到軌.
      ~其實,我已經比你好, 因為我沒有擔子. 但好多事, 真係唔倫到你想點就點. 所以, 我依家仲做緊.

      Delete
  17. 我BUY 海豚兒的 idea ,please , take a rest , Vicky!,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~但而家係無地方比到我休息. 試問下, 如果你個仔的太太, 唔做野, 每天都話休息, 你接唔接受到??

      Delete
    2. 我接受到對妳無幫助, 氬我有一位女性朋友, 考到會計師牌, 生了兒子後不再工作, 他們婚後自己住, 但是閒言閒語都不少, 最近, 精神出現問題了......唉, 來自他人的閒言閒語,是可以摧毀一個幸福家庭!
      妳現時可否籌備婚禮先, 工作盡量啦!
      所謂 : 人逢喜事精神爽嘛 ! 結咗婚, 個人心情都踏實D !

      Delete
    3. 最重要妳需要一處自己的小天地, 藉著結婚, 搬出去住, 租也好, 什麼也好, 俾自己一個空間抖氣, 會對妳健康有幫助 !

      Delete
  18. 我強烈贊成VICKY另謀高就!你明年生BB,更加唔好太多壓力。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我跟本黎溫哥華就係想做全職媽媽, 但全世界都唔覺依份係一份工呢. 可能我唔做工, 我和Brian 身邊嘅人, 仲比更加壓力我.

      Delete
  19. 既然身體己經發出了警號, 就該身體休息一下... 身體健康才是最重要的財產! 沒有其他比身體健康重要~

    養好身體再出發才是明智啊~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~其實我直情想轉做全職媽媽, 但原來身邊啲人, 唔覺依份係工作.

      Delete
  20. Vicky :
    妳已做了兩個月仍感到那麼大壓力 , 我諗係時候休息一段時間再找新工作吧 ! 身體要緊啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~我新工作是想做全職媽媽, 但現今女士係唔可以做全職媽媽, 要有份工先係正常人.

      Delete
  21. 做得唔開心唔好做呀~ 一定要俾身體休息同放鬆,我之前都係咁。雖然呢加開始悶,想做就做!身體健康先係最最最重要呀!保重呀vicky

    ReplyDelete
    Replies
    1. cindy:
      ~所以, 我很想過你的生活.
      ~你依個時雖然無工作, 但我覺你身邊各個人都好支持你決定, 你仲越煮越叻.

      Delete
  22. 工作壓力咁大又做得唔開心,一於轉工啦,身體要緊呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~我想轉做全職媽媽呀!! 但原來現今社會, 由其是我身邊啲人, 唔覺依份工係好光彩.

      Delete
  23. You are still young and can find another job. Rest for some time and then find another job. Actually I am also stressed at work and also very tired. I like to quit many many times. But also afraid of no income. I also have bad dreams every night. In my dreams, I see my boss. It is very terrible. I understand that it is not easy. But I am sure you can have a change.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~我現在份工作, 係工作量太大, 我已經唔理公司人士上嘅野!!
      ~我唔怕無收入, 因為我知, 我無工作, 對我生活各種事都唔會影響. 我當初黎溫哥華, 是預咗做全職媽媽, 但原來這份工, 係現今社會, 係無人認同是一份工. 我而家就算大住肚, 做咗阿媽, 都要繼續工作, 這是一個正常女士.
      ~現在, 只有Brian 明白我, 他已經寫了離職信比我. 但如果我離了職, 係邊樹休息呢?? 現在休息有點唔方便
      ~但我現在, 係生活中, 都盡量找一個舒服方法比自己. 放咗工, 就咩都唔理啦!! 你都要. 你都努力

      Delete
  24. Vicky身體要緊呀~~ 休息完, 調理好身體先再另覓新工也未尚不可呀

    ReplyDelete
  25. TWISTLES,小時候很喜歡,最愛紅色芝士味,中文名叫美味米,現在見不到了。
    VICKY,盡量放輕鬆自己,欲速則不達。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~Twistles 我都係細個時係啲士多見過. 而家突然見返, 會特別買黎食.
      ~我都唔知自己點解會咁差, 一返依份工, 真係日日都感覺到心跳加速

      Delete
  26. 你新工作的壓力就等於我上份工一樣,日積月慮,壓力爆煲,再加上老細的無理要求如揸Fortlift及半夜要接公司電話,令到我真的唔開心。辭工後身体出現警号,我用咗成年時間才好過來,但亦未完全好晒。心想若不工作,擔心人家說無用,又擔心會加重另一半的工作壓力。我上年都好迷失,亦唔知道自己想点,最終上帝安排了一份臨時工給我。這份工如像坐過山車般,起初好,後尾差到我想放棄,到後來竟然又由臨時工变為正職,安全過度。我想你正處於低谷狀態及未適應新環境,你經常返教會,我相信總有一日,上帝會引领你由低谷走上高山的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~我做野唔介意開OT, 但係我能力顧及唔到咁多工作範籌. 節奏做得好慢. 令到他人, 有不必要嘅等待---->依樣我最唔喜歡. 可能我太有責任感, 所以, 依份工, 我做到好吃力!!
      ~但人哋一聽我依份工, 個個都話我份工, 係好工呢!! 但我而家, 已經無咩事業心, 但又無啦啦, 依份工就出現!! 盡力啦!
      ~你找到你心目中嘅工作, 真係替你高興.

      Delete