難得在星期六

July 12, 2014 (Saturday)


Brian 的正日生日, 難得在星期六.  他都唔知幾高興.


他和我說, 他對上一次撞正周末生日, 都已經是六年前嘅事

原來, 他有數住㗎. 哈哈~~~

不過, 他嘅成長背景影響, 令他比較注重----「慶祝 」. 所以, 他對自己生日. 好重視㗎. 

Brian一早已經講定, 他生日時, 應去邊度玩, 邊度食. 真係未生日已經好興奮㗎啦!!

由於, 他生日在星期六, 所以, 星期五一放工嗰晚, 已經好有「慶祝」mode.

星期五一放工, 食完晚飯. 就走咗出街, 食甜品.... 


↓食甜品嘅地方, 都好舒服. 成個公園餐廳咁
 



↓Brian 生日前夕, 去咗cake 店. 食cheese cake 飲下嘢. 
 



---------------------------------------------------------------

到星期六, Brian 的正日生日. 就真係全天係咁慶祝.

首先去咗一間, 室內和室外, 好有環境嘅餐廳食brunch.

說實話, 坐係間環境舒服嘅餐廳食. 真係食得食到舒服好多.    雖然依一餐食得比較長時間, 但全個過程, 都係好享受嘅!!

咁生日, 當然係盡情享受啦!!


↓依間餐廳, Brian 好鐘意. 因為依間餐廳位置高, 可以望到溫哥華全景. 但依間餐廳, 就算預早book 都未必坐到窗邊位. 估唔到, 當天可以坐到窗口位,真係令Brian 更開心.
 


↓Brian 生日嗎!! 食lunch 時, 已經開酒飲下. 不過, 坐係舒服環境食, 真係額外舒服
 


↓而Brian 生日當天, 當然影張合照啦!!
 


↓Brian 的生日午餐, 當然好豐富, 有酒, 有餐廳嘅餐前麵包, 頭盤有沙律
 


↓頭盤有湯, 還有希臘沙律, Brian 當天生日lunch, 食咗三文魚egg benedict
 


↓我就食咗三文魚漢堡包, Brian媽就食咗all breakfast 配corn bread
 


↓而Brian 爸話, 生日要食麵, 所以叫了一大蝶意粉, 點都要Brian 食啲.哈哈~~ (估唔到平時好西化嘅Brian 爸, 係Brian 生日時, 又會突然中式化咗!!)




食完birthday lunch.

Brian 話要去行下街, 當天他生日, 當然是他話事啦!!  食完lunch, 就即刻渣車過橋,去咗Downtown 行街.

其實, 係某程度, 我覺係Brian "就"我. 因為他話要行街嘅地方, 全部都係我鐘意行嘅地方黎㗎!!


↓過橋去downtown 行街.
 


↓去溫哥華downtown, 實去日本區行個圈先.  順道買好有沫茶味道嘅雪糕. 
 


Brian 生日話要去行街, 其實都係"就"我! 我買了一啲日式零食及一件hello kitty 物品. 
 



生日, 點可以少咗蛋糕.

今年, 我訂咗意大利雪糕蛋糕, 同Brian 慶祝生日.

這個雪糕蛋糕, 真係啱晒時候. 因為Brian 生日當天, 係溫哥華最熱的一天. 有成32℃. 其實, 我唔怕熱, 而且係多倫多居住過, 以前42℃都試過.

但32℃對溫哥華黎講, 好熱㗎啦!! 因為溫哥華嘅夏天, 平圴都只有25℃-27℃. 好少超過30℃.

不過, 就係炎熱天, 令到個雪糕蛋糕, 成為搶手貨. 哈哈~~



↓唱生日歌, 切蛋糕, 係生日指定動作. 今年訂咗意大利雪糕蛋糕, 當中有黑芝蔴, 椰子和綠茶味, 三種夾埋一齊, 又幾夾. 而且當日又熱, 這個意大利雪糕蛋糕, 成為好受歡迎嘅生日禮物!! 哈哈~ 
 



到Brian 生日嘅晚餐, 壽星哥----一早話要食日本燒. 所以, 一早訂咗位.

其實, 日本燒幾好食!! 又好玩.

但當日有啲熱, 所以一邊燒, 一邊飲咗好多冰凍啤酒.  不過, 都幾盡興!!!




↓日本餐廳, ("牛角")食Brian 生日晚餐, 冰凍啤酒當天不能少
 


↓Cheer: Happy birthaday........這間"牛角", 啲小食都唔錯!! 有炸雞件, 好香口
 


↓頭盤食咗麻醬沙律, 三文魚炸飯團
 


↓仲有啲日本豆(好鐘意食!!), 之後, 就開始燒呀燒...
 


↓啲肉質幾好, 而且調味唔錯!!
 






↓燒到咩火都出黎, 同時, 其他熟食都黎晒. 有鐵窩飯, 啲飯好香.

 


↓還燒咗啲, 醃得好好味道嘅牛肉. 而Brian 爸話, 生日要食麵, 所以, 最後仲食咗碗拉麵.
 



真係難得生日在星期六, 先可以一次過食和玩咁多. 這天後, 我肚皮都脹大了. 但就好好玩. Brian 生日快樂.

我知就算係Brian 生日, 他許願時, 也會把自己許願嘅quota留給我. 所以, 我祝願你每日都健康, 順利, 平安.





42 comments:

  1. 原來Brian都係7月生日㗎?補祝他生日快樂^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian同你一樣, 是七月之星.
      ~我都祝你生日快樂, 心想事成

      Delete
  2. 全日的行程都好正呀,特別係LUNCH果餐個景真係靚
    Brian生日快樂呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~Lunch 嗰餐, Brian 想去咗好耐啦!! 所以, 他生日可以去食到, 佢都好開心
      ~多謝對Brian 嘅祝賀.

      Delete
  3. Happy birthday, Brian!

    Yay, Brian didn't have to work on a Saturday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~Thank you
      ~所以, 我咪話好難得囉!! 他生日係星期六之外, 當日仲無野要趕, 可以off. 真係開心!!

      Delete
  4. 好豐富的生日呀, happy birthday to Brian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei:
      ~難得他生日, 係正周末, 當然會安排多啲節目!!!
      ~多謝你祝賀

      Delete
  5. Happy belated birthday Brian!!我細個都會好似Brian咁數架,所以對leap year就又愛又恨! 有時會快D輪番到週末,有時又會skip咗!^^

    今日嘅節目好豐富呢!最正係個brunch,仲要有美相伴、又有靚景,又有美食,好寫意呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~多謝你祝賀.
      ~其實, 我又無咩特別數住自己生日, 係唔係喺周末. 我可能都無咩對"慶祝"有特別觀念. 我都係同Brian 一齊之後, 先多咗慶祝.
      ~這天, 我都最喜歡餐brunch, 真係食得好舒服.

      Delete
  6. Happy Birthday Brian! 請問個🍦🎂係變度訂架? 早兩日我都去左日本烤肉, 我發現左間仲正過牛角架. 長程可以去我個blog睇. 你係咪去左樓上個間?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foodinyvr
      ~多謝你祝賀先. 個雪糕蛋糕係Downtown 間 Bella Gelateria 訂! 真係好好味!!
      ~我去咗downtown (Nelson)個間牛角
      ~其實, 溫哥華係日本野方面, 真係選擇比較多. 黎咗溫哥華住, 食野方面, 多元化啲. 有時, 去你個blog 巡下先.

      Delete
  7. 祝brian 生日快樂, 身體健康

    ReplyDelete
  8. brian 生日快樂 天天開心幸福 身體健康

    ReplyDelete
  9. Happy Happy Birthday to Brian!!!^^
    Bday Lunch 同Dinner都好豐富好正呀!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~Thank you
      ~Brian 難得係周末係正日生日. 所以, 安排節目都豐富啲

      Delete
  10. brian,生日快樂,繼續鍚晒 vicky ^^
    嘩,多倫多試過42℃ @@" 聽到都驚,香港 30+幾度都熱到溶了,而且好焗,唉,真想冬天快點到.....><"

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~多謝你呀!!
      ~其實, 我覺依家啲天氣越黎越熱. 溫哥華夏天, 大概二十幾度, 但Brian 生日當天有成30℃. 算破晒記錄啦!!
      ~我怕凍, 我唔想冬天黎呀! 加拿大冬天都幾凍下!!

      Delete
  11. Happy birthday Brian!
    食完呢幾餐生日飯飽咗幾耐?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~Thank you so much
      ~哈哈, 餐飯真係full 到瞓較都feel 到. 不過, 趁生日就盡慶啲啦!!

      Delete
  12. 祝Brian生曰快樂,身體健康!
    呢日真係由朝食到晚,好豐足呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~多謝
      ~生日, 又撞正係周末, 當然準備節目多啲, 食都食多啲. 歡喜下

      Delete
  13. Happy Birthday to Brian !! This year he must be happy as he can have you and parents to celebrate birthday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~多謝呀!!
      ~都係架!! Brian 今年生日係特別啲, 除咗生日正日係星期六, 仲有他父母同他一齊過, Brian 都有好多年, 無親身同他父母一齊慶祝生日.

      Delete
  14. Happy birthday to Brian! 見到你地周圍去食,真係好開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fion:
      ~多謝你呀!!
      ~都係他生日正日係星期六, 先可以由朝食到晚. 哈哈~~

      Delete
  15. Happy Birthday to Brian! Foods look very yummy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky
      ~多謝你呀!
      ~生日當然食得特別啲啲!! 不過, 嗰日由朝到晚所食嘅食物, 都好美味, 好享受!!

      Delete
  16. 生日快樂Brian...
    你地節目好豐富,不過可能我吾太注重生日啦,所以我都好少慶生!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~多謝你呀!!
      ~其實, 我都係同Brian 一齊咗, 先注重慶祝. 可能以前, 我屋企對慶生觀念唔大啦!! 不過, 慶祝下, 又真係好開心!!

      Delete
  17. Happy Birthday to Brian~~
    餐廳景一流呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~多謝你呀!!
      ~間餐廳, 仲可以食埋環境, 雙重享受. 所以, 生日就去享受下

      Delete
  18. Happy Birthday to Brian
    全日都好多美食....流晒口水 !
    溫哥華牛角的食具爐具和香港的都一樣一模... 好食 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~Thank you.
      ~難得他生日係星期六嗎. 所以, 周圍去食下野囉!
      ~係外國生活黎講, 溫哥華同香港係有啲近似. 牛角都係只在溫哥華開分店.

      Delete
  19. 跟這邊STARBUCKS一樣,用早上收據可以係下午用2英鎊買凍飲呢。
    看到你們的美食真的很吸引。
    VICKY,希望你工作順利順心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~咁你有無下午帶張收據去starbucks 用$2 買凍飲??
      ~如果肯周圍去, 係溫哥華找好野食, 都唔難
      ~多謝你對我嘅祝福.

      Delete