加拿大國慶

July 1,2014 (Tuesday)


   星期一, 返一日工, 之後星期二(July 1)就放假.---- 放加拿大國慶日

   其實, 一星期嘅中間, 放一日假, 比我嘅感覺都是幾好!! 因為唔洗直落返五日, 咁辛苦.  中途好似有得抖下嗎!!

   雖然, 現在加拿大的國慶, 大部份商鋪, 食店都會照常營業. 但我都無咩邊度想去!!

   只是出街食下嘢, 順便買下日用品, 睇下世界杯,..... 就係咁!!!!!


↓加拿大國慶日, 天氣好好呀!! 出咗街行咗陣, 食下雪糕
 


↓食完雪糕, 去食下午茶, 西餅+ 咖啡




















↓加拿大國慶日, 睇下世界杯, 食下依家當造嘅車厘子






    而係國慶日, 放假嗎, 有多啲啲時間, 所以, 夜晚Brian's daddy 攪了bbq dinner.
 
    即燒完, 即刻食, 真係好好味. 而且, 我估唔到, Brian's daddy 好識掌握時間, 啲bbq food, 真係件件都燒得剛剛好, 唔會過熟!!! 美味!!


↓晚餐, 首先黎個藍莓芒果沙律, 之後啲bbq food 到啦.......有帶子串燒
 


↓BBQ 晚餐, 還有燒三文魚.... 啲肉質燒到剛剛好!!
 


↓BBQ 晚餐, 還有香腸和燒牛扒....好yummy




↓雖然, 食咗豐富dinner, 但加拿大國慶當天嘅宵夜, 食咗雪糕和薯條...哈哈
 






(真橋, 年年加拿大國慶日, 我係多倫多時, 都"興"bbq. 當年, 喜歡找自己班妹, 係自己會所玩bbq 癲返下!! 今年, 第一年在溫哥華過國慶日, 原來也是bbq 中渡過. )

(今日, 我仲唔知發咗邊條根, 同咗班妹whats app 一返!! 好掛住她們!!)












28 comments:

  1. 美國國慶啲人多數都係BBQ, 但今年落雨,我哋都無燒。
    掛住啲妹就放幾日假返去探吓佢哋啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~放假最好bbq, 又好玩, 又好食, 而且食耐一耐都得.
      ~原來今年美國國慶落雨. 不過, 落雨無咁熱, 出街都舒服. 北美生活, 真係要係夏天先多啲機會出街行下.
      ~我唔可以話請假就請, 現在份工太多野follow 啦!! 又有試要考. 所以, 都好難話探到啲妹. 好彩, 互聯網方便, 都係網上聯絡多

      Delete
  2. 我比較貪心,放埋星期一,整咗個extra long weekend嘆下! ;)

    見到BBQ食物相相,實在有十級羨慕呀!! 有無襯假期去睇煙花比賽呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~嘩!! 太好啦!! extra long weekend. 其實, 我係一星期放一日, 我都好滿足. 哈哈~~但當然可以放多啲假,就最好啦!!
      ~而家bbq 好方便, 足不出戶都可以bbq, 買個grill pan 燒下肉, 都有bbq 效果. 以前我都有個grill pan, 出面落雨, 都食到燒烤味道
      ~煙花比賽好似係七月尾, 八月頭. 我隔條街就望到. 我都有提自己, 去望下

      Delete
  3. 天氣好好呀~~
    又食宵夜薯條,杯雪糕好高呀~~正^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~依家搬咗黎溫哥華居住, 天氣真係好好多, 夏天都係清爽嘅熱.
      ~放假先會食宵夜, 平時都少食宵夜, 連薯條都少食, 放假先放縱一下

      Delete
  4. 香港回歸日,原來又係加拿大國慶呀?
    7月是否唔係好熱呀?見妳著住長袖衫

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~無錯, 七月一號是加拿大國慶日. 對香港移民黎加拿大啲人, 會有雙重感受. 加拿大國慶, 係值得慶祝嘅日子. 但如果香港無回歸,都唔會移民啦!!
      ~溫哥華天氣清爽好多, 夏天都唔會太熱, 但又feel 到夏天感覺!! 不過, 我比較怕涼, 所以, 我會着長袖衫

      Delete
  5. Will your sisters be coming over to visit you?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~我啲sisters 都有提及過, 找機會黎溫哥華玩. 但都要我and Brian 有時間先. 如果我啲sisters 黎咗, 我哋忙返工, 都對唔到我啲sisters 太耐.

      Delete
  6. 香港回歸日, 也放假一天 . 我都是在家休息無週圍去......太熱了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~放假在家都唔錯!! 有自己屋企, 真係舒舒服服. 嘆幾耐都得.

      Delete
  7. BBQ我最鍾意燒腸仔。
    你要四朵金花齊哂WHATSAPP都唔易喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~Brian 屋企講究健康飲食, 腸仔都唔係太多時食, 不過, BBQ 就可以例外!! 哈哈!! 因為我係BBQ 都喜歡食腸仔!!!
      ~又唔會四個妹一齊講Whats app. 因為有啲妹開始大, 有自己生活和不同班工作在身. 我都係今日同依個妹傾, 第二日就同第二妹傾.

      Delete
  8. 原來都還有妹妹在多倫多,難怪你初時在溫哥華唔習慣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我原本係多倫多人, 所以我家人是在多倫多.
      ~雖然黎咗溫哥華, 但我又無咩點話想返多倫多, 只係掛住啲妹. 反而以前由香港移民加拿大. 我好掛住香港.

      Delete
  9. 英國無DQ,澳門有好多間DQ,看到你的雪糕流口水了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~英國無DQ, 不過英國都幾多其他牌子雪糕店, 無咗DQ 都應該有大把選擇.
      ~你好像每年都返一返澳門, 返到澳門, 就食返夠本啦!!

      Delete
  10. 我剛剛都BBQ左,真係好開心呀!不過湊住兩個去BBQ真係吾係人咁品,希望大D好D啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~bbq 爐, 燒出黎啲食物, 真係好味啲, 特別香!!
      ~其實, 我覺你兩個女都算係乖乖女. 不過, 而家年齡比較細, 真係要跟足啲. 大啲會好好多

      Delete
  11. VICKY I MISS YOU SO MUCH~~~~~
    見到你咁正既假期 我不知幾想呀 依加日日吾得閒... 唉!!!
    我依加好小玩電腦打BLOG 但又好想知道你近況
    搵吾到你FACEBOOK AR >_<
    你E-MAIL比我呀 kiki721girl@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. meiwa tsang:
      ~你係咪已經生咗B女 啦??所以忙咗??
      ~ 好呀!! 我轉頭send 我個facebook address 去你email.

      Delete
  12. 嘩~你地又食大餐,好開心咁呢:)
    最勁係你食極唔肥!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~放假日, 當然有大食大, 開心一下
      ~你誤會, 食極唔肥, 真係無我份. 我體型比較大舊㗎!!
      ~不過, 食嘢比到我開心. 所以, 一放假都會食好啲, 平時, 就食清淡

      Delete
  13. bbq好豐富呀,我都中意食DQ的雪糕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia
      ~我覺bbq 食得豐富啲先好玩.
      ~DQ啲軟雪糕好滑, 我都鐘意食!!!

      Delete
  14. 又係抺茶雪糕嗎?? 我都好想食呀 >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy Chui:
      ~依邊都幾多抺茶軟雪糕賣. 現在係夏天, 見到就想食.

      Delete