世界杯聚會

July 13, 2014(Sunday)

世界杯final----只是一個籍口.  

其實, 一大班人只想聚在一齊, 飲下啤酒, 一齊he he ha ha. 

這次的聚, 中午時份由Brian 屋企進行. 我同Brian 都為這次聚會, 準備咗一點. 但都唔夠Brian 爸準備得咁足, 因他為這次聚會, 連餐具都置咗好多新元素. 

不過,今年世界杯final. 十幾人一齊睇. 氣氛真係唔同啲. 嗰鼓又緊張入球, 但又入唔到嗰種肉緊樣. 見到都好笑.

最後, 德國係最後時段, 得到最後入球. Happy ending啦.


↓這年世界杯聚會, 係Brian屋企聚, Brian爸為這次聚會準備了, 很多對新拖鞋比朋友着













↓還有當中盛食物餐具, 都是Brian 爸新買












↓世界杯就開場, 所有聚會嘅Auntie & Uncle 以及他們嘅仔女都到啦!! 由於世界杯開場, 又係我哋食lunch 嘅時間, 所以, 大家係場前, 就食啲嘢先 (啲嘢食係我同Brian 買)




↓開場啦!!! 一邊食, 一邊飲, 一邊睇世界杯. 到咗中場, 球員休息, 我哋又食 (最多人食係炸雞)
 


↓還有pizza and hot chicken wings 
 


↓世界完場都開始執下嘢. 因為要準備另一餐




















由於, 我身處加拿大, 所以世界杯完場, 我哋都係4pm.

但一大班人難得聚, 邊會捨得走.

傾下講下. 到夜晚, 又話去打邊爐.

黎到溫哥華依邊, 識嘅人都是喜歡飲酒.

當然, 這班好酒嘅朋友, 點會放過, 一邊打邊爐, 一邊飲酒嘅機會.

由世界杯開始, 到晚餐嘅打邊爐, 都是在飲酒. 真係飲酒多過飲水.

聽落去好似飲好多酒. 但一個月得一次. 每次十多人, 都唔會飲醉嘅.

真係多謝世界杯, 令我全日都he he ha ha.


↓世界杯之後嘅晚餐, 去咗打邊爐, 還飲了許多日本sake
 

26 comments:

  1. Brian爸真係細心預備晒新拖鞋!!
    係香港都好難得可以十幾人一齊睇世界杯, 好氣氛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~我都估唔到Brian 爸, 會一次過買咁多對新拖鞋. 他還買了很多新餐具添!!! 真係好識招夫人!!
      ~我依邊世界杯係中午時段係直播嗎!! 所以約人一齊睇, 都容易啲. 不過, 真係人多氣氛好啲.睇得睇得開心啲。

      Delete
  2. 睇世界杯同打邊爐都係越多人越開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~依兩樣, 真係越多支持越好玩. 我都唔覺唔覺係依日食咗, and 飲咗好多!!!

      Delete
  3. 原來細心有遺傳架!Brian同爸爸兩位男仕對身邊人都同樣體貼:)

    我哋支持德國,德國贏咗,我哋都好開心!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~細心有遺傳, 你咁講, Brian 都好開心!!
      ~我唔係馬後炮, 我好早已經支持德國. 佢哋一步一步贏, 我真係好開心!!

      Delete
  4. 睇世界杯嗰日,我整咗醉雞翼去朋友屋企睇波,睇完波都係出街食,不過就無打邊爐咁正喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~你都同朋友周不時都聚, 你好active 呀!!
      ~嘩!! 仲整醉雞翼, 一邊睇一邊食, 都好好玩!! 不過, 一班人一齊睇, 氣氛都令捨唔同啲.

      Delete
  5. 真係好細心地準備迎接友人,我都感受到你地hehehaha^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~其實, 我都估唔到, Brian 爸會為一個party 準備咁多工夫, 連拖鞋都買一堆.
      ~睇世界杯, 仲要係final 場, 已經好緊張, 仲要一大班人睇, 真係特別he he ha ha.......

      Delete
  6. Brian爸爸好細心又好客喎
    妳地中午食左咁多野,夜晚仲食得落呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都估唔到Brian 爸為個party 準備咁多, 拖鞋都買咗一大堆. 餐具都添咗唔少新!!
      ~我哋中午算早食, 開球前11am 就開始食, 之後, 都係傾下計, 所以, 夜晚食打邊爐都ok.

      Delete
  7. 四年一度世界運動盛事,把不同的人拉在一起,很奇妙呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~無錯呀!! 有時啲賽事, 反而吸引咗一次見朋友嘅機會!!

      Delete
  8. 嘩嘩嘩,好多野食啊,見到都好開心了~~~
    打邊爐又係好正,一班人打,可以食好多唔同款的食物呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~都成十幾個人, 所以, 都要準備多啲食物先足夠!
      ~打邊爐,又係一大班人, 最好嘅活動. 唔覺唔覺都食咗幾個鐘.

      Delete
  9. 一大班人一齊, 氣氛好得多啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~人多真係唔同啲, 好玩啲.

      Delete
  10. 一大班人好好氣氛呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~真係無錯!!一班人一齊睇, 氣氛都令捨唔同啲.

      Delete
  11. Glad that you got to relax for a day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus2 :
      ~同朋友玩,心情係鬆啲. 啲焦慮可以行埋一邊!!

      Delete
  12. 我都無點睇過,可能而家真係連訓既時間都無,睇電視真係吾駛預我!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~其實, 我都係weekend 先會睇, 平時都係曾取時間休息. 而家返工好攰!! 你就當然無咩時間啦!! 照顧小朋友唔容易架!!

      Delete
  13. Vicky 妳地個聚會攪得好有規模呀 !!
    世界杯決賽, 當晚我和女兒一齊看.....又看又吃零食, 四年一次咩...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~都係Brian 父母準備party 啲野, 我都係參與.
      ~你女兒肯同你一齊睇世界杯決賽, 你實開心啦!

      Delete