閒日出街食

July 22,2014 (Tuesday)

這天, 星期二, 出外食晚飯.

其實, 在閒日, 都慣常在Brian 家吃飯.

通常都是食, Brian爸料理 or Nanny 料理. 但這天個個都有節目.

所以, 我就等到Brian 放工, 我哋兩個出去食返餐飯.

都好似, 好耐無同Brian 係閒日出街食晚飯. 所以, 這天有啲興奮㖭!!


↓星期二晚餐, 去咗附近間茶餐廳食, 貪方便快捷,兼就腳嗎!! 好surprise,食咗碗幾好味嘅味僧豬扒麵. 雖然, 食完有啲口渴, 但味道啱我. 而Brian 去趁茶餐廳, 通常都食焗飯.
 



-----------------------------------------------------

July 26,2014 (Saturday)


係度講埋, 我嘅周末啦!

又唔覺唔覺, 黎到周末.

有時, 都要向好嘅方面想.

其實, 我都係返五日工. 有時, 係星期五, 仲可以早放.

Brian 返足六日. 一點說話都無, 他力量真係比我大.

而每個星期六, 我都會跟Brian 返工.  還會同Brian 一齊食個早餐.

而家, 食開subway sandwiches 啲早餐又覺得唔錯. 健康啲. 又啱份量.

最緊要係近Brian 公司, 他食完就返工. 我就去一間好舒服嘅coffee店等他放工.

都係等一陣咋!! 他下晝就off 啦!!



↓近排天氣好好, 去邊度都有啲陽光, 所以, 可以食個陽光subway sandwiches 早餐, 雖然, 充足陽光, 但又唔太熱. 最高25℃, 感覺幾清爽. 而等到Brian 放工, 我第一時間同Brian 去買零食. 
 




又無發覺, 放咗工會特別肚餓啲??

我同Brian 都會係. 由其是星期六等完他放工. 真係好似支箭. 走咗去衣肚先.

雖然, 話去食啲小食.

但看份量, 一啲都唔似食緊小食. 哈哈~~


↓星期六等完Brian 放工, 去咗個商場food court 食, 原先只是打算食小小, 但控制唔到. 首先食咗盒, 多到滿瀉嘅墨西哥Taco. 之後, 再一人一個漢堡包餐+ 洋蔥圈.  真係似食晚餐多啲.

 



而溫哥華, 係七月尾, 八月頭, 係逢星期六和星期三都有國際煙花節.  不同國家, 會係溫哥華上空放煙花.

我同Brian 食完晚飯, 就行去附近睇.

啲煙花放足15-20 分鐘. 都幾落本下.



↓第一日, 放煙花代表係 : 美國. 相機影相, 唔夠快.....好難步觸. 不過, 享受咗半小時的煙花. 美麗
 



-----------------------------------------------------------

July 27,2014 (Sunday)

黎咗溫哥華, 有點比這邊啲氣候, 寵慣咗.

這天, 30℃都唔夠. 好似最高得28℃, 我都覺好熱. (因慣常得25℃, 朝早仲涼)

一熱啲, 白色三腳骨褲和涼鞋, 通通出齊.

去教堂前, 還要食返支雪條. 涼下先.

以前, 我好耐熱, 幾熱唔會流汗. 而家, 完全相反.
   




↓一熱, 就走去咗買果仁雪條 and 買Haagen-dazs 返歸食. (其實, compare hk and 多倫多. 溫哥華算最清爽嘅夏天)



↓星期日, 去完教堂, 就會順便去食晚餐,去咗茶餐廳, 食港式西餐, 有羅宋湯, 黑椒汁雞扒配意粉
 





↓還食咗鐵版餐和茄汁豬扒焗飯
 

22 comments:

  1. 每個星期可盼望WEEKEND都幾開心。
    我都喜歡WEEKDAY出街食,當係個BREAK又無咁多人。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~而家真係日日都希望weekend 快啲到. 可以relax 啲. 休息耐啲.
      ~其實, 我都好耐無weekday 出街食, 間中出去食下,都幾開心.
      ~而你, 就當然出去食啦!! 你照顧cd, 出街食方便啲.

      Delete
  2. 今個星期好似過得輕鬆D,希望妳嘅情緒、心情都有好轉吖!

    原來係7月尾放煙花,我記得以前好似早D架,不過睇煙花幾時都咁開心,越多越好! Vicky要好好take care呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都希望自己可以接受. 每星期都唔太驚恐. Anyway, 多謝關心!! Thanks
      ~溫哥華年年都有煙花, 真係飯後最好節目. 我相信你當年都有睇過

      Delete
  3. 有冇計劃你兩個搬出去住呀?始終有個自己地方唔駛就住就住,瞓個晏覺或者hea吓乜都唔做都無謂。
    今年我呢度夏天都唔太熱,好舒服呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~當然計畫搬出去啦!! 但想找一個合適location都唔容易. 都開始留意緊.
      ~夏天舒服就好. 我依邊夏天都係熱完一日, 第二日都cool down 返

      Delete
  4. 妳就好啦成日有住家食飯...
    Brian連星期六都要返呀?好辛苦呢
    我依家一星期返5日,我想返4日tim呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~住家飯係健康啲, 但閒日偶然出去食下飯. 又覺幾得意
      ~係呀!! Brian 星期六要返工, 但他對自己份工好有興趣, 係早起身.
      ~哈哈~~ 我都係返五日. 有時星期五都可以放早. 其實, 待遇都ok.

      Delete
  5. 閒日出街食有個好處,就係多數唔洗排長龍,而且放工出去食又可以relax下~
    原來7-8月有國際煙花節,好正呀有煙花睇~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin Morita:
      ~閒日出街食係唔洗排好耐隊, 但我一放工就想返屋企休息. 但間中去下街, 都幾特別
      ~係呀!! 溫哥華年年summer 都有煙花節. 飯後好節目

      Delete
  6. 真的飲飲食食大滿足呢 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~飲飲食食, 又真係幾開心+滿足.

      Delete
  7. 常吃美食,人生快活

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fion:
      ~所以, 點都要身體健康. 咩都食得,最開心.

      Delete
  8. 我返而喜歡在平日在外食晚飯, 無咁迫人, 等位都無咁耐...!!
    香港這地方, 假期處處都人多....我就愛在家中煮呢..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~但閒日出街食飯, 交通一來一回都要時間. 但間中出去食下. 都感覺幾得意
      ~係呀!! 香港地方, 真係處處都多人, 我相信坐交通工具, 都排好耐隊.

      Delete
  9. 香港的夏天熱到人都溶嫁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~香港真係越來越熱. 不過, 香港處處都有冷氣, 設施幾好.

      Delete
  10. 返工辛苦,我最期待有個輕鬆愉快的weekend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei:
      ~無錯, 我最期待weekend. 係friday已經happy定

      Delete
  11. Vicky :
    噢 ... 我最鍾意食這款果仁雪條 , 看著他制作時捲上大量果仁 , 真是大滿足啊 ! 流口水中 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~條果仁雪條, 係依邊好多人鐘意食, 因啲果仁真係好香

      Delete