又一個長周末活動

August 2,2014 (Saturday)


每個月, 都好似有一個長周末. (August 4 星期一, 是加拿大公眾假期)

這個長周末, 日日太陽高掛. 出街都方便好多

所以, 長周末首天, 去了野餐.

其實, 野餐都無咩任何準備, 只去了住所附近個公園仔進行, 只貪進食時, 環境空曠啲,感覺舒服啲.  而且, 食完仲可以玩下公園啲設施. 簡單又好玩. 

就係咁, 就消磨咗一個下晝啦!! 哈哈~

而夜晚, 溫哥華上空有煙花比賽. 那又益了我, 又有一個特別娛樂.  



↓野餐嘅食物---外賣壽司& 碎冰綠茶咖啡, 而係夜晚, 溫哥華上空有煙花睇, 啲煙花放足半個多小時. 仲利害過國慶煙花. 哈哈

 



--------------------------------------------------------------

August 3,2014 (Sunday)


平時嘅星期日, 都盡量想休息, 唔會特別周處去.

但這星期日, 有點特別. 因為Monday off 嗎.


所以, 就去了Deer Lake 公園遊覽. 這個公園面積很大, 在湖邊旁.  論環境, 都已經很舒服.

但這公園最特別是,  當中有一條步行徑.

這一條步行徑, 很長.  因為是圍繞公園而建. 由起點行到終點. 都需要唔少時間.

由於知道, 要向這一條步行徑挑戰, 所以, 臨去Deer lake 公園前, 去嘆一個重量級港式早餐. 哈哈~~



↓很喜歡港式茶餐廳嘅早餐, 感覺很包羅萬有, 因為依邊嘅港式茶餐廳早餐, 份量唔少. 不過, 我係比較貪心, 而且難得去食港式早餐, 所以, 我會額外叫多啲. 而且, 知道一陣間要係公園行好多路, 因此, 我點都打定個抵. 
 



↓兩個人食港式早餐, 叫食物叫到張檯都好似唔夠位擺. 而我碗麵係加大的. 哈哈~
 



吸收完, 一個重量級早餐, 就去burn energy.

去了Deer Lake 公園, 挑戰裡面, 那條步行徑.



↓到達Deer Lake 公園, 就開始跟住指示, 開始向步行徑進發.
 


↓一邊行, 步行徑,  就係望到湖景, 個大自然景, 都幾舒服, 唔覺唔覺行咗好多,都唔知.

 


↓就係依條步行徑.  我哋停下, 又行下, 都係兩個鐘頭, 就行完. 比我想像之中, 行得快.
 


↓有啲人就租小艇遊公園.
 


↓步行徑中間有個浮台, 我就行去影下相. 但Brian 影到我, 好似求救緊!! 哈哈~~
 


↓行到差唔多完, 影張相紀念下, 而我就行完條步行徑, 有啲人,  就還返隻艇, 因有啲人選擇渣艇遊公園. 
 


↓其實, 這天嘅天氣唔算熱,  但係步行徑, 無遮無擋, 比太陽直晒, 真係行到, 大汗夾細汗㗎. 所以, 去完deer lake 公園, 即刻去食香蕉船和飲果汁冰.  消下暑
 


↓消完暑, 去行咗陣街, 見到Hello kitty timer 做緊特價, 就即刻買咗返屋企. 雖然而家無咩用, 但當住裝飾品都唔錯!! 哈哈~~





16 comments:

  1. 個港式早餐好吸引, 好似吸引過香港食咁呀!!
    個步行徑環境好正, 好舒服!咁樣行一日真係夠晒relax啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~我都太耐無返香港, 但港式食物, 我真係黎到加拿大都會照去揾黎食. 哈哈~ 好彩而家係溫哥華住, 啲港式食物好味好多.
      ~我都係第一次行條步行徑, 但行下路又幾舒服嘅!!

      Delete
  2. Vicky好似真係瘦咗D,食番大大份早餐就啱啦XDD (個早餐好吸引呀~~)
    天氣好好,去湖邊行下真係好寫意呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我都係咁上下, 無咩特別肥和瘦.
      ~但我唔係時時有機會食到港式早餐, 所以, 一食就好貪心, 咩都要大份啲. 要多啲.
      ~都係趁天氣好, 出去行. 行一行, 出啲汗, 人都舒服啲!!

      Delete
  3. 温哥華嘅港式早餐連我咁食得都話大份,你仲要加大碗麵呀?食得是福呀,尤其你仲咁廋添。
    咁舒服嘅環境,行兩個鐘頭,當做吓運動,週末多啲出嚟行吓喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我唔係好多時, 有機會食到港式早餐, 所以, 一有機會去食, 就好貪心, 咩都要多啲和大份啲. 我依日仲食埋Brian 食唔晒啲bacon. 哈哈~~
      ~我都覺出下街行下, 流下汗, 真係會舒服啲. 而且溫哥華真係一個好舒服嘅地方.

      Delete
  4. 你地好夠「食力」 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~明知要去公園行, 步行徑. 當然之前會食多啲......而且, 我哋係平時好少機會食到港式早餐, 所以, 一有機會食, 就叫多啲黎食!!!

      Delete
  5. Vicky...嘩, 咁大份早餐, 妳真係食得晒....勁呀 !
    溫哥華地大, 天氣好...湖中散步, 真係舒暢...!
    真寫意哩...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~份早餐, 真係食得晒, 反而Brian 就食唔夠自己個份, 我還幫他包抵. 哈哈~~
      ~溫哥華地理環境, 所以真係夏天出街都好舒服!!

      Delete
  6. 妳張食麵嘅相相好得意呀!好似認真地思考"如何吃下去"咁!

    Vancity空氣好,出去行公園/山,真係好舒服,可以好好鬆弛下!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~哈哈, 張相係Brian 影. 她影我, 可唔可以消滅碗大麵 . 最後, 我食得晒.
      ~我都有同感, 我覺Vancity 空氣好啲, 雖然, 熱日當空去行公園徑, 但唔會話, 行得好辛苦. 而且, 行下當做運動, 幾舒服.

      Delete
  7. 行兩個鐘,好犀利,行街我就得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~行街, 行兩個鐘, 就似陣風添啦!! 邊夠喉?? 哈哈!!
      ~其實, 依個公園徑, 唔難行, 設施幾好, 行咗兩個鐘,就當做運動!!

      Delete
  8. 外國的天空真係特別藍~~天氣勁好呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~咁你得閒過黎旅行下, 你會喜歡!!

      Delete