出街食

August 16,2014 (Saturday)

我覺自己仲係好鐘意出街嘅人.

偶然, 可以出到街食飯.

嗰一日心情. 都好似開心啲.

又會咁啱, Brian 屋企係一星期裡面, 有幾日, 都有啲理由, 會出街食.

有得出街食, 我當然唔介意. 開心兼期待.


↓Brian 屋企人都是擁有一個亞洲胃, 我哋閒日出街, 都係食中餐. 食咗蠔豉菜乾粥, 滑蛋牛肉炒河
 


↓炸豆腐, 鹵鴨, 鬼炸鬼, 煎魚.
 


↓同Brian 屋企每次出街食, (都係四個人食飯), 但次次食, 都叫到, 好大埋頭


-------------------------------------------------------------


↓有陣時, 會去茶餐廳食. 因為方便嗎.  食咗海鮮炒飯, 日式豬扒飯
 





↓茶餐廳嘅羅宋湯, 焗三文魚意粉
 


--------------------------------------------------------

↓有一餐, 渣遠啲啲食, (其實, 都唔係好遠, 只是過條橋之嗎!!), 但每次過橋,都見到飛機近距離經過. 我哋去咗食小炒, 飲例湯
 



↓食燒肉(好脆), 豆腐魚煲
 


↓蔬菜炒鮮魚片, 京都肉排
 


---------------------------------------------------------------------


↓而依一日, 又唔知做乜, 又出街食, 食咗肉片炒河,海南雞飯
 


↓粟米班片飯, 還有甜品----星星碎冰咖啡
 




↓有時, 費事出街, 會食下外賣 (炒飯, 炒麵,炒河)
 




↓係屋企食, 通常都係Brian's daddy 煮, 他煮野食,有主題, 好講究, 仲會配埋酒. (所以, Brian's daddy 煮一餐, 分分鐘貴過出街食!)
 


↓有時, 晚餐會飲beer. 因為Pizza 和燒雞, 真係好岩送啤酒
 


↓而係Brian 屋企食, 煮到好大埋頭, 都係Nanny 嘅傑作.



↓Nanny 煮飯, 實有湯飲. 有時, 趕唔切食晚飯, Nanny會留起飯餸比我
 


Brian 屋企嘅飲食習慣, 就係咁.

我最鐘意, 偶然可以出下街食.

雖然, 都係食啲家常小炒嘅食物, 但左試下右試下嗎. 無咁悶. 有新鮮感. 哈哈~




20 comments:

  1. 嘩~你地果邊D中餐好對路, 望見都覺得好好味喎!!!!!有時出街食係開心, 但如果餐餐出街食又會好掛住屋企煮果D餸架~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~我都覺溫哥華啲中餐, 好有文有路, 大多中餐都唔差. 其實,依邊啲西餐都ok. 但Brian 喜歡食中餐. 有chinese stomach
      ~做人真係矛盾, 成日出街食, 又會掛住屋企啲餸. 唔出街又怕悶, 不過, 出街食得多比較肥膩. 健康啲都係自家煮, 會好啲!!

      Delete
  2. 哈哈,偶爾出街食的確好開心的,食下唔同食物,又見下不同環境,不過你家nanny 都好勁呀,煮 d 野好美味咁,讚 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~間中可以出下街食, 我覺好好玩!! 又有新鮮感.
      ~我家Nanny, 我都覺佢勁, 煮飯, 又清潔打掃. 佢仲一啲都唔攰!! 比我散咗!!

      Delete
  3. vicky
    你們一家真的很愛外出搵食 很開心呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo
      ~由其是中餐啦!! 哈哈~~
      ~間中出街食下, 又真係幾開心, 又有新鮮感.

      Delete
  4. Vicky, 真有食神!
    唔使煮,有咁多不同口味的菜餚食, 好好享受呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~黎到溫哥華之後, 真係無咩點煮飯食添!!
      ~不過, 溫哥華大部分食材和餐廳, 都比較多選擇. 住係度, 係食方面, 真係方便好多!!!

      Delete
  5. 我兩公婆都係有個亞洲胃。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~估唔到你老公都係亞洲胃.
      ~但我其實都喜歡西餐, 不過, 依邊中式餐廳都唔少. 住依邊啲人都慢慢變亞洲胃!!

      Delete
  6. 如果英國周圍都有咁多美食,我都會鍾意出街食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我都係黎咗溫哥華住, 係食方面, 先較多選擇. 而且, 味道還不差!! 你有無時間過黎溫哥華行一轉? 我估你會喜歡

      Delete
  7. 我都喜歡出街食,原因係唔使煮唔使洗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我唔怕洗and 煮. 但出街食環境唔同啲, 會有新鮮感. 哈哈~~

      Delete
  8. 我都好鐘意出街食,不過食得多又覺得唔多健康
    Brian屋企佢地咁西化,估唔到鐘意食中式野喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~出街食,我覺好好玩, 如果我係香港住, 一定會約埋你出街食!!!
      ~Brian 屋企真係好西化, 但平時還是喜歡食中式. 但慶祝, 就多數食西餐
      ~不過, 溫哥華真係比較多中式餐廳選擇. 咁方便, 無理由唔去食!!

      Delete
  9. Brian爸爸真係好講究,自家煮會配埋酒!

    係呢? 今年會不會放假同Brian一家去旅行去品嚐更多美食呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~Brian 爸, 他對酒有研究. 而且, 係屋企食, 飲幾多都ok啦!!
      ~又會咁岩嘅!! 我就黎去旅行啦!! 成一年未去過旅行, 已經周身痕

      Delete
  10. Vicky, 我知妳在 BRIAN 家中晚飯時, 似要有一些 table manner, 比較有點就住就住
    而當出外食就可以輕鬆一點哩....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冬日:
      ~係屋企定係出去食都要table manner. 但我鐘意出街食, 感覺有新鮮感.

      Delete