飲茶, 洗車

August 23,2014 (Saturday)

大概, 我都是不太懂考究嘅人.

越簡單,我越Happy.

簡單到, 瞓到場好較, 見到天高氣清, 個心情已經靚.

Brian 係依個星期六,  還不需要開工, 咁好時機, 仲唔即刻衝去飲餐茶.

因為, 太耐無飲茶啦!! 有啲掛住啲點心




↓等點心時, 同Brian 玩張自拍





















飲茶文化, 越多人越好......所以, 叫埋Brian 父母一齊去.



↓食咗炸魷魚酥, XO 醬炒腸粉, 蝦酥, 素燒肉(依個好特別, 其實係腐皮+ 馬蒂糕, 但食落口, 似食緊燒肉)
 


↓一籠籠, 先似食點心嗎....食咗粉果, 蝦餃, 陳村粉排骨 and 鳳爪
 


↓還有叉燒酥 and 甜品係南瓜形嘅豆沙糯米滋
 




---------------------------------------------------


係外國住, 通常好天嗰日, 就會走去洗車.

係依啲場合, 啲洗車鋪頭, 就會大排長龍.

在大排長龍其間, 大部份時間, 都困係車裡面等, 無得走.

依個時候, 車上每一個人, 就好自然, 就會傾下又講下.

之後, 大家望住洗車整個過程. 好似一場節目咁

依啲行徑好似好簡單, 但我而家好享受, 依啲好簡單嘅優閒嘅快樂.


↓入機洗車.  見住洗車嘅過程, 好似好得意, 洗完架車, 架車即刻醒神晒
 






25 comments:

  1. Replies
    1. 艾華斯:
      ~我都係依一年先明白, 依一個道理!! 我會繼續追隨落去!!

      Delete
  2. 人簡單d好呀~咁樣生活會開心D人都少D煩惱
    其實我成日都覺得坐係架車入面望住出面洗車個感覺好得意!!!!但我未試過, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~真係越簡單越容易感覺到開心!! 中國人有句說話, 「平凡是福」. 真係好岩!!
      ~坐入車裡面, 望住洗車過程, 我都覺得意!! 我直情覺洗車,係一個好特別嘅節目.

      Delete
  3. 嘻嘻....我都好鐘意飲茶呢,見到D 點心,又想去飲返轉,HEEHEE ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你飲茶咁方便, 有時間就去飲返轉啦!!

      Delete
  4. 温哥華點心真精緻,素燒肉同南瓜糯米糍好特別喎。
    洗車係幾好玩架,坐喺入面睇唔到出面,好像入咗神秘洞咁。
    平淡是福,好好享受呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~溫哥華唔洗好高擋嘅restaurant都好用心做點心. 可能因為溫哥華競爭太大啦!! 真係差啲都無人去幫襯!
      ~我都係黎咗加拿大, 先享受到依啲洗車. 我覺入去洗車, 感覺好特別!! 好鐘意
      ~我越來越喜歡平淡, 感覺好舒服!! 如果日日都平淡,我都唔介意

      Delete
  5. 你哋點心啲質素好高!起碼好好樣,呢度好味極都係求求其其咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~溫哥華太多食市, 競爭大. 真係要攪啲卓頭, 先留得住啲食客!! 而且, 溫哥華比較近亞洲, 咩亞洲文化都吸收晒先!!
      ~有時間, 過黎溫哥華旅行兼飲飲食食, 你實喜歡!!

      Delete
  6. D 點心好似好正,我地呢度個D.....無特別!boring!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu
      ~因為溫哥華太多食市, 競爭大, 所以, 啲點心都有啲卓頭,去吸引啲食客!!

      Delete
  7. 我只有weekends 才開車,所以只有過時過節先洗車,好慳家架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我有啲積分, 所以,洗車係免費. 而且, 依家返工都開車. 因此, 簡唔中都會洗車.

      Delete
  8. 我哋好少咁洗車,可能一年都無一次,因為我老公鍾意自己洗,手洗對車保養都好啲,順便可以檢查吓架車各部份,而且自己抹乾唔會有水漬。如果洗得勤,都唔洗用好多時間,個零鐘攪掂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~懶嗎, 邊有心機用手洗!! 我手頭上又有好積分, 可以免費洗車

      Delete
  9. 南瓜形糯米糍好吸引呀~我都好耐冇去飲茶了~見到D點心即刻想去呀XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin Morita:
      ~而家啲點心做型, 都特式咗!!
      ~飲茶好開心, 香港飲茶幾時都方便啲, 有時間去飲下啦!!

      Delete
  10. 個南瓜點心做得好精緻,雖然口味唔太啱我!

    有無幫襯過pit lane洗車呀,全人手,洗得好落力,但睇見都覺得佢哋辛苦呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實, 我幾鐘意啲精緻點心, 起碼視覺都贏晒!! 多倫多有間叫"麗華軒" 點心都唔錯!!你可以試下
      ~我哋心急嗎!! 鐘意用機洗.

      Delete
  11. 我鍾意碟炒腸粉。
    如果天氣好有時間,老公會自己洗,如果忙就係用機洗了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~蝶腸粉, 我次次去都食, 美味!!
      ~其實, 我哋比較心急, 喜歡用機洗車.

      Delete
  12. 南瓜做得好似好靚呀 , 溫哥華的點心水準跟香港差不多了 , 有些仲比香港好 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~溫哥華真係多亞洲人啲, 所以, 啲點心, 真係好亞洲化.

      Delete
  13. VICKY, 我以為妳地飲完茶後, 是自己動手洗車.....哈哈

    ReplyDelete