參觀Uncle 新居

September 1,2014 (Monday)


我諗而家, 識我和Brian嘅人. 

都知我同Brian, 要睇樓 及 買樓啦!!

早排放工時, 撞到Brian個Uncle, 他剛置了新物業. 新物業的裝修還即將完結.

所以, 這Uncle 新居入伙之後, 就請咗我同Brian, 去參觀.


↓Uncle 新居嘅客飯廳 (我偷影架! 所以, 影得好暗)






















其實, 裝修佈置新屋. 依啲工夫, 真係可以自己控制到.

但置物業時, 揀選住係邊一區居住, 真係好重要. 

區裡頭大概住咗啲咩人, 區內嘅環境, 區內嘅風氣. 真係唔由得自己控制.

揀得唔好, 話就話可以搬, 但對自己生活, 就會影響好大啦!


所以, 這Uncle 只是找「地區」, 都用了很多時間.

我同Brian 就係因為「地區」依一點, 都用咗好多腦汁呢....

其實, 我哋想住嘅「地區」都算鎖定.....可以慢慢朝住去睇



------------------------------------------------------------------------


鏡頭一轉, 又到晚飯時間.

唔問又真係無計過.

原來, 我有成一年有凸, 無食過上海菜.

怪不得依一餐上海菜dinner, 我咩都想食, 咩都食多啲啦!! 哈哈~




↓陽春麵, 好多肉汁嘅小籠包
 




↓炒膳餬, 清炒蝦仁 (只有依個蝦, 係馬馬哋)
 


↓還有紅燒元蹄, 雲吞雞 (食咗啲先記得影). 其實, 仲食咗好多嘢, 但唔記得影相. 
 


↓上海菜餐廳嘅裝修






35 comments:

  1. Brian's uncle新居裝修好時尚,比人感覺好舒服呀!

    在溫哥華置業真係唔易呀,尤其依家樓價好似癲咗咁,不過都唔好比自己太大壓力,首次買屋心目中一定會有許多想達到嘅要求,但有時候到住落又會發現其實之前定落嘅條件又有變化,所以唔一定要搵dream house,因為隨住家庭環境改變,將來又會有機會再搬。祝Vicky早日搵到合心水新居!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都覺Uncle 間屋裝修得好舒服.
      ~其實, 都無咩話係乜乜dream house. 講真, 我好實際, 地點好, 價錢岩到要求就可以.
      ~間屋裡面係咩樣, 依啲可以慢慢整.

      Delete
  2. Brian's uncle屋企好大好warm呀!!!! 我都覺得地區好緊要~千揀萬揀一揀錯地區/鄰居, 真係喊三聲~唔係咁易話搬就搬架嘛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~我都覺Uncle 間屋裝修得好舒服. 睇得出, 用咗好多心機
      ~真係地點最重要. 而且, 長遠都唔想搬來搬去啦!! 而家, 心中想邊個區, 就朝住嗰個方向. 希望有合適價錢嘅屋啦!!

      Delete
  3. 買樓、裝修都係令人煩惱嘅事,慢慢揀啦,咪決定咗先發現唔太啱心水仲麻煩呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~其實, 我覺最重要係買樓依一步, 裝修還可以慢慢黎.
      ~好彩係依家知道自己想住邊區, 範圍已經收細好多啦!!

      Delete
  4. 在滬江? 這區有很多比他好吃的上海菜館呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~就係滬江囉!! 佢啲上海菜很出色. 食Lunch or dinner 都好有水準!!

      Delete
  5. 地區真係好重要,要方便自己

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~除方便自己, 都要為將來準備!! 所以, 將來係邊樹住, 真係要仔細揀. 好彩, 依家都揀咗住邊區, 可以收細範圍.

      Delete
  6. 買樓攪裝修,有排忙,希望你早日搵到啱心水嘅屋。
    我要食炒鱔糊,好耐無食喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~多謝你呀!! 我都想快啲. 但好多嘢, 真欲速則不達. 我會以平常心慢慢睇
      ~你真係要用本簿仔記低, 過黎溫哥華食啦!! 其實, 你返香港食都得!!

      Delete
  7. uncle 間屋好靚呀,好似d 商廈大堂咁 ^^
    你地會唔會住返近brain 父母家啊? 始終第時有小朋友方便照顧,而且又方便探訪啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~真係睇得出, Uncle 用咗好多心機整間屋!!! 望落去感覺舒服
      ~都唔一定住近Brian父母度, 因為我打算將來會請nanny揍B. 反而考慮校網多啲.

      Delete
    2. 請nanny揍B,冇家人睇住,會唔會唔放心啊 ?
      不過可能溫哥華的nanny 好好多,香港呢邊,好小人會放心比 bb nanny / 工人單獨湊的,始終 bb 細,未識表達,冇家人睇住,家長會唔放心呢~~~

      Delete
    3. samsamdandan:
      ~說實話, 我覺家人都如果係退咗休, 就應該有佢哋自己生活. 要退休家人幫我揍B, 好似比多份工退咗休嘅家人咁. 咁家人起不是沒有休息過, 無享受自己應有嘅生活囉??
      ~而且Brian 爸,Brian 媽, 什至Brian 自己, 都是香港or 菲律賓籍工人及保母帶大. 放唔放心比工人, 都是信任嘅問題.
      ~我想家人退咗休, 做返自己喜歡做嘅事, 享受應有生活. 唔想家人為揍孫, 付起大責任!!

      Delete
  8. Vicky...嘩, 我最喜歡飲上海菜中的炒膳餬, 可能鐘意食魚啦...所以對鱔魚有特別愛食...!
    但又真的唔係間間上海菜館做得炒鱔糊好食...又要魚肉鮮而爽滑, 又要唔油膩..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~上海菜, 真係同一般中菜唔同. 我個人認為上海菜係中菜黎講, 比較出色. 炒膳餬----我都好鐘意食!!

      Delete
  9. 我知你喜歡住apartment,之前都睇過我家姐屋企嗰個community,嗰度近downtown少華人而且景觀好正。不過如果諗住快有小朋友住apartment又好似唔係太方便。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~溫哥華邊一區都有亞洲人, 好難避免少華人.
      ~依家, 唔止方便自己, 都留意埋校網. 至於, 係house or apartment, 就睇下個市供應. and 價錢合唔合適.

      Delete
  10. 外國的屋真係特別大...香港用幾百萬只係買到幾百尺...唉...
    買屋真係要花好多精神, 加油!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail
      ~外國地域都大啲啦!! 香港真係好難同香港比較. 所以, 你哋兩公婆咁後生, 能夠係香港置業, 好叻
      ~買屋, 真係唔容易, 但而家起碼知知哋自己邊一區, 已經收細範圍, 感覺好咗啲. 但都會慢慢黎, 好怕太急, 做錯決定仲麻煩

      Delete
  11. 住邊區太重要了,尤其VICKY同BRIAN就快組織家庭。
    室內裝修可以慢慢來。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~無錯, 住邊區, 點止對自己有影響, 對下一代都有影響. 外國真係有啲區會好雜!! 依家揾地方, 唔止要方便, 連校網都要望下. 室內要啲咩樣, 真係自己控制到. 幾時整都得!! 因此, 我今次, 唔介意慢慢睇

      Delete
  12. Replies
    1. samwei
      ~無一定要近Brian 父母. 地區適合最重要.

      Delete
  13. Replies
    1. mabel:
      我一入到屋, 都感覺好舒服!!! 希望自己將來間屋, 都是朝住依一個方向裝修啦!

      Delete
  14. "揀得唔好, 話就話可以搬, 但對自己生活, 就會好影響好大啦!" 超中啊! 我願意用任何野去搬走我而家住緊個度. 要俾我數既話肯定數到聽日都未數完. 總之係以前1年都唔會經過, 10年都唔會去既地方. 個個仲要話richmond都唔會差得好遠啊. 1離開no 3就差好遠架啦. 有時會覺得寧願租房/basement都好過晒咁多時間搭車經過自己唔會去既地方.
    你個uncle既新居邊度黎架? apartment黎架? 你心目中既位置又係邊? 其實cambie個頭而家有canada line又近brian父母, 都可以諗諗wor

    ReplyDelete
    Replies
    1. 另外我打算10月去LA睇個個hello kitty convention..我本身唔係1個hello kitty迷都旨在去旅行. 你會去嗎?

      Delete
    2. ichigo:
      ~我Uncle 住係西區, 某大廈.
      ~我都鐘意cambie個頭,而家都係朝住依個方向找地方住, 希望見到合適啦!
      ~你當初, 又為何要無啦啦下決定要搬屋?? 你自住, 定跟家人一齊住?
      ~如果自住就容易話圍啲, 你唔喜歡現狀, 你又後生, 你大把潛力找到岩自己喜歡住嘅地方. 你好似很喜歡cambie. 你就快啲行動下!!!
      ~Richmond 我都有去, 但未熟richmond 啲路, 通常同Brian 一齊先會去.但我覺richmond 好有動感. 有啲似小香港.
      ~其實, 溫哥華地域已經唔算太大, 交通設施比較好啲. 以前住多倫多, 身邊好多人閒閒哋用兩小時嘅時間才返到學, 返到公司. 多倫多地太大,天氣又太凍, 政府想幫都幫唔到幾多

      Delete
    3. ichigo:
      ~羨慕有得去L.A., + 有得去hello kitty convention.
      ~L.A. 都係我想去, 其中一個地方, 但今年再無時間去旅行了. 但我都希望你玩得開心啲. Enjoy!!

      Delete
    4. 之前賣屋因為父母要搬返d錢返HK ~sigh~以我呢d small potato有排都未上到車啦..仲要話溫西..你同brian都話有兩份人工, 1份邊供得起..諗下就好啦
      咁多種特別版薯片邊隻最好? 聽說最好看北極光既地方係冰島. 之前細佬都住過fort mac係睇到不過機會唔會太多

      Delete
    5. ichigo:
      ~原來係咁!!
      ~可能,你而家仲未習慣新居嘅環境, 慢慢探索下, 你可能揾到可愛之處!!

      Delete
    6. haha 住左4年都未慣..唔覺得我會慣囉

      Delete