旅程展開

September 12, 2014 (Friday)

去完旅行, 返黎啦!!!

今次旅行, 唔係去啲好熱門嘅地方旅遊. 也沒有籍住這次旅行, 瘋狂大購物.

但這躺旅行完, 感覺份外舒服.  自己內心都好耐都未試過咁開懷.

------------------------------------------------


這次旅程目的------- 原是看"北極光".

但大自然現象, 可遇不可求.

見就見到"北極光", 但好微弱. 不是我想像般壯大.(所以, 你哋都唔好期盼, 我會share 到, 啲好精彩嘅北極光相片)

但每次旅行, 都見識到啲新知識

------------------------------------------------

但這躺旅行, 最難得, 就係同Brian 由細識到大嘅老友一齊去. (一個由香港飛黎, 一個由美國飛黎).  日日玩到半夜三間, 都唔捨得返酒店瞓.

而家, 長大咗, 朋友見一次之後, 下一次都唔知幾時見. 所以, 行程最尾一日, 真係好唔捨得.


↓旅程開始, 過晒海關, 準備由溫哥華上飛機, 臨上飛機前, 係候機室食個brunch 先上機.  

 


↓溫哥華機場啲brunch 都唔錯!! 去完依次旅行, 感覺自己好幸福, 因為住溫哥華咩都有得食, 而且, 食物質素, 仲好好㖭.
 


↓其實, 臨去機場前, 我同Brian偷雞去篤咖哩魚蛋, 飲港式奶茶, 買埋啲口淋濕零食先去機場




↓上機啦!! 餓咗整整一年無去旅行, 有得去, Happy~~ 而Brian 父母未試過坐細飛機, 所以, 要同細飛機影相.
 










↓坐三小時飛機, 就到啦!! 到啦, 到啦!! 到咗旅程其中一個目的地, 個機場好新淨. 行李又即刻到, Happy~




↓但出到機場, 見到周圍都係沙泥, 連啲停泊停車場啲車, 都有層泥沙包住, 頓然感覺自己, 好似去咗"火舞黃沙"拍攝場地咁. 依個地方, 係我哋旅程住舍嘅地方, 之後會開車, 去北啲嘅地方.
 



我去咗邊??

我去咗加拿大--阿爾伯塔省, 其中一個小城市-- Ford McMurray

當地, 是以油沙為主要經濟命脈. (鑽油及提煉石油)

所以, 公路上很多重型車輛, 車輛上大部分都有層沙泥. 因為鑽油地方, 是在沙泥土中的.

但聽一個居住了40 年以上嘅阿爾伯塔省朋友講, 這城市的北部, 看"北極光"比率相當高.

而且, 有領隊帶團出發. 


所以, 我, Brian, Brian 父母, 及Brian 老友. 就黎咗Ford McMurray啦!!







36 comments:

  1. 溫哥華機場D野食正呀))))又大大份,好美味
    好想睇北極光呀,一定好興奮

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我今次坐內陸機, 只係在溫哥華內陸機場, 食物選擇唔算多.
      ~普通西餐廳嘅 lunch, 算係咁.
      ~我哋太早去啦!! 應該遲啲, 天氣凍啲, 北極光會強啲. 我今次見啲北極光好弱咋!!

      Delete
  2. 有得旅行真開心,去啲冷門地方有新鮮感,期待你分享。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~其實, 有得去旅行, 已經開心, 仲可以見埋朋友, 所以,去邊都已經賺咗!!! 成個人鬆晒

      Delete
  3. 冇都冇計, 一年都有1/3 係睇唔到。
    下次再去囉:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~其實都睇到, 但啲北極光比較弱. 謂有比籍口自己, 下次再去多次.

      Delete
  4. 嘩,好開心呀,真係好多野食 ^^
    等你繼續SHARE ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~去旅行, 除咗食到更多, 連自己整個人都放鬆埋.

      Delete
  5. Great!

    All I can think about is the show "ice road trucker"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~哈哈~ 我去完旅行, 成個人鬆晒!! 心情都舒服咗!!

      Delete
  6. 今年北極光係好強,不過要喺冰島嗰邊睇先強,我老爺奶奶舊年就plan定,今年年中去咗冰島睇呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci :
      ~你老爺奶奶都幾活濯, 周不時, 聽到佢哋周圍去下旅行.

      Delete
  7. 微弱都想睇呀!
    北極光係我最想睇到的自然景象

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~微弱到, 好難影得清楚.
      ~不過, 北極光唔容易影, 普通相機(or 手機)好難影得到. 真係要set 腳架慢慢影.
      ~希望, 我遲啲post 啲相, 你唔好失望!!

      Delete
  8. Vancouver is a very beautiful place with a lot of good food !!Waiting to see your photos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~溫哥華實在太多食物可以選擇, 今次離開溫哥華一星期, 已經唔慣外面啲食物啦!! 不過, 今次旅程之後, 成個人放鬆咗好多

      Delete
  9. Replies
    1. samwei:
      ~難得大家都得閒,就算見唔到北極光, 見到朋友,都已經賺咗.

      Delete
  10. 由名媛望族搖身一變為火舞黃沙,我即刻諗⋯⋯要整番個補濕mask, 哈哈! XD

    一班人去旅行有講有笑,真係開心呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我無咁"芝整", 去旅行就費事帶太多物品, 帶齊晒日用品就算, 邊會諗補濕mask. 不過, 估唔到Ford McMurray 都幾多風沙and 泥.
      ~難得朋友時間,而家, 個個都係大忙人, 大家咁岩有空擋, 一齊去旅行. 好好玩!!

      Delete
  11. Replies
    1. Wing yi mo:
      ~由其是同朋友一齊去. 一齊行去邊都更好玩!!

      Delete
  12. 返嚟啦?miss u ar
    Brian 同佢老友大家唔同地方生活,友情仲可以keep得咁耐真係好難得,又令人羨慕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~i miss you too!!! How's your 法國之旅??
      ~Brian 個老友, 係由幼兒園就識, 而且, Brian 老友嘅父母, 同Brian 嘅父母, 又係讀書時代嘅書友, 所以, 這段友情, 好難話keep 唔到!!

      Delete
  13. 北極光可遇不可求,睇到都唔錯呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~其實, 都算睇到啲啲北極光, 但就係好微弱嘅光!!! 好過無啦!! 不過, 有多個籍口, 可以去多次.哈哈~~

      Delete
  14. Hi Vicky, It is a very good experience of seeing the northern lights. Do you re-charge lots of energy in the trip?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~問得好!!
      ~我依一個旅程, 令我心情舒服咗好多, 人都放鬆咗!!

      Delete
  15. Vicky.....嘩, 有得坐鏍旋漿的飛機, 會唔會好興奮呢...??
    好多年前, 我試過由南京坐鏍旋漿飛機去海.......一邊飛一邊震呀.....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~坐鏍旋漿飛機, 又唔會特別興奮!! 我坐襯飛機, 都係希望我 & 啲行李安全到步咋!!

      Delete
  16. Replies
    1. Mabel:
      ~thank you!! 我依家返咗黎, 慢慢寫返遊記.

      Delete
  17. 反左黎啦,好掛住你呀
    北極光我都想睇呀,唔知有冇機會飛過黎呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~如果有心, 真係飛北啲睇. 我哋嫌飛得唔夠北. 哈哈~~
      ~不過, 今次同一班人去旅行, 好玩之餘, 仲成個人都鬆晒!!!

      Delete
  18. 嘩!一直好想睇北極光!香港旅遊雜誌多数介绍北歐同亜拉斯加,原来加拿大都有。真係好羡慕呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. babyaerin:
      ~我今次見到啲北極光好微弱咋!!
      ~其實, 我今次去得唔夠北, 如果再飛遠啲, 飛去加拿大北部啲省份. 仲更容易見到北極光!!

      Delete