Night market

August 23,2014 (Saturday)

每年溫哥華都會有night market (夜市). 

還越攪越大型. 攪嘅時間還越來越長. 最喜歡溫哥華舉辦啲夜市, 實車位充足.  就算唔渣車, 坐交通工具都好方便.

叫得做夜市, 就類似台灣個啲士林夜市or 師大夜市咁. 以街頭食品為主.

而溫哥華夜市, 除咗售賣街頭食品, 仲有生活用品, 飾物, 服飾售賣. 還有唱歌表演 ......真係食到飽, 就去行下啲飾物檔,  行到攰又食過. Happy 萬分.

我依啲香港大, 還是一名"市井人". 去夜市就當然, 感覺好好玩, 邊行邊食, 邊睇表演. 很爽呢!!

但對Brian, 甚至係Brian 父母. 感覺"夜市"---是一個很不自在嘅地方. 

在夜市中, 進食時, 是無檯,無凳. 還要邊行邊食. 當中人又多. 簡直, 完全唔似樣啦!! (很難想像, Brian 這家人, 原是士生士長香港人!!)

不過, Brian 就比我訓練咗. 已經變成一位---市井人, 肯同我食埋啲市井食物. 享受啲平民玩意.  今次, 去溫哥華夜市, 都係Brian 自己提議.

而Brian 媽, 因為超級貪玩和很愛吃.  所以,都願意去夜市玩一玩.   (我突然感覺自己, 帶住Brian 媽去夜市, 有啲似奴陴帶住橋裝嘅主子出巡咁. 哈哈~~)

但Brian 爸, 曾去過一次夜市, 當見識下之後, 就以後都唔去. 令願自己係屋企食埋啲"名門望族"晚餐.  (TVB 劇集---"名門望族"格局嘅晚餐)


今躺, 溫哥華夜市, 我都費事虐待Brian 爸啦!! 他拒絕去夜市就算.

所以, 今年溫哥華夜市, 只有我, Brian & Brian 媽, 三個人一齊去玩!



↓去溫哥華夜市, 途中, 見到架飛機低飛, 就黎掂住條橋咁濟. 係北美黎講, 溫哥華機場, 算是最近民居嘅機場之一。不過, 見到飛機, 密密從頭頂經過, 即係就快到"夜市"所在地.




















溫哥華夜市, 越黎越大型. 

夜市, 都有埋主題. 

今年主題好似係Candyland + duck duck.  

去夜市, 唔食嘢, 唔買嘢, 都可以同夜市啲大型Candy 和大型duck duck 擺設影相都得. 

不過, 我黎夜市目的, 就掛住食嘢多!!



↓溫哥華夜市---有theme 㗎!! 今年係Candyland + duck duck. 所以, 夜市裡頭, 有好多大型糖果& duck duck 擺設. 而夜市係需要入場費 ($2 加幣一個人). 我貪心, 買咗個套票, 可以去多幾次. 哈哈~~ 而且張套票, 幾cute.




溫哥華夜市, 好受歡迎. 多人到呢......

排隊入場, 都排晒長龍. 但買套票入場. 就可以skip the line. 有快線入場. 


唔好以為夜市, 依啲亞洲文化.  只得亞洲人去. 其實, 夜市裡面, 外籍人士仲多過亞洲人.

啲外籍人士,仲教我邊間食檔, 會又平又抵, 又好食㖭.  哈哈~

好彩, 帶住個empty 胃去. 見有興趣, 即刻行埋去......買黎食!!




↓入到夜市.....幾多人, 不過, 夜市係要人多多, 迫下迫下. 先似樣.
 


↓夜市有燒魚, 有燒魷魚....
 










↓係夜市食咗撈腸粉, 生煎包, 超辣咖哩魚蛋. yummy!!
 


↓還食咗燒魷魚, 鮮芒果雪糕白玉冰 (好喜歡) 雖然臨去夜市, Brian 爸叫我哋唔好比Brian 媽食甜吃. 但去到夜市, 點忍到, 比Brian 媽食啲啲. 其實, 再食多啲啲,我都唔會出聲!! 
 


↓還有台式雞塊, (好好味), 其實, 仲食咗炸豆腐, 豬肉乾,仲食榴蓮....但影唔切相.  而係夜市, 都有行啲飾物檔. 買咗啲頭飾, 同埋老翻hello kitty 電風扇
 



但食完一輪夜市.

真係好激. 因為有後遺症, -----喉嚨痛. 生飛滋

要即刻飲涼嘢.


↓好彩, 溫哥華買依啲涼茶較容易!! 食完熱氣嘢, 要清涼下


























32 comments:

  1. 超熱鬧呀, 得閒行下真係幾開心!!!
    但一路行一路食成條魚咪會好唔方便囉?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia Cheong:
      ~依個night market 由六月開到十月中, 依家仲有好多時間, 我會再去行, 入去即刻感染好多熱鬧氣氛. Happy~
      ~條魚好popular. 但我都驚唔知點食好, 可能會打包. 哈哈

      Delete
  2. 有主題既夜市都幾特別wo!!!
    有野食有野睇~~好熱鬧呀!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~我都覺夜市依個節目好好玩, 我遲啲會再去過

      Delete
  3. 我鍾意Vicky介紹嘅呢個夜市,原因好簡單,因為呢度係以"食"為主!以前D夜市主打賣番版CD架! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我估唔到溫哥華夜市, 依家越攪越大規模. 除咗亞洲食品, 而家連西餐廳嘅食物, 都有座陣. 所以, 我遲啲會再去玩下!!
      ~以前興老番cd, 依家就興賣電話殼囉!!

      Delete
  4. 嘩~~~好熱鬧呀,好似維園年宵咁樣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~反而我未去過維園年宵.應該揾年返香港去下. 好鐘意多人, 熱鬧嘅感覺.

      Delete
  5. 真係好多人呀!但感覺到個種熱鬧氣氛,我都中意行下市集、夜食,睇下都開心LU~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~我都係呀!! 去旅行都會喜歡行埋啲市集, 夜市, 行下都好興奮!!

      Delete
  6. 哈哈,行下食下睇下又真係好開心喔,見到你d 食物,真係引c 人 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都喜歡係有得食. 又熱鬧. 所以打算再去多一次

      Delete
  7. 好開心呀,有咁多美食,不過ny 都無,得個睇字。 同埋小朋友去又好似唔多方便,都係睇 vicky 食算吧。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~依啲夜市, 都幾多小朋友去. 因為除咗食物, 都有玩具賣, 所以, 都幾多父母帶小朋友去. 揾年帶埋小朋友黎溫哥華旅行.

      Delete
  8. Replies
    1. wing yi mo:
      ~夜市真係好多野食, 真係咩都想食落肚!! 哈哈~

      Delete
  9. Replies
    1. samwei:
      ~溫哥華依邊, 幾多活動!! 有時間, 我會玩多啲!! 依個夜市, 我想去多次!!

      Delete
  10. Yum yum!

    I am like Brian's family. I like to stay home more. For me, it has less to do with 市井 or not :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~其實, 我唔理, 好食, 好玩就開心!!

      Delete
  11. Hi, Vicky,
    我都鍾意去夜市, 不過, 無人陪......
    套票有無指定名,只有一個人用架呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~自己去, 都好好玩!! 我自己都想去多次夜市!! 唔止食物吸引, 啲雜貨檔都好吸引.
      ~套票無指定名, 一個人頭,一個印, 套票可以去夜市15次, 三個人去, 就 "給"三個印. 張套票可以比朋友用都得!!

      Delete
  12. Vicky :
    噢一年一度night market咁快又開始 , 好熱鬧啊 ! 嘢食好吸引 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~又一年嘅夜市, 而家仲越攪越大型, 多咗好多唔同國家嘅美食. 仲有好多雜貨檔行. 好好玩!!

      Delete
  13. Hi Vicky, 燒魚 looks big & fresh. Is 溫哥華夜市 opened for few weeks only?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky
      ~夜市由六月中開到十月中. 所以, 我都想去再多一次夜市玩!!

      Delete
  14. 好中意呀,夜市我覺得好好行又多美食嫁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~我都越黎越鐘意夜市依啲節目. 有得食, 又有啲雜貨檔睇下. Happy!!

      Delete
  15. Vicky,妳形容Brian一家真係好貼切, 我從妳以前的blog文中也感覺到他們有一份貴氣.......哈哈
    不過這位名門望族的老爺好通情達理, 對妳更是愛護有加.....!!
    中秋節快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冬日
      ~Brian 屋企層次係唔同啲. 有時, 我都會覺他們好得意. 調返轉, 佢哋會覺我特別都唔定. 哈

      Delete
  16. 我最鍾意行呢種MARKET!
    嘩仲有篤篤魚蛋AND腸粉,VICKY好幸福!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實, 我依度有3 個night market. 我去依個最大型. 有機會黎行下
      ~啲魚蛋好美味. 遲啲再去多次, 再食過

      Delete