放大假

September 9,2014 (Tuesday)


做了一年, 沒有放過假嘅Brian.

他積積埋埋啲假期.

但啲假期, 唔用就無㗎啦!

所以, Brian 開始放大假啦!!

我都覺Brian 好似一個superman, 個個星期做六日, 有時做足七日.

這個模式, 維持咗整整一年!! (比我一定唔得)

Anyways, 他終於, 可以透下氣.

所以, 這個星期, Brian 就日日同我出街食lunch.

食完嘢,仲時間好充足,  順便行陣街. 我先返工作崗位.



↓食咗兩餐Burger King. 唔知點解好鐘意食依間快餐, 可能少分店, 所以, 真係物以行為貴。
 



試過去食hotdog, 食壽司
 


↓仲食茶餐廳。
 


↓食下Subway 三文治









↓食完lunch, 行到陣街,但食飽咗, 都係買零食!! 哈哈~~ (啲薯片味, 新口味, 所以買!!!)

 



↓行街, 就算行一陣, 都會比我見到Hello kitty 物品, 買咗個耳筒






















----------------------------------------------------------------

由於, Brian 放大假.

無理由, 日日同我食lunch,

又無理由, 每一日只車我, 車出車入.

而我咁啱, 攞到幾日假期.......

又咁啱Brian 由細到大嘅朋友仔, 會由香港飛黎加拿大某一個省旅行.

因此, 我即將, 會去旅行啦.

今次,旅行唔去太遠, 去溫哥華隔離嘅省份 (阿爾伯塔省)

但已經好期待 & 開心.



↓去旅行前, 食個舒服下午茶, 之後執行李 (金色個行李係第一次用)

 


↓去機場
 


↓上咗機, 飛機餐
 





26 comments:

  1. 去旅行輕鬆下啦,期待你既遊記!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~去旅行真係成個人鬆咗好多, 而家返咗黎, 都懶埋. 哈哈~~
      ~依家整緊相, 希望我會快手到---寫遊記

      Delete
  2. 好嘢有得去玩,係咪去Banff呀?
    你嗰度咁快凉嗱?戴哂勁巾著外套。我唔想冬天咁快嚟呀!
    真係可憐嘅飛機餐呀,冇辦法啦,唯有自己落咗飛機再食過。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~無去Banff. 去咗北部呀!!
      ~我怕凍, 一少少涼就會圍頸巾, 其實, 有18-19℃, 清爽!!
      ~依家坐內陸機, 有飲品& snack 供應都ok 啦!! 飛機食咩,我無咩特別要求. 我和行李安全到步, 就very happy.

      Delete
  3. 怪不得Brian提前送禮物,仲要全部都好適合旅行用!

    終於見到妳寫關於旅行嘅blog文,玩得開心D啦啦啦!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~就係早啲收, 可以早啲用得着嗎!!
      ~我都好耐無去旅行, 今次去到旅行, 真係好happy, 真係可以鬆一鬆

      Delete
  4. VICKY,你就好啦,香港仲係勁熱呀,日日都三十幾度,熱到爆....
    過左中秋都仲係咁熱熱熱.....明天仲會打風呀....唉....好熱....
    嘩,好開心呀,可以去旅行,BRIAN 都係時間休息下啦,日日返工,趁放假去玩下啦,年輕人麻,嘻....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你有雙胞胎, 體溫會高啲, 特別怕熱!!
      ~加拿大九月開始, 都涼涼哋!
      ~真係唔理係咪年青人. 可以休息, 可以去旅行, 真係成個人都鬆晒.

      Delete
  5. 去旅行就最開心呢!! 期待你的分享呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~去旅行, 真係可以令到自己鬆好多.. 所以, 我都明白你點解咁喜歡旅行.

      Delete
  6. 用心愛的新喼去旅行, 是否特別興奮哩...??
    祝妳倆旅途愉快 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~用新喼+新相機旅行, 當然更開心啦!!
      ~依家, 我返咗黎, 還是掛住旅行的感覺.

      Delete
  7. Brian真係勁呢,仲勁過D香港人
    玩得開心D呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我成日都話Brian, 唔做香港人嘥晒!! 他依一年, 真係由9am -9pm, 每星期返六日. 比我一定唔得!
      ~我而家返咗黎, 整理緊相, 希望快啲寫到遊記.

      Delete
  8. 玩得開心D
    等睇你寫遊記呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~去一去旅行, 人真係鬆好多
      ~而家, 盡能力整理相, 希望快啲着手寫.

      Delete
  9. Replies
    1. samwei:
      ~雖然今次去旅行唔係好遙遠, 但成個人relax 到,好enjoy

      Delete
  10. 可以一齊放假去旅行好開心呢~~好好享受呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~放假+旅行, 真係好舒服, 雖然今次去旅行, 唔係話去好遠, 但成個人感受到好relax 嘅感覺.

      Delete
  11. Replies
    1. mabel:
      ~多謝, 我返咗黎啦!! 埋手整理啲相, 希望自己可以快啲開工, 寫blog.

      Delete
  12. 影到北極光一定要分享啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~整理緊啲相, 但今次啲北極光, 比我想像般弱, 但總算見到. 不過, 我今個旅程, 比到好relax嘅感覺我. 真係去一去旅行, 真係可以鬆一鬆

      Delete
  13. 可以同BRIAN一齊放下假去旅行~~~好開心呢!!!!
    祝你們旅途愉快^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~咁岩可以一齊放到假, 雖然時間唔長, 但已經好開心!!

      Delete