變了飯堂

Auguest 1,2014 (Friday)


現在, 每一天,我的工作日.

Brian 想我個心, 會定一啲. 所以, Brian都會同我一齊食lunch.

當陪下我又好, 比啲工作上嘅意見和鼓勵我都好.  總之, Brian 好主動陪我食lunch.

雖然, Brian 係lunch time, 都唔係陪得我好耐時間, 因為他都有工作在身.

但講真, Brian 陪我食lunch之後, 我真係返工時, 都無咁驚恐.

而通常, 係lunch time, Brian 都會係咖啡店約見我.

可能, 現在咖啡店, 除了咖啡, 還有很多其他食物和飲品選擇.

而且, 咖啡店, 通常環境舒服, 停車位都ok

所以, 咖啡店便成為我和Brian 的飯堂.


↓現在熱熱哋, lunch time 都會飲杯飲品就算. (焦糖碎冰咖啡和綠茶碎冰)
 






↓我有時, 放工之後, 都會氹自己, 又飲返杯. 因為而家咖啡店有優惠, 朝早買了一杯飲品, keep 住收據, 黃昏時, 只需要$2 就可以買到一杯任何中型size 嘅凍飲. (曲奇碎冰和椰子朱古力碎冰)
 


↓有時, 自己帶點食物, 係咖啡店買杯咖啡. 就同Brian 一齊lunch. 而飲得碎冰飲品多, 就開始飲水果冰. (Orange Mango banana drink). 啲水果冰, 一杯都好飽肚
 


↓咖啡店啲三文治都唔差.
 




↓有時, Brian 會買定啲食物, 係咖啡店等我, 我哋係咖啡店買杯飲品, 就坐係咖啡店lunch.  某日, 食咗日式熱狗. (美味)
 


↓咖啡店啲飲品, 真係咩都試一餐都得 . 日日去嗎!! 而且,我公司附近, 咖啡店比較多, 真係實有幾間喺咗梗.
 


↓士多啤梨香蕉冰+ 咖哩雞批
 


↓其實, 係咖啡店食lunch, 都係食個cream cheese bagel+ 飲品, 不過, 飲水果凍多啲, 感覺健康啲.
 


↓依日, 就飲雲呢拿碎冰, 仲食咗個芝士包
 


相信之後, 都會繼續係咖啡店同Brian 食lunch.  我諗咖啡店有咩動向, 我實知. 哈哈

不過, 我真係好開心, 可以lunch time 見到Brian.

見到Brian, 自己都定咗啲.













38 comments:

  1. 哈哈 vicky 有男友brian 支持 真的力量也大一點 !! 要加油呀
    我也會支持你 !! 真的變了飯堂呢 ^^ 夏日炎炎 來杯生果冰的確透心涼 

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~也多謝你支持. 身邊有人支持, 真係相差好遠

      Delete
  2. Brian真係好錫你!不過飲咁多咖啡好似唔係幾好喎,係時候搵下第二個飯堂啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~而家都開始轉下第二飯堂.

      Delete
  3. 好開心啊,日日luch 都有得見 ^^
    但你不用你 d 同事 or 同grade 的同事食下 lunch ? 偶爾一齊食,可以八下公司d 野,知多d,可能又冇咁大歷力啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan
      ~我公司啲lunch 時間, 盡可能唔會一齊lunch. 因為公司唔可以空晒人. 所以, 好難話一大班人食lunch.

      Delete
  4. LUNCH TIME可以見男友,都係一個可以好好RELAX既時間!!!
    女生盡量都唔好飲太多凍飲啊!!!雖然我都知夏天真係好難忍既~~XDXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~可能份工, 真係壓力大啲. 真係見下Brian 開心好多
      ~而家夏天, 太想飲凍野, 但我係屋企會盡量飲熱飲. 平衡下

      Delete
  5. 用驚恐嚟形容返工可想而知VICKY壓力多大。
    你同BRIAN有無試哂STARBUCKS所有飲品?= )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~無錯, 真係日日都好驚. 可能我性格太着緊. 所以更加大壓力.
      ~Starbucks 而家越來越許多飲品+食品, 但我食黎食去都係個幾樣. 去starbucks 都係想有個地方見下Brian 咋!! 傾一陣,都舒服啲.

      Delete
  6. 每日lunch time都見面,so sweet~~~
    我都好like starbucks and cafe~~感覺好relax~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~Starbucks 真係比到relax 嘅感覺人, 真係無論邊一間starbucks 都舒服.

      Delete
  7. 拍左咁耐拖,仲咁sweet,羨慕C人啦
    妳地真係星巴克的粉絲喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~都唔係話sweet. 不過, 依份工, 真係令我好唔鎮定. 真係好想見下Brian.
      ~其實, 加拿大嘅starbucks鋪頭比較多. 而且, 我哋但求有個relax place 見面. 所以去starbucks.

      Delete
  8. Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~都係因為依份工, 令我時時好驚恐.
      ~但就係依份工, 我見到另一面Brian....因為他真係好顧及我.

      Delete
  9. 有伴一齊食lunch, 食乜都無所謂.....又咁近, 好地方呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~可能依邊多starbucks 鋪頭. 所以, 就係starbucks 見囉!!

      Delete
  10. 星巴克選擇咁多,做飯堂都唔錯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~而家都開始轉一轉地點啦!! 都未必日日starbucks. 但lunch time 見到明白我嘅人, 個心都舒服啲.

      Delete
  11. 對一啲人嚟講,用食(尤其係甜嘢)嚟減壓係有效,但唔治本,長期咁做對身體亦唔好。

    我苦口婆心講句,你新工作嘅壓力,同不喜歡/不容許自己喺Brian唔喺屋企昤留喺度,係更嚴重嘅問題,唔去根本地解決問題根源,淨係食同出街玩某程度上係逃避,長遠對你無益。有時有啲問題,係無論愛人點更加愛錫你都分擔唔到架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我自己平心靜氣諗, 都未必係因為份工和居住地方比我嘅壓力. 係自己性格係太有責任感. 仍成更多沉重壓力.
      ~係Brian 屋企住, 係我自己唔想煩到人, 所以, 喺Brian唔係屋企嘅時候, 我選擇離開囉!!
      ~而食.....就係生活一部份啦!! 都無特別暴飲暴食.

      Delete
  12. 簡直是星巴克的飲食顧問級數,好唔好飲問你就最清楚^^
    兩口子士V到爆燈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~starbucks 嘅野食飲品, 我哋來來去去都係食+飲個啲.我哋都係想有個地方聚下, 加拿大比較多starbucks 鋪頭. 公司附近都有兩,三間

      Delete
  13. Vicky已經榮升為星星咖啡超級代言人啦!

    夏天飲凍飲雖然C服,都要小心保重身體啊,尤其係女性,要keep住個肚皮夠暖呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你知加拿大幾多星星咖啡店啦!! 我公司附近已經有兩,三間星星咖啡店. 我哋去星星咖啡店, 都係貪就腳. 同埋我真係好想見Brian . 份工真係令我好驚恐.
      ~我夏天出街, 都會飲下凍飲, 但係屋企都盡量飲熱.平衡下

      Delete
  14. 有BRIAN比定心丸你,你都要努力克服困難呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~有時我反覺自己水皮. 咁大個都要人陪. 但每日最期待這moment.

      Delete
  15. 一日飲一杯就飽? 你份工好恐怖呀,搞到你就快精神分裂咁.......希望快D脫離呢個環境!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~其實, 都有食sandwiches和自己嘅野食!!! 係額外加杯星星飲品.
      ~可能自己責任感太大. 所以仍成自己太多緊張. 但真係日日都有好多野做.

      Delete
  16. Vicky :
    Brian很細心每天都約妳一起吃 lunch 讓妳輕鬆下 , 我諗好快妳就會放下緊張了 , 加油呀 !

    ReplyDelete
  17. Take care, Vicky! I sincerely wish that you can ease off your stress & tension from work.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~我自己太有責任感, 我放咗工都諗自己份工. 太多野做, 真係容易出錯!!

      Delete
  18. 能夠與Brian一同食個輕鬆午餐,真的可減減壓!

    ReplyDelete