放鬆到的周末

August 9,2014 (Saturday)


我做什麼都會盡力去做, 但我不是萬能. 我也不是, 擁有三頭六臂.

終於, 在工事上, 出了錯. 

但我反而, 很平靜. 

懶理給人鬧, 另一邊箱嘅我, 就不段尋找解決方法.

原本每天帶着驚恐心情的我, 反而出錯了之後, 令我更輕鬆.  

依家, 就算放周末, 我都開懷咗.

這個星期六, Brian 原本要返全日工. 

但後尾收到通知, 原來這個星期六, 只需要返半晝.

特咗啲時間,  我便"撩" Brian 同我出街食港式早餐.

我知港式早餐, 無咩健康可言, 而且, 依家在Brian 父母家居住, 成日有個"醫學與健康"嘅主持人, 係我and Brian面前, 講述"醫學與健康" 嘅理論. 

但港式早餐, 好吸引. 暫時放開"醫學與健康"嘅理論. 

食咗先算啦!! 最多今個港式早餐, 唔加大碼食!!! 哈哈~~


↓星期六, 有時間........就去嘆個港式大早餐. 沙爹牛米粉, 西多士,煙肉 & 太陽蛋. 大滿足
 



↓有時間, 還走了去行街, 我竟然買咗兩件衫. (件粉紅色衫, 買完, 即刻着, 還即刻滴污遭咗)
 



↓下午茶食脆皮軟雪糕+ 飲蘋果凍薑茶 (自己個人,放鬆到啲, 睡眠好咗啲, 感覺自己個神緒都好似, 好啲!)
 



 夜晚, "醫學與健康"嘅主持人, 提議去打邊爐.

 當然, 逢陪啦!! 打邊爐咁好玩, 一定去!!



↓今餐, 打邊爐,最開心係蝶鮮魚片 & 凌魚肉 (美味)













↓今躺打邊爐, order 咗豬骨湯底, 啖湯都幾好飲. 哈












↓打完邊爐, 火窩店送薑汁熱辣辣豆腐花. 好好味. 由其是間打邊爐店開冷氣太大, 食碗薑汁熱豆腐花, 好舒服!!  還有, 食完打邊爐, 見到個月亮好大, 好光. 原來這天係super moon




↓我就係玉眼見到個super moon 好大個, 但只係用手機影咗張. 好難步觸----大大個月亮. 但係網上面, 見到啲人, 真係影到一個大月亮 (這是溫哥華的super moon)










26 comments:

  1. wwwkend放鬆下周圍飲飲食食 要加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wing yi mo:
      ~我都幾鐘意出街食飯, 感覺出街食飯, 心情都會開懷啲.

      Delete
  2. 食野稱心如意, 懶得管它什麼大道理啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~趁自己仲可以食到, 真係咩都會去食下, 而且, 我都幾鐘意出街食下野!!

      Delete
  3. 嘩,你地果邊D 港式大早餐真係大大份呀,個米粉大到呢....香港呢邊D 茶餐廳好慳皮架,細細碗喳..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我依邊都係一間間茶餐廳, 唔係間間都大大蝶. 不過, 好享受係外國都食到港式早餐嘅感覺.

      Delete
  4. Vicky, 打邊爐配豆腐花都幾好喎....!
    食大大份早餐, 真係好滿足的....我都是這樣 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~豆腐花熱辣辣食, 真係不錯!! 而且, 食完打邊爐啲濃味食, 再食下甜. 可以中和下味蕾.
      ~香港食港式早餐, 應該比較方便. 我要特登渣去一個地方先食到!! 所以, 食港式早餐, 好難得先食到一次!!

      Delete
  5. 錯左就當是學習,沒有甚麼大不了。 just relax

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~你好樂觀.
      ~我就係在工作方面, 放鬆唔到自己, 咩都double check. 令到自己工作好緊張. 點知錯咗之後, 我仲更放鬆.

      Delete
  6. 真人版嘅"醫學與健康"同電視雞版嘅最大分別係無得轉台/mute, lol!

    見到妳話"放鬆到"好替妳開心,好鍾意見到妳"笑得開懷"嘅相相呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~所以, 我日日都接收到"醫學與健康"嘅資訊. 不過, 有時會重播!! 哈哈~~
      ~到而家先放鬆到, 算遲啦!! 不過, 好過放鬆唔到!! 哈哈~~

      Delete
  7. 錯左就當經驗,希望你日後工作更順利。
    蘋果薑茶好特別,我都想試。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~蘋果薑茶, 都係某段時間出過. 而家menu 已經無咗, 但如果request, 都會有得飲.

      Delete
  8. Vicky :
    美食當前食咗先算 , 最多咪下餐食番少啲啲補數 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~無錯, 趁而家可以食到, 真係食咗先算.
      ~而且, 食到好野食, 自己都會開心啲.

      Delete
  9. 我都好鍾意港式早餐, 不過真係好邪惡, 唔可以成日食呀!!
    人總有錯, 一次半次可以原諒啦~ 唔好比自己咁大壓力

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~無錯, 港式早餐, 真係唔可以成日食!! 雖然港式早餐啲食物, 好岩自己口味, 但食得多都好危險. 所以, 遇然食一次, 會好開心.
      ~我都把好多野, 放得太上心, 令到自己壓力大. 反而, 錯咗之後, 先睇清楚自己. 我仲鬆咗.

      Delete
  10. Vicky心態好好呀, 係啦,理得佢鬧。
    比較起VANCOUVER,NY打邊爐真係唔掂呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~都無辦法啦, 只想補救到. 反而, 今次錯咗, 我個人仲"定"咗!!
      ~可能因為地理關係, 啲人話, 近廚得食, 溫哥華近海, 海鮮係新鮮啲.

      Delete
  11. 打邊爐材料睇起嚟好掂喎,仲有豆腐花送,我又心思思添。
    “醫學與健康“喺屋企好有用,不過唔駛帶出街啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~心思思,你又方便,就過黎食下啦!!
      ~哈哈~~ 其實“醫學與健康“,都成日重播, 但點重播都要聽下!!哈哈~~

      Delete
  12. 做好自己本分咪得囉,其他野放左工就唔好再諗啦
    食下買下輸鬆下自己啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~以前嘅我, 會得!! 而家, 真係要用較多時間, 先控制到自己.
      ~但好多謝你一路以來嘅關心. thank you so much!!

      Delete
  13. 放鬆左就好了,加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~其實, 都用咗好多方法和時間去放鬆自己, 盡力去忘記or 釋放工作嘅壓力. Anyway, 好多謝你時時為我加油

      Delete