長周末---食食食

August 3,2014 (Sunday)


唔知係咪長周末, 時間比較多. 連出街食飯都多咗.

真係餐餐meal, 都出街食飯咁濟.

好彩, 我and Brian 都喜歡出街食飯, 所以, 長周末都唔介意周圍試, 周圍食.

講真, 食到好嘅食物, 都係一種享受. 

所以, 趁放假, 就享受下啦!!

其中, 試到一間日本mix 意大利fusion 菜館. 感覺好有特式. 

我哋單單食咗頭盤, 已經講定, 下一次要再去食過啦!! 


↓就係依間日本人開嘅fusion餐廳, 啲食物以日本菜和意大利菜為主, 都幾特別.  而裝修格局,都幾時尚. 由於, 夏天所以一坐抵立即叫渣啤酒先.
 


↓頭盤食咗炸蠔wrap. 啲味道醃得好好. 食完一蝶, 即時再encore. 食多蝶.  亦都係依一蝶頭盤, 令到我同Brian 相討, 下一次, 幾時再黎食好. 哈哈~

 


↓煎pan餃子 和 烤魷魚. 都唔錯!
 


↓海鮮焗飯, 啲飯好香.  還有烤魚. (蝶烤魚食剩最後一條, 我先記得影)
 


↓用火槍燒一燒壽司表面, 雖然, 依類壽司, 之前都食過, 但個視覺效果特別. 所以, 照叫黎食. 還有咖哩豬扒飯
 


↓燒雞翼和天婦羅 (用黎送酒, 好一流)
 


↓仲有食咗青口, 我偏愛啲青口啲湯汁, 我飲了兩杯湯汁!! 好清甜




















↓甜品,---紅荳蒟蒻雪糕杯, 和 白汁jelly 杯.  好解暑.
 





-----------------------------------------------------

而長周末裡面, 有一餐, 係同Brian 啲Aunties 一齊食.

其實, 我都唔知點解, Brian 啲Aunties and Uncle 咁鐘意約黎約去. 但每次都有啲籍口, 約出黎食.

而今躺, 就去咗chinese restaurant 食, 啲食物
味道同埋啲材料配塔都幾特式. 

我樣樣餸菜都有食, 仲好唔怕醜, 食完再夾多啲. 哈哈~~


↓首先, 冬瓜盅(但個侍應好快手, 個冬瓜盅係Auntie 面前show 一show, 就帶走咗去第二樹分, 分完一碗碗放係面前), 但個冬瓜盅好足料, 每人分到兩碗湯水  之後, 食牛油果凍蟹 (我係牛油果fans, 依蝶蟹有牛油果, 開正我胃口)

 



↓依蝶豉油鴨 (名叫"沉魚落雁"), 唔知點解, 我只知好美味, 而且低步嘅蔥, 好香甜.  還有, 炒齋, 炒得好乾身. 好好送飯.
 


↓還有兩食魚




















-------------------------------------------------------------


有一餐, 就去咗茶餐廳食

其實, 都係大家都懶啦!! 就去茶餐廳解決. 哈哈!

↓食咗海南雞湯米, 叉燒拉麵.
 


↓叉燒炒米粉, 還有焗葡汁雞柳飯
 




20 comments:

  1. 呢餐fusion菜,係咪你兩個人食咋?好多野,你哋好食得呀。
    隻鴨叫沉魚落雁,等我下次整鴨時都起番個名至得。
    我呢排都出街食多,等我都post 吓啲食物先。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~餐fusion 菜同一個Auntie 食, 但我和Brian 食得最多.
      ~沉魚落雁----唔太識點解, 我也懶得去查. 不過, 你喜歡個名, 就攞個名用. 因為個名, 真係幾得意.
      ~咁我等你啲食物相, 等你update新blog.

      Delete
  2. 碟碟都咁正,餓死我喇~~~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~咁我要同你講定先, 我下篇blog, 都有食物相, 你食飽啲先入黎啦!!哈哈~

      Delete
  3. 哈哈~我反而中意係屋企食多D,唔計去旅行的話,我最多接受到一星期一半係街食飯呢~~
    同埋我一出街食得多,就即刻重咗,所以唔敢偷懶唔煮飯:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我試過一星期七日都出街食飯. 不過, 我係鐘意出街食飯啲人.
      ~但有時, 就睇情況, 我又可以一星期七日都係屋企煮飯食, 由其是添咗新廚具, 就喜歡掂下啲廚具!!

      Delete
  4. 嘩~~餐餐都豐富
    好多食物同HK真係無分別

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~溫哥華真係比較多亞洲食物, 味道都唔差

      Delete
  5. 睇見D美食, 我又想出街食了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~有時間, 出下街食啦!! 會令生活有啲樂趣(我感覺)

      Delete
  6. 溫哥華也有很多餐廳 周圍搵食也很開心呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~溫哥華算係比較容易周處揾食嘅地方. 食得好開心

      Delete
  7. 日本餐只有妳同Brain食?食咗好多喎
    香港D人都係咁約親出來都係食飯

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~日本餐, 有埋Auntie 去, 但我同Brian 都食咗好多
      ~其實, 我覺邊一度啲人,都喜歡約黎約去, 但Brian 啲Uncle & Auntie 約得比較密. 真係差唔多一兩星期又見一次.

      Delete
  8. Vicky ...嘩, 中日美食, 樣樣美味....尤其是個 牛油果凍蟹, 唔係咁易食到....特別滋味 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日
      ~我都好欣賞牛油果凍蟹, 好好味呀!!

      Delete
  9. 全靠妳同Brian嘅"非凡"食力先可以介紹到咁多款式嘅食物,有機會我都想試下呢間日式x意式餐廳!

    好掛住vancity嘅日本餐啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~有機會, 過黎溫哥華食.
      ~不過, 你係多倫多都好識尋找好野食. 我覺你同海豚先生,都好好玩!!

      Delete
  10. Jap tapas = Kamei Baru? 未又機會試添
    請問個牛油果蟹係邊度架? 好吸引啊. 點解你成日都有特別既中國菜食? 羨慕中~

    ReplyDelete
    Replies
    1. foodinyvr:
      ~係呀!! 係呀!! Jap tapas= kamei baru. 我都係第一次去食!
      ~牛油果凍蟹係dynasty seafood restaurant 食.
      ~其實, 都係身邊啲Auntie and Uncle 帶我周圍去, 我先食到啲特別中國菜, 我自己未必識食!!

      Delete