Hello Kitty 風扇

July 31,2014 (Thursday)

我是一個唔怕熱嘅人.

我也試過好難頂嘅夏日.

但如果有得比我揀, 我都令願日日是夏天, 都好過日日都係冬天. 因為我少少涼都覺得好凍, 好寒.

黎到溫哥華居住.  夏天平均25-26℃. (朝早得20℃咋!) 最熱都唔過30℃. 算是很清爽嘅夏天.

所以, 今年的夏天, 我自己未開過冷氣呀!!

只是用風扇吹一吹, 就夠皮

講到風扇, 有日臨瞓前, 走了去拍賣網站睇一睇.

竟見到Hello kitty 風扇.

粉紅色, 又是Hello kitty. 而且, 風扇又是實用品.

我正考慮買之時.


Brian 已經幫我 "bob 槌". 即刻係拍賣網站, 買下來.

而家, 就用依把粉紅色Hello kitty 風扇, 同我渡過溫哥華嘅夏日.


↓好實用嘅Hello kitty 風扇. 

 


↓可能加拿大郵運服務, 比較嚴. 其實, 一早上網買了. 等了很耐才到達. 但收到時,當然興奮. 哈
 


↓收到風扇當日, 出面個天, 又徵現粉紅色嘅雲. 好似好襯我把粉紅色hello kitty 風扇呀!
 


30 comments:

  1. Wow..... Hello Kitty 風扇,如果我收到,同樣會好興奮 :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence W:
      ~我依家日日, 興奮無限添!! 而且都涼!!

      Delete
  2. 同妳一樣,我都情願日日係夏天,尤其係身處多倫多,相信妳都明白!

    我喺好多年前開始已經唔吹得風扇,唔知點解吹一陣就會見頭暈。^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~住得係加拿大. 真係最珍惜夏天.
      ~我都聽過身邊有啲人唔吹得風扇. 但好彩我對風扇都ok.
      ~而家一入房就開風扇. 哈哈~~ 調節下空氣都好.

      Delete
  3. 請問郵資怎麼計算呢?
    好像到美國的郵局取便宜點,是嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~郵費方面都唔平. 但肯寄黎加拿大, 好開心架啦!!因為唔係件件美國貨品, 肯寄黎加拿大.
      ~我有聽過, 去美國郵局取貨會便宜點. 但渣車去, 渣車嘅油錢都無一大節啦!!

      Delete
  4. Hello, Vicky
    有把咁得意的 Hello Kitty 風扇, 吹吓風, 飲杯凍咖啡, 夏天就好爽囉 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我依邊夏天唔太熱, 所以, 依把風扇都夠我用

      Delete
  5. Replies
    1. samwei:
      ~我都係上網見到, 所以, 就bid 個返黎. 而家日日用住

      Delete
  6. 我都鐘意夏天多D
    妳係冬天出世都唔怕熱?
    把KT風扇涼唔涼㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~原來冬天出世會唔怕熱架?? 我係秋天出世, 唔係好怕熱, 但有啲啲涼, 就覺好凍.
      ~把hello kitty 比相片大把, 都算涼, 而家開依把風扇都夠啦!!

      Delete
  7. 我廿度就開冷氣喇。不過如果我有HELLO KITTY風扇我都寧願用風扇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~二十度就已經開冷氣?? 咁三十度, 你咪會風扇冷氣一齊用??
      ~我依個夏天都係開依把hello kitty 就夠晒數啦!! 其實, 溫哥華嘅夏天, 比我感覺係偏涼.

      Delete
  8. 你就好啦,你地果邊咁涼快舒服,香港日日都三十幾度、酷熱天氣警告,日日都熱都傻呀......><"""""

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你而家懷有twins, 係會怕熱啲. 不過, 香港啲設施比較好, 周圍都有冷氣設備,出街食餐飯, 都係舒服!!

      Delete
  9. 好令啊. 係邊度bid架? 仲有無?

    ReplyDelete
  10. 好靚,BRIAN好體貼呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~Brian 比我感染, 他都會留意hello kitty 物品

      Delete
  11. 我都唔怕熱,不過夜晚有時痴立立,都要開冷氣。
    把風扇好得意,為生活加點情意。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我都明, 痴立立嘅感覺都唔好受. 所以冷氣都係必需. 但我會開一陣除痴立立.
      ~不過溫哥華夏天比較清爽, 我而家用把hello kitty 風扇都夠

      Delete
  12. 吾知係咪大完肚肥左,而家都怕熱,夜晚吾開冷氣真係訓吾著,所以....
    你把HK好靚呀,brian真係好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~講真, 望你blog 啲相, 你一啲都唔肥, 唔似生咗兩個小朋友.
      ~我好慳買咩都諗一餐. 所以, 係網站見到把hello kitty 風扇, 都無買住, 點知Brian 見我考慮嘅時候就幫我bid 咗.

      Delete
  13. Replies
    1. cowcow:
      ~依把風扇仲好實用. 唔係得個樣. 哈哈~

      Delete
  14. 我都唔怕熱嫁,不過一凍少少就手腳冰冷

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~係囉, 我都係一凍啲就手腳冰冷. 所以, 夏天出街, 去有冷氣地方, 都要額外帶件外套先得

      Delete
  15. 香港熱起上黎真係好興⋯ 熱死左~ 溫哥華夏天都得20度~ 太正喇~ 你把風扇好實用呀~ so good

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cindy:
      ~我都知, 香港一熱, 就真係熱到不得了. 但香港啲設施比較好, 好多地方都有冷氣. 外國唔係度度地方有冷氣.
      ~依把風扇係粉紅色.....而且, 又係hello kitty, 而家日日用. 都夠我用

      Delete