掛念早餐

June 8,2014 (Sunday)

我知人係唔可以不段望返過去, 因事情已經過去, 追都追唔返!!

望住前路走, 才會進步.

我跟住Brian 來了溫哥華定居, 足足九個月了. 當中, 有許多事情, 是從來未遇過.

但就是在解決過程中, 大家一齊步過. 變得更懂珍惜彼此. 

現在, 我有新工作, 難關日日有.  但很感恩, Brian 會從旁鼓勵我. 自我有新工作起, 他會緊抱我直至我入眠.

他每天都說, 我的工作, 他不能幫我一把. 但我現時需要工作. 他只可以在日常生活comfort 我.

因此, 我到現在, 都從未後恢過, 跟他移居溫哥華生活. 因我相信, 我們將來的路會更美好!!



--------------------------------------------------------------------


不過, 我個人係咁, 明知諗返以前係無好處, 但我仍是有顆懷緬心.

很懷緬, 以前份position 可以同Brian偷雞出街食完早餐先返工. 因我現時的新工作地點和返工時間, 都同Brian 不一樣了. 就唔到一齊食breakfast 啦!!

而家, 謂有等weekend 先至可以同Brian出去嘆早餐啦!!



↓雖然係以前返工前, 同Brian 食啲早餐, 唔係咩嘢特別名貴嘅早餐. 但大家食到嘻嘻哈哈! 令到一日裡面, 有個好開始!!

 


↓通常我哋食嘅早餐, 都係快餐. 因貪快, 而且, 味道唔會差得去邊
 


↓麥當當是我和Brian 最鐘意食嘅早餐
 


↓也會去飲星星咖啡, 再加個包or 件蛋糕

 


↓我哋有時, 係早餐, 會齋去飲杯嘢. 也試過去食hotdog 做早餐. 這些早餐雖然簡單, 但好掛念一齊食, 一齊早點準備. 嗰種氣氛.









32 comments:

  1. 老麥早餐一定好食的,我都好鐘意食啊 ^^
    vicky,加油呀,我都支持你架~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan
      ~好掛住以前去食早餐嘅情節. 除咗食物味道和當時嘅心情, 我同樣喜歡.
      ~我係工作都盡量啦! 我唔係太叻, 有排學呀!! 但多謝你支持!

      Delete
  2. 一齊食完個早餐返工真係好鬼sweet. 人個個stage 都唔同, 可能你好快又可以同 brian 再食過早餐先返工,或者早d 起身, hehehe, 雖然呢個機會都好微 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~無錯, 每個人生活stage 會唔同. 可能現在我未慣現時工作. 所以, 會好喜歡當時同Brian 出街食早餐嘅情景. 感覺份外溫馨

      Delete
  3. Hi Vicky,
    要等週末才可一齊食早餐,
    有等待就有希望, 努力!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛SHI 家庭.
      ~係呀!! 而家真係等周未先同Brian 出街食早餐. 所以日日學住幾時先weekend

      Delete
  4. 妳同Brian好sweet sweet ar
    食咁多麥記冇乜益架

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我黎咗溫哥華之後, 我感覺自己同Brian 明白大家多咗!!
      ~我都知食麥記無好處. 但唔中會好想去食下啲唔健康食物先開心

      Delete
  5. Vicky :
    我都好鍾意食老麥早餐裡的熱香餅 yummy yummy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~老麥雖然唔太健康, 但它啲食物味道, 係間唔中就會係腦海. 哈哈~~

      Delete
  6. Brian 好 sweet ,
    清晨一齊食早餐真係好 sweet ...!! 食什麼都咁開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~一齊食早餐,除咗係享受食物, 我仲好享受一齊嘅時間!! 而家返咗新工, 見少咗Brian.

      Delete
  7. 人生莫過於找到一個了解自己, comfort到自己的人~ sweet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~無錯, 所以我好感謝上天, 比我遇到Brian.

      Delete
  8. 如果我日日咁食,一時好快200磅呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~日日咁食,點止200磅, 仲會連健康都有問題. 所以, 間唔中先會去食. 就係因為食嘅機會唔多. 而家直情份外掛住

      Delete
  9. 你哋好sweet啊!
    我一早起身飲杯架啡就走人,無時間歎早餐喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我哋黎咗溫哥華之後, 大家都想見大家多啲. 所以, 都會間唔中去食下早餐. 除咗早餐味道, 還喜歡大家享受早餐嘅見面時間. 但而家份新工時間和地點, 就好難就到食早餐啦!!

      Delete
  10. brian很錫你呢 ^^ sweet爆燈^^ 加油呀 !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~所以, 特別想和他見面耐一點. 朝早一 齊食餐breakfast. 雖簡單, 已經無窮歡喜

      Delete
  11. Brian sure knows how to make his lady feel special :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2
      ~所以, 我都會盡量對他好啲. 我感覺,我以前太梳突他啦!! 而家簡單一餐,早餐都很想和他一齊食。

      Delete
  12. Vicky欣賞你常懷感恩的心 ! 人人都好好地 -- 活好當下! 努力 ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~好多事, 真係唔係必然. 所以, 我很感恩所擁有的一切!!
      ~我都唔知自己能唔能夠係事業努力前進. 但每天能見到Brian就是最happy 嘅時間

      Delete
  13. Replies
    1. Angela
      ~我返好早!! 食宵夜. 可能瞓得唔好!!

      Delete
  14. 加油啦,係WO
    食唔到早餐可以轉食宵夜 HEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia
      ~多謝支持, 加油.
      ~如果轉做宵夜, 就好難消化啦!! 我而家日日都好早返!!

      Delete
  15. 恭喜Vicky搵到份從前的夢想之工!
    咁係唔係唔洗再考之前間公司安排妳去考嘅試架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~如果依份夢想之工, 係早幾年找到. 我可能會開心. 但現在, 我個心已經settle down. 再對事業無晒野心啦. 不過, 這份新工, 是比較吃力!
      ~無錯, 之前要考啲試已經唔洗再考啦!!

      Delete