陪我食Lunch

June 20, 2014 (Friday)

現在, 還是每一晚, 都一樣的發惡夢. 也標到成身冷汗, 以及試過心跳加速到, 好像透不到氣. 零晨三間. 好努力地, 不段透大氣. 

原來一份工作, 是會好影響心情. 

我也不知道, 用什麼方法救自己好.

只同自己講, 放鬆啲, 真係頂唔住. 就走啦!!

希望做耐一點, 習慣了模式, 心情和壓力會有改善啦!!

我知現在最關心我嘅人----- 就是Brian.

他很害怕我的工作, 帶來的壓力. 現在他每天lunch time都趕來我的公司附近. 和我短聚. 吃點東西. 比啲鼓勵我.

雖知, 他工作地點是離我公司, 比較遙遠. 但Brian 令願在lunch time 開車過來, 見得我幾多, 得幾多.  

其實, 有Brian 在我旁, 我真是會定一啲.

但見到頻撲. 又有啲唔好意思. 不過, 我好感動, Brian 會咁關心我



↓由於, lunch time 大家見面時間好有限, 所以, 都約係麥當當見. 
 


↓lunch time 好簡單, 我哋純垂是見面, 所以, 都是快餐店吃. 有一次,  Brian 買定pancake 比我. 
 


↓Brian 還買定一點, 我喜歡嘅食物, 黎comfort我. 雪條 和蟹. 是Brian 放工走去買. 那我放工之後, 我個胃都有好食物享受下



雖然, 我有很多積象,反影出我對工作嘅焦慮. 但我沒有喊過. 比着從前的我. 我已經喊到眼都腫. 哈哈~~


22 comments:

  1. WA...工作壓力大到咁....每晚都發惡夢...訓得唔好會冇精神影響身體,真係要relax呀!放鬆下!唔好逼得自己太緊!
    Brian真係好錫你呢~XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~而家新工作, 工作量太大, 又太廣, 真係日日有新挑戰, 真係返完一日工作, 全身都散晒. 放咗工, 食餐飯, 都瞓得!! 所以, 想鬆都難
      ~Brian 好顧及我感受. 而家仲陪我食緊lunch

      Delete
  2. brian真的很錫你呢 幸福透

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~其實, 我覺自己影響Brian 嘅精神. 他黎陪我食lunch, 都好長程, 都很攰!! 但有人肯陪, 又幾開心, 個心很實在

      Delete
  3. 無論Vicky決定如何,最緊要隨心,懂妳的,總會眀白妳,不懂妳的,管他呢!

    題外話,我都好鍾意食肉鬆包!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都有想過, 轉身離開唔做!! 但又好似做咗陣. 又好似咩都未試過就走.
      雖然, 做了兩個月, 但我感覺自己做咗兩年咁長! 試多陣, 如果仲係接唔到軌,我真係會走. 因為我都唔想"左"住個地球轉!!
      ~依邊普遍啲肉鬆包, 都很不錯!! 我間唔中都買黎食!!

      Delete
  4. 你還有後著,做唔到可以走,所以要堅強適應呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~雖然有機會走, 但都係要再找第二份工, 所以, 而家就盡量去接受現在嘅工作, 如果真係接唔到新工作嘅軌道, 我先再想去向

      Delete
  5. 妳轉咗份工好大壓力喎,試下有咩可以寧到自己放鬆的方法,如果長期係咁對自己唔好的

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~依份新工, 都係做咗兩個月, 但感覺有如做了兩年工作咁. 工作量好大.
      ~不過, 而家都盡量去接受和賞試, 如果自己身體和工作方面都未能接到軌, 我會另找去向. 好多謝, 你好關心我!!

      Delete
  6. 工作壓力真係好影響睡眠...長此下去會影響健康呢...要好好注意保重呀!!!!
    還好你身邊有Brian!!!加油呀!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~好多謝你關心. 我都覺健康好重要. 所以, 我身體頂唔順, 我會知點做
      ~不過, 我最開心, Brian 咁顧及我感受. 會特登黎同我食lunch.

      Delete
  7. 希望你早日有覺好瞓,唔再發惡夢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~多謝你呀!! 你簡單幾隻字, 就講到我心聲. 我都但願如此.

      Delete
  8. 噢,聽你咁講,真的好大壓力啊,你份工作真不簡單,幸好有 brain 錫晒你,加油~ 我都支持你的 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我份新工作真係不容易, 工作量很大, 我做咗兩個月, 感覺做咗兩年咁耐!!!
      ~不過, 最開心見到Brian 會如此關心我, 他關心我, 關心到, 我有啲唔好意思. 因他真係日日黎陪我食lunch. 令我心情舒服啲

      Delete
  9. Any chances you get go back to your old job?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~我都想返已經以前.
      ~但而家份工, 都係做咗陣, 再做下先, 自己真係頂唔順, 身體兼顧唔到. 先再考慮

      Delete
  10. VICKY我哋都好關心你架。
    請唔好令自己有太大壓力。 可能我比較阿Q, 如果工作太大壓力我會選擇離開。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~聽到你話好關心我, 聽到好感動!! 我而家, 真係日日都想喊, 真係工作量太大, 日日太多挑戰. 做咗兩個月, 有如做咗兩年.
      ~我都唔知自己做唔做得耐, 我身體頂唔頂得順, 我頂唔順, 會另找去向. 但最幣人人都覺我份工, 係一份好工呢!! 總之一句講晒, 大公司, 真係唔容易做!!

      Delete
  11. Vicky....放鬆點..! 好快會適應到這些工作壓力...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我未試過會有依啲情緒出現!! 真係有史以來第一次咁! 真係日日都放鬆唔到自己!! 但好多謝你嘅鼓勵

      Delete