購物,燒雞晚餐

June 1, 2014 (Sunday)

行街, 有時都幾危險.

這個周末, 我係商場, 行唔夠半個鐘. 已經買到嘢. 買完之後, 再行去第二間, 又買到另一袋.

而Brian 都唔執輸. 他都買咗部手提電話. (手提電話---是他的玩具, 間中一部新!!)

我哋兩個, 行街都唔夠一個鐘,  已經係商場個樹, 放了很多個大洋.

所以, 要即刻離開商場, 依一個吸引之地. 再行落去, 唔敢想像. 哈哈~~




↓我係商場裡, 買咗兩袋戰利品. 而Brian 買咗部手提電話
 


↓今次, Brian出咗部金色電話. 他話部新電話好好玩!! (其實, 逢係手提電話, Brian 都話好好玩)
 




同Brian 行完街, 夜晚就約埋Brian 父母一齊去食晚餐.

其實, 都好好彩, 我同Brian 屋企人, 係食嘢方面嘅口味, 都好夾.

我們有陣時, 會係同一時間, 同時想食某款食物!!

這天, 
我咁啱渴望食燒雞嘅同時.  Brian 屋企人又會咁啱想食.

咁就齊齊去燒雞店食晚餐.



↓晚餐去燒雞店, 而家依邊天氣開始熱, 餐飲開始想飲凍飲. 飲咗啤酒 and 檸茶. 而頭盤食蒜容包





↓主菜, 當然食燒雞啦!! 但配菜方面, 就個個都唔同.  
 


↓一人一蝶燒雞餐, 大滿足!!
 




------------------------------------------------------------------------

而工作方面, 所有Training and tests 都完成晒. 竟然, 全部80% 以上. 有啲直情100%滿分. 真是估都估唔到自己可以做得到. 但唔好講笑, 為咗做啲tests, 讀到眼都檬.

其實, 依份新工, 有別於我以前啲position.

現在每日返工, 都好像戰戰驚驚, 因為每日都有新任務. 但未學識一樣, 已經有第二樣要學.  真是太多嘢要學啦!

所以放咗工之後, 我有啲迷網.  都唔知自己做過咩!! 哈哈~~ 而家夜晚我走咗同Brian 同眠.  希望可以令自己有啲實在感.


好在啲同事無怪我. 我咩都問一餐. 有啲同事仲好肯用心教我. 還主動約我去食lunch. 輕鬆下. (希望依個局面, 可以維持到)



↓係lunch time同過啲同事, 食過日本壽司便當, 有一日, 下午茶上司請飲野. 其實, 還出過去公司附近啲餐廳食過兩餐Lunch添! 人事上,都算是好印像. 




24 comments:

  1. 新工作有新壓力,Vicky 努力 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~係好大壓力呀!! 而家仲未有實在嘅感覺

      Delete
  2. 祝工作順利!加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fion Lo:
      ~多謝你為我加油呀!! 要維持, 真係要落段苦工. 希望自己應付到.

      Delete
  3. 成績咁好,俾個叻你先!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~都係撞彩咋!! 叫我再考返, 都得掂. 哈哈

      Delete
  4. 我份工做o左廿年, 冇晒新鮮感~ 冇晒沖激~ 你就好啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. cowcow:
      ~我唔怕悶. 我唔介意自己一份工可以做20年. 因為我怕從新適應嘅人黎!!

      Delete
  5. 哈哈.....手機的確好好玩,不過我就好怕用新手機,好多野要適應咁.....
    嘻....知道你一定得的,叻叻~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都怕接觸新手機. 好怕適應新功能.
      ~唔好讚我. 要我從新再考, 都未必得, 總算考完啲試, 而家有好多新任務要做, 什麼都唔知頭,唔知路. 慢慢摸索中. 希望摸到正確嘅路.

      Delete
  6. Vicky加油!!!
    放假shopping真係好開心!!順便獎勵下自己!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~多謝你為我加油. 有陣時, 都想放棄㗎!!
      ~Shopping 買到野, 都幾歡樂. 但買太多有肉赤. 哈哈~~

      Delete
  7. Vicky, 購物可以減壓噃!
    妳性格開朗, 好易適應新環境的, 俾D信心自己, 妳得嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~我購物時, 都是同自己講, 我啲戰利品, 我好需要. 所以,唔覺意買咗. 哈哈~~
      ~多謝你咁睇得我呀!! 其實, 我每日返工,都唔知自己做過咩, 所以, 而家返工嘅感覺好唔實在.

      Delete
  8. 係丫,一出街就出事,但又唔會唔行街:p
    燒雞隔離碟薯條最吸引
    恭喜妳丫,攞到咁高分

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~間唔中行下好, 行得多買得多. 哈哈~~
      ~蝶薯條好漏, 但又幾美味!! 有食嘅野, 幾時都係越無益越漏, 先最想食!! 哈哈~~
      ~我啲test 都係撞彩多!! 叫我再考返!! 唔掂㗎!!

      Delete
  9. Vicky 好叻女!
    同事關係好差好遠, 返工都開心啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我唔叻㗎, 唔好讚我呀!!我檬查查就真. 我都係撞彩.
      ~同事依方面, 好彩暫時都有好印象. 返工煩少樣!!

      Delete
  10. 叻叻,考試有好成績。你地的燒雞餐燒得好 juicy, 我地果D會比較乾,又無咁大隻薯仔,和配包。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei:
      ~咪讚我, 我考試好亂黎!! 要我再考返, 一定大件事.
      ~我哋依邊, 專食燒雞嘅鋪頭唔多, 但好彩味道都唔錯!! 間唔足都會去食, 滿足下

      Delete
  11. I know you will do well at your new job!

    而家夜晚我走咗同Brian 同眠. <- haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~你誇掌我啦!! 我啲考試, 自己做完, 都唔多明. 都係撞彩多!!
      ~而家返依份新工, 任務太多, 感覺好攰, 同埋揾唔到實在嘅感覺. 所以,走去同Brian 同眠, 令自己感覺舒服啲.

      Delete
  12. Vicky :
    新工作等同新挑戰 , 努力加油呀 !

    ReplyDelete