通常係溫哥華的周末

June 21,2014 (Saturday)

而家, 我只是一星期返五日工, 我都好似頂不順.

但Brian 返足七日工. 他又好像無咩嘢. 可能他對自己份工作, 好熱誠

不過, 每當星期六, 星期日. Brian 要上班. 我都會跟Brian起身, 跟他一齊出門口. 唔係因為我怕孤單, 寂寞. 所以, 一定要跟住Brian.

而係, 我而家同Brian 屋企人同住. 我費事, 我自己一個對住Brian 父母. 雖然, Brian 父母對我無咩嘢. 不過, 我害怕Brian 父母見我獨處, 而為我安排食物, 甚至安排節目.

總之一句講晒, 唔想"咗"到人生活. 所以, 我會係星期六, 日都照樣早起身, 跟Brian 出門口.

不過, Brian 去返工, 我就會係Brian 公司附近嘅coffee shop, library or 商場.  等Brian 放工.

所以, 我而家係一個星期七日, 都會早起身. 但都唔夠Brian 返足七日工咁操勞.

而且Brian 係星期六日, 一放工就會即刻同我出街去食下嘢, 因為我近排發好多惡夢.

我知他想comfort 我, 所以, 他點攰, 都帶我周處去下.

但其實, 如果我們有個自己地方, 我想Brian 早點返歸, 休息一下.

休息完, 再出街都未遲

不過, 都係唔好think too much. 黎咗溫哥華定居之後, 我覺自己同Brian 感情好咗好多. 大家珍惜咗大家. 我覺依方面, 得着咗許多. 很感恩.


↓這個星期六, Brian 放工之後, 去了食車仔麵, 還加埋台式香腸和格仔餅. 依啲港式食物, 真係耐唔耐食下先安樂.
 


↓星期六, 食完嘢 , Brian 就陪我去飲咖啡, 其實, 最終目的係望我最喜愛嘅飛機. 因為這間咖啡店近機場, 所以, 見到好多飛機經過㗎. 我一見到飛機, 就有種親切感覺. 好舒服
 


---------------------------------------------------------

June 22, 2014 (Sunday)


其實, 每個星期日. 

大至上, 都係黃昏去教堂, 之後回合Brian父母一齊去食晚餐

今次, 去咗間西餐廳食燒雞. 啲燒雞真係用炭爐燒, 好美味.

其實, 依間燒雞店, 我一早都想食, Brian 見我想試, 就提議Brian 父母去試依間燒雞餐廳. 

好開心, 好多事. Brian 都為我着想先. 之後才想自己 

所以, 好多人問我, 幾時同Brian 搬出去住 or 幾時結婚. 我都話, 等Brian 決定啦!! 因為我知, Brian 會鋪排最好嘅路, 同我一齊行. 


↓星期日, 去了燒雞店食晚餐, 燒雞店啲餐巾, 都好特別. 而燒雞店裝修, 就比較傳統西餐廳feel. 但幾舒服.
 


↓燒雞餐嘅頭盤, 薯蓉和炸薯角. 
 


↓燒雞黎啦!! 啲燒雞係用炭燒, 所以, 好有炭香. 其實, 這間燒雞店, 係英國都有分店, 好似話威廉王子, 都係依間燒雞店嘅fans. 




20 comments:

  1. 坐足一日等佢咪好悶=__=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~又唔會好悶嘅!! 但Brian一放工, 就好快見到Brian, 我好開心架!!

      Delete
  2. brain 父母知唔知知你星期六off 架? 如果佢地知,佢地咪會問係去邊嚕 ?
    嘻嘻....你出去出咁耐,又有大把時間 shopping,雖然累,都開心o既 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Brian 父母都知我周末唔洗返工! 但如果係stay at home, Brian 父母為我安排食物比我. 我唔想Brian 父母費心. 所以, 如果周末Brian 出咗去返工, 我會照跟Brian 出去. 但我就話比Brian 父母知, 我行商場囉!! 但其實去library 等Brian 放工. 不過, 而家啲library 舒服咗, 我睇書都睇多咗!!

      Delete
  3. 見到妳寫Brian對妳嘅照顧令我諗起謝檸檬"無聲仿有聲"嘅歌詞! ;)
    其實妳唔洗返工週末都出去行成日,都好辛苦喎,無得好好休息下,或者試下去做運動、yoga減壓吖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~嘩!! 你好"in", 謝檸檬出道, 我都開始無乜留意香港啲娛樂消息. 不過, 我都知知哋"無聲仿有聲" 係唱乜.
      ~Brian 咁對我, 我有啲唔好意思, 因為我對他太操心啦!!而且, 我真係唔太懂得去關心人.
      ~我相信坐成日, 好過返工. Brian 返七日工, 我覺他仲辛苦. 我坐住等, 感覺舒服好多!

      Delete
  4. Brian份工要做足七日,係咪暫時咋?佢都要時間休息吓,同你享受吓假日嘛。
    同埋一齊住梗會就住就住,但你要放假都要一早出門口,就影嚮你自已休息喇,希望你好快解决到你工作同起居問題,享受温哥菜嘅生活。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~其實, 都係一個月頭裡面, 有一星期需要返足七日. 其他時間都係返六個工作天, 就ok. 不過, 最好彩Brian 對他事業好有熱誠.
      ~Brian 父母對我都無咩點, 但我係他們屋企住, 他們感覺有責任照顧我, 他們就算要出街玩, 但知我係屋企, 都會特登準備啲食物比我. 係依方面, 我會感覺唔好意思囉!!

      Delete
  5. 因為我知, Brian 會鋪排最好嘅路, 同我一齊行. <- it's great that you have that kind of trust for Brian. Not sure many people have the type of trust even after many years of marriage.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~我都唔知自己係咪太簡單, 但我真係相信身邊嘅Brian. 如果我一早依個心, 我相信我哋感情會更加好.

      Delete
  6. How come Brian so busy ? Canadian should have work life balance ! even in HK, I seldom see company work 7 days !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~Brian 份工, 都係一個月裡面, 其中一星期需要返七日工, 其餘嘅星期,都係一星期返五個工作天, or 六個工作, 真係depend 有無野要趕.
      ~而家加拿大生活, 都無咁優閒, 我身邊好多加拿大朋友, 都一星期做六個工作天.
      ~我依家份工返五日, 好多人都話我好彩.

      Delete
  7. 點解會有返足七日咁殘忍嘅工? 好彩你同BRIAN都唔介意。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~等我講清楚先. Brian 份工, 都係一個月裡面, 其中一個星期需要返足七日. 其餘嘅星期, 都係一星期返五個工作天or 六個工作天, 真係depend 有無嘢要趕啦!! 不過, 最好彩他對現有工作有熱誠. 比我真係做多日, 我都想喊!!

      Delete
  8. 返足七日?weekends 返半日呀?外國好少有咁 long hours 喎。 除了是醫生。我鍾意食 nando雞,燒得好香。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我覺而家係外國工作, 都無以前啲人, 講到咁優閒. 我身邊好多加拿大人, 都返六日工.
      ~而Brian 份工, 都係一個月頭裡面, 有一個星期先返七個工作天, 其餘嘅星期, 都係返五至六日工.
      ~Nando 雞真係唔錯!! 有機會都會食多次!!

      Delete
  9. Vicky....其實妳星期六, 同 Brian 食完早餐後, 可以回家....
    坦白的同 brian 父母講, 妳想留在家多些, 做吓自己嘢, 休息吓....好過在街外等 brian 放工呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我知Brian 父母會明白, 但此於一齊住, Brian 父母感覺有責任照顧我. 就算Brian 父母要出街玩, 都會為我準備食物, 我唔想Brian 父母為我操心呀!! 你明嗎!!

      Delete
  10. Brain父母真係好好,而你又係個好體貼嘅女仔!(我之前搵多倫多啲嘢搵到你同angela個blog,睇左你個Blog一排架)
    我同我老公long d,我係澳門去多倫多時都會跟佢出去返工係車等佢(我老公做物業估價,朝早四圍去睇屋),因為想多啲時間一齊。

    同你真係好體貼,我都明白同另一伴父母住嘅唔自在同尷尬,但你就好識唸,我會忍不住呻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yumi:
      ~你係咁讚我體貼. 真係嚇親我. 其實, 我真人好大頭蝦. 哈哈~~
      ~原來你睇我and Angela 嗰blog 咁耐. 多謝支持. 我都係寫啲生活上, 自己所發生嘅事. 只係想有個記錄. 因為我記醒馬馬. 哈
      ~我以前有段時間, 都係同我另一半係long distance. 所以, 而家可以一齊, 大家會更珍惜. 去邊度都會一齊. 有啲情況, 真係大家一起付持, 成件事係會差好遠.
      ~而家, 都係暫時同Brian 父母同住, 其實Brian 父母都無咩野, 但我去得Brian 父母屋企住, Brian 父母就有個心去照顧我咁. 所以, 係依方面, 我有點唔好意思囉.
      ~你得閒多啲過黎我依度. 留下言, 當傾下計, 我都好開心. Anyways, 祝你同你老公婚姻美滿. 現在, 你無小朋友?? 無就快啲生一個啦!!
      ~好高興認識你!

      Delete