和白飯增添關係

October 3, 2012 (Wednesday)


我不太喜愛吃白飯.


所以, 我唔係餐餐晚餐, 都會配白飯同吃. 有時, 晚餐會配麵條或者麵包. 感覺無咁悶.


但始終, 我都是亞洲人, 太耐無吃白飯, 就總會發飯癮. 所以, 屋企幾時,都會有米存在.


不過, 我承認, 某些中式餸菜, 係需要配以白飯同吃, 先會好味.


近日, 打破我歷史新高點. 差不多一星期, 大部分晚餐, 都要配以--白飯, 同吃.


因為近日, Brian 差不多, 日日都舉手煮飯. 由以前, 只局限周末煮, 而家現變為, 閒日都要煮. 他一放工, 換好衫, 就開始入廚房了.


由於他煮啲餸, 係要送飯先好食. 因此, 他入廚之後, 我連白飯也吃多了.




↓肉碎魚香茄子和芒果茄汁雞, 另一餐, 蒜香茄子和麻婆豆腐(又是配白飯)




↓芒果雞煲和蠟腸飯 , 另一餐, 薑蔥雞柳煲配白飯.





--------------------------------------------------------------


此終, 吃了太多白飯, 感覺沒有太多新鮮感. 有一日, 我提議吃牛角包, 當晚餐.哈哈~


而家, 美國大選, 我和Brian 食完晚飯, 多數會佈係部電視機旁, 等美國總統辯論開始. 因為外國人啲辯論好精彩.


我時時都覺外國人, 口才好了得. 說話好得體. 一個人有好教育, 有禮貌, 有內涵. 顧之言係好重要, 但加埋口才, 成個人出黎, 就會锦上天花.


↓晚餐吃了雞蛋火腿牛油果夾牛角包, 還有薯仔沙律. 吃過飯之後, 在電視旁邊睇美國大選爭論. 雖然政治好假, 但假得黎, 好大體. 哈哈~
 
 

12 comments:

  1. 其實我都好鐘意食白飯架,不過我屋企冇米
    [版主回覆10/24/2012 06:38:59]Oli:
    哈哈~~ 香港出街食飯方便嗎!! 你想食白飯, 一出街,仲方便!!

    ReplyDelete
  2. Vicky ,
    Brian 煮的餸菜餐餐唔同款 , 而且煮得咁好樣 " 讚 "
    [版主回覆10/24/2012 06:39:00]ak:
    你過掌啦!! 其實他煮來煮去, 都係個幾味!! 哈

    ReplyDelete
  3. 哈哈....."白飯" 又可以連到 "大選" 這話題.....!!
    政治雖假, 但大選辯論是好望的 !!
    [版主回覆10/24/2012 06:39:01]冬日Winter
    ~食飯時,就係電視旁邊, 通常食飯時間啲節目,會特別留意到!!
    ~外國嘅政治和香港政治嘅人,完全是兩回事!! 所以, 外國啲政治都有吸引之處

    ReplyDelete
  4. All presidential candidates have image consultants, speech consultants etc.
    They were not born like this. They get training about how they should move their hands, arms etc.
    [版主回覆10/24/2012 06:39:14]Mrs. TinTin:
    ~所以,我感覺外國啲外交人員, 我覺比較吸引啲!!

    ReplyDelete
  5. 辯論嗰日家姐打嚟問我會選邊個,我話唔會選,家姐話, "有無搞錯? 係咪美國人嚟架?" 梗係唔係美國人啦,我係 100% 香港人呀!! 我睇辯論都係隔岸觀火咁咋
    Dondon 又係好傳統,唔係飯就麵,仲要飲湯, 要佢食包做晚餐一個月一次好嘞,不過 Vicky 你個牛角包好好味咁呀。
    [版主回覆10/24/2012 06:39:32]Angela:
    ~其實, 我覺外國外交人員, 言行好大體, 所以, 好吸引!! 咁先係值得睇之處. 講真, 我住了加拿大都咁多年, 都有資格投票, 但我都無投票. 因為我知投咗票,其實都唔會有轉變. 但留意下,學習下. 我覺幾好.
    ~我簡單到, 食個包, 都可以當dinner. 我令願將啲洗費, 儲埋做其他野,仲好! 但有時, 我會好捨得洗係食. 總之開心就得.
    ~我都估唔到Dondon 住咗外國咁耐, 食野會咁傳統架!! 但你煮得好精彩.

    ReplyDelete
  6. 我冇飯癮! 有好餸會想食半碗! 例如: 潤腸、雞!
    [版主回覆10/24/2012 06:59:26]zaza:
    ~我以前細個, 我阿娘規定食飯, 要用湯碗裝白飯, 講真, 我唔鐘意架!! 但怕捱打, 我先食白飯. 所以, 以前細個對白飯好抗拒架!!
    ~到大個, 可以自己選擇, 才食得自在. 食野都要岩自己心中所想. 咁就食得開心.

    ReplyDelete
  7. 同你一樣,都吾中意食白飯,反而中意食糙米,哈哈!
    完全無留意辯論,反正選邊個經濟都係咁差!
    [版主回覆10/24/2012 06:58:39]Mrs. Wu:
    ~其實,我有段時間, 對白飯好抗拒. 因為我以前細個,我阿娘規定食飯, 要用湯碗裝白飯. 講真, 食野, 係要隨心, 迫住食, 會令到全件事, 好有反效果. 但當時, 好怕捱打, 才聽阿娘講. 講真, 某點中菜, 配白飯, 會增添口味架!! 所以, 食咩都要隨心. 我對糙米都ok架!!
    ~其實, 而家邊個做總統, 經濟都唔會話即時好. 因為依啲唔係一個人所做到嘅野. 不過, 我覺外國啲外交人員, 說話好得體. 望下, 當學下野都好.

    ReplyDelete
  8. Brian煮飯煮上癮, 你就好啦, 日日有人煮美味的晚餐比你食!
    [版主回覆10/24/2012 06:58:40]小咪咪:
    ~其實他煮來煮去, 都係個幾味, 但不段改善. 令到他入廚次數增多了. 哈哈~~
    ~我都有心機係廚房煮點食物, 因為煮野食,有成功感, 我相信, 你都感覺到right??

    ReplyDelete
  9. They are so charming!
    [版主回覆10/26/2012 22:53:32]HM:
    係呀!! 外國總統, 幾時都係有魅力啲. 說話好得體.

    ReplyDelete
  10. 我有時都會咁食, 食吓包, 三文治, 沙律又一餐. 好味得黎又有新鮮感 !
    你太幸福了, 老公廚藝了得.
    [版主回覆10/26/2012 22:53:33]Alice:
    ~食得太多飯. 有時都想變口味架!! 包類都唔差架!!
    ~我哋未結婚架!! 但一齊住了好耐. 他都係近幾排先有興趣入廚. 以前真係連隻蛋都唔識開架!!

    ReplyDelete
  11. 芒果茄汁雞~聽落好清新~~~~!蒜香茄子同麻婆豆腐撈飯一流~~~!
    [版主回覆10/26/2012 22:53:35]素會員:
    ~芒果茄汁雞, 個味道好夾. 但而家越來越難買到芒果啦!! 可能時令問題啦!! 所以, 見水果店, 仲有芒果賣, 急急買個黎整!!
    ~其實, 中菜係好好送白飯. 所以, 我近排食多咗白飯!!

    ReplyDelete
  12. Brian就黎會變大廚!!!
    [版主回覆10/29/2012 07:12:15]mabel:
    都似啦!! 而家攪到, 我覺自己煮野食, 都要有心機啲!! 哈哈

    ReplyDelete