nuit blanche

September 29,2012 (Saturday)



每年一度nuit blanche 又在多倫多舉行. 今年, 又去趁熱鬧.


nuit blanche 是法文, 解作「白夜, 不眠夜」. 是透過晚上, 把一切創意藝術品. 放在城市中的大街小巷上. 將平時城市的街道, 變為藝術展館.  所以, nuit blanche 有稱為 「Night-time arts festival.」


政府為了營合這個節日, 都會一早封了很多街道. 比藝術家發揮藝術嘅創意.


其實, 將街道變成---藝術展館, 我覺得幾混亂. 因為街頭一個展品, 街尾又無端端又有另一個藝術展品. 展品分佈好散. 行都行到腳攰!!


不過由於, 藝術品可以放在街上,藝術家就可以利用城市上的建築物來營合,他們的藝術展品上.  令藝術展品, 更生動化.


有很多日常生活時時經過的建築物, 平時,擦身而過, 不會特別留意. 但透過這個藝術展,那些藝術家會把藝術品融入城市上的建築物上. 望到係會覺特別嘅!!


但我和Brian 都不是擁有太多藝術細胞.


去這個nuit blanche, 都是為了當中的街頭小食檔.  因為一定有幾檔熟食街邊檔, 黎充下場合. 哈哈~


去到望咗幾件藝術展品, 就去找小食檔啦!!


不過, 今年政府發好少, 流動熟食車嘅牌照. 所以, 街邊小食檔, 得個幾間. 除了薯條熟食車比較經濟外. 其他, 小食檔都是走高檔路線. 例如:龍蝦三文治.


雖然,今年都有盡情食, 之後望返個銀包,有啲肉痛囉!! 但就食咗好多特別食物.

玩到夜麻麻先返屋企. 好彩,返屋企時間合時, 因為一返到屋企就落大雨. 如果企係街, 都幾狼狽.




↓nuit blanche (我翻譯為:晚上街頭藝術展), 每年入夜才開始舉行.  每年依個活動, 條街, 人多到不得了!!




↓就係貪人多, 趁下熱鬧. 感覺街道上熱鬧, 就感覺自己居住個城市好有動感.好彩, 加拿大人比較有禮貌, 人多,啲人唔會話好恐佈嘅.
 
↓見到一件藝術展品, 唔知係咩. 但見特別就影下. ......原來這三個,都係藝術展品, 可以和他們影相架!!


↓我都係喜歡吃, 所以, 彈咗去流動熟食車, 由於今年熟食檔少, 人又多, 所以, 買野食, 排好耐隊. 首先食咗肉汁芝士薯條


↓第二round, 又再排過隊.



↓今年政府只發牌比啲高檔食物店, 所以, 今年啲街邊啲食物, 好高檔. 食咗Fish taco and 龍蝦肉三文治

↓第三round, 又再排過隊


↓mac and cheese ball 和豬肉三文治


↓香蕉流心朱古力球 和一杯比利時朱古力特飲. (啲朱古力味,好香!)


↓今年啲藝術展品



↓平時政府大樓嘅大柱,投入幻彩圖, 又幾有新鮮感


↓用類似棉花絲和燈光混合的藝術展品


↓超級市場用品, 着晒燈, 好特別


↓平時個後巷, 放咗件藝術展品, 有如行緊時光燧道. ....唔知兩個大波代表咩, 但放咗兩個大波都"咗"唔到條街,哈哈~~


↓用無用的電腦speaker 做咗個地球形狀,......之後, 個六個圓圈, 是幻燈片,講將來地球嘅損害.


↓兩個都係立體藝術品. (要某角度睇, 先清楚!!)

10 comments:

  1. Vicky...妳話自己冇藝術細胞.....
    但我覺妳有"飲食藝術" 細胞及興趣.....
    廚具靚靚, 食物配搭好夾....又有創意
    [版主回覆10/23/2012 10:19:44]冬日Winter,
    -我就係時時對食都有興趣,所以洗了好多洗費係食,儲唔到幾多

    ReplyDelete
  2. 喱個活動好正呀~發揮下創意同令個地方有藝術既色彩~如果HK都攪多D咁既活動就好了....D街頭小食好吸引呀~~~!!
    [版主回覆10/23/2012 10:21:13]素會員,
    -每年都有依d活動㗎!好熱鬧. 但最吸引我,就係啲街頭小食. 好yummy

    ReplyDelete
  3. i am a foodie too. The fish taco looks good. But my husband and i will not have patience to queue up -- we will give up if it takes more than 5 mins. How long did you wait? :)
    [版主回覆10/23/2012 10:33:57]Mrs. TinTin,
    -男士通常都冇咩耐性等,所以會影響女士,都未必肯排隊.
    -我就好有心機排隊,最多都係等15 mins. 不過,加拿大人比較有點禮貌,排隊都好肯守規舉,排都排得開心d.

    ReplyDelete
  4. 好似幾得意喎,吾知我呢度有無呢D野呢
    [版主回覆10/23/2012 10:35:41]Mrs. Wu,
    -我知法國和加拿大每年都有依個活動. 有嘢食,有嘢睇,又熱鬧又好玩!

    ReplyDelete
  5. 乜都假,食最緊要
    [版主回覆10/23/2012 10:37:09]mabel,
    -我最有興趣都係食,所以去邊都搵嘢食先.

    ReplyDelete
  6. 妳地個邊好多時都封路搞節目,真係好
    [版主回覆10/23/2012 10:41:30]Oli,
    -你觀察力真好,留意到我依邊好多時都封路. 對d活動就幾好. 但有時,封條路太耐,做成好多不便㗎!但好彩依邊啲人都算肯守規舉,封咗路,係會令其他道路閂,但就唔會嘈.

    ReplyDelete
  7. 都好多人去趁熱鬧喎
    不但有嘢睇 仲有咁多嘢食 好似美食節咁呀
    [版主回覆10/23/2012 10:43:46]Jo姐姐,
    -好少何夜麻有啲大人和小朋友都啱去嘅地方. 所以,一有依d活動,就好熱鬧. 似嘉年華會咁.

    ReplyDelete
  8. "我和Brian 都不是擁有太多藝術細胞.去這個nuit blanche, 都是為了當中的街頭小食檔".....Vicky 你好可愛, 我就係鍾意你唔扮嘢夠直
    啲藝術品好壯觀, 一定好多大公司 sponsor 嘞。
    [版主回覆10/23/2012 10:47:00]Angela,
    -哈哈,咁係吖嗎!我唔通逐一介紹啲展品咩,我講都冇人信啦!哈.
    -你真心水清,就係有銀行贊助和政府支持,所以,依個活動攪得好有規模.

    ReplyDelete
  9. 真係好多人呀! 你哋兩個人, 點食咁多野呀??
    [版主回覆10/23/2012 10:51:01]小咪咪,
    -依個活動每年舉辦一次,活動規模越攪越大,所以,好熱鬧.
    -我哋真係食到全部嘢食,但今年啲街頭熟食檔比較少,如果有多啲,仲想試多次,一年一次,咪玩下和食下囉.

    ReplyDelete
  10. 好熱鬧呀 ! 好正啊 !

    看街頭小食就知是老外的飲食文化, 大大件, 多汁........我咁中意食嘢, 都有d驚, 好heavy啊 !
    [版主回覆10/26/2012 22:57:39]Alice:
    ~一年一次, 所以都會剩機去趁熱鬧!! 去啲熱鬧地方,人都容易開心啲.
    ~今年啲熟食檔啲食物, 都已經精緻咗!! 間唔中食下,都幾開心!

    ReplyDelete