喜歡居住大廈

September 16,2012 (Sunday)



每個人都有不同生活方式, 因而每個人都會擁有自己生活的習性.


外國人, 便有外國人的生活習性. 他們較香港人獨立. 所有家居維修和保養. 很多時, 都是自己動手包辦. 因而, 他們會在家的時間佔多數.



現在, 進入秋季, 每家每戶的黃色樹葉. 佈滿地上.  所以, 現在大部分居住獨立屋的外國人, 便忙着掃亭園前的黃色樹葉.  這些工序, 閒閒哋無咗成日時間.



我都是不太喜歡花太多時間打理. 所以, 喜歡居住大廈型式的地方居住.



周末時間是自己. 真是非常舒服.  雖然, 擁有自己的地方, 就有責任, 要打理家居. 但居住大廈型式, 通常都係內部工夫打理. 例如:洗衫和抹灰塵. 但這些工夫, 都是佔周末少部分時間. 還有很多時間留給自己享受!!



所以, 旁人問我喜歡住獨立屋或是大廈型式的單位. 我一秒都不用想, 我便說「大廈」.



這個周末, 我和我旁邊果個都躲在大廈裡. 生活得很隨意. 肚餓便行去超級市場買點食物. 或是去快餐店. 完全沒有時間規定. 只要方便到自己, 就得.




↓周末, 我旁邊果位, 仍是喜歡下廚, 我就"由得他" 吧!!!  有興趣入廚, 都是一件好事!! 他弄了麻婆豆腐和腐乳雞



↓有一餐, 吃了外賣. (燒雞和乾炒牛河)



↓我哋的周末, 喜歡吃早餐, 可能平時的早餐太簡單, 所以, 周末有時間, 都會特別去買一個豐富早餐吃!!



↓現在入秋, 太陽落山已經好涼, 晚上時份, 下下都單位數字溫度,真是咩外套都擺晒出黎先得. 不過, 我近來發現, 個天時常都係紫色的.



 

14 comments:

  1. 唔知Brian會唔會有一日煮到悶呢
    [版主回覆10/13/2012 14:49:38]Oli,
    -佢到而家都未悶呀!還想研究其他菜式.
    -我由得他,反正都唔係難食,我乾手淨腳,happy

    ReplyDelete
  2. 我好同意~我實唔識打理一間屋, 仲有花園地廬屋頂車房...喎。 依家幾好,乜都有人幫我哋整。
    [版主回覆10/13/2012 15:01:55]Mrs. TinTin,
    -好彩,以前住house冇swimming pool,如果唔係仲忙. 住house 係可以擁有更大活動地方,但同時,需要更多時間打理先run 到一間屋順順利利.
    [版主回覆10/13/2012 14:54:05]Angela,
    - 總之,擁有一間屋就多嘢搞,個個weekend 搞一樣,成個weekend 冇唒都似. 自從,住過一次house, 真係咪攪我啦!我哋都係鐘意方便,自細形成嘅習性,真係好難改. 間屋範圍大,都係唔鐘意!可能我同你,內心仍有香港心.
    [Mrs. Tin Tin回覆10/13/2012 05:38:31]need to scrub the swimming pool and clean the chimney too :)

    ReplyDelete
  3. 同意妳呀!我都愛住apartment !
    但我在Toronto的朋友愛住house!他們愛住大屋!但我怕剷草剷雪!我以前在Toronto也住apartment!好方便!但我覺得自己在Toronto過緊HK style的生活呀!最緊要Brian和你也愛住apartment!
    [Happy Girl回覆10/13/2012 22:44:34]以前我大部份家人朋友回流HK,當時只剩我和弟弟!現在我和弟弟先後都巳回流HK!在HK發展事業好些!加上低稅率,好吸引!當然香港人多車多屋貴空氣差好難頂!但我所有家人都在HK呢!HK是我家!妳的家人全都在Toronto,留在Toronto非常好!以前我住north york 普通apartment,那時附近巳有很多靚apartment,鋪晒地毯,但當時我未可以afford到!
    [版主回覆10/13/2012 15:13:31]Happy girl,
    -而家Toronto 越起越多apartment, 我諗你而家黎多倫多行下,真係會眼前一亮,而家越來越傾向住apartment, 我唔係因為跟風,所以鐘意apartment, 而是apartment 真係好方便,而且,多倫多交通太不完善,花交通時間已經長,仲要打理間屋,真係咩休息時間都冇. 精神對一個人黎講,真係好重要. 所以,我都係可免則免一切家居打理工夫.
    -其實,你在多倫多時,生活不錯. 但我佩服你有勇氣回流返hk. 我也是在Toronto,過緊hk style 生活!不過,而家toronto 越來越多人,生活style 已經不同以前好多.

    ReplyDelete
  4. 腐乳雞好似幾好味喎......
    等我搵日都試下先
    [版主回覆10/15/2012 08:52:22]ZOE_GUY
    -平時你買咁多烹飪書,可能你已經有腐乳雞個食譜,但如果你想要我嗰個腐乳雞食譜,你話我知吖!我send 比你吖!

    ReplyDelete
  5. Tell me about it.

    My weekends are used to take care of errands!
    [版主回覆10/16/2012 02:00:47]HM,
    -你都好忙呀!

    ReplyDelete
  6. it means you are still young -- most people prefer houses when they get older :)
    [版主回覆10/16/2012 02:03:22]Mrs TinTin
    -好多人都咁同我講過.
    -但而家個心,真係只有住大廈,先令我有好感.

    ReplyDelete
  7. 以前我家都愛村屋,地方大d...
    但女兒大了,就要住番大廈較方便……!
    [版主回覆10/16/2012 02:04:43]冬日Winter,
    -其實都係睇下自己想過邊種生活.

    ReplyDelete
  8. A sweet sweet home,男人,總會回家的!
    [版主回覆10/16/2012 02:06:16]Mike,
    -哈哈.

    ReplyDelete
  9. 好好享受自由自在的日子, 第時有咗家庭就會日忙夜, 無時停啊!
    [版主回覆10/16/2012 02:09:37]小咪咪,
    -好明白. 我見到身邊有家庭的朋友,真係為家庭,犧牲好多自己興趣.

    ReplyDelete
  10. 以前未試過住house...就想試!! 住過就知道麻煩處...才覺得住building的好處和方便呢~~
    [版主回覆10/16/2012 02:27:17]儍瓜•菲,
    -我以前同你一樣,未試過住house, 都想住house, 但住咗之後就知住house. 就知自己都係適合住大廈啲人. 因我實在太鐘意方便啦!

    ReplyDelete
  11. Vicky , 紫色天空好靚又浪漫 , 令人陶醉於晚霞之中 .
    [版主回覆10/16/2012 02:33:17]ak,
    -雖然紫色天空係好特別,但見得太多,我有啲覺,唔正常. 好似感覺個天氣會特變咁.

    ReplyDelete
  12. Vicky,2年半前我地未買獨立屋前真的做少好多家事!現在有空都要放哂時間打理間屋,好累人!
    [版主回覆10/16/2012 02:36:53]六月,
    -我以前未住過house, 對住house都有特別嘅圖畫. 但住咗之後,就真係感覺,住house有好多嘢打理.才能run順間屋. 都係住大廈方便啲. 合符我性格.

    ReplyDelete
  13. 其實依家好多獨立屋都有Home Owner Association (HOA), 會負責好多屋外工作, 例如我屋企, HOA會負責所有剪草園藝, 屋頂維修等, 我哋都唔駛做架. 督算無HOA, 都可以俾少少錢講人做, 我老爺奶奶之前都係請人打理花園.

    獨立屋好處係私隱度非常高, 永遠唔會聽到隔離屋或樓上樓下聲音, 亦唔驚幾時遇到唔好嘅鄰居而麻煩. 仲有有小朋友就獨立屋好啲, 小朋友有得走動吓.
    [版主回覆10/16/2012 02:44:34]Ceci,
    -住邊都係個人喜好啦!我覺買屋容易,但搵地區適合自己就係最困難嘅一件事. 個地區唔啱自己,間屋幾靚都冇用.
    -我知而家好多獨立屋都有管理公司負責跟步獨立屋嘅雜務,但住獨立屋,此終交通不便,下下要揸車,好唔適合我. 有時精神狀況許可,揸車係享受. 但相反時,就真係好辛苦.

    ReplyDelete
  14. 其實比著以前既我,我都同你同一個答案,都中意大夏,因為吾駛剪草, 但自從生左之後,反而想有個後yard可以比小朋友走來走去玩,所以,呢D野真係會隨住年齡同情況而轉
    [版主回覆10/20/2012 09:40:33]Mrs. Wu
    -好多人同我講,當我到達某一個時間之後,會鐘意居住獨立屋,正如你一樣。
    - 但我依家仍是對大廈有歸屬感d.

    ReplyDelete